Wat dat betreft zijn bruiloften in Spanje wel weer tof ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je net op gang is er alweer een ober met koffie omdat feest gedaan is.
Dat zijn de echte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn bruiloften in Spanje wel weer tof ...![]()
Mijn laatste was van mn ex-zwager en het was 10 uur in de ochtend ... toen ik het terrein van zijn schoonouders verliet ...
Ik trouwde in Nederland en mijn bruid ging de dag daarna weer mee terug met haar ouders ... En dat was redelijk vroeg tussen 9-10 in de ochtend ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn de echte.Ik kon op mijn bruiloft de trap niet meer opkomen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik woonde toen in aardig pand voor de after party.
[ afbeelding ]
Ik snap ook nooit waarom mensen zich vrijwillig in het ongeluk storten, maar goed....iedereen z'n eigen fetish denk ik dan maar.quote:
Ik heb nog steeds dezelfde vrouw en volgens mij ga ik daar niet meer vanaf komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom mensen zich vrijwillig in het ongeluk storten, maar goed....iedereen z'n eigen fetish denk ik dan maar.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde vrouw en volgens mij ga ik daar niet meer vanaf komen.
Ja jij weer je rustquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n kleinzoon is ook wel handig om 50+ vrouw jong te houden.
De opvliegers vielen mee.quote:
Als je nu rustig bent op je huidige leeftijd, na die eigen opvliegers , dan hoef je je niet meer druk te maken ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opvliegers vielen mee.
Vloog zelf harder.
Helemaal rustig worden gaat waarschijnlijk niet lukken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu rustig bent op je huidige leeftijd, na die eigen opvliegers , dan hoef je je niet meer druk te maken ..
Maar op een gegeven moment weet je van elkaar wat je aan elkaar hebt ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal rustig worden gaat waarschijnlijk niet lukken.
Ja dan kom je er ook niet meer vanaf hoeveel je de best ook doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment weet je van elkaar wat je aan elkaar hebt ..
Dat zeg je toch aldoor al .. Dus je zit nu in dei fase en dan is zij soms boos en krijg je slaag,, Maar dan is het daarna weer goed ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dan kom je er ook niet meer vanaf hoeveel je de best ook doet.
Je hebt mij nog nooit boos gezien merk ik al.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg je toch aldoor al .. Dus je zit nu in dei fase en dan is zij soms boos en krijg je slaag,, Maar dan is het daarna weer goed ..
Ja kloptquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit boos gezien merk ik al.
Maar er is niet gemat mag ik hopen ... ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
3-4 verloren, mede dankzij een dubieuze referee...
Wanneer ik keer in A'dam ben en boos dan kom ik langs.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar zou ik het willen ... Ik ken je vrouw niet PP ,, Dus momenteel houdt hier verdere discussie op..
Maar idd 3-4 is 1 punt wat was er fout aan die referee? 1 foute beoordeling of een aantal ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er is niet gemat mag ik hopen ... ?
Al die mensen zijn toch al bijna allemaal familie van elkaar
Nee, geen matten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er is niet gemat mag ik hopen ... ?
Al die mensen zijn toch al bijna allemaal familie van elkaar
Slagman geraakt door gegooide bal wees hij af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar idd 3-4 is 1 punt wat was er fout aan die referee? 1 foute beoordeling of een aantal ?
Ja is goed kijk maar, tis wel een puinhoop in huis hier momenteel ... Maar dat maakt jou iig niets uit weet ik ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik keer in A'dam ben en boos dan kom ik langs.
Das inderdaad ff behoorlijk twijfelachtig . nee fout gedrag om eerlijk te zijn .. Kamer vragen of gooien we het in de Europeesche Commissie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slagman geraakt door gegooide bal wees hij af.
Wijdballen als slag geven en andersom, meestal in het voordeel van rotterdam.
Een loper van rotterdam van 3 naar thuis miste de thuisplaat, maar kreeg het punt wel toegekend.
Dat soort zaken, de man werd ook goed uitgefloten en was snel weg na afloop...
We laten het er bij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Das inderdaad ff behoorlijk twijfelachtig . nee fout gedrag om eerlijk te zijn .. Kamer vragen of gooien we het in de Europeesche Commissie?
Die ben ik maar één keer hier tegengekomen op de tribune.quote:
Weer thuis hier op 5 min..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We laten het er bij.
Of slopen de bus van de rotterdammers zaterdag...
Fuck de combi!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik woonde ooit tegenover Willem 2 stadion, dat was altijd amusement wanneer het zootje na afloop weer de bus in gerammeld werd.
Gewoon met je knuisjes, niks wapens...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer thuis hier op 5 min..Wie weet .. Effen rondzoeken hier in de buurt... er moeten hier kilos weggeworpen wapens liggen ...
Heb dat weinig meegemaakt, meestal waren we met teveel man voor de lokale bromsnorren...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vorm van veedrijven leek het wel.
Oh .. Nee ik begin niet meer aan die Suri-dames ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ben ik maar één keer hier tegengekomen op de tribune.
Coassistencia zit er wel regelmatig...
Kwakoe festival.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .. Nee ik begin niet meer aan die Suri-dames ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |