okquote:Op zondag 7 juni 2015 16:29 schreef Erno-BE het volgende:
Moet een opdracht maken in het kader van bedrijfsprocessen. Het moet dinsdag af zijn en ik heb er totaal geen zin (en ook geen affiniteit in) om ermee te beginnen.
vervelend voor jequote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef Opoefiets het volgende:
Ik word gek van de hooikoorts. Ik heb medicijnen die 4 uur werken, maar verder niet. Ik moest al overgaan op andere medicijnen, omdat ik van die andere suf werd. Ik ben echt doodmoe voor drie uur 's middags
Same here. Klacht waardige klacht!quote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef Opoefiets het volgende:
Ik word gek van de hooikoorts. Ik heb medicijnen die 4 uur werken, maar verder niet. Ik moest al overgaan op andere medicijnen, omdat ik van die andere suf werd. Ik ben echt doodmoe voor drie uur 's middags
Zeer terechte klacht. Vaak zijn het van die mutsen die alles verkleinen (en als je het over een volwassen man zijn 'piemeltje' hebt, is dat blijkbaar niet goed)quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:15 schreef 2dope het volgende:
Mensen die..
- hapje eten
- terrasje pikken
- heb wel zin aan wat
- mijn mannetje(s)
- dinnetje
- collegaatje
- huisgenootje
- slachtoffertje
- frikandelletje
- kroketje
- zuurtje (als het gaat over een gerecht)
- op een bedje (als het gaat over een gerecht)
- mooie smaak (als het gaat over een gerecht)
.. zeggen.
Douchen man.quote:
Ik snap de klacht nietquote:Op zondag 14 juni 2015 12:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb een lekkere milf ontmoet in de gym maar ze is al 38
Ik gooi altijd eerst mijn balzak overboord en dan rolt de rest zo mee !quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:35 schreef Hoplahopla het volgende:
Waarom is het zo zwaar om elke dag uit bed te komen terwijl ik over een paar dagen twee maanden vakantie heb.
Het is wat op de zolderkamer, vooral als de temps wat op lopen hequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:15 schreef 2dope het volgende:
Mensen die..
- hapje eten
- terrasje pikken
- heb wel zin aan wat
- mijn mannetje(s)
- dinnetje
- collegaatje
- huisgenootje
- slachtoffertje
- frikandelletje
- kroketje
- zuurtje (als het gaat over een gerecht)
- op een bedje (als het gaat over een gerecht)
- mooie smaak (als het gaat over een gerecht)
.. zeggen.
Jij zal 't wel weten ome Geerd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is wat op de zolderkamer, vooral als de temps wat op lopen he
Dan slaap ik rustig verder op de grond ben ik bang.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik gooi altijd eerst mijn balzak overboord en dan rolt de rest zo mee !
Temperatuur is nog veel te laag voor fucking eind juni.quote:
Was warm zat vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Temperatuur is nog veel te laag voor fucking eind juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |