Wat dat betreft zijn bruiloften in Spanje wel weer tof ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je net op gang is er alweer een ober met koffie omdat feest gedaan is.
Dat zijn de echte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn bruiloften in Spanje wel weer tof ...![]()
Mijn laatste was van mn ex-zwager en het was 10 uur in de ochtend ... toen ik het terrein van zijn schoonouders verliet ...
Ik trouwde in Nederland en mijn bruid ging de dag daarna weer mee terug met haar ouders ... En dat was redelijk vroeg tussen 9-10 in de ochtend ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn de echte.Ik kon op mijn bruiloft de trap niet meer opkomen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik woonde toen in aardig pand voor de after party.
[ afbeelding ]
Ik snap ook nooit waarom mensen zich vrijwillig in het ongeluk storten, maar goed....iedereen z'n eigen fetish denk ik dan maar.quote:
Ik heb nog steeds dezelfde vrouw en volgens mij ga ik daar niet meer vanaf komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom mensen zich vrijwillig in het ongeluk storten, maar goed....iedereen z'n eigen fetish denk ik dan maar.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde vrouw en volgens mij ga ik daar niet meer vanaf komen.
Ja jij weer je rustquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n kleinzoon is ook wel handig om 50+ vrouw jong te houden.
De opvliegers vielen mee.quote:
Als je nu rustig bent op je huidige leeftijd, na die eigen opvliegers , dan hoef je je niet meer druk te maken ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opvliegers vielen mee.
Vloog zelf harder.
Helemaal rustig worden gaat waarschijnlijk niet lukken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu rustig bent op je huidige leeftijd, na die eigen opvliegers , dan hoef je je niet meer druk te maken ..
Maar op een gegeven moment weet je van elkaar wat je aan elkaar hebt ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal rustig worden gaat waarschijnlijk niet lukken.
Ja dan kom je er ook niet meer vanaf hoeveel je de best ook doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment weet je van elkaar wat je aan elkaar hebt ..
Dat zeg je toch aldoor al .. Dus je zit nu in dei fase en dan is zij soms boos en krijg je slaag,, Maar dan is het daarna weer goed ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dan kom je er ook niet meer vanaf hoeveel je de best ook doet.
Je hebt mij nog nooit boos gezien merk ik al.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg je toch aldoor al .. Dus je zit nu in dei fase en dan is zij soms boos en krijg je slaag,, Maar dan is het daarna weer goed ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |