Het zal ook niet niets zijn, dat gehyper om die chartsquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:19 schreef APK het volgende:
Ik was serieus hoor
Ze zag er echt heel erg mager uit in haar gezicht, maar misschien verbruikt ze veel calorieën de laatste tijd
Ik snap hem wel hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal ook niet niets zijn, dat gehyper om die charts
(En de slapeloze nachten over 'hoe dump ik Waylon een beetje onopvallend'.)
(Grapje, meneer Sonneberg).
(Oh god, dat laatste snapt niemand onder de 40...)
Ik snapte hem ook, en ik ben dus blijkbaar ook een ouwe knarquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor.![]()
![]()
Oh, ik hoop zo dat het niet waar is en dat hij gewoon niet kon vandaag.... Zo nee, dan maakt ze m.i. echt een grote fout. Waylon als zanger is iemand die je niet even vervangt.
Ik geloof ook heel graag in het positieve, maar zeg eerlijk... vind je het niet een béétje lullig dat TCL account die tweet retweet over dat TCL minstens net zo goed is zónder Waylon?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef grazz het volgende:
Nah, we weten geen van allen wat er 'speelt'. Ik vind het niet meteen heel vreemd dat Waylon er niet bij is. Kan zijn dat hij andere verplichtingen had? Niet lekker voelde? Ergens wel vreemd dat Ilse dit niet benoemt, maar ik geloof niet meteen dat Waylon er niet meer bij hoort.
Waylon heeft zijn album al volledig klaar, die heeft tot september volgens mij plenty tijd. Hij zei niet voor niets dat hij graag dat aanbod van John de Mol voor The Voice wilde aannemen, daar gaat ook heel veel tijd in zitten als jurylidquote:Wel heb ik zelf een beetje het idee dat Ilse heel graag met Waylon als The Common Linnets Europa zou willen veroveren, alleen heeft Waylon zijn albumrelease ook al moeten uitstellen vanwege dit project en als ze idd populair worden in Europa, kan hij zijn album dan wel tegelijkertijd releasen? Is dat handig? Kan me voorstellen dat hij had gedacht na Tuckerville zich daar volledig op te kunnen richten.
Aan de andere kant, heeft hij een goede relatie met Ilse (althans dat denk ik, en als je elkaar al van jongs af aan kent, laat je elkaar toch ook niet snel vallen?) en ligt zijn hart in de countrymuziek (lees ik terug in interviews), dus voor hem zou het ook geweldig zijn als hij samen met Ilse, country populair kan maken in Europa.
Nu zullen jullie me wel helemaaaaaal een complottheorieënmuts vinden... maar ik denk dat dit van te voren al met hem afgesproken was. Hij is tijdelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me van een interview van een week of zo geleden dat Waylon aangaf dat hij het dit jaar sowieso druk ging hebben met zijn solo-album. Dus het kan ook zijn dat hij daar nu meteen een grote slinger aan geeft.
Maar van wie is dat retweetdingesgeval dan, retweet Ilse dat? Of is dat gewoon een kantoormiep van de platenmaatschappij die druk het internet bij zit te houden?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof ook heel graag in het positieve, maar zeg eerlijk... vind je het niet een béétje lullig dat TCL account die tweet retweet over dat TCL minstens net zo goed is zónder Waylon?![]()
Zou jij dat doen, als jij de ander was?
Nou ja goed, ik geloof op zich wel dat het Common Linnets-project als zodanig vooral voor commerciële redenen is gedaan. Maar dat is juist geen reden om nu al uit elkaar te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:32 schreef Greys het volgende:
(En dat je iemand als kind al 'kende' wil niet zeggen dat je daar automatisch de rest van je leven vreselijk dikke mik mee blijft. Hiervoor hebben we toch nog nóóit ergens gelezen of gehoord dat het elkaars allerbeste vrienden waren, hm?)
Aan het woordgebruik en het 'ohmygoddddddd' gebruik enzo te zien is het voornamelijk Ilse die op het The Common Linnets account bezig isquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar van wie is dat retweetdingesgeval dan, retweet Ilse dat? Of is dat gewoon een kantoormiep van de platenmaatschappij die druk het internet bij zit te houden?
Nu ken ik Ilse eigenlijk helemaal niet, maar als ik haar zie hyperen en stuiterballen op tv, zou me niks verbazen als zij echt niet altijd helemaal helder over alles nadenkt en dus zoiets retweetquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan het woordgebruik en het 'ohmygoddddddd' gebruik enzo te zien is het voornamelijk Ilse die op het The Common Linnets account bezig isEn JB Meijers, maar die is vooral druk met zelf alles weer te retweeten.
Het was al eerder opgevallen dat het allemaal verder vrij persoonlijke tweets zijn, dus ik denk niet dat het een kantoormiep is.
Nee, ik zei het ook omdat er hier in dit topic, ben ik bang, iets teveel waarde wordt gehecht aan het feit dat ze elkaar al zo lang kennen. 'Nee dat zou Ilse nooit doen want ze kennen elkaar al zo lang'. Ik denk dat het voor haar vooral een heel commercieel gebeuren is. En daar is niets mis mee. Alleen moet ze nu niet te snel vergeten dat de meeste mensen bij een optreden van 'The Common Linnets' het toch gek vinden als Waylon daar niet bij is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik geloof op zich wel dat het Common Linnets-project als zodanig vooral voor commerciële redenen is gedaan. Maar dat is juist geen reden om nu al uit elkaar te gaan.
Hé, tof zeg!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef marcodej het volgende:
Dotan nu over het ESF bij DWDD.
Hij neemt het in overweging.
Het bekende argument: "Sinds twee jaar is er iets veranderd" etc. etc.quote:
Ik had hem begin vorige week getweet (quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het bekende argument: "Sinds twee jaar is er iets veranderd" etc. etc.
Ik had eerlijk gezegd nog nooit - bewust - van hem gehoord voordat hij hier voorbij begon te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:53 schreef Greys het volgende:
(En zo héél bekend is hij ook niet, toch? Of ken ik hem gewoon te slecht? Dus hij heeft minder/weinig te verliezen volgens mij?)
twitter:12_TPDP_12 twitterde op woensdag 21-05-2014 om 20:01:47Vanavond @IlseDeLange @CommonLinnets in @reyerslaat op @canvastv om 22.50 reageer retweet
Sterker nog, ik durf voor mezelf wel te stellen dat ik hierdoor 'fan' van Waylon ben geworden. En nee, niet vanwege zijn looks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Greys het volgende:
Als ze verstandig is, sleurt ze Waylon nu nog overal mee naartoe. Want de mensen die nu inééns fan van ze zijn, zijn dat van hen samen, op deze manier. En niet alleen van haar.
Voor het liedje zijn beide goede stemmen eigenlijk niet zo nodig, omdat hun kwaliteiten er niet echt in naar voren komen ((c) J.Derksen). Je had het even goed door Corry Konings en Peter Beense kunnen laten zingen, maar dan was het een minder leuk plaatje voor de camera geworden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef Peter het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Waylon zijn zinnen/stem in CATS vervangbaar vind?Andere nummers op het album zijn echt niet zonder zijn stem te luisteren.. CATS wel...
Maargoed Wat waylon roept 'ik zal wel gek zijn als..' kan ook zo'n ondoordachte uitroep zijn van hem, zoals hij er wel meer heeft gedaan. Ongeacht wat handig/afgesproken/slim is.
Kon je wel gezellig inhakenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het liedje zijn beide goede stemmen eigenlijk niet zo nodig, omdat hun kwaliteiten er niet echt in naar voren komen ((c) J.Derksen). Je had het even goed door Corry Konings en Peter Beense kunnen laten zingen, maar dan was het een minder leuk plaatje voor de camera geworden.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het liedje zijn beide goede stemmen eigenlijk niet zo nodig, omdat hun kwaliteiten er niet echt in naar voren komen ((c) J.Derksen). Je had het even goed door Corry Konings en Peter Beense kunnen laten zingen, maar dan was het een minder leuk plaatje voor de camera geworden.
Ik denk dat het geen kwestie is van snel haar het hoofd stijgen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:45 schreef Jane het volgende:
Zou toch echt raar zijn als ze denkt dat het net zo overkomt als ze het in haar eentje doet of met een willekeurige andere vent als zanger? Dan is het haar wel heel erg snel naar haar hoofd gestegen.
Sja, sja, sja.... ik kan me er zo weinig bij voorstellen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef Greys het volgende:
[...]
Dit is denk ik vanaf het begin zo gepland en afgesproken geweest, ook met hem. Take it or leave it, je mag meedoen en als het een succes wordt meedelen in een bepaald klein gedeelte, het is goed voor jou om naam te maken ook in het buitenland, dus zeg het maar, in or out.
En hij koos voor 'in'. Zo dénk ik dat het gegaan isDus nu 'mag' hij achteraf niet klagen en dat doet hij dan ook niet. Maar ik geloof er geen hol van dat Waylon vandaag niet kon of wilde. En als hij gaat roepen dat hij het druk heeft, is dat denk ik omdat dat ook part of the afspraak is
Ik zou het zelf niet retweeten, maar dat komt omdat ik over alles wel tig keer kan nadenken voordat ik iets plaats (niet altijd overigensquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof ook heel graag in het positieve, maar zeg eerlijk... vind je het niet een béétje lullig dat TCL account die tweet retweet over dat TCL minstens net zo goed is zónder Waylon?![]()
Zou jij dat doen, als jij de ander was?
[..]
Waylon heeft zijn album al volledig klaar, die heeft tot september volgens mij plenty tijd. Hij zei niet voor niets dat hij graag dat aanbod van John de Mol voor The Voice wilde aannemen, daar gaat ook heel veel tijd in zitten als jurylid![]()
Ik denk (!) dat Ilse, die al jaren wil dat ze doorbreekt in het buitenland (getuige haar oprechte en mooie tranen bij RTL Late Night, doe ik niets aan af) ergens een héél klein beetje baalt dat het nu wel lukt maar dat ze dan 'aan Waylon vast zit' daarvoor.
Ze hebben ook (denk ik) niet voor niets op de FB pagina meteen neergezet dat de members in 2014 Ilse en Waylon zijn. Dat heeft een reden, weet ik bijna zeker. ILSE is het hoofd van TCL en zij bepaalt wie er bij mogen. Kan dus best zijn dat TCL volgend jaar bestaan uit Ilse en die drie mannen die mee waren naar ESF, waaronder JB en haar eigen vriend
Als ze verstandig is, sleurt ze Waylon nu nog overal mee naartoe. Want de mensen die nu inééns fan van ze zijn, zijn dat van hen samen, op deze manier. En niet alleen van haar.
[..]
Nu zullen jullie me wel helemaaaaaal een complottheorieënmuts vinden... maar ik denk dat dit van te voren al met hem afgesproken was. Hij is tijdelijkEn om dat te verklaren aan de media, moet hij het er op gooien dat hij het druk heeft. Maar ik denk bijna zeker te weten dat dat wel meevalt...
Zijn album wás al helemaal klaar om te releasen, meen ik me te herinneren.
Lekker zijn/hun muziek spelen, dat wat hij zo graag doet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Sja, sja, sja.... ik kan me er zo weinig bij voorstellen...Ik bedoel... ik zou bijvoorbeeld niet weten wat voor hem dan überhaupt nog de motivatie zou moeten zijn om bij dat Tuckerville te verschijnen...
Laten we hopen dat er gevraagd wordt naar waarom Waylon er niet bij kan zijn. Kunnen we weer verder speculeren. Voordeel is wel dat dit topic nog een tijd kan open blijven, i hopequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef Greys het volgende:
twitter:12_TPDP_12 twitterde op woensdag 21-05-2014 om 20:01:47Vanavond @IlseDeLange @CommonLinnets in @reyerslaat op @canvastv om 22.50 reageer retweet
Ok, nu ben ik weer niet om. Ik kan niet zo tegen je stelligheid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen kwestie is van snel haar het hoofd stijgen...
Het kan haast niet anders of dit was allemaal al zakelijk zo afgesproken, ook met hem.
Waterdicht, zo gaan we het doen, doe je mee of niet.
- ze kozen een nummer waar Waylon niet (!) aan heeft meegeschreven van het album
- hij is vanaf het begin nooit gelinkt op The Common Linnets Facebook pagina en twitter (ZIJ moest tenslotte gepromoot en het was niet de bedoeling dat hij enige shine zou stealen)
- JB Meijers etc. werden wel gelinkt
- tijdens de persconferenties kwam hij amper aan het woord
- tijdens de interviews die ze alleen deed met buitenlandse pers werd hij amper/niet genoemd door haar
- er staat een specifiek jaartal op FB bij de 'leden' van TCL, dat doet zo goed als niemand
- ze doen nu België promo radio en tv zonder Waylon
Dit is denk ik vanaf het begin zo gepland en afgesproken geweest, ook met hem. Take it or leave it, je mag meedoen en als het een succes wordt meedelen in een bepaald klein gedeelte, het is goed voor jou om naam te maken ook in het buitenland, dus zeg het maar, in or out.
En hij koos voor 'in'. Zo dénk ik dat het gegaan isDus nu 'mag' hij achteraf niet klagen en dat doet hij dan ook niet. Maar ik geloof er geen hol van dat Waylon vandaag niet kon of wilde. En als hij gaat roepen dat hij het druk heeft, is dat denk ik omdat dat ook part of the afspraak is
Ja prima, maar het is toch wel bizar dat je je mede-leadzanger de band uitschopt terwijl het album nog geen 2 weken uit is en je feitelijk nog met je promotie moet beginnen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:18 schreef grazz het volgende:
Ik dacht gehoord te hebben dat Ilse had aangegeven dat TCL een project is dat jaarlijks ingevuld gaat worden door andere artiesten.
Stelligheid? Er staat minstens drie keer 'denk ik'quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik weer niet om. Ik kan niet zo tegen je stelligheid.
Hij is er toch nog niet uitgeschopt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja prima, maar het is toch wel bizar dat je je mede-leadzanger de band uitschopt terwijl het album nog geen 2 weken uit is en je feitelijk nog met je promotie moet beginnen!
Ik bedoel, dat je misschien over 2 jaar een tweede Common Linnets-album maakt met andere leden is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar v.w.b. dit album en dit succes kun je toch gewoon niet om Waylon heen. Hij heeft er aan meegeschreven en zingt lead op (bijna? ik heb niet geteld) de helft van de nummers.
Sorry, dat zei ik te 'stellig'.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is er toch nog niet uitgeschopt?
Kennelijk mag hij mee op Europa tour.
WIJVENFILMALERT!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry, dat zei ik te 'stellig'.Nee, hij is er niet uitgeschopt idd. Maar hij wordt wel licht genegeerd, naar n.m.m..
... marcodej was om en nu toch maar weer niet...quote:
Geweldig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Corrie mag iemand anders doen
Maar dat is toch niet het geval?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja prima, maar het is toch wel bizar dat je je mede-leadzanger de band uitschopt terwijl het album nog geen 2 weken uit is en je feitelijk nog met je promotie moet beginnen!
Ik bedoel, dat je misschien over 2 jaar een tweede Common Linnets-album maakt met andere leden is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar v.w.b. dít album en dít succes kun je toch gewoon niet om Waylon heen. Hij heeft er aan meegeschreven en zingt lead op (bijna? ik heb niet geteld) de helft van de nummers.
Hotter than my daughterquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
WIJVENFILMALERT!!!!
'In Her Shoes' begint nu, leuke film
Sorry voor offtopic
quote:OMG!!! Today officially signed a contract with Lady Gaga that I will act as the opening act on the tour artRAVE: The ARTPOP Ball! I hope to be cool! Im happy!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Alleen de nummers van Waylon dan, he?quote:Ik zet hun cd ff op, luisteren jullie mee?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik hyper eerst nog even over dat het officieel is geworden dat Conchita de openingsact van Gaga gaat wordenIk heb niets met Gaga, maar ik vind het wel een gave combi
[..]
Twee aandachtshoeren bij elkaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik hyper eerst nog even over dat het officieel is geworden dat Conchita de openingsact van Gaga gaat wordenIk heb niets met Gaga, maar ik vind het wel een gave combi
[..]
Ja, ik vind het wel heel passendquote:
twitter:reyerslaat twitterde op woensdag 21-05-2014 om 19:11:14@IlseDeLange eindigde tweede op het songfestival en breekt nu tot haar grote vreugde ook internationaal door #reyerslaat reageer retweet
Dat ligt er een beetje aan wat ze daar zeggen over de afwezigheid van Waylon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef Jane het volgende:
Ik blijf er bij dat ze zich er m.i. toch op verkijkt hoezeer ze in het overige buitenland (anders dan Vlaanderen dus, waar ze toch al bekend was) als 'gelijkwaardig' duo worden gezien.
Wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben 99% zeker dat Waylon dit schrijft. Even zoeken..quote:In de bedankjes van dit eerste album schrijft Ilse namelijk: “Deze plaat is hopelijk het beginpunt van een mooie, lange vlucht voor The Common Linnets… Nieuwe vogels die erbij komen gaandeweg de reis.”
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:50 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben 99% zeker dat Waylon dit schrijft. Even zoeken..
Daar in die link klinkt het toch echt dat Ilse de enige vaste waarde van de groep gaat zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef indaha het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)-the-common-linnets/
Ik bedoel niet voor zo'n promo-optredentje, hé? Ik bedoel voor concerten of anders gezegd, een wat langduriger succes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat ze daar zeggen over de afwezigheid van Waylon.
Als men overal net zo enthousiast reageert op déze Common Linnets als de Belgen doen krijgt zij gelijk...
Kijk, ik snap wel dat zij het zien als 'WIJ hebben dat nummer geschreven, Waylon zingt het best goed mee'. Maar voor de rest van dat album geldt dat niet, daar heeft hij ook een groot aandeel in en hij had ook een groot aandeel in het halen van de tweede plaats daar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoel niet voor zo'n promo-optredentje, hé? Ik bedoel voor concerten of anders gezegd, een wat langduriger succes.
Maar misschien ligt het aan mij hoor. Ikzelf denk iig dat het niet voor niks is dat 'Ilse de Lange' nooit doorgebroken is buiten Nederland. Geen slechte muziek, maar ook niet bijzonder genoeg.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef Maartel het volgende:
Hmmm... het staat er als Ilse's quote maar als je Waylon's tekst leest lijkt het erop dat de 2 verkeerd om gedrukt zijn :p
[ afbeelding ]
Ze is geen genie, maar ze zal toch echt niet zo achterlijk wezen om Waylon's Thank You's te schrijven en dat dan vanuit haar eigen perspectief te doen... toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef Greys het volgende:
Maar nee, Ilse schrijft dat alles gewoon
Over The Common Linnets en dan een stukje over Waylon.
Daaruit blijkt óók... etc.
Het is háár ding.
Ik zie het niet als een thankyou van Waylon, ik lees het als Ilse die iets vertelt over haar huidige Common Linnets partner, over hoe ze hem kentquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze is geen genie, maar ze zal toch echt niet zo achterlijk wezen om Waylon's Thank You's te schrijven en dat dan vanuit haar eigen perspectief te doen... toch?
Ik zie nu pas het gebrek aan 'from'.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
Nee joh, er staat toch nog veel meer, over dat ze het zo fijn vond met hem te reconnecten en dat ze hem bedankt dat hij háár heeft toegestaan om hem hierin mee te sleuren
Zij schrijft dit gewoon letterlijk OVER hem.
Niks mis mee, op zich.
Met het verschil dan dat Anouk nooit schijnheilig lief en schattig zou kunnen doen. Dat heeft ze niet in zich.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef indaha het volgende:
Ik denk dat Ilse gewoon heel zakelijk is ondanks dat ze overkomt als een enthousiaste zangeres die alleen om de muziek geeft. Ze lijkt meer op Anouk dan ik gedacht had alletwee keiharde tantes en dit mag natuurlijk, alleen had ik dit niet van Ilse verwacht
Heel doorzichtig, idd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zie nu pas het gebrek aan 'from'.
Maar wel opvallend, en zelfs vrij doorzichtig nu ik het zo lees.
Nee van Anouk zou het me niet verbazen maar dan was het gewoon duidelijk geweest vanaf het begin als Waylon dit project met haar zou hebben gedaan , maar bij Ilse had ik niet het idee dat ze zo zakelijk kon zijn aangezien ze meer een liever imago had . Schijnheilig kan ik het niet direct noemen want ik vermoed dat Waylon dit vanaf het begin af aan wist en er ook een kans in zag om bekender te worden , niemand had op dit succes durven hopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Met het verschil dan dat Anouk nooit schijnheilig lief en schattig zou kunnen doen. Dat heeft ze niet in zich.
Wie zou ze hierna bij de Common Linnets halen, trouwens?
Anoukquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Met het verschil dan dat Anouk nooit schijnheilig lief en schattig zou kunnen doen. Dat heeft ze niet in zich.
Wie zou ze hierna bij de Common Linnets halen, trouwens?
Maar waarom dan, als ik en Jane bv vonden dat hij naar de achtergrond werd geschoven door haar en dat met die ontbrekende linkjes overal enzo, was dat een complot theorie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef marcodej het volgende:
Het was toch op zich wel vanaf het begin duidelijk dat Waylon erbij gevraagd is?
Dat dacht ik eigenlijk ook... Het was haar idee/project en zij heeft Waylon gevraagd mee te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef marcodej het volgende:
Het was toch op zich wel vanaf het begin duidelijk dat Waylon erbij gevraagd is?
Het was vanaf het begin al duidelijk dat het Ilses project was, waar Waylon bij gevraagd is om de groep te completeren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom dan, als ik en Jane bv vonden dat hij naar de achtergrond werd geschoven door haar en dat met die ontbrekende linkjes overal enzo, was dat een complot theorie?
Oprechte vraag.
Want ik vond het dus ook best heel erg duidelijk maar ik voelde me echt bijna bezwaard het hier steeds te zeggen omdat dat werd geïnterpreteerd als 'Je doet negatief over haar, zo is ze niet'. Maar ik vind het zakelijk reteknap aangepakt van haar, ik vraag me alleen oprecht af of The Common Linnets nét zo succesvol zouden zijn nu zónder Waylon
Dit...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef Jane het volgende:
Ik blijf er bij dat ze zich er m.i. toch op verkijkt hoezeer ze in het overige buitenland (anders dan Vlaanderen dus, waar ze toch al bekend was) als 'gelijkwaardig' duo worden gezien.
Dat was ook duidelijk hoor. Ik verbaas me er alleen over hóe ongelooflijk snel ze hem nu naar de achtergrond lijkt te duwen. Ik begrijp het ook niet goed. Ik zou denken dat ze het succes nu beter zou kunnen uitbuiten door nog ff als duo overal langs te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook... Het was haar idee/project en zij heeft Waylon gevraagd mee te doen
Op zich kopen de mensen het album om de liedjes, Waylon zingt ze, dus daar heeft ze hem even heel plat gezegd niet meer voor nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al duidelijk dat het Ilses project was, waar Waylon bij gevraagd is om de groep te completeren.
Wat ik niet zo zag, is dat Ilse in het geniep met haar elleboogjes Waylon er al uit aan het schoffelen was, vanaf dag 2 na het succes. Als dat zo is, gaat het nu wel erg snel, ik had wel verwacht dat ze dit succes met Waylon samen uit zou gaan venten.
Ik weet voor 99,9999% zeker van niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Het kan ook zijn dat Waylon dit niet wil he... Het zou niet slim zijn, maar het zou kunnen
Dat zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Het kan ook zijn dat Waylon dit niet wil he... Het zou niet slim zijn, maar het zou kunnen
Als het allemaal van te voren keurig zo is afgesproken en vastgelegd valt er nu niets te ruziën.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef Jane het volgende:
Ja, maar als ze nou echt tegen hem gezegd heeft "Nee, jij hoort er niet meer bij. Ik ga met die anderen in mijn eentje op Europese tour", dan moeten ze nu toch slaande ruzie hebben, lijkt me?Nou ja, als ik Waylon was zou ik dat hebben iig. Maar misschien is hij een stuk liever dan ik, dat zou zomaar kunnen natuurlijk.
Ehhh.... nee, weet ik niet meer....? Wat dan? Nu ben ik benieuwd!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu vast online stront over me heen krijgen, maar is jullie iets opgevallen toen Waylon en Ilse dat gouden album kregen bij RTL Late Night? Hm?
Laat me raden: een gluiperige blik van Ilse?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu vast online stront over me heen krijgen, maar is jullie iets opgevallen toen Waylon en Ilse dat gouden album kregen bij RTL Late Night? Hm?
Dat zou wel erg dom zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef Greys het volgende:
Hm... behálve als hij niet meedeelt in de royalties en opbrengsten van het album...
Ehm...nee...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef Greys het volgende:
Hm... behálve als hij niet meedeelt in de royalties en opbrengsten van het album...
Dan heeft het weinig zin voor hem om te gaan touren met ze.
Niks aan gelogen, je kunt het vast terugkijken...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh.... nee, weet ik niet meer....? Wat dan? Nu ben ik benieuwd!
Wut?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Niks aan gelogen, je kunt het vast terugkijken...
Ze gaven één ingelijst album aan Waylon in zijn handen en ééntje aan Ilse.
Waylon blij, Ilse blij.
Drie seconden later nam Ilse het gouden album van Waylon en gaf het aan JB Meijers.
Benieuwd of het nu bij Waylon of bij JB aan de muur hangt. Ik gok zomaar het laatste
Ilse gaf haar eigen gouden album aan die JB hoor...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon blij, Ilse blij.
Drie seconden later nam Ilse het gouden album van Waylon en gaf het aan JB Meijers.
Benieuwd of het nu bij Waylon of bij JB aan de muur hangt. Ik gok zomaar het laatste
Welnee...we slaan niet doorquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef aarontje112 het volgende:
Slaan we nu niet een beetje door, het is geen Wie is de Mol. Waylon kan toch gewoon andere verplichtingen hebben gehad. Geloof er niks van dat Ilse dit alleen maar wil gebruiken voor zelfpromotie en Waylon er een beetje achter aan hobbelt en alles doet wat zij zegt. Anders was Waylon al lang zelf naar het songfestival gegaan. Waylon bracht Ilse per slot van rekening op het idee om naar het songfestival te gaan met The Common Linnets.
Nee, dat is niet zo. Zie dit filmpje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon blij, Ilse blij.
Dan zijn er meerdere beelden geweest, want ik weet duizend procent zeker dat er een shot was waar Ilse en JB allebei een album vast hadden en Waylon geen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ilse gaf haar eigen gouden album aan die JB hoor...
Oh nou daar ben ik dan echt blij mee!quote:
Tuuk slaan we een beetje door, dat is toch leuk, zo blijft er nog wat te doen in ESF tot aan het volgende hysterisch songfestivalquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef aarontje112 het volgende:
Slaan we nu niet een beetje door, het is geen Wie is de Mol. Waylon kan toch gewoon andere verplichtingen hebben gehad. Geloof er niks van dat Ilse dit alleen maar wil gebruiken voor zelfpromotie en Waylon er een beetje achter aan hobbelt en alles doet wat zij zegt. Anders was Waylon al lang zelf naar het songfestival gegaan. Waylon bracht Ilse per slot van rekening op het idee om naar het songfestival te gaan met The Common Linnets.
En misschien kon Waylon ook wel echt niet vandaag, maar gaan ze straks wel gewoon samen op promo-tour.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou daar ben ik dan echt blij mee!
Gelukkig. Ik had ongelijk.
Want hij keek liever Koffietijd met Rob de Nijs?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef Jane het volgende:
[..]
En misschien kon Waylon ook wel echt niet vandaag, maar gaan ze straks wel gewoon samen op promo-tour.Ik hoop het in ieder geval. Zou ik gewoon veel leuker vinden.
Ik ook van jou mopquote:
Nu klinkt het net of ze een relatie hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Want hij keek liever Koffietijd met Rob de Nijs?(
).
Als hij een leuke financiële deel heeft gemaakt voor zijn medewerking aan het album (waarvan ze toen nog niet wisten hoe 'groot' het zou worden) en als hij het al übertof vond om met haar op een groot podium te staan en door honderdmiljoenmiljard mensen live bekeken te worden...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:38 schreef TheVulture het volgende:
No way(lon)dat hij zich zo zou laten buiten sluiten, het is van huis uit best een straatvechtertje... Dit laat hij niet gebeuren als hij het er niet mee eens zou zijn
Dat is natuurlijk ook weer zo....geweldig om alle theorieën hier zo voorbij te zien komen....quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:38 schreef TheVulture het volgende:
No way(lon)dat hij zich zo zou laten buiten sluiten, het is van huis uit best een straatvechtertje... Dit laat hij niet gebeuren als hij het er niet mee eens zou zijn
Nee maar als je een tv/radio-aanvraag krijgt als artiestenmanagement, dan is dat programma ook heel erg blij als ze je kúnnen krijgen zeg maar. En als één van de twee dan niet kan, dan vraag je een andere dag. Dan ga je niet ineens uit nood met een half duo staan optreden, lijkt mequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Nu klinkt het net of ze een relatie hebben.![]()
*ril (qua Rob bedoel ik, niet qua eventueel homo ofzo)
En dat je 's ochtends iets op TV kijkt, wil nog niet zeggen dat je 's middag misschien niet iets te doen heb, natuurlijk.
Helemaal eensquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Maartel het volgende:
Dit was toch sowieso altijd al een beetje bedoeld als gelegenheidsact?
Dat het nu allemaal anders uitpakt en ze daar allebei andere ideeën bij hebben snap ik wel.
Het zou natuurlijk superschattig zijn als Ilse Waylon de wereld zou gunnen en ze na zo'n gezamenlijke ervaring onafscheidelijk waren, maar ze hebben ook allebei hun eigen carrière om aan te denken.
Al kan ik me haast weer niet voorstellen dat Ilse inschat dat ze er meer baat bij heeft om nu promo zonder Waylon te doen.
Dat zou wel heel erg oogkleppen op zijn....ik ga ervan uit dat er een professioneel marketing/strategie team om heen zit..maar dat is misschien wel naïef..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal eens
Alleen ik denk dat we ons dus in jouw laatste zin vergissen.
Ze víndt wellicht niet dat ze er meer baat bij heeft, maar ze hoopt het stiekem denk ik wel, dat ze het alleen kan oppakken verder, zonder verplichtingen naar hem. En misschien niet eens stiekem
Ah oke duidelijk, maar ik vind dan niet dat we hieruit moeten concluderen dat Ilse Waylon er niet meer bij wil hebben of hem nu al wil lozen ofzo, of hem naar de achtergrond duwt, want die indruk krijg ik niet. Ik denk ook helemaal niet dat Ilse zo is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef indaha het volgende:
Ik wist dat ik ergens iets gelezen had over de samenstelling van de common linnets en ik denk dat je gelijk krijgt Greys dat Waylon vervangbaar is in de groep . Ik neem wel aan dat ze hem wel nog meeneemt voor de Europese tour aangezien iedereen hem kent van het ESF maar daarna is het over denk ik![]()
http://www.show.nl/rubrie(...)-the-common-linnets/
Eén woord: centenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef Jane het volgende:
Bovendien, wie zou er ooit nog die Common Linnets in willen fladderen als nieuw vogeltje, als ze Waylon na dit enorme succes zo'n overduidelijke hak zou zetten?
Ja, als ze Dries Roelvink vraagt misschien, maar toch niet de 'oprechte muzikanten' die alles alleen maar 'voor de muziek' doen, waar ze zo prat op gaat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén woord: centen
Als je naam op een succesvol album komt te staan en je daarmee meer bekendheid kunt krijgen, who cares about 'the hak', zullen anderen misschien denken?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:37 schreef indaha het volgende:
We houden zo gewoon het topic in leven tot de kandidaat van 2015 bekend is
Agree....geen idee ook wie er anders bij zou moeten zonder de grondslag van de linnets te wijzigen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:52 schreef grazz het volgende:
[..]
...
Ik hoop in elk geval dat Waylon er nog een tijdje bij blijft. Als duo vind ik ze fantastisch, en zou het stiekem best jammer vinden als Waylon over een tijd er niet meer bij betrokken is. Ze ademen wat mij betreft country in en uit. Zou niet weten welke artiest Waylon zou kunnen 'vervangen'.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:52 schreef grazz het volgende:
Ik hoop in elk geval dat Waylon er nog een tijdje bij blijft. Als duo vind ik ze fantastisch, en zou het stiekem best jammer vinden als Waylon over een tijd er niet meer bij betrokken is. Ze ademen wat mij betreft country in en uit. Zou niet weten welke artiest Waylon zou kunnen 'vervangen'.
twitter:tomdecock twitterde op woensdag 21-05-2014 om 18:39:32Eén van de beste live performances die ik ooit mocht uitzenden: http://t.co/hPgyRev4k0 @CommonLinnets @IlseDeLange reageer retweet
Ja daar zie ik nog wel potentie in, maar vond zijn stem wat onzeker klinken? Nouja in elk geval klonk Ilse overheersender (is dat een woord?)quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Een groot deel van hun ESF succes was ook de 'chemistry' op camera.
Een héél groot deel zelfs, want voor die beelden gaf geen hond iets om hun kansen zelfs.
Maar bv Rob Crosby, die Amerikaan die CATS mee heeft geschreven, zingt zelf ook en speelt gitaar.
https://twitter.com/robcrosbymusic
En die Jake Etheridge, ook een singer songwriter, ook meegeschreven aan CATS.
https://twitter.com/jetheridgemusic
Die laatste komt uit Nashville en was nu dus ook mee naar België om daar te zingen en spelen vandaag. Goeie kop, ook. Dus die zou op zich Waylon kunnen 'vervangen'.
Psies!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef grazz het volgende:
Met Greys kom je in elk geval off-season door
Opnieuw eensch... Vroeg me btw af of er nog door mensen gereageerd is op die tweet dat het zonder Waylon net zo mooi klonk?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef grazz het volgende:
Maar zou het niet 'dom' zijn om Waylon te laten gaan? Nederland...Europa..wil The common linnets: Ilse en Waylon. Ik denk serieus, dat als ze het slim aanpakken ze als duo ook veel kunnen bereiken. Ilse, wat doe je nou
Volgens mij heeft hij ooit in een interview gezegd dat hij een moeilijk mannetje is...kan bestquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef ato het volgende:
Misschien is Waylon wel de dwarsligger? Het lijkt mij ook geen makkelijk mannetje hoor.
Maar ik ben het mee eens dat The common Linnits, Waylon en Ilse zijn.
Ik had niet veel met Ilse en waylon, samen is het een goed duo.
Ik hoop dat het allemaal een storm in een glas water is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |