Ik was al op zoek naar het livetopic om hier over te klagen. Giechelen als een schoolmeisje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Burgers![]()
De eerste was al te zenuwachtig om de naam van dijsselbloem uit te spreken.
Er zou misschien een debat in de Kamer zijn nav de opmerkingen van Rutte. De coalitie houdt die echter tegen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef sneakydesert het volgende:
Een aantal politici hebben afgezegd toch? Ik schakel net pas in.
Oké, dank!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er zou misschien een debat in de Kamer zijn nav de opmerkingen van Rutte. De coalitie houdt die echter tegen.
Enige mogelijkheid voor oppositie om nog debat af te dwingen lijkt om te dreigen met motie van wantrouwen tegen kabinet.
Zeker met die goede kanten belichten door ondernemersquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dit één grote EU-campagne, verkocht als 'debat' ofzo?
Dat zullen de fascisten wel doen dan, die schudden continu moties van wantrouwen uit hun bruine mouwquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er zou misschien een debat in de Kamer zijn nav de opmerkingen van Rutte. De coalitie houdt die echter tegen.
Enige mogelijkheid voor oppositie om nog debat af te dwingen lijkt om te dreigen met motie van wantrouwen tegen kabinet.
Ik ben niet de bedenker hoorquote:
577 kilometer, blijkbaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef remlof het volgende:
De totale grens van Nederland aan Duitsland en België is 1000km? Volgens mij veel minder, 700km ofzo, max.
Ach, iedereen vergeet wel eens een nul.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Kamerdebat van vanavond gaat niet meer door. Rutte had het plan om met de EU terug te gaan naar '5 kerntaken', maar in de brief die hij naar de Kamer heeft gestuurd blijkt dat hij eigenlijk 50 kerntaken ziet (zoals Buma dat heeft verwoord).
Heen en terug hè.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoeven we die pompmevrouw verder ook niet meer serieus te nemen.
Wat een onzin, haar klacht is best serieus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoeven we die pompmevrouw verder ook niet meer serieus te nemen.
Dat is nog steeds wel aartsmoeilijk; een Echternachse processie gaat nog sneller.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Veel klachten hier van burgers zijn Europees toch het beste aan te pakken.
Onnodig en dom.quote:
De broer van Hans van der Togt.quote:
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 21-05-2014 om 21:40:33Kan een debatleider eigenlijk tijdens een debat ontslagen worden? #ostendorf #nlkiest reageer retweet
Rutte en Dijsselbloem waren uitgenodigd om een aantal algemene vragen (onder andere van kijkers) te beantwoorden. De fractievoorzitters uit de de Tweede Kamer zouden daar dan op kunnen reageren. Rutte en Zijlstra gaven al in een vroeg stadium aan niet te komen, toen vonden Wilders, Pechtold en Roemer dat Dijsselbloem ook niet mocht komen, omdat de PVDA anders oververtegenwoordigd zou zijn. De NOS wilde de uitnodiging aan Dijsselbloem niet intrekken, waarop die drie besloten niet te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef sneakydesert het volgende:
Een aantal politici hebben afgezegd toch? Ik schakel net pas in.
Hij maakte gehakt van van Baalen. Snap ook niet waarom die plofkop geen enkele nuance aanbracht in zijn 'ik denk alleen maar aan harde euro's'-verhaal. Wel eerlijk tho.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Bas Eickhout is duidelijk de redelijkheid.
Smitgodquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 21-05-2014 om 21:40:33Kan een debatleider eigenlijk tijdens een debat ontslagen worden? #ostendorf #nlkiest reageer retweet
Wel heel eerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hij maakte gehakt van van Baalen. Snap ook niet waarom die plofkop geen enkele nuance aanbracht in zijn 'ik denk alleen maar aan harde euro's'-verhaal. Wel eerlijk tho.
Hans is de archevvd'rquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel heel eerlijk inderdaad.
Maar tsja. Dat is wel echt het prototype VVD-stereotype dat hij bevestigd.
Ja, het is wel de B-keus die naar het EP wordt gestuurd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:51 schreef Tem het volgende:
Allemaal mensen zonder uitstraling om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan is 1 zetel sowieso al in de pocket als we die historisch lage opkomst mogen geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |