abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:06:27 #26
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140216618
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Greys het volgende:

Als ze verstandig is, sleurt ze Waylon nu nog overal mee naartoe. Want de mensen die nu inééns fan van ze zijn, zijn dat van hen samen, op deze manier. En niet alleen van haar.

Sterker nog, ik durf voor mezelf wel te stellen dat ik hierdoor 'fan' van Waylon ben geworden. En nee, niet vanwege zijn looks. ;) Voorheen kende ik hem alleen als iemand die best wel aardig een covertje kon zingen bij DWDD, maar nu na het album van TCL en een paar van zijn eigen nummers, vind ik hem gewoon steengoed!
Over Ilse - die ik natuurlijk beter kende - is mijn mening nauwelijks veranderd. Heel goed gedaan op het ESF met TCL, maar in haar eentje is het een beetje te 'girly' voor mijn smaak.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140216800
Wie weet kan Waylon de druk niet aan en doet het ff rustig aan om zich voor de Europese tour op te laden? Liever dat dan weer hevig aan de snuif..
dag
pi_140216836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef Peter het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Waylon zijn zinnen/stem in CATS vervangbaar vind? :@ Andere nummers op het album zijn echt niet zonder zijn stem te luisteren.. CATS wel...

Maargoed Wat waylon roept 'ik zal wel gek zijn als..' kan ook zo'n ondoordachte uitroep zijn van hem, zoals hij er wel meer heeft gedaan. Ongeacht wat handig/afgesproken/slim is.
Voor het liedje zijn beide goede stemmen eigenlijk niet zo nodig, omdat hun kwaliteiten er niet echt in naar voren komen ((c) J.Derksen). Je had het even goed door Corry Konings en Peter Beense kunnen laten zingen, maar dan was het een minder leuk plaatje voor de camera geworden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140216868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Voor het liedje zijn beide goede stemmen eigenlijk niet zo nodig, omdat hun kwaliteiten er niet echt in naar voren komen ((c) J.Derksen). Je had het even goed door Corry Konings en Peter Beense kunnen laten zingen, maar dan was het een minder leuk plaatje voor de camera geworden.
Kon je wel gezellig inhaken :Y.
dag
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:12:42 #30
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140216873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Voor het liedje zijn beide goede stemmen eigenlijk niet zo nodig, omdat hun kwaliteiten er niet echt in naar voren komen ((c) J.Derksen). Je had het even goed door Corry Konings en Peter Beense kunnen laten zingen, maar dan was het een minder leuk plaatje voor de camera geworden.
_O- Dit vráágt bijna om een photoshop :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:14:36 #31
163650 Greys
pi_140216979
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:45 schreef Jane het volgende:
Zou toch echt raar zijn als ze denkt dat het net zo overkomt als ze het in haar eentje doet of met een willekeurige andere vent als zanger? Dan is het haar wel heel erg snel naar haar hoofd gestegen. :{
Ik denk dat het geen kwestie is van snel haar het hoofd stijgen...
Het kan haast niet anders of dit was allemaal al zakelijk zo afgesproken, ook met hem.
Waterdicht, zo gaan we het doen, doe je mee of niet.

- ze kozen een nummer waar Waylon niet (!) aan heeft meegeschreven van het album
- hij is vanaf het begin nooit gelinkt op The Common Linnets Facebook pagina en twitter (ZIJ moest tenslotte gepromoot en het was niet de bedoeling dat hij enige shine zou stealen :+ )
- JB Meijers etc. werden wel gelinkt
- tijdens de persconferenties kwam hij amper aan het woord
- tijdens de interviews die ze alleen deed met buitenlandse pers werd hij amper/niet genoemd door haar
- er staat een specifiek jaartal op FB bij de 'leden' van TCL, dat doet zo goed als niemand
- ze doen nu België promo radio en tv zonder Waylon

Dit is denk ik vanaf het begin zo gepland en afgesproken geweest, ook met hem. Take it or leave it, je mag meedoen en als het een succes wordt meedelen in een bepaald klein gedeelte, het is goed voor jou om naam te maken ook in het buitenland, dus zeg het maar, in or out.
En hij koos voor 'in'. Zo dénk ik dat het gegaan is :P Dus nu 'mag' hij achteraf niet klagen en dat doet hij dan ook niet. Maar ik geloof er geen hol van dat Waylon vandaag niet kon of wilde. En als hij gaat roepen dat hij het druk heeft, is dat denk ik omdat dat ook part of the afspraak is :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:16:20 #32
163650 Greys
pi_140217069
(En áls het zo gegaan is, kan je nu - zelfs ik niet :+ - daar niemand iets kwalijk over nemen. Behalve hooguit dat ze Waylon dan ietsje meer hadden kunnen helpen door hier en daar wat linkjes, zodat hij straks een beetje van het succes mee kan pakken voor zijn eigen album :) ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:17:20 #33
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140217099
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef Greys het volgende:
[...]
Dit is denk ik vanaf het begin zo gepland en afgesproken geweest, ook met hem. Take it or leave it, je mag meedoen en als het een succes wordt meedelen in een bepaald klein gedeelte, het is goed voor jou om naam te maken ook in het buitenland, dus zeg het maar, in or out.
En hij koos voor 'in'. Zo dénk ik dat het gegaan is :P Dus nu 'mag' hij achteraf niet klagen en dat doet hij dan ook niet. Maar ik geloof er geen hol van dat Waylon vandaag niet kon of wilde. En als hij gaat roepen dat hij het druk heeft, is dat denk ik omdat dat ook part of the afspraak is :+
Sja, sja, sja.... ik kan me er zo weinig bij voorstellen... :{ Ik bedoel... ik zou bijvoorbeeld niet weten wat voor hem dan überhaupt nog de motivatie zou moeten zijn om bij dat Tuckerville te verschijnen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140217145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof ook heel graag in het positieve, maar zeg eerlijk... vind je het niet een béétje lullig dat TCL account die tweet retweet over dat TCL minstens net zo goed is zónder Waylon? :@
Zou jij dat doen, als jij de ander was?

[..]

Waylon heeft zijn album al volledig klaar, die heeft tot september volgens mij plenty tijd. Hij zei niet voor niets dat hij graag dat aanbod van John de Mol voor The Voice wilde aannemen, daar gaat ook heel veel tijd in zitten als jurylid ;)

Ik denk (!) dat Ilse, die al jaren wil dat ze doorbreekt in het buitenland (getuige haar oprechte en mooie tranen bij RTL Late Night, doe ik niets aan af) ergens een héél klein beetje baalt dat het nu wel lukt maar dat ze dan 'aan Waylon vast zit' daarvoor.
Ze hebben ook (denk ik) niet voor niets op de FB pagina meteen neergezet dat de members in 2014 Ilse en Waylon zijn. Dat heeft een reden, weet ik bijna zeker. ILSE is het hoofd van TCL en zij bepaalt wie er bij mogen. Kan dus best zijn dat TCL volgend jaar bestaan uit Ilse en die drie mannen die mee waren naar ESF, waaronder JB en haar eigen vriend :)

Als ze verstandig is, sleurt ze Waylon nu nog overal mee naartoe. Want de mensen die nu inééns fan van ze zijn, zijn dat van hen samen, op deze manier. En niet alleen van haar.

[..]

Nu zullen jullie me wel helemaaaaaal een complottheorieënmuts vinden... maar ik denk dat dit van te voren al met hem afgesproken was. Hij is tijdelijk :) En om dat te verklaren aan de media, moet hij het er op gooien dat hij het druk heeft. Maar ik denk bijna zeker te weten dat dat wel meevalt... :@

Zijn album wás al helemaal klaar om te releasen, meen ik me te herinneren.
Ik zou het zelf niet retweeten, maar dat komt omdat ik over alles wel tig keer kan nadenken voordat ik iets plaats (niet altijd overigens :P ) ik denk dat wie'm ook geretweet heeft en niet bij stil stond dat dit lullig overkomt. Kan me wel voorstellen dat Waylon het niet prettig vindt.

Ik dacht gehoord te hebben dat Ilse had aangegeven dat TCL een project is dat jaarlijks ingevuld gaat worden door andere artiesten. Misschien, zoals je aangeeft, is het wel Ilse samen met iemand anders, maar dat weten we niet.

Heb wel het idee dat Ilse veel meer gericht is op een int. carriere dan Waylon. Ik heb geen idee hoe Waylon hier in staat, dus dat is ook maar weer een aanname. Ik hoop dat ze als TCL doorgaan voorlopig, want een country duo hebben we niet in Europa, geloof ik(?)
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:18:54 #35
163650 Greys
pi_140217159
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Sja, sja, sja.... ik kan me er zo weinig bij voorstellen... :{ Ik bedoel... ik zou bijvoorbeeld niet weten wat voor hem dan überhaupt nog de motivatie zou moeten zijn om bij dat Tuckerville te verschijnen...
Lekker zijn/hun muziek spelen, dat wat hij zo graag doet?
In the picture blijven, voor straks voor zijn solo album?
Meedelen in de opbrengst van de kaartverkoop?

Ik kan wel wat redenen bedenken :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140217257
quote:
Laten we hopen dat er gevraagd wordt naar waarom Waylon er niet bij kan zijn. Kunnen we weer verder speculeren. Voordeel is wel dat dit topic nog een tijd kan open blijven, i hope :P *O*
~The present is all there is~
pi_140217377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het geen kwestie is van snel haar het hoofd stijgen...
Het kan haast niet anders of dit was allemaal al zakelijk zo afgesproken, ook met hem.
Waterdicht, zo gaan we het doen, doe je mee of niet.

- ze kozen een nummer waar Waylon niet (!) aan heeft meegeschreven van het album
- hij is vanaf het begin nooit gelinkt op The Common Linnets Facebook pagina en twitter (ZIJ moest tenslotte gepromoot en het was niet de bedoeling dat hij enige shine zou stealen :+ )
- JB Meijers etc. werden wel gelinkt
- tijdens de persconferenties kwam hij amper aan het woord
- tijdens de interviews die ze alleen deed met buitenlandse pers werd hij amper/niet genoemd door haar
- er staat een specifiek jaartal op FB bij de 'leden' van TCL, dat doet zo goed als niemand
- ze doen nu België promo radio en tv zonder Waylon

Dit is denk ik vanaf het begin zo gepland en afgesproken geweest, ook met hem. Take it or leave it, je mag meedoen en als het een succes wordt meedelen in een bepaald klein gedeelte, het is goed voor jou om naam te maken ook in het buitenland, dus zeg het maar, in or out.
En hij koos voor 'in'. Zo dénk ik dat het gegaan is :P Dus nu 'mag' hij achteraf niet klagen en dat doet hij dan ook niet. Maar ik geloof er geen hol van dat Waylon vandaag niet kon of wilde. En als hij gaat roepen dat hij het druk heeft, is dat denk ik omdat dat ook part of the afspraak is :+
Ok, nu ben ik weer niet om. Ik kan niet zo tegen je stelligheid.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:27:19 #38
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140217460
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:18 schreef grazz het volgende:

Ik dacht gehoord te hebben dat Ilse had aangegeven dat TCL een project is dat jaarlijks ingevuld gaat worden door andere artiesten.

Ja prima, maar het is toch wel bizar dat je je mede-leadzanger de band uitschopt terwijl het album nog geen 2 weken uit is en je feitelijk nog met je promotie moet beginnen! :D

Ik bedoel, dat je misschien over 2 jaar een tweede Common Linnets-album maakt met andere leden is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar v.w.b. dít album en dít succes kun je toch gewoon niet om Waylon heen. Hij heeft er aan meegeschreven en zingt lead op (bijna? ik heb niet geteld) de helft van de nummers.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:27:45 #39
163650 Greys
pi_140217482
quote:
15s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ok, nu ben ik weer niet om. Ik kan niet zo tegen je stelligheid.
Stelligheid? Er staat minstens drie keer 'denk ik' :D
Godallemachtig. En ik neem het nog voor Ilse 'op' ook zeg maar. Dat ik het zou begrijpen als het zo zou zijn afgesproken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:28:29 #40
163650 Greys
pi_140217511
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja prima, maar het is toch wel bizar dat je je mede-leadzanger de band uitschopt terwijl het album nog geen 2 weken uit is en je feitelijk nog met je promotie moet beginnen!

Ik bedoel, dat je misschien over 2 jaar een tweede Common Linnets-album maakt met andere leden is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar v.w.b. dit album en dit succes kun je toch gewoon niet om Waylon heen. Hij heeft er aan meegeschreven en zingt lead op (bijna? ik heb niet geteld) de helft van de nummers.
Hij is er toch nog niet uitgeschopt? :P
Kennelijk mag hij mee op Europa tour.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:29:34 #41
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140217541
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij is er toch nog niet uitgeschopt? :P
Kennelijk mag hij mee op Europa tour.
Sorry, dat zei ik te 'stellig'. ;) Nee, hij is er niet uitgeschopt idd. Maar hij wordt wel licht genegeerd, naar n.m.m..
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140217568
Wat heb ik gemist? :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:30:32 #43
163650 Greys
pi_140217570
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Jane het volgende:

[..]

Sorry, dat zei ik te 'stellig'. ;) Nee, hij is er niet uitgeschopt idd. Maar hij wordt wel licht genegeerd, naar n.m.m..
WIJVENFILMALERT!!!!

'In Her Shoes' begint nu, leuke film O+

Sorry voor offtopic :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140217589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb ik gemist? :o
Waylon is ingewisseld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:31:42 #45
163650 Greys
pi_140217619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb ik gemist? :o
... marcodej was om en nu toch maar weer niet...

In a nut shell.

Lees even terug en complot mee *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140217665
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef Jane het volgende:
_O- Dit vráágt bijna om een photoshop :D

Corrie mag iemand anders doen :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:33:29 #47
163650 Greys
pi_140217688
:D :D :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:34:42 #48
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140217749
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Corrie mag iemand anders doen :P
Geweldig! :D _O-
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140217788
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja prima, maar het is toch wel bizar dat je je mede-leadzanger de band uitschopt terwijl het album nog geen 2 weken uit is en je feitelijk nog met je promotie moet beginnen! :D

Ik bedoel, dat je misschien over 2 jaar een tweede Common Linnets-album maakt met andere leden is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar v.w.b. dít album en dít succes kun je toch gewoon niet om Waylon heen. Hij heeft er aan meegeschreven en zingt lead op (bijna? ik heb niet geteld) de helft van de nummers.
Maar dat is toch niet het geval? :o En toch kan ik me niet voorstellen dat Ilse dat zou doen. Zeker nu ze samen succes kunnen hebben buiten de landsgrenzen. Nee, ik blijf voorlopig achter Ilse én Waylon staan. Jullie maken TCL kapot!!!1!!1 :( o|O :')

Ik zet hun cd ff op, luisteren jullie mee? :7
~The present is all there is~
pi_140217837
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:30 schreef Greys het volgende:

[..]

WIJVENFILMALERT!!!!

'In Her Shoes' begint nu, leuke film O+

Sorry voor offtopic :@
Hotter than my daughter *O*
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')