Check bv Kfar Zita.quote:
Volgens vele inwoners vliegen de helicopters meestal idd snachts wanneer het windstil is, om vervolgens de barrelbombs te droppen. Er zijn al zo veel verklaringen en bewijzen hiervan (talloze journalisten hebben dit ook al bevestigd). Ze droppen dit ook in wijken waar geen al nusra of fsa aanwezig zijn. Zeer gerichte aanvallen op burgers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Check bv Kfar Zita.
o.a.:
en: http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Kafr_Zita_chemical_attack
Maar goed, allemaal propaganda, false flag, acteurs en CGI.....
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Check bv Kfar Zita.
o.a.:
en: http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Kafr_Zita_chemical_attack
Maar goed, allemaal propaganda, false flag, acteurs en CGI.....
Voor die chloride barrelbommen is geen enkel bewijs en wat mijn mening over "gematigde" brigades is heb ik al een paar keer verteld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uuh apart dat je die chloride barrelbombs en gematigde brigades als onzin bestempeld, net als peunage. Er zijn genoeg bewijzen te vinden op het internet en televisie.
Omdat al nusra en fsa daar niet zitten en volgens dorpelingen de helicopters aankomen waarna er vervolgens weer deze barrelbombs gegooid worden. Er zijn al meer dan 50 gevallen vastgesteld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik heb niet gezegd dat ze niet plaatsvonden, ik zei 'onzin' omdat je zegt dat Assad er achter zit. Waar totaal geen bewijs voor is en ook totaal niet logisch.
Waar is het bewijs dat die niet zitten? Waar kan ik die dorpelingen vinden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat al nusra en fsa daar niet zitten en volgens dorpelingen de helicopters aankomen waarna er vervolgens weer deze barrelbombs gegooid worden. Er zijn al meer dan 50 gevallen vastgesteld.
Zoek maar op. Een is een bekende oorlogsjournalist uit (volgens mij turkije ) die bekendstaat om zijn objectieve verslaggeving van diverse conflicten. Hij heeft wekenlang diverse dorpen en steden daar bezocht. Delen van de barrelbombs waren zelfs op het land achter een huis begraven als bewijsstukken voor eventueel later onderzoek. Maar dit gebeurd standaard bijna tijdens windloze nachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat die niet zitten? Waar kan ik die dorpelingen vinden?
Aan 'zoek maar op' en 'een bekende oorlogsjournalist uit (volgens mij Turkije)' heb ik niks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoek maar op. Een is een bekende oorlogsjournalist uit (volgens mij turkije ) die bekendstaat om zijn objectieve verslaggeving van diverse conflicten. Hij heeft wekenlang diverse dorpen en steden daar bezocht. Delen van de barrelbombs waren zelfs op het land achter een huis begraven als bewijsstukken voor eventueel later onderzoek. Maar dit gebeurd standaard bijna tijdens windloze nachten.
quote:Attack on rally in Syria leaves 22 dead
At least 22 people have been killed after Syrian rebels shelled a campaign rally in support of President Bashar al-Assad.
The attack hit a tent where supporters of Mr Assad had gathered in the southern city of Daraa late on Thursday and also wounded at least 30 people, the Syrian Observatory for Human Rights said.
http://www.rte.ie/news/2014/0523/619118-syria-attack/
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik heb niet gezegd dat ze niet plaatsvonden,
Wat is het nu? Vinden ze nou wel plaats of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Voor die chloride barrelbommen is geen enkel bewijs
Foutje, ik bedoel dat er wel chemische aanvallen plaatsvinden maar dat er geen enkele bewijs is dat Assad er achter zit. Of dat het met barrelbommen gebeurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nu? Vinden ze nou wel plaats of niet?
Die PI linksboven past beter bij dit artikel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef SadPanda het volgende:
As Rebels Fight Each Other, Government Heightens Offensive on Southern Front
http://www.syriadeeply.or(...)sive-southern-front/
Democratie ginds betekent gewoon gegarandeerd nieuwe rellen/oorlog ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het algemeen bekend is dat ze voor democratie vechten...
Je moet het niet zien als "winnen", de rebellen gaan dit conflict gewoon nog heel lang kunnen rekken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:01 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is SAA.
Allepo binnenkort weer helemaal terug. Zijn er nog mensen die denken dat de 'rebellen' gaan winnen?
De FSA en andere "gemagtigde rebellen" gaan dit conflict niet winnen ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:01 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is SAA.
Allepo binnenkort weer helemaal terug. Zijn er nog mensen die denken dat de 'rebellen' gaan winnen?
De kans dat ISIS wint is 0.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
De FSA en andere "gemagtigde rebellen" gaan dit conflict niet winnen ja.
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
Je bent nog niet op de hoogte van waar ze tot in staat zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:09 schreef Baklava95 het volgende:
Vooral als Nusra en ISIS zich verenigen is het bye bye Assad gewezen.
Ik denk wel dat het Syrische leger en bondgenoten enorme verliezen gaan lijden onder ISIS en co.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ze kunnen nooit op tegen het Syrische leger en de rebellen. Tevens zullen andere landen niet toelaten dat ISIS de macht krijgt.
[..]Ten eerste gaat dat niet gebeuren en ten tweede is Assad dan nog veel sterker dan hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |