Terug van weggeweest! Of kijken naar 14 minuten reclame en 1 minuut analyse tijdens de rust, of WK in Lingerie.quote:WK IN LINGERIE
Veronica komt terug met het succesvolle WK in Lingerie tijdens de rust van alle WK-wedstrijden. De rust van een spannende voetbalwedstrijd is altijd een goed moment voor een plaspauze of het pakken van een nieuw koud biertje, maar een veel leukere bezigheid is zappen naar Veronica voor het WK in Lingerie. Tijdens de rust van de WK-wedstrijden zien we telkens een duel tussen twee van de in totaal acht vrouwenteams. Elk team bestaat uit vier schaars geklede knappe dames die de strijd met elkaar aangaan met het schieten van penalty’s. Het WK in Lingerie start, net als het WK in Brazilië, op 12 juni bij Veronica.
Tijdens het WK van 2006 scoorde Veronica met deze competitie als een tiet. Meer dan 6 miljoen mensen keken tijdens de 2006 editie naar één van de wedstrijden van het WK in Lingerie. Elke wedstrijd tussen de verschillende landenteams duurt circa acht minuten. Het oranje damesteam is op 13 juni voor het eerst te zien, net als het Nederlands elftal.
Binnenkort vinden de opnames van het WK in Lingerie plaats in een speciaal hiervoor aangelegd stadion op het eiland van Maurik 19. In aanwezigheid van een zeer groot publiek, een scheidsrechter en een presentator worden er dan mooie plaatjes geschoten. Momenteel wordt er nog druk gescout voor mooie dames die goed met ballen overweg kunnen.
quote:
Die onderste bikini is wel leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]![]()
De belgen doen niet mee maar hebben wel eigen lingerie lijn;
[ afbeelding ]
http://www.gva.be/sport/v(...)s-lingerie-voor.aspx
Komt dat schot..
[ afbeelding ]
Nog wel ff fde ballen testen.
[ afbeelding ]
Het is een poppenkast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
Jaja lekkere wijven in lingerie die rondspringen vind je chanant, geloof je het zelf
Ach ja dat wel. Ik wacht op een versie met lekkere mannen in ontbloot bovenlijfquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een poppenkast.
Wel een lekkere poppenkast.
Watte?quote:
gênant of charmant ?quote:
Ik vond hem juist irritant als speler, maar kan hartelijk om hem lachen in zijn reallife soap...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef JenHermes het volgende:
Andy v/d MeydeGoede voetballer hoor in zijn tijd maar als televisie persoonlijkheid vind ik hem ronduit irritant
En Sterren springen TS, vond je dat ook leuk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vond hem juist irritant als speler, maar kan hartelijk om hem lachen in zijn reallife soap...
Nee, Sterren Springen kijk ik niet. Maar da's ook een heel ander programma, lijkt me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:25 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En Sterren springen TS, vond je dat ook leuk?
Andy v/d Meyde wordt neergezet als reallife soapie met een IQ van een zak aardappels. Ik vind Michael van Barbie nog slimmer overkomen dan die Andy
Bij Sterren Springen deed Andy v/d Meyde ook mee met zijn vrouw.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Nee, Sterren Springen kijk ik niet. Maar da's ook een heel ander programma, lijkt me.
En in vergelijking met Barbie oogt iedereen slim.
Oké, even drie dingen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Bij Sterren Springen deed Andy v/d Meyde ook mee met zijn vrouw.
Wat ik bedoel te zeggen is: Als je Andy v/d Meyde leuk vind ben je een vervend SBS6 kijker
Nou nou. Nu niet overdrijven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:25 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind Michael van Barbie nog slimmer overkomen dan die Andy.
Niet genoeg Kroatische vrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Waarom spelen ze niet Brazilie - Kroatie
Tatjanagodin is al 1quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet genoeg Kroatische vrouwen.
Dit ja.quote:
2 dunne sprieten en die ene ging wel. De keepster van Italia was sowieso de beste van iedereen!quote:
quote:
Als je van blondjes houdt is het niet het kijkend waardquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het een beetje kijkwaardig vandaag. Ik zit beneden, lijkt me niet verstandig om te zappen
Al mag die doelscoorder er wel zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die brazilianen zijn niet mijn types.
Jammer dat Zweden niet mee doet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die brazilianen zijn niet mijn types.
Een zak aardappelen is nog snellerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De keepster gaat als een zak aardappelen naar de hoek, nou eigenlijk helemaal niet.
Doet Barbara ook mee ja?quote:
Wel als Nederland speelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Als je van blondjes houdt is het niet het kijkend waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |