quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk!
Altijd leuk als iemand van het dreamteam aanwezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zei je moeder ook toen jij het aan haar vroeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge, schaam je kapot.
Deze opmerking hoor ik nu al een paar dagen, maar ik heb hem gewoon zelf gehaald.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij het aan haar vroeg.
Maar je moeder heeft wel afgerekend?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze opmerking hoor ik nu al een paar dagen, maar ik heb hem gewoon zelf gehaald.
Zelf betaald, van mijn welverdiende stufi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je moeder heeft wel afgerekend?
Oja. Bedankt voor de reminder. Ik moet zelf voetballen (niet bij deze wedstrijd hoor)quote:
Break a legquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Bedankt voor de reminder. Ik moet zelf voetballen (niet bij deze wedstrijd hoor)
Kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |