In die landen schijnen ze nu ook problemen te kunnen krijgen met weggespoelde landmijnen...lekker knaakquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
In Servie is het probleem vooral dat er een gebrek aan geld is en dat de grond ook nog eens vrij weinig water verwerken kan. De noodzaak was er in het verleden natuurlijk ook nooit zo heel erg.
Altijd feest op de Balkanquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In die landen schijnen ze nu ook problemen te kunnen krijgen met weggespoelde landmijnen...lekker knaak
Ik heb er geen problemen mee, het is wel aangenaamquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:35 schreef Klonk het volgende:
Zal wel niet populair zijn hier maar ik vind het best lekker buiten
Stuk beter dan de verwachte warmte
Dat gaat dus allemaal de Noordzee/Groot-Brittannie in.quote:
Welk noodweer? We hebben de verwachtte 24 graden niet eens gehaald...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef CyberCow het volgende:
Omgeving Nijmegen vielen paar druppels regen. Voorteken voor echt noodweer
23.9!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk noodweer? We hebben de verwachtte 24 graden niet eens gehaald...
24.1 in Twente en Oost-Achterhoek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk noodweer? We hebben de verwachtte 24 graden niet eens gehaald...
24.2quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
24.1 in Twente en Oost-Achterhoek.
Dat is alleen daar. Maar overigens vind ik het wel lekker dat het hier maar zo'n 21 graden is want het is nogal benauwd vandaag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
24.1 in Twente en Oost-Achterhoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |