Meine Damen und Herren... Wir haben ihn!quote:
Nee zij doet het beter. En ik ga zelden hoor, maar ik had vakantiegeld gekregen dus dacht, het kan er wel weer eens vanaf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook zelf? Ik scrub altijd om de 2/3 dagen, cremetje erop en klaar.
Ik ken van die vrouwen die dat laten doen. Krijg je minder stoppels van schijnbaar alleen in week drie lopen ze wel met haar onder de armen omdat die behandeling 1x in de vier weken isquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen mijn gezicht. Oksels kan ik zelf wel hoor.
Het schijnt dat Asics je wil sponsoren, schijnt dat je goed kan rennen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi. Ik reken op jouw kundigheid. De moeilijkere wedstrijden bevinden zich straks in jouw segment.
[..]
Hoi Jood
[ afbeelding ]
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Typisch het volgende:
''Is de medewerker in het recente verleden (binnen het laatste jaar) werkzaam geweest bij de relatie zoals vermeld in de intentieverklaring?''
Ik snap dit zinnetje niet. Help.
Daarom koos ik voor jou ook Nike air runawayquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het schijnt dat Asics je wil sponsoren, schijnt dat je goed kan rennen.
Of diegene in het afgelopen jaar al 'daar' heeft gewerkt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Typisch het volgende:
''Is de medewerker in het recente verleden (binnen het laatste jaar) werkzaam geweest bij de relatie zoals vermeld in de intentieverklaring?''
Ik snap dit zinnetje niet. Help.
Mooi ditquote:
Ik weet serieus niet wat het betekent.quote:
Ah, joe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Of diegene in het afgelopen jaar al 'daar' heeft gewerkt.
Zie het antwoord van onze lovely Karina.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat het betekent.Gaat dit over de werkgever van nu?
Ik voel mij nu een VMBO'er.
Ja maar harsen doet hartstikke pijn man. Gewoon als je doucht elke dag even dan ben je ook zo klaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken van die vrouwen die dat laten doen. Krijg je minder stoppels van schijnbaar alleen in week drie lopen ze wel met haar onder de armen omdat die behandeling 1x in de vier weken is
Ik ben blij dat ik geen vrouw ben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar harsen doet hartstikke pijn man. Gewoon als je doucht elke dag even dan ben je ook zo klaar.
Hars jij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar harsen doet hartstikke pijn man. Gewoon als je doucht elke dag even dan ben je ook zo klaar.
Ik ga om de 5 wekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zij doet het beter. En ik ga zelden hoor, maar ik had vakantiegeld gekregen dus dacht, het kan er wel weer eens vanaf.
Mooi manquote:
Epileren heeft ze ook gedaan, wat een rotgevoel is dat toch. Bij mij is het niet zo nodig om het vaak te doen, mijn wenkbrauwen zijn best mooi van zichzelf. Zei ze opschepperigquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga om de 5 weken![]()
Ze doet ook wenkbrauwen epileren, ik heb er zo hekel aan om het zelf te doen
Dus na 2,5 week ook nog een keer langs om de wenkbrauwen te doen
Spijtig dat ik jood benquote:
Ook mooi datquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3367 Gehandicapte honden pijpen
Uh ja iets teveel info Mikeyquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of vrouwen die de poes wel scheren maar de anus vergeten te ontharen.
Of is dit meer iets voor de sex sc.
Ik scheer altijd gewoon alles. Ik heb alleen haar op mijn hoofdquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anus harsenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je was mooi open aan het vertellen ik denk ik waag het eropquote:
Oh benen scheer ik gewoon af en toe, groeit niet zo heel hard bij mij gelukkig en als ik wat in de zon heb gezeten worden de haartjes licht en zie je ze ook amper meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik liet wel altijd mijn benen harsen, maar eigenlijk werd die behandeling wel te duur. Om de 5 weken.
Ook 1 keer mijn oksels laten harsen, damn wtf dat deed echt fucking zeer
Ja maar anus harsen gaat me weer te ver qua onderwerp hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was mooi open aan het vertellen ik denk ik waag het erop
In mijn jeugd schoren de meiden ook hun achterhoofd kaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik scheer altijd gewoon alles. Ik heb alleen haar op mijn hoofd
Vrouwen laseren dat toch?quote:
Doen ze nu toch ook weer, aan de zijkant dan. geen gezicht trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
In mijn jeugd schoren de meiden ook hun achterhoofd kaal
Ja ik heb ook hele lichte haartjes. Maar ik hou van lekker gladquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh benen scheer ik gewoon af en toe, groeit niet zo heel hard bij mij gelukkig en als ik wat in de zon heb gezeten worden de haartjes licht en zie je ze ook amper meer.
Wat een wijventopic opeens
Ja ik heb die periode ook gehadquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
In mijn jeugd schoren de meiden ook hun achterhoofd kaal.
Je weets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
In mijn jeugd schoren de meiden ook hun achterhoofd kaal.
Meh vind ik niet zo een topshow van die hele kale oksels. Als er heel veel haar zit mogen ze het wel een beetje 'trimmen' dat wel. Maar kaal staat zo gay.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook hele lichte haartjes. Maar ik hou van lekker glad
Wat vind jij van mannen die hun oksels scheren?
Komt helemaal goed. Meestal verneuk ik het pas op de algemene klassementen zoals hoeveelheid kaarten/doelpunten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi. Ik reken op jouw kundigheid. De moeilijkere wedstrijden bevinden zich straks in jouw segment.
Aha, gelukkig is die opzet bij ons te simpel. Gewoon wedstrijdjes voorspellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Meestal verneuk ik het pas op de algemene klassementen zoals hoeveelheid kaarten/doelpunten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh vind ik niet zo een topshow van die hele kale oksels. Als er heel veel haar zit mogen ze het wel een beetje 'trimmen' dat wel. Maar kaal staat zo gay.
Ik heb niet veel haar daar, misschien 5 haartjes ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Charmed_Angel scheert het net weg las ik.
Maar ik ben wel op vakantie, hoe gaat het werken, alles aan je door appen ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, gelukkig is die opzet bij ons te simpel. Gewoon wedstrijdjes voorspellen.
Lijkt me een mediterraan ding jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In Spanje scheren mannen hun oksels en beenharen. Beenharen gaat me iets te ver, maar mijn man scheert wel zijn oksels ookMaar alleen als het warm wordt, in de winter gewoon haartjes.
Is echt een Spanje ding ofzo?
In Tarado zijn jeugd werden sommige vrouwen volledig kaal geschoren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze nu toch ook weer, aan de zijkant dan. geen gezicht trouwens.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb die periode ook gehad
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
In Tarado zijn jeugd werden sommige vrouwen volledig kaal geschoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |