quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk!
Altijd leuk als iemand van het dreamteam aanwezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zei je moeder ook toen jij het aan haar vroeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge, schaam je kapot.
Deze opmerking hoor ik nu al een paar dagen, maar ik heb hem gewoon zelf gehaald.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij het aan haar vroeg.
Maar je moeder heeft wel afgerekend?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze opmerking hoor ik nu al een paar dagen, maar ik heb hem gewoon zelf gehaald.
Zelf betaald, van mijn welverdiende stufi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je moeder heeft wel afgerekend?
Oja. Bedankt voor de reminder. Ik moet zelf voetballen (niet bij deze wedstrijd hoor)quote:
Break a legquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Bedankt voor de reminder. Ik moet zelf voetballen (niet bij deze wedstrijd hoor)
Kusjes
Technisch leuk spelertje maar er zal toch wel wat meer "body" bij moeten komen om dadelijk door te breken op een hoger niveau.quote:
Dan schaar ik mij achter de volgende uitspraak:quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker niet, Bergwijn heeft in tegenstelling tot Locadia wel voetbalvermogen.
quote:
Technisch vind ik hem wel heel sterk. Echt zo'n straatvoetballer. Maar alleen daarmee ga je het niet redden. Schuurman is veel completer.quote:
Vorige wedstrijd speelde hij veel meer op de flanken en werd er meer afgewisseld, gewoon een trainer die er niks van snapt dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Rabieluh het volgende:
Bergwijn staat in z´n eentje tegenover de engelse verdediging, wordt ie daar nou op afgerekend. Of is dit tactische shizzle, daar ben ik niet zo goed in.
Jammer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd speelde hij veel meer op de flanken en werd er meer afgewisseld, gewoon een trainer die er niks van snapt dus.
Misschien ergens last van, anders weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd speelde hij veel meer op de flanken en werd er meer afgewisseld, gewoon een trainer die er niks van snapt dus.
quote:
Precies, die moet gewoon keihard strak naar de flanken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]![]()
Indirecte vrije trappen gaan er zelden in, omdat iedereen zo dom is om een pisballetje breed te geven.
Je moet gewoon breed leggen, dan heb je dikke kans dat ie raak gaatquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]![]()
Indirecte vrije trappen gaan er zelden in, omdat iedereen zo dom is om in de drukte te schieten.
Nee, die bal moet naar de tweede paal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, die moet gewoon keihard strak naar de flanken.
En het wint tot nu toe alle wedstrijdenquote:
Maar heeft wel vaak maar 1 kansje nodig om te scorenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan sta je met 10 man te spelen, in deze wedstrijd zeker.
Speelt voor PSV, niks dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar heeft wel vaak maar 1 kansje nodig om te scoren
Kijk naar jezelf man vetklepquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is die Slabbekoorn veel te dik
Vilhena ook!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
Dik? Heeft exact hetzelfde postuur als Lens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
Hij lijkt me niet bepaald afgetraindquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dik? Heeft exact hetzelfde postuur als Lens.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dik? Heeft exact hetzelfde postuur als Lens.
Kreeg hem voor de voeten en toen schoot ie hem erin.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe ging de goal van Schuurman trouwens?
Oke.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kreeg hem voor de voeten en toen schoot ie hem erin.
Ging een kekke pass aan vooraf, toen schoot ie em in.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe ging de goal van Schuurman trouwens?
Het hele team speelt kut, maar al die kakkerlakken zaten hier te zeiken over Nouri. Vandaar die opmerking, ik had ook wel gezien dat hij gewisseld wasquote:
Altijd wel een beetje triest , dat huilen over een anderequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Het hele team speelt kut, maar al die kakkerlakken zaten hier te zeiken over Nouri. Vandaar die opmerking, ik had ook wel gezien dat hij gewisseld was
Hij was toch ook slecht?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Het hele team speelt kut, maar al die kakkerlakken zaten hier te zeiken over Nouri. Vandaar die opmerking, ik had ook wel gezien dat hij gewisseld was
Vandaag was hij zeker slecht. De rest van het toernooi, zeker de tweede helft tegen Engeland was hij absoluut niet slecht.quote:
Alleen Schuurman idd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:21 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vandaag was hij zeker slecht. De rest van het toernooi, zeker de tweede helft tegen Engeland was hij absoluut niet slecht.
Maar wie speelt er vandaag wel goed?
Uiteraard, één van de weinige keren dat er een paar spelers van jullie in het buitenland spelen.quote:
Commentator, geeft verder niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef Karelnoord het volgende:
Die presentator maakt echt faal op faal.
Ik ben toch altijd blij dat ik dit allemaal los van elkaar kan zien. Als Nederland speelt, ben ik voor Nederland. En als Clasie na een assist van Janmaat in de finale in Rio de winnende maakt, dan zal ik echt niet minder hard juichen dan dat Sneijder of Blind hem maakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bijlow niet vergeten, ook zeer goed vandaag.
Je bent helemaal geweldig. Dit kunnen wij namelijk niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:26 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd blij dat ik dit allemaal los van elkaar kan zien. Als Nederland speelt, ben ik voor Nederland. En als Clasie na een assist van Janmaat in de finale in Rio de winnende maakt, dan zal ik echt niet minder hard juichen dan dat Sneijder of Blind hem maakt.
Jij verdient echt een ''quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:26 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd blij dat ik dit allemaal los van elkaar kan zien. Als Nederland speelt, ben ik voor Nederland. En als Clasie na een assist van Janmaat in de finale in Rio de winnende maakt, dan zal ik echt niet minder hard juichen dan dat Sneijder of Blind hem maakt.
quote:“The first time I saw Dani play, was when he was only 11 years old and played for AZ Alkmaar. I noticed Dani, because I could tell that he had exceptional talent for a boy his age. He had the ability to score and showed great technique. Since that day, I followed him with interest and it was of no surprise to me that the Dutch FA selected him for its National youth team and that the bigger clubs showed interest. In May 2013, Dani signed a three-year contract with PSV and it took him less that one season to draw the attention form international top clubs in England, Spain and Italy. But this is where Dani sets himself apart from other players. Though an international transfer sounds appealing, Dani realizes that he is not ready to make this move. He wants to develop and progress in the Netherlands before thinking about the next steps in his career. Though he might come across as a ‘cool’ person in matches, he is a very warm and loyal person off the pitch who cares a lot about family and friends. I am very proud to may represent Dani and to consider him as a personal friend.”
- Fulco van Kooperen, Manager Muy Manero
quote:“Dani was already noticed by AZ scouts when he was only 9 years old. He already set himself apart by scoring beautiful goals. When Dani joined the AZ youth academy at the age of 11, he soon scored many goals for his team. I remember his first AZ match; he scored straight away two goals of which one splendid header. From an early age, Dani had a natural drive for wanting to score goals. Due to his outstanding passing and header technique, he became top scorer and champion his first season at AZ. I really enjoyed training and coaching Dani. He is a player that asks and needs challenges, thus as a coach he kept me focused. I was forced to keep creating new challenges so that Dani would progress to full potential. With the support of his parents, he grew better every week and enjoyed playing football. I hope that Dani continues to develop by working hard and making use of his ability to always keep improving himself.”
- Michael Rippens, Youth Coach AZ
Zal wel de tweelingbroer van Theo Reitsma zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Deze commentator is écht heel slecht
http://www.danivandermoot.com/quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik kon die site niet vinden. Linkje?
quote:Dani has already made outstanding progress and has the absolute potential to become the best in the world
Nu al ? die komt er welquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft het fysiek lastig in de A1 volgens PIETR.
Al compenseert zijn techniek dat wel een beetje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft het fysiek lastig in de A1 volgens PIETR.
Die zijn er zo mogelijk nog slechter in dan ons inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:39 schreef borisz het volgende:
Engelsen en strafschoppen. Ook een leuke combo
quote:
Bruno Martins Indi had een toffe site.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een kansloze site van die spits van PSV.
een neger?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kwam ik vandaag mensen tegen die nog bruiner waren dan Barbie van RTL5.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dan kan 'ie er helemaal niets van.
Ah ik merk dat het weer diep zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dani van der Moot.
PSV'er.
Opdoeken die handel.
Dat is sarcasme Frits.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ah ik merk dat het weer diep zit.
Tuurlijk wel, gewoon monteren dat het een goal isquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, de review van deze wedstrijd komt niet op de site denk ik.
GOAL en MIS. En nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie niet GOAL en MIS roepen? Ik kijk niet
quote:
Ja en dalijk doet de keeper een vingertje voor zijn mond.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Karelnoord het volgende:
De Schuur zet de keep even op zijn plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |