quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk!
Altijd leuk als iemand van het dreamteam aanwezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zei je moeder ook toen jij het aan haar vroeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge, schaam je kapot.
Deze opmerking hoor ik nu al een paar dagen, maar ik heb hem gewoon zelf gehaald.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen jij het aan haar vroeg.
Maar je moeder heeft wel afgerekend?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze opmerking hoor ik nu al een paar dagen, maar ik heb hem gewoon zelf gehaald.
Zelf betaald, van mijn welverdiende stufi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je moeder heeft wel afgerekend?
Oja. Bedankt voor de reminder. Ik moet zelf voetballen (niet bij deze wedstrijd hoor)quote:
Break a legquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Bedankt voor de reminder. Ik moet zelf voetballen (niet bij deze wedstrijd hoor)
Kusjes
Technisch leuk spelertje maar er zal toch wel wat meer "body" bij moeten komen om dadelijk door te breken op een hoger niveau.quote:
Dan schaar ik mij achter de volgende uitspraak:quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker niet, Bergwijn heeft in tegenstelling tot Locadia wel voetbalvermogen.
quote:
Technisch vind ik hem wel heel sterk. Echt zo'n straatvoetballer. Maar alleen daarmee ga je het niet redden. Schuurman is veel completer.quote:
Vorige wedstrijd speelde hij veel meer op de flanken en werd er meer afgewisseld, gewoon een trainer die er niks van snapt dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Rabieluh het volgende:
Bergwijn staat in z´n eentje tegenover de engelse verdediging, wordt ie daar nou op afgerekend. Of is dit tactische shizzle, daar ben ik niet zo goed in.
Jammer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd speelde hij veel meer op de flanken en werd er meer afgewisseld, gewoon een trainer die er niks van snapt dus.
Misschien ergens last van, anders weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd speelde hij veel meer op de flanken en werd er meer afgewisseld, gewoon een trainer die er niks van snapt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |