Heb ik ook gedaan, 2x zelfs, maar het hielp niet, geen oog dicht gedaan met die hittequote:
Ik slaap graag in de ochtend dan is het lekker koel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, 2x zelfs, maar het hielp niet, geen oog dicht gedaan met die hitte![]()
en die Fan maakt een pokkelawaai
Dat ga ik straks ook maar proberenquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap graag in de ochtend dan is het lekker koel.
Meestal ga ik uit van rond uur of 4 maar het is ook wel leuk om het weer licht te zien worden met fluitende vogels enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook maar proberenmaar voorlopig zal het wel niet meer lukken..
mja, zoveel vogels zijn er hier niet, en mijn duivies zijn ook al weer gevlogenquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal ga ik uit van rond uur of 4 maar het is ook wel leuk om het weer licht te zien worden met fluitende vogels enzo.
Dan krijg je van mij een lintjequote:Op donderdag 22 mei 2014 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ik ga stieren fokken die winnen van de toreador.
met pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:20 schreef chufi het volgende:
En ik liep bijna op tegen een dame in panterprint shirt
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:42 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
STIJLKONING
Voor mannen met smaak...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |