Het is goed met je Panda. Als je werkelijk denkt en blijft volhouden dat Servische concentratiekampen verzinsels zijn ben je niet meer te redden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah, jij weet beter wat ik bedoel dan ikzelf.
Die hebben dus allemaal gezegd na de Tripoli conferentie van vorig jaar dat ze leugenaars zijn? Al die vrouwen hadden hun eigen verkrachting moeten filmen natuurlijk, anders is het geen bewijs.quote:Wat een redenatie.Dus een VN expert, Human Rights Watch, Doctors Without Borders en Amnesty International zeggen alle vrouwen dat ze liegen...
Er staat gewoon een overzicht inclusief playlist op de site van higgens als je nou perse een video wilt. Plus de getuigen die der Spiegel, Telegraph en Raineri hebben gesproken. Plus de BBC docter die Montagui hier post. Maar dat zijn natuurlijk allemaal smerige leugens, iedereen spant samen tegen die lieve Assad.quote:Ik kan daar geen enkele video van getuigen of van een helikopter met gas vinden...
Ja, omdat hij niet voor rt werkt.quote:Ik heb al een paar keer gezegd waarom ik hem niet betrouwbaar vind...
Ik bedoel dat er geen betrouwbaar onderzoek is geweest, dus ook niet een waaruit blijkt dat Syrië erachter zit.quote:
Sorry maar met een anonieme doctor kan ik niks. Voor het zelfde geld liegt hij. Van Nayirah namen ook meer weinig mensen aan dat zij loog. En dat is dan nog betrouwbaarder want zij was er in persoon.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:05 schreef Montagui het volgende:
Hier een interview van vanmorgen op BBC 4 van een Syrische docter waarin hij verklaard dat niet alleen hij maar veel meer getuigen verklaren dat helikopters die chloorbommen gooien.
https://player.fm/series/(...)ged-chlorine-attacks
Kost je 5 minuutjes van je tijd om het even te beluisteren.
(hier het stuk in het hele programma op BBC 4 vanaf 33 min tot 39 min)
http://www.bbc.co.uk/programmes/b044b29m
Zegt niet veel. Kunnen die bommen ook niet voor wat anders dan gas gebruikt worden? Wat er op staat maakt al helemaal niet uit, dat kan iedereen erop schrijven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:05 schreef Montagui het volgende:
filmpjes van helikopters die bommen afwerpen waarvan later soortgelijke bommen met "CL2" erop gevonden worden
De overheid had het ook over "toxic chlorine".quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:05 schreef Montagui het volgende:
chemisch experts die bewijzen van chloor en ammoniak vinden
Dan moeten die getuigen nog wel geverifieerd worden. Indirect bewijs heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:05 schreef Montagui het volgende:
Overigens, in de rechtspraak hoeft een moord ook niet gefilmd te worden om de dader via getuigenverklaringen en indirecte bewijzen te veroordelen.
Het gaat niet om het constateren van een gasaanval, het gaat erom wie er achter zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:05 schreef Montagui het volgende:
Het is alleen lastig (zoals de doctor al zei) om als officiële instantie (OPCW) ter plekke te zijn en een directe aanval met gas te constateren.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Als je werkelijk denkt en blijft volhouden dat Servische concentratiekampen verzinsels zijn ben je niet meer te redden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:41 schreef SadPanda het volgende:
Ik doelde op dat specifieke 'concentratie'kamp, niet in het algemeen vandaar ook de link naar die foto.
Volgens VN expert, Human Rights Watch, Doctors Without Borders en Amnesty International is er geen bewijs, zoals ik al een paar keer hebt gezegd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Die hebben dus allemaal gezegd na de Tripoli conferentie van vorig jaar dat ze leugenaars zijn? Al die vrouwen hadden hun eigen verkrachting moeten filmen natuurlijk, anders is het geen bewijs.
Ik zie alleen maar Arabische video's in die playlist daar heb ik niks aan. Geef dan gewoon een link naar een video met een helikopter die de chemische aanval doet en een met getuigen...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Er staat gewoon een overzicht inclusief playlist op de site van higgens als je nou perse een video wilt.
Erg betrouwbaar een anoniem iemand.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Plus de BBC docter die Montagui hier post.
Hoe weten ze of het inderdaad inwoners van het aangevallen gebied waren? Hoe weten ze dat ze daar op het moment van de aanval waren? Hoe weten ze dat het geen rebellen zijn die dat claimen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Plus de getuigen die der Spiegel, Telegraph en Raineri hebben gesproken.
Lezen zal wel moeilijk voor je zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ja, omdat hij niet voor rt werkt.
twitter:EjmAlrai twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 13:28:52#BreakingNews #Syria #Homs: Cease-fire declare in Hay el-Waer. This will allow humanitarian aids and rebels exit. More deals to come. reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]Dat zeg ik niet als je nou eens even mijn post zou lezen..
Je probeert jezelf er mooi uit te lullen. Maar ik zie dat je je dus gerealiseerd hebt dat je een domme uitspraak hebt gedaan. Mooi. Ik hoop in ieder geval dat je je gaat verdiepen, ook over Trnopolje.quote:het verhaal over concentratie kampen in Servië,
Je leest weer niet. Ze hebben in 2011 gezegd dat ze vonden dat ze er weinig van hadden gezien, maar na het conflict komen steeds meer vrouwen naar buiten met hun verhaal. Maar die liegen allemaal nietwaar?quote:Volgens VN expert, Human Rights Watch, Doctors Without Borders en Amnesty International is er geen bewijs, zoals ik al een paar keer hebt gezegd.
Aldus Sadpanda moeten er video's zijn van de helikopters die de aanval letterlijk uitvoeren en het is verplicht dat alle getuigen Engels spreken anders is het bij voorbaat niet waarquote:Ik zie alleen maar Arabische video's in die playlist daar heb ik niks aan. Geef dan gewoon een link naar een video met een helikopter die de chemische aanval doet en een met getuigen...
Ja natuurlijk, al deze journalisten hebben daar totaal niet aan gedacht. Op alle plekken zijn de aanvallen en bewijsmateriaal in scene gezet en hebben de rebellen er neppe getuigen neergezet. Iedereen liegt, het is allemaal één grote samenzweringquote:Erg betrouwbaar een anoniem iemand.Vooral als hij het heeft over dagelijkse aanvallen.
Hoe weten ze of het inderdaad inwoners van het aangevallen gebied waren? Hoe weten ze dat ze daar op het moment van de aanval waren? Hoe weten ze dat het geen rebellen zijn die dat claimen?
Nee, maar constant je eigen definitie van bewijs veranderen omdat het antwoord je niet aanstaat is dat ook niet.quote:Lezen zal wel moeilijk voor je zijn.
Zoals ik al zei, jij weet blijkbaar beter dan ikzelf wat ik bedoel. Ik gaf het als voorbeeld van een media leugen met de link naar het desbetreffende foto.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Je probeert jezelf er mooi uit te lullen. Maar ik zie dat je je dus gerealiseerd hebt dat je een domme uitspraak hebt gedaan. Mooi. Ik hoop in ieder geval dat je je gaat verdiepen, ook over Trnopolje.
Zou kunnen, zolang dat niet onafhankelijk is vastgesteld zou je het niet moeten geloven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Je leest weer niet. Ze hebben in 2011 gezegd dat ze vonden dat ze er weinig van hadden gezien, maar na het conflict komen steeds meer vrouwen naar buiten met hun verhaal. Maar die liegen allemaal nietwaar?
Lijkt me logisch dat die er zouden moeten zijn als er dagelijks aanvallen worden gedaan en er wel video's zijn van het gas zelf.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Aldus Sadpanda moeten er video's zijn van de helikopters die de aanval letterlijk uitvoeren
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
en het is verplicht dat alle getuigen Engels spreken anders is het bij voorbaat niet waar
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ja natuurlijk, al deze journalisten hebben daar totaal niet aan gedacht. Op alle plekken zijn de aanvallen en bewijsmateriaal in scene gezet en hebben de rebellen er neppe getuigen neergezet. Iedereen liegt, het is allemaal één grote samenzwering
Doe ik niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
maar constant je eigen definitie van bewijs veranderen omdat het antwoord je niet aanstaat is dat ook niet.
Wacht, je blijft volhouden dat het een medialeugen is? Je bent toch echt zelf begonnen over concentratiekampen die leugens zouden zijn. Nogmaals verdiep je in Joegoslavië. Echt SadPanda, ik meen het. Dit is de laatste keer dat ik het zeg. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij weet blijkbaar beter dan ikzelf wat ik bedoel. Ik gaf het als voorbeeld van een media leugen met de link naar het desbetreffende foto.
Oh wauw, vrouwen getuigen voor een commissie in Tripoli en je blijft gewoon volhouden dat ze allemaal liegen?quote:Zou kunnen, zolang dat niet onafhankelijk is vastgesteld zou je het niet moeten geloven.
Die zijn er ook. Maar het is bizar dat je zulke eisen hebt.quote:Lijkt me logisch dat die er zouden moeten zijn als er dagelijks aanvallen worden gedaan en er wel video's zijn van het gas zelf.
Het is wel wat je zegt. 4 verschillende mediabronnen stellen hetzelfde verhaal vast en je kunt met niks anders komen dan dat ze met z'n allen zouden liegen.quote:
bron: http://yalibnan.com/2014/(...)d-card-chlorine-gas/quote:Eliot Higgins, a British-based researcher who trawls daily through online videos of Syria’s civil war to verify weapons in them, said that these “chlorine bombs” have similar features to improvised barrel bombs the army has used in the war.
He said one bomb from Kafr Zeita shows metal rods, consistent with other large government barrel bomb designs, to hold the impact fuse plate in place.
Another video of an exploded barrel bomb shows a canister inside the barrel, which has fins on the back and what appear to be explosives around the top of the canister with a detonation cord.
“The interesting thing about these new videos is that there’s the same blue det cord you see in other DIY barrel bombs,” Higgins said.
Hundreds of videos confirm barrel bombs have been dropped from helicopters. Rebels have access to large rockets and missiles but there has never been a case reported of the opposition using air-dropped munitions nor commandeering a helicopter.
Dat kampen was een fout. Ik heb nu al 2 keer gezegd dat ik doelde op dat kamp in die foto.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wacht, je blijft volhouden dat het een medialeugen is? Je bent toch echt zelf begonnen over concentratiekampen die leugens zouden zijn. Nogmaals verdiep je in Joegoslavië. Echt SadPanda, ik meen het. Dit is de laatste keer dat ik het zeg. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Zou kunnen. Hoe weten zijn überhaupt dat het Gaddafi's soldaten zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Oh wauw, vrouwen getuigen voor een commissie in Tripoli en je blijft gewoon volhouden dat ze allemaal liegen?
Post die danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Die zijn er ook. Maar het is bizar dat je zulke eisen hebt.
Ik heb gezegd wat ik er van denk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Het is wel wat je zegt. 4 verschillende mediabronnen stellen hetzelfde verhaal vast en je kunt met niks anders komen dan dat ze met z'n allen zouden liegen.
Het zou dan ook wel handig zijn als hij die video's openbaar maakt... Als hij ze echt zou hebben zou hij ze wel openbaar maken...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:17 schreef Montagui het volgende:
Hier nog een verklaring van Elliot Higgins:
Dan kunnen ze er neergelegd zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:17 schreef Montagui het volgende:
En als je die barrel bombs ziet dan weet je dat die niet vanaf de grond (met de wapens die de rebellen hebben) afgeschoten kunnen worden. Ze zijn te groot.
Het westen dat onderzoek doet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:17 schreef Montagui het volgende:
Men onderzoekt nu de China via Iran (met Russische vliegtuigen) naar Syrië connectie:
http://www.telegraph.co.u(...)-bombs-to-Syria.html
Die kans wordt alsmaar kleiner en kleiner.quote:
Mij maakt het geen reet waarom men het onderzoekt, áls het maar onderzocht wordt.quote:Het westen dat onderzoek doet.Please, je denkt toch niet echt dat de westerse bemoeienis om humanitaire redenen is?
Mwah, de dader van de eerste aanval is ook nog steeds niet bewezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:26 schreef Montagui het volgende:
Die kans wordt alsmaar kleiner en kleiner.
Lijkt me wel belangrijk dat dat objectief gebeurt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:26 schreef Montagui het volgende:
Mij maakt het geen reet waarom men het onderzoekt, áls het maar onderzocht wordt.
nu opeens wel?quote:
En ik heb je al 5 keer gezegd dat je geen flauw idee hebt waar je het over praat. Voor de laatste keer verdiep je, ook over dat zogenaamde 'nepkamp'.quote:Ik heb nu al 2 keer gezegd dat ik doelde op dat kamp in die foto.
quote:Zou kunnen. Hoe weten zijn überhaupt dat het Gaddafi's soldaten zijn.
Ik zou het eigenlijk niet moeten doen, maar vooruit een playlist: http://brown-moses.blogsp(...)eks-of-chlorine.htmlquote:Post die danIk geloof er niks van. Als er die video's er waren was er al min of meer bewijs.
Ja, een hoop complotten.quote:Ik heb gezegd wat ik er van denk.
quote:
Het is 1 video geen playlist. Maar hoe kan ik precies zien dat het om een chemische aanval gaat?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet moeten doen, maar vooruit een playlist:
Ah overheen gekeken. Sorry!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die heeft 4 uur geleden nog gepost:
[..]
In Syrië?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
Ippa is toch straattaal voor pijpen
Ik dacht dat zijn naam voor dat biermerk stond.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
twitter:CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:30:301/2 Rumors growing abt negociations betwn a dozen of #Qaeda linked forces, with Jabhat al-#Nusra as main part, to announce a coalition. reageer retweet
twitter:CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:32:382/2 Some forces as Jaysh Muhammad, Katibat Khadraa, Harakat Sham al-#Islam, and others to be linked to negociations. Nothing confirmed. reageer retweet
jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het doorgaat, zou wel mooi zijn als zoiets komt. Kunnen ISIS eve goed aanpakken en daarna concenteren op assad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
twitter:CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:30:301/2 Rumors growing abt negociations betwn a dozen of #Qaeda linked forces, with Jabhat al-#Nusra as main part, to announce a coalition. reageer retweet
twitter:CdricLabrousse twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 17:32:382/2 Some forces as Jaysh Muhammad, Katibat Khadraa, Harakat Sham al-#Islam, and others to be linked to negociations. Nothing confirmed. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |