Vandaar dat ik hem niet ken.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef LompeHork het volgende:
Terechte klacht. Behalve Aiciu, dat is de koning van het Kleine Klachten topic.
Ah, zo'n type.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bekijk de gesloten-topic-lijst. Dan ken je 'm ineens wel.
Tuurlijk wel, dat topic is voor iedereen die even een piesmomentje heeft.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, zo'n type.
Daar hoef je toch geen oninteressant kleine klachtentopic voor open te houden?
Noem het dan /dev/null.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat topic is voor iedereen die even een piesmomentje heeft.
Terechte klacht.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:05 schreef remlof het volgende:
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #13
Als je daarheen wordt verwezen word je toch gewoon niet serieus genomen als klager?
Het feit dat klagen daar zinloos is door gebrek aan appreciatie van de desbetreffende klacht.quote:Op zondag 21 juni 2015 04:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is er precies zo klachtwaardig aan het kleine klachten topic dan?
Klagen is praktisch altijd nutteloos, het enige doel wat er mee bereikt wordt is dat enige frustratie op gecontroleerde wijze wordt geventileerd, in plaats van dat je mensen gaat slaan of erger.quote:Op zondag 21 juni 2015 04:18 schreef Nerdus het volgende:
[..]
Het feit dat klagen daar zinloos is door gebrek aan appreciatie van de desbetreffende klacht.
Het kleine klachten topic heeft geen ventilatiegaten, de reacties in je KLB-topic fungeren als de ventilatiegaten. Iig voor mij dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 04:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klagen is praktisch altijd nutteloos, het enige doel wat er mee bereikt wordt is dat enige frustratie op gecontroleerde wijze wordt geventileerd, in plaats van dat je mensen gaat slaan of erger.
Dus je zoekt eigenlijk gewoon aandacht en wil jouw denkwijze delen met zo veel mogelijk mensen?quote:Op zondag 21 juni 2015 04:25 schreef Nerdus het volgende:
[..]
Het kleine klachten topic heeft geen ventilatiegaten, de reacties in je KLB-topic fungeren als de ventilatiegaten. Iig voor mij dan.
Nee niet zozeer, je plaatst hier toch berichten op het forum zodat andere mensen die kunnen lezen en er over na kunnen denken? Anders kun je maar beter een dagboek bijhouden, dat is dan interessanter. Ik vind het ook interessant wat andere mensen denken.quote:Op zondag 21 juni 2015 04:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus je zoekt eigenlijk gewoon aandacht en wil jouw denkwijze delen met zo veel mogelijk mensen?
In dat geval is het verstandig om bij jezelf te rade te gaan en de afweging maken of een topic als "ik heb honger" ook interessant is voor die andere mensen, anders strookt je handelen terecht niet met je verwachtingspatroon en krijg je als gevolg (tevens terecht) onzinreacties of een doorverwijzing naar het kleine klachten topic.quote:Op zondag 21 juni 2015 04:33 schreef Nerdus het volgende:
[..]
Nee niet zozeer, je plaatst hier toch berichten op het forum zodat andere mensen die kunnen lezen en er over na kunnen denken? Anders kun je maar beter een dagboek bijhouden, dat is dan interessanter. Ik vind het ook interessant wat andere mensen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |