Haha, terechte klacht. Ik ken gasten die een boormachine linksom laten draaien en vrouwen die een complete winkel verbouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Saisai het volgende:
Mannen van de ijzerwinkel die vol ongeloof "weet je het zeker?!" vragen na elk antwoord wat ze krijgen omdat ze blijkbaar niet kunnen geloven dat een vrouw iets kan opmeten.
Bloed onder mijn nagels.
Bovendien wist die gast niet wat een insteekdop was en deed alsof die benaming niet bestond. Want ja, hij zat niet fout natuurlijk. Immers is hij de expert en ik maar een verdwaald meisje in de ijzerwarenwinkel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha, terechte klacht. Ik ken gasten die een boormachine linksom laten draaien en vrouwen die een complete winkel verbouwen.
Onterechte klacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Saisai het volgende:
Mannen van de ijzerwinkel die vol ongeloof "weet je het zeker?!" vragen na elk antwoord wat ze krijgen omdat ze blijkbaar niet kunnen geloven dat een vrouw iets kan opmeten.
Bloed onder mijn nagels.
Dit is een zeer terechte klacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Saisai het volgende:
Bloed onder mijn nagels.
je moet de dure kaasschaaf van de appie hebben waar de kaas niet aan blijft plakken. die is awsome.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:11 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Dit is een zeer terechte klacht.
Ik heb mijn hand opengehaald vanmorgen... aan een botte kaasschaaf
Alle messen hier in huis zijn vlijmscherp om te voorkomen dat ik me überhaupt ergens aan kan snijden, behalve de kaasschaaf. Ik voel me echt belachelijk
gewoon niet meer gebruiken danquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Telefoon doet de laatste dagen een beetje kuttig. Maar ja, hij is dan ook al 2 jaar oud en wordt veel gebruikt...
Dit klachtentopic is om even je ongenoegen te uiten over iets vervelends. Even neerpennen wat je dwars zat. Inderdaad hoeven daar niet altijd reacties op te komen. Een soort van dagboek, zeg maar.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Zolder het volgende:
Kleine klacht: kleine klachten topic wordt niet op klachten gereageerd. Het is alsof je tegen jezelf klaagt.
Tokkievrienden hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:03 schreef niels0 het volgende:
Maat zit in de bak. Vandaag maar 'ns uitzoeken waarom, hoorde het vanmorgen
GVD, heb ik weer.
alle studiepunten binnen toch boeieeequote:Op woensdag 29 april 2015 13:24 schreef Erno-BE het volgende:
Slechte cijfers gehaald voor de toetsen van de toetsweek, namelijk 5,6 6,0 6,0 en 6,5. Overigens hbo trouwens.
Nou ik vind 6en lelijke cijfers, vooral de 5,6. Vooral omdat ik er niet veel er naast doe. Overigens nog geen studiepunten. Die worden pas toegekend als ik de toetsen in juni ook haal.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle studiepunten binnen toch boeieee
Haha, lekker voor jequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Parkeerhandhaving Utrechtga je even de appie in op de Straatweg voor max 5 min. Gelijk een bon van 60 euro, bleken ze op de hoek van de straat gewoon te wachten op nieuwe auto's
![]()
De NSB'ers van heden ten dage.
Misschien komt het door stress? Ik kan me voorstellen dat de terroristenbusiness erg stressvol is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef Isis20 het volgende:
Ik word grijs en ben verdorie nog maar net 24 [ afbeelding ] Twee maand gelden nog maar 5 grijze haren en nu lijken het er wel 20! Oplossing zou zijn haar verven, maar probeer het net mooi lang te laten worden en verven is nou eenmaal niet echt gezond. Stomme genen. Stomme verf. Stom haar.
Geen haar verven, please. Dat hoort bij de kort-pittig-kapsel-cultuur.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef Isis20 het volgende:
Ik word grijs en ben verdorie nog maar net 24 [ afbeelding ] Twee maand gelden nog maar 5 grijze haren en nu lijken het er wel 20! Oplossing zou zijn haar verven, maar probeer het net mooi lang te laten worden en verven is nou eenmaal niet echt gezond. Stomme genen. Stomme verf. Stom haar.
Ook niet als ik een lang saai kapsel heb? En het geen rode verf is? (denk op de een of andere manier aan kort pittig rood kapsel...)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Geen haar verven, please. Dat hoort bij de kort-pittig-kapsel-cultuur.
Een natuurlijk kapsel is nog altijd het mooiste, ookal is het lang en saai. Haar verven is gewoon not donequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:22 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ook niet als ik een lang saai kapsel heb? En het geen rode verf is? (denk op de een of andere manier aan kort pittig rood kapsel...)
Ok, zie je binnenkort iemand met natuurlijk bruin/grijs haar van 24, zwaai dan evenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een natuurlijk kapsel is nog altijd het mooiste, ookal is het lang en saai. Haar verven is gewoon not done
Is goed johquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:40 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ok, zie je binnenkort iemand met natuurlijk bruin/grijs haar van 24, zwaai dan even
Volgende klacht: Pleister op de vinger; kan de smartphone niet meer unlockenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Blister verpakkingen! Heel je vingers weer opengehaald aan het openscheuren van die onmogelijke dingen, waar je zelfs met een schaar amper doorheen komt. Wie deze zooi ooit bedacht heeft...
okquote:Op zondag 7 juni 2015 16:29 schreef Erno-BE het volgende:
Moet een opdracht maken in het kader van bedrijfsprocessen. Het moet dinsdag af zijn en ik heb er totaal geen zin (en ook geen affiniteit in) om ermee te beginnen.
vervelend voor jequote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef Opoefiets het volgende:
Ik word gek van de hooikoorts. Ik heb medicijnen die 4 uur werken, maar verder niet. Ik moest al overgaan op andere medicijnen, omdat ik van die andere suf werd. Ik ben echt doodmoe voor drie uur 's middags
Same here. Klacht waardige klacht!quote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef Opoefiets het volgende:
Ik word gek van de hooikoorts. Ik heb medicijnen die 4 uur werken, maar verder niet. Ik moest al overgaan op andere medicijnen, omdat ik van die andere suf werd. Ik ben echt doodmoe voor drie uur 's middags
Zeer terechte klacht. Vaak zijn het van die mutsen die alles verkleinen (en als je het over een volwassen man zijn 'piemeltje' hebt, is dat blijkbaar niet goed)quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:15 schreef 2dope het volgende:
Mensen die..
- hapje eten
- terrasje pikken
- heb wel zin aan wat
- mijn mannetje(s)
- dinnetje
- collegaatje
- huisgenootje
- slachtoffertje
- frikandelletje
- kroketje
- zuurtje (als het gaat over een gerecht)
- op een bedje (als het gaat over een gerecht)
- mooie smaak (als het gaat over een gerecht)
.. zeggen.
Douchen man.quote:
Ik snap de klacht nietquote:Op zondag 14 juni 2015 12:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb een lekkere milf ontmoet in de gym maar ze is al 38
Ik gooi altijd eerst mijn balzak overboord en dan rolt de rest zo mee !quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:35 schreef Hoplahopla het volgende:
Waarom is het zo zwaar om elke dag uit bed te komen terwijl ik over een paar dagen twee maanden vakantie heb.
Het is wat op de zolderkamer, vooral als de temps wat op lopen hequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:15 schreef 2dope het volgende:
Mensen die..
- hapje eten
- terrasje pikken
- heb wel zin aan wat
- mijn mannetje(s)
- dinnetje
- collegaatje
- huisgenootje
- slachtoffertje
- frikandelletje
- kroketje
- zuurtje (als het gaat over een gerecht)
- op een bedje (als het gaat over een gerecht)
- mooie smaak (als het gaat over een gerecht)
.. zeggen.
Jij zal 't wel weten ome Geerd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is wat op de zolderkamer, vooral als de temps wat op lopen he
Dan slaap ik rustig verder op de grond ben ik bang.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik gooi altijd eerst mijn balzak overboord en dan rolt de rest zo mee !
Temperatuur is nog veel te laag voor fucking eind juni.quote:
Was warm zat vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Temperatuur is nog veel te laag voor fucking eind juni.
Gauw tevreden. Sowieso is het altijd alleen maar lekker weer van maandagochtend 8:00 tot vrijdagmiddag 17;00. Dan is het 't hele weekend kut met zweren en maandag begint de cyclus opnieuw. Zeer klachtwaardig.quote:
Dat zegt mijn oom ook altijd, maar die komt ook niet buiten als het in het weekend wél mooi weer is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gauw tevreden. Sowieso is het altijd alleen maar lekker weer van maandagochtend 8:00 tot vrijdagmiddag 17;00. Dan is het 't hele weekend kut met zweren en maandag begint de cyclus opnieuw. Zeer klachtwaardig.
Is het de gekke oom?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat zegt mijn oom ook altijd, maar die komt ook niet buiten als het in het weekend wél mooi weer is.
Je brandde hier anders aardig weg in de tuin vanmiddag was niks lekkers aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gauw tevreden. Sowieso is het altijd alleen maar lekker weer van maandagochtend 8:00 tot vrijdagmiddag 17;00. Dan is het 't hele weekend kut met zweren en maandag begint de cyclus opnieuw. Zeer klachtwaardig.
Het zuiden zeker. Hier in de noordelijke regionen was het voortdurend bewolkt. Temperatuur was wel ok.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je brandde hier anders aardig weg in de tuin vanmiddag was niks lekkers aan.
Zwolle, was aardig vroeg wakker vanmiddag dacht lekker bakkie zetten Historia erbij telefoon ernaast om te fokken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zuiden zeker. Hier in de noordelijke regionen was het voortdurend bewolkt. Temperatuur was wel ok.
quote:
Serieuze struggles hoor ik al wel.quote:dacht lekker bakkie zetten Historia erbij telefoon ernaast om te fokken.
Nou mijn teenharen verschrompelde toen ik de achterdeur opendeed.
Ik haat het als mensen op mijn pc gaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 02:36 schreef Geerd het volgende:
Kak bijna vergeten, vanmiddag visite aangezien ik nooit tv kijk en gewoon via het televisiescherm computer.
Moet ik wel even de Pr0n klein beetje verbergen niet dat er 1 zegt he heb je die nieuwe film via spotnet al binnen?
En dan terwijl jij bier haalt naja....
Klacht bijna vergeten pr0n te verdoezelen
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen op mijn pc gaan.
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen op mijn pc gaan.
Maakt mij geen kloten uit,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Had je je maar aangemeld voor een cursus Nederlandsquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Veel ste laat met aanmelden voor een hbo studie
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Had je je maar aangemeld voor een cursus Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |