abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140311988
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:00 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ah, jij weet beter wat ik bedoel dan ikzelf.
Het is goed met je Panda. Als je werkelijk denkt en blijft volhouden dat Servische concentratiekampen verzinsels zijn ben je niet meer te redden.

quote:
Wat een redenatie. :') Dus een VN expert, Human Rights Watch, Doctors Without Borders en Amnesty International zeggen alle vrouwen dat ze liegen...
Die hebben dus allemaal gezegd na de Tripoli conferentie van vorig jaar dat ze leugenaars zijn? Al die vrouwen hadden hun eigen verkrachting moeten filmen natuurlijk, anders is het geen bewijs.

quote:
Ik kan daar geen enkele video van getuigen of van een helikopter met gas vinden...
Er staat gewoon een overzicht inclusief playlist op de site van higgens als je nou perse een video wilt. Plus de getuigen die der Spiegel, Telegraph en Raineri hebben gesproken. Plus de BBC docter die Montagui hier post. Maar dat zijn natuurlijk allemaal smerige leugens, iedereen spant samen tegen die lieve Assad.

quote:
Ik heb al een paar keer gezegd waarom ik hem niet betrouwbaar vind...
Ja, omdat hij niet voor rt werkt.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:28:39 #227
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140312253
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:05 schreef Montagui het volgende:
Welk 'betrouwbaar onderzoek'???
Ik bedoel dat er geen betrouwbaar onderzoek is geweest, dus ook niet een waaruit blijkt dat Syrië erachter zit.

quote:
Hier een interview van vanmorgen op BBC 4 van een Syrische docter waarin hij verklaard dat niet alleen hij maar veel meer getuigen verklaren dat helikopters die chloorbommen gooien.

https://player.fm/series/(...)ged-chlorine-attacks

Kost je 5 minuutjes van je tijd om het even te beluisteren.

(hier het stuk in het hele programma op BBC 4 vanaf 33 min tot 39 min)

http://www.bbc.co.uk/programmes/b044b29m
Sorry maar met een anonieme doctor kan ik niks. Voor het zelfde geld liegt hij. Van Nayirah namen ook meer weinig mensen aan dat zij loog. En dat is dan nog betrouwbaarder want zij was er in persoon.
Voor een doctor lijkt het me ook wel opvallend dat hij weet dat het bijna onmogelijk is om het van de grond te gooien.

Ook dat hij zegt dat het dagelijks gebeurt lijkt me vreemd.. Terwijl er geen één video van de helikopter is die dat dagelijks zou doen.

quote:
filmpjes van helikopters die bommen afwerpen waarvan later soortgelijke bommen met "CL2" erop gevonden worden
Zegt niet veel. Kunnen die bommen ook niet voor wat anders dan gas gebruikt worden? Wat er op staat maakt al helemaal niet uit, dat kan iedereen erop schrijven.

quote:
chemisch experts die bewijzen van chloor en ammoniak vinden
De overheid had het ook over "toxic chlorine".

quote:
Overigens, in de rechtspraak hoeft een moord ook niet gefilmd te worden om de dader via getuigenverklaringen en indirecte bewijzen te veroordelen.
Dan moeten die getuigen nog wel geverifieerd worden. Indirect bewijs heb ik nog niet gezien.

Als het dagelijks zou plaats vinden is het wel logisch dat er op zijn minst 1 video van is, als er ook een video van het gas.

quote:
Het is alleen lastig (zoals de doctor al zei) om als officiële instantie (OPCW) ter plekke te zijn en een directe aanval met gas te constateren.
Het gaat niet om het constateren van een gasaanval, het gaat erom wie er achter zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door SadPanda op 24-05-2014 14:39:37 ]
Anti-Turkije
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:37:23 #228
421524 SadPanda
pi_140312416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Als je werkelijk denkt en blijft volhouden dat Servische concentratiekampen verzinsels zijn ben je niet meer te redden.
:') Dat zeg ik niet als je nou eens even mijn post zou lezen..
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:41 schreef SadPanda het volgende:
Ik doelde op dat specifieke 'concentratie'kamp, niet in het algemeen vandaar ook de link naar die foto.
quote:
Die hebben dus allemaal gezegd na de Tripoli conferentie van vorig jaar dat ze leugenaars zijn? Al die vrouwen hadden hun eigen verkrachting moeten filmen natuurlijk, anders is het geen bewijs.
Volgens VN expert, Human Rights Watch, Doctors Without Borders en Amnesty International is er geen bewijs, zoals ik al een paar keer hebt gezegd.

quote:
Er staat gewoon een overzicht inclusief playlist op de site van higgens als je nou perse een video wilt.
Ik zie alleen maar Arabische video's in die playlist daar heb ik niks aan. Geef dan gewoon een link naar een video met een helikopter die de chemische aanval doet en een met getuigen...

quote:
Plus de BBC docter die Montagui hier post.
Erg betrouwbaar een anoniem iemand. :Y Vooral als hij het heeft over dagelijkse aanvallen.

quote:
Plus de getuigen die der Spiegel, Telegraph en Raineri hebben gesproken.
Hoe weten ze of het inderdaad inwoners van het aangevallen gebied waren? Hoe weten ze dat ze daar op het moment van de aanval waren? Hoe weten ze dat het geen rebellen zijn die dat claimen?

quote:
Ja, omdat hij niet voor rt werkt.
Lezen zal wel moeilijk voor je zijn.
Anti-Turkije
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:51:04 #229
421524 SadPanda
pi_140312696
EjmAlrai twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 13:28:52 #BreakingNews #Syria #Homs: Cease-fire declare in Hay el-Waer. This will allow humanitarian aids and rebels exit. More deals to come. reageer retweet
Anti-Turkije
pi_140312731
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:37 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:') Dat zeg ik niet als je nou eens even mijn post zou lezen..
quote:
het verhaal over concentratie kampen in Servië,
Je probeert jezelf er mooi uit te lullen. Maar ik zie dat je je dus gerealiseerd hebt dat je een domme uitspraak hebt gedaan. Mooi. Ik hoop in ieder geval dat je je gaat verdiepen, ook over Trnopolje.

quote:
Volgens VN expert, Human Rights Watch, Doctors Without Borders en Amnesty International is er geen bewijs, zoals ik al een paar keer hebt gezegd.
Je leest weer niet. Ze hebben in 2011 gezegd dat ze vonden dat ze er weinig van hadden gezien, maar na het conflict komen steeds meer vrouwen naar buiten met hun verhaal. Maar die liegen allemaal nietwaar?

quote:
Ik zie alleen maar Arabische video's in die playlist daar heb ik niks aan. Geef dan gewoon een link naar een video met een helikopter die de chemische aanval doet en een met getuigen...
Aldus Sadpanda moeten er video's zijn van de helikopters die de aanval letterlijk uitvoeren en het is verplicht dat alle getuigen Engels spreken anders is het bij voorbaat niet waar _O-

quote:
Erg betrouwbaar een anoniem iemand. :Y Vooral als hij het heeft over dagelijkse aanvallen.

Hoe weten ze of het inderdaad inwoners van het aangevallen gebied waren? Hoe weten ze dat ze daar op het moment van de aanval waren? Hoe weten ze dat het geen rebellen zijn die dat claimen?
Ja natuurlijk, al deze journalisten hebben daar totaal niet aan gedacht. Op alle plekken zijn de aanvallen en bewijsmateriaal in scene gezet en hebben de rebellen er neppe getuigen neergezet. Iedereen liegt, het is allemaal één grote samenzwering :'(

quote:
Lezen zal wel moeilijk voor je zijn.
Nee, maar constant je eigen definitie van bewijs veranderen omdat het antwoord je niet aanstaat is dat ook niet.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:59:08 #231
421524 SadPanda
pi_140312832
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Je probeert jezelf er mooi uit te lullen. Maar ik zie dat je je dus gerealiseerd hebt dat je een domme uitspraak hebt gedaan. Mooi. Ik hoop in ieder geval dat je je gaat verdiepen, ook over Trnopolje.
Zoals ik al zei, jij weet blijkbaar beter dan ikzelf wat ik bedoel. Ik gaf het als voorbeeld van een media leugen met de link naar het desbetreffende foto.

quote:
Je leest weer niet. Ze hebben in 2011 gezegd dat ze vonden dat ze er weinig van hadden gezien, maar na het conflict komen steeds meer vrouwen naar buiten met hun verhaal. Maar die liegen allemaal nietwaar?
Zou kunnen, zolang dat niet onafhankelijk is vastgesteld zou je het niet moeten geloven.

quote:
Aldus Sadpanda moeten er video's zijn van de helikopters die de aanval letterlijk uitvoeren
Lijkt me logisch dat die er zouden moeten zijn als er dagelijks aanvallen worden gedaan en er wel video's zijn van het gas zelf.

quote:
en het is verplicht dat alle getuigen Engels spreken anders is het bij voorbaat niet waar
Dat zeg ik niet.

quote:
Ja natuurlijk, al deze journalisten hebben daar totaal niet aan gedacht. Op alle plekken zijn de aanvallen en bewijsmateriaal in scene gezet en hebben de rebellen er neppe getuigen neergezet. Iedereen liegt, het is allemaal één grote samenzwering
:')

quote:
maar constant je eigen definitie van bewijs veranderen omdat het antwoord je niet aanstaat is dat ook niet.
Doe ik niet.
Anti-Turkije
pi_140313103
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:59 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, jij weet blijkbaar beter dan ikzelf wat ik bedoel. Ik gaf het als voorbeeld van een media leugen met de link naar het desbetreffende foto.
Wacht, je blijft volhouden dat het een medialeugen is? Je bent toch echt zelf begonnen over concentratiekampen die leugens zouden zijn. Nogmaals verdiep je in Joegoslavië. Echt SadPanda, ik meen het. Dit is de laatste keer dat ik het zeg. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.

quote:
Zou kunnen, zolang dat niet onafhankelijk is vastgesteld zou je het niet moeten geloven.
Oh wauw, vrouwen getuigen voor een commissie in Tripoli en je blijft gewoon volhouden dat ze allemaal liegen? _O-

quote:
Lijkt me logisch dat die er zouden moeten zijn als er dagelijks aanvallen worden gedaan en er wel video's zijn van het gas zelf.
Die zijn er ook. Maar het is bizar dat je zulke eisen hebt.

quote:
:')
Het is wel wat je zegt. 4 verschillende mediabronnen stellen hetzelfde verhaal vast en je kunt met niks anders komen dan dat ze met z'n allen zouden liegen.
Incelfrikandel
pi_140313236
Anyway, the plot thickens:

Hier nog een verklaring van Elliot Higgins:

quote:
Eliot Higgins, a British-based researcher who trawls daily through online videos of Syria’s civil war to verify weapons in them, said that these “chlorine bombs” have similar features to improvised barrel bombs the army has used in the war.

He said one bomb from Kafr Zeita shows metal rods, consistent with other large government barrel bomb designs, to hold the impact fuse plate in place.

Another video of an exploded barrel bomb shows a canister inside the barrel, which has fins on the back and what appear to be explosives around the top of the canister with a detonation cord.

“The interesting thing about these new videos is that there’s the same blue det cord you see in other DIY barrel bombs,” Higgins said.

Hundreds of videos confirm barrel bombs have been dropped from helicopters. Rebels have access to large rockets and missiles but there has never been a case reported of the opposition using air-dropped munitions nor commandeering a helicopter.
bron: http://yalibnan.com/2014/(...)d-card-chlorine-gas/

En als je die barrel bombs ziet dan weet je dat die niet vanaf de grond (met de wapens die de rebellen hebben) afgeschoten kunnen worden. Ze zijn te groot.

Men is nu bezig met een onderzoek naar de herkomst van deze chloor wapens. 'Norinco', (de naam van een chinees bedrijf) claimt er niets mee te maken te hebben:

http://www.enews163.com/2(...)ries-rumor-4585.html

Het logo lijkt niet consistent met het logo van het bedrijf, en wat wordt er bedoeld met de letters C A F? (China Arms Factory?)

Iran zou ze geleverd hebben:

http://warsclerotic.wordp(...)ord-and-un-monitors/

Men onderzoekt nu de China via Iran (met Russische vliegtuigen) naar Syrië connectie:

http://www.telegraph.co.u(...)-bombs-to-Syria.html
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:19:47 #234
421524 SadPanda
pi_140313298
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wacht, je blijft volhouden dat het een medialeugen is? Je bent toch echt zelf begonnen over concentratiekampen die leugens zouden zijn. Nogmaals verdiep je in Joegoslavië. Echt SadPanda, ik meen het. Dit is de laatste keer dat ik het zeg. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Dat kampen was een fout. Ik heb nu al 2 keer gezegd dat ik doelde op dat kamp in die foto.

quote:
Oh wauw, vrouwen getuigen voor een commissie in Tripoli en je blijft gewoon volhouden dat ze allemaal liegen?
Zou kunnen. Hoe weten zijn überhaupt dat het Gaddafi's soldaten zijn.

quote:
Die zijn er ook. Maar het is bizar dat je zulke eisen hebt.
Post die dan :') Ik geloof er niks van. Als er die video's er waren was er al min of meer bewijs.
quote:
Het is wel wat je zegt. 4 verschillende mediabronnen stellen hetzelfde verhaal vast en je kunt met niks anders komen dan dat ze met z'n allen zouden liegen.
Ik heb gezegd wat ik er van denk.
Anti-Turkije
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:24:07 #235
421524 SadPanda
pi_140313413
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:17 schreef Montagui het volgende:
Hier nog een verklaring van Elliot Higgins:
Het zou dan ook wel handig zijn als hij die video's openbaar maakt... Als hij ze echt zou hebben zou hij ze wel openbaar maken...

quote:
En als je die barrel bombs ziet dan weet je dat die niet vanaf de grond (met de wapens die de rebellen hebben) afgeschoten kunnen worden. Ze zijn te groot.
Dan kunnen ze er neergelegd zijn.

quote:
Men onderzoekt nu de China via Iran (met Russische vliegtuigen) naar Syrië connectie:

http://www.telegraph.co.u(...)-bombs-to-Syria.html
Het westen dat onderzoek doet. _O- Please, je denkt toch niet echt dat de westerse bemoeienis om humanitaire redenen is?
Ik wacht nog steeds op het bewijs van Obama.
Anti-Turkije
pi_140313474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:24 schreef SadPanda het volgende:

Dan kunnen ze er neergelegd zijn.

Die kans wordt alsmaar kleiner en kleiner.

quote:
Het westen dat onderzoek doet. _O- Please, je denkt toch niet echt dat de westerse bemoeienis om humanitaire redenen is?
Mij maakt het geen reet waarom men het onderzoekt, áls het maar onderzocht wordt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:32:28 #237
421524 SadPanda
pi_140313589
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:26 schreef Montagui het volgende:
Die kans wordt alsmaar kleiner en kleiner.
Mwah, de dader van de eerste aanval is ook nog steeds niet bewezen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:26 schreef Montagui het volgende:
Mij maakt het geen reet waarom men het onderzoekt, áls het maar onderzocht wordt.
Lijkt me wel belangrijk dat dat objectief gebeurt.
De VS ging ook die eerste aanval onderzoeken maar het 'bewijs' werd niet openbaar gemaakt.
Anti-Turkije
pi_140314268
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:19 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat kampen was een fout.
nu opeens wel?
quote:
Ik heb nu al 2 keer gezegd dat ik doelde op dat kamp in die foto.
En ik heb je al 5 keer gezegd dat je geen flauw idee hebt waar je het over praat. Voor de laatste keer verdiep je, ook over dat zogenaamde 'nepkamp'.

quote:
Zou kunnen. Hoe weten zijn überhaupt dat het Gaddafi's soldaten zijn.
_O-

quote:
Post die dan :') Ik geloof er niks van. Als er die video's er waren was er al min of meer bewijs.
Ik zou het eigenlijk niet moeten doen, maar vooruit een playlist: http://brown-moses.blogsp(...)eks-of-chlorine.html

quote:
Ik heb gezegd wat ik er van denk.
Ja, een hoop complotten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frikandelbroodje op 24-05-2014 16:05:19 ]
Incelfrikandel
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:02:10 #239
421524 SadPanda
pi_140314434
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
nu opeens wel?
:') Ik zeg al de hele tijd dat het om dat specifieke kamp op de foto gaat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet moeten doen, maar vooruit een playlist:
Het is 1 video geen playlist. Maar hoe kan ik precies zien dat het om een chemische aanval gaat?
Anti-Turkije
pi_140314475
Even tussendoor , waar is IPA?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:04:57 #241
421524 SadPanda
pi_140314512
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:03 schreef Skillsy het volgende:
Die heeft 4 uur geleden nog gepost:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:39 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat zijn ordinaire Turken _O-
Anti-Turkije
pi_140314683
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Die heeft 4 uur geleden nog gepost:

[..]

Ah overheen gekeken. Sorry!
pi_140315747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:03 schreef Skillsy het volgende:
Ippa is toch straattaal voor pijpen
pi_140318703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Spanjaard5 het volgende:

[..]

In Syrië?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:45:46 #245
365082 IPA35
Patriarch
pi_140319280
In Spanje denk ik...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_140319449
quote:

[..]

Ik dacht dat zijn naam voor dat biermerk stond.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 mei 2014 @ 19:40:20 #247
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_140320678
quote:

[..]

_O- :Y
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 24 mei 2014 @ 19:47:56 #248
421524 SadPanda
pi_140320929
CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:30:30 1/2 Rumors growing abt negociations betwn a dozen of #Qaeda linked forces, with Jabhat al-#Nusra as main part, to announce a coalition. reageer retweet
CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:32:38 2/2 Some forces as Jaysh Muhammad, Katibat Khadraa, Harakat Sham al-#Islam, and others to be linked to negociations. Nothing confirmed. reageer retweet
Anti-Turkije
  zaterdag 24 mei 2014 @ 19:49:34 #249
421524 SadPanda
pi_140320971
quote:

[..]

ja
Anti-Turkije
pi_140321034
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:30:30 1/2 Rumors growing abt negociations betwn a dozen of #Qaeda linked forces, with Jabhat al-#Nusra as main part, to announce a coalition. reageer retweet
CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:32:38 2/2 Some forces as Jaysh Muhammad, Katibat Khadraa, Harakat Sham al-#Islam, and others to be linked to negociations. Nothing confirmed. reageer retweet
Ik hoop dat het doorgaat, zou wel mooi zijn als zoiets komt. Kunnen ISIS eve goed aanpakken en daarna concenteren op assad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')