In die landen schijnen ze nu ook problemen te kunnen krijgen met weggespoelde landmijnen...lekker knaakquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
In Servie is het probleem vooral dat er een gebrek aan geld is en dat de grond ook nog eens vrij weinig water verwerken kan. De noodzaak was er in het verleden natuurlijk ook nooit zo heel erg.
Altijd feest op de Balkanquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In die landen schijnen ze nu ook problemen te kunnen krijgen met weggespoelde landmijnen...lekker knaak
Ik heb er geen problemen mee, het is wel aangenaamquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:35 schreef Klonk het volgende:
Zal wel niet populair zijn hier maar ik vind het best lekker buiten
Stuk beter dan de verwachte warmte
Dat gaat dus allemaal de Noordzee/Groot-Brittannie in.quote:
Welk noodweer? We hebben de verwachtte 24 graden niet eens gehaald...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef CyberCow het volgende:
Omgeving Nijmegen vielen paar druppels regen. Voorteken voor echt noodweer
23.9!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk noodweer? We hebben de verwachtte 24 graden niet eens gehaald...
24.1 in Twente en Oost-Achterhoek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Infection het volgende:
[..]
24.2quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
24.1 in Twente en Oost-Achterhoek.
Dat is alleen daar. Maar overigens vind ik het wel lekker dat het hier maar zo'n 21 graden is want het is nogal benauwd vandaag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
24.1 in Twente en Oost-Achterhoek.
Het was ook als sarcasme bedoeld al vind ik het wel jammer het niet erop lijkt dat het echt los gaat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had zelf ook meer verwacht. Vooral als je de kaart van Estofex ziet:quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:52 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Het was ook als sarcasme bedoeld al vind ik het wel jammer het niet erop lijkt dat het echt los gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat het vanavond nog komt, maar die kans lijkt mij klein.
Tropisch joh, elke dag effe een fikse bui. Niets mis mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:12 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff ik vind dit niks hoor. Tis weer eens compleet grijs en zwaar bewolkt al zo goed als de hele dag.
En de komende dagen lijkt het elke dag wel te gaan regenen. Sure, de zon zal zo nu en dan misschien effe tussendoor piepen, maar ik vind dit behoorlijk tegenvallend weer....
Ik heb de balkondeur zojuist maar dichtgedaan omdat ik het fris vond. Gevoelstemperatuur van 18 graden momenteel in Utrecht.... vrij sneu.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Tropisch joh, elke dag effe een fikse bui. Niets mis mee.
Hmm, dat is wel matigjes ja. Die ligt hier gelukkig 10 graden hogerquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb de balkondeur zojuist maar dichtgedaan omdat ik het fris vond. Gevoelstemperatuur van 18 graden momenteel in Utrecht.... vrij sneu.
Dat zou dan uit die lijn aan de rechterkant van Frankrijk moeten ontstaan waarschijnlijk?quote:
Wat houdt dat in? Dat het nog niet zeker is wat er precies gaat gebeuren ofzo?quote:
Bij Zeeland ging het gisteren gewoon dood.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ja, gisteravond ging het bij Zeeland rechtsaf.
Huh? dacht tot en met het weekend regenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:13 schreef Elan het volgende:
Komende dagen gelukkig droog en rustig weer wel veel wind morgen.
Morgen 70/30 zon/regen en 1mm regenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Huh? dacht tot en met het weekend regen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen 70/30 zon/regen en 1mm regenvalt wel mee dus.
Buienradar is ook rustig dus hoop dat het meevalt al ziet de lucht er hier wel wat dreigend uit.
Aldus de Belgische weermevrouwtwitter:weervrouwJILL twitterde op woensdag 21-05-2014 om 19:58:28Bij #onweer: binnen blijven, weg vd ramen. Er zit potentieel draaiing in de lucht. Ga dus niét zomaar #stormjagen! #teveelverlichtingspalen reageer retweet
Weg van de ramen? Dat heb ik 1 keer gedaan, ik hoop dat het weer gebeurtquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Sj0rSz het volgende:
Aldus de Belgische weermevrouwtwitter:weervrouwJILL twitterde op woensdag 21-05-2014 om 19:58:28Bij #onweer: binnen blijven, weg vd ramen. Er zit potentieel draaiing in de lucht. Ga dus niét zomaar #stormjagen! #teveelverlichtingspalen reageer retweet
Dat je niet naar de hoeren mag?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat is, in 1 woord samengevat, nowcastingquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is die bizarre groene MD op estofex. Een luxe uitvoering van "geen idee" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |