ja soms komt het echte leven ook even langsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ABO elite jeweets.
Mweh, ik ben hier Designer inderdaad. Heb alleen de laatste tijd wat weinig gedaan. Druk met vanalles.
Wel leuk verder. En het maakt mij op twee manieren Designer
Vind je niet dat fok wel eens een nieuw design mag krijgen? Vooral front, hoe oud is deze eigenlijk?quote:
onweer vrees ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Of er is iemand buiten herrie aan het maken of ik hoor onweer!
hij zegt toch net dat ie weinig tijd heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vind je niet dat fok wel eens een nieuw design mag krijgen? Vooral front, hoe oud is deze eigenlijk?
gaat snel he, het is zo weer 4 uur!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
Het is me nu te laat, mochten jullie nog willen gaan kezen overigens
Of ik moet er vaker komen zodat ik de TT kenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oooohhh dat is netjes![]()
toch maar een brilletje dan![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Of ik moet er vaker komen zodat ik de TT ken
echt hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Volgens Vanessa moet je achter je oren krabben als je 9 negatieve stemmen krijgt want dat zijn 9 mensen die je een stem hebben gegeven.
Nee stom wijf, dat zijn 3 mensen die je 3 stemmen hebben gegeven.
Dat is fijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef isax het volgende:
mijn pukkelpop trauma verdwijnt langzaam
zit niet stijf van de angst te wachten op onweer
cool man eeeh vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is de bedoeling. daarom heb ik 3 tinten blauw gekocht. Ik wilde geen goud.
Ik heb dat al eerder gedaan. Het is even werk, maar het ziet er wel leuk uit.
Ik doe voor FOK! geen IT hoor, ik heb geen zin om daar op professioneel niveau mee bezig te gaan. Ik heb voor de hobby een servertje draaien en een paar Linux PC's door het huis als HTPC's en dan vind ik het wel weer prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja soms komt het echte leven ook even langs![]()
maar ik vind het gewoon cool, had graag gezien dat 1 van mijn kids de it zouden ingaan maar helaas. gelukkig weten ze wel donders goed hoe alles werkt
behalve DOS, dat is mijn terrein
Geen idee, maar begrijp wel dat FOK! constant onder ontwikkeling is ook al zie je er zelf niet altijd evenveel van. Plus dat er nou ook weer niet oneindige voorraden tijd en mensen beschikbaar zijn. Er zijn ook wat tegenslagen geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vind je niet dat fok wel eens een nieuw design mag krijgen? Vooral front, hoe oud is deze eigenlijk?
doe het niet persje, knip gewoon je nagelsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
ik was uitgenodigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat is fijn.Ik was er niet bij maar voel me met slecht weer minder op m'n gemak op festivals.
ja ok IT is wel een groot woord en ik weet ook dat je een andere opleiding doet creabeaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe voor FOK! geen IT hoor, ik heb geen zin om daar op professioneel niveau mee bezig te gaan. Ik heb voor de hobby een servertje draaien en een paar Linux PC's door het huis als HTPC's en dan vind ik het wel weer prima.
[..]
Geen idee, maar begrijp wel dat FOK! constant onder ontwikkeling is ook al zie je er zelf niet altijd evenveel van. Plus dat er nou ook weer niet oneindige voorraden tijd en mensen beschikbaar zijn. Er zijn ook wat tegenslagen geweest.
the SC needs you, ure welkom. Als je wilt mag je je pens postenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zit in de SC zie ik. Ik vond al dat er zoveel offtopics waren, maar ik was de offtopic.
Ik heb die filmpjes allemaal gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
geeft niets ik vond het juist handig, en is altijd wel grappig als iemand zich vergistquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zit in de SC zie ik. Ik vond al dat er zoveel offtopics waren, maar ik was de offtopic.
Okay maar het wordt technisch wel steeds makkelijker allemaal toch, welk CMS gebruiken ze hier?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
Geen idee, maar begrijp wel dat FOK! constant onder ontwikkeling is ook al zie je er zelf niet altijd evenveel van. Plus dat er nou ook weer niet oneindige voorraden tijd en mensen beschikbaar zijn. Er zijn ook wat tegenslagen geweest.
Hier is ie:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
the SC needs you, ure welkom. Als je wilt mag je je pens posten
ja vrouwen en nagellakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die filmpjes allemaal gezien.
Ik was op zoek naar inspiratie voor het swirlen van m'n gitaar en de helft van de hits zijn nagelfilmpjes
Als ik merk dat ik 2 toetsten tegelijk in tik op het toetsenbord gaat er weer een stukkie af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
doe het niet persje, knip gewoon je nagels
dat is inderdaad de goede lengte, niet te kort niet te lang, zolang je maar kan tikkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik merk dat ik 2 toetsten tegelijk in tik op het toetsenbord gaat er weer een stukkie af.
Fijn dat je er goed uit bent gekomen. Ik ben op de Zwarte Cross geweest dat jaar dat er tijdens hun opbouw een windhoos over het terrein trok en vraag me al sinds die tijd af wat de veiligste plek is op een festival met slecht weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik was uitgenodigd.
was er denk ik net een uurtje?
sta je daar met je broer en vrienden in een tent die alle kanten op schudden.
je kon op een ogenblik niet meer zien wat er buiten gebeurde.
daarna zakte ik weg ik de blub met mijn witte sneakers.
ik had geluk dat mijn broertje enzo veel verstand hebben van natuurkundige dingetjes
want ik wilde dus in een tent gaan staan die ingestort was
Heul belangrijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is inderdaad de goede lengte, niet te kort niet te lang, zolang je maar kan tikken
en puisten uitknijpenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is inderdaad de goede lengte, niet te kort niet te lang, zolang je maar kan tikken
Dat lijkt me echt griezelig om mee te maken zeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Fijn dat je er goed uit bent gekomen. Ik ben op de Zwarte Cross geweest dat jaar dat er tijdens hun opbouw een windhoos over het terrein trok en vraag me al sinds die tijd af wat de veiligste plek is op een festival met slecht weer.
vooral met al dat hysterische volkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt griezelig om mee te maken zeg.
klopt helemaal, ik vind het ook leuk om te tutten met mijn nagels al doe ik de laatste tijd niet veel nagellak meer op. ben er best trots op. weet nog dat ik vroeger juist zachte nagels had en vaak scheurde en de laatste 15 jaar zijn ze sterk geworden en groeien ze snel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heul belangrijk![]()
Maar lange nagels moeten gewoon goed verzorgd worden.
Het is een hobby van me.
Nee, op de zwarte cross was het tijdens de opbouw. Heeft ze een tent gekost en een paar lichtgewonden dacht ik, meer niet. Als dat zou zijn gebeurd tijdens de festivaldagen was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt griezelig om mee te maken zeg.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
He jak Joezi, daar hou ik helemaal niet van
in de voedselkraampjes denk ik zelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Fijn dat je er goed uit bent gekomen. Ik ben op de Zwarte Cross geweest dat jaar dat er tijdens hun opbouw een windhoos over het terrein trok en vraag me al sinds die tijd af wat de veiligste plek is op een festival met slecht weer.
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nee, op de zwarte cross was het tijdens de opbouw. Heeft ze een tent gekost en een paar lichtgewonden dacht ik, meer niet. Als dat zou zijn gebeurd tijdens de festivaldagen was het een heel ander verhaal geweest.
Dat weekend onweerde het ook en dat vond ik maar niets.
Ik denk de dixies. Ik weiger na te denken over scenario's als die dingen omwaaien, maar stevig zijn ze wel.quote:
Ik heb er nog wel 1 op mn bil voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn zoon rent inmiddels weg als ik richting zijn gezicht ga met mijn nagels
ik ben blij dat ik zoiets niet heb meegemaakt en ik zou ook niet weten wat veilig is danquote:
bij pukkelpop lagen er heel wat om maar de mensen uit de voedselkramen waren droog.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik denk de dixies. Ik weiger na te denken over scenario's als die dingen omwaaien, maar stevig zijn ze wel.
bij zo'n storm als pukkelpop niet nee. want iedereen valt over je heen (er was geen zicht meer)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik zoiets niet heb meegemaakt en ik zou ook niet weten wat veilig is dan
bij onweer zeggen ze altijd jezelf klein maken maar als iedereen gaat rennen en jij ligt in een bolletje op de grond dan lijkt me dat ook niet echt veilig.
ieuw, nee daar nou weer net niet, maar van die verschrikkelijke grote puberpuisten in zijn gezicht kan ik soms echt niet tegen, inmiddels heeft ie zelf ook door wat ie er aan kan doenquote:
stel je niet aan, maar eigenlijk moet je er ook van afblijven tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ieuw, nee daar nou weer net niet, maar van die verschrikkelijke grote puberpuisten in zijn gezicht kan ik soms echt niet tegen, inmiddels heeft ie zelf ook door wat ie er aan kan doen
juist daarom, dus dat kan ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef isax het volgende:
[..]
bij zo'n storm als pukkelpop niet nee. want iedereen valt over je heen (er was geen zicht meer)
de meeste wel ja, maar met een witte kop, kan ik echt niet tegen. en nee op je kont mag je gewoon zelf doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
stel je niet aan, maar eigenlijk moet je er ook van afblijven toch
Alles is custom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay maar het wordt technisch wel steeds makkelijker allemaal toch, welk CMS gebruiken ze hier?
Dat ga ik dan onthouden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef isax het volgende:
[..]
bij pukkelpop lagen er heel wat om maar de mensen uit de voedselkramen waren droog.
Het weer is in Nederland steeds vaker onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat ga ik dan onthouden.Als het echt serieus mis is dan ga ik proberen onder houten picnictafels te kruipen.
onthoud dat je geen bomen of draden in de buurt moet hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat ga ik dan onthouden.Als het echt serieus mis is dan ga ik proberen onder houten picnictafels te kruipen.
Heel veel plezier in Mallorca, we verheugen ons op je vakantiefoto's!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
Lieve mensen ik zoek mijn mandje op. Morgen nog een hoop te doen voor de vakantie.
Veel plezier nog![]()
oh ja hoe was het waxen afgelopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
Lieve mensen ik zoek mijn mandje op. Morgen nog een hoop te doen voor de vakantie.
Veel plezier nog![]()
trustequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
Veel plezier nog![]()
jij ook slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Veel plezier op vakantie Persefonia.![]()
Ik ga ook naar bed, slaap lekker lieve allemaal.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Veel plezier op vakantie Persefonia.![]()
Ik ga ook naar bed, slaap lekker lieve allemaal.
Verstandig,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
Veel plezier nog![]()
is toch nep?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Huub is in de COS![]()
![]()
altijd wel grappig om te zien hoe de meeste dan los gaan
nee is echt Huub en ik vind het wel stoer dat ie terug blijft komen ondanks de shit die hij af en toe over zich heen krijgtquote:
nee toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee is echt Huub en ik vind het wel stoer dat ie terug blijft komen ondanks de shit die hij af en toe over zich heen krijgt
en laat ik er even bij zetten dat hij zelf ook geen lieverdje is altijd
maar dat ie de moeite neemt om vragen te beantwoorden vind ik wel handig
net zoals Bart uit BB1
ze proberen fok te brainwashequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat een vinkje naast z'n naam, dus het is echt.
Waat is jouw vinkje danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat een vinkje naast z'n naam, dus het is echt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)1465fcaa56ee7&pass=1
ww: choco
Ik ben een afdeling met schrijvers en een eindredacteur die een internetuser emuleren in een sociaal experiment.quote:
Je was ook te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een afdeling met schrijvers en een eindredacteur die een internetuser emuleren in een sociaal experiment.
Yes, lang, lang geleden.quote:
lijpe shit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, lang, lang geleden.
Nu is er Radio 49 in ONZ, wat een aantal users zijn die voor de lol internetradio maken.
dus je designs waren gewoon van internet gepluktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nou echt de eerste keer dat ik dat hoor
frits? dat is boon dock!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
We hadden een Mystery Guest bij de Haxball. Hij was best goed.
onde mijn nek en zeg ik niet. beetje te herkenbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb je een tattoo, wat en waar en picca?
lol aan de achterkant hoop ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
onde mijn nek en zeg ik niet. beetje te herkenbaarhet is een tekst.
heb hem al sinds mijn 16e dus als ik hem soms zie ik de spiegel schrik ik
was wel een goed potjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
We hadden een Mystery Guest bij de Haxball. Hij was best goed.
ik wilde eigenlijk nog 1 tegen 1 met hem, maar hij ging al weg. ff kijken hoe goed hij was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was wel een goed potje
beetje tactisch enz, ipv dat gestes heel de tijd
en ik word steeds beter
Vanalles, van foute meuk tot metal en alles er tussenin. Ligt aan de persoon die draait. Als er niemand draait draait er een shuffleautomaat die ook verzoekjes aanneemt. (Tenminste, als die het nog doet, die viel wel eens uitquote:
tssss dus dan zou je me bijna gekickt hebben, dat hoeft dan niet, deel me dan niet in dan kijk ik wel en kan ik nog meer lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk nog 1 tegen 1 met hem, maar hij ging al weg. ff kijken hoe goed hij was.
haha tuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ding ding ding, je maakt kans op een koelkast
toch weet ik het nog steeds niet zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ding ding ding, je maakt kans op een koelkast
nee ik zou je niet gekickt hebben, soms hebben mensen ff pauze en blijven ze in de room. kun je ook kijken enzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tssss dus dan zou je me bijna gekickt hebben, dat hoeft dan niet, deel me dan niet in dan kijk ik wel en kan ik nog meer leren
Van welke muziek hou jij? ben je echt een zwabber op gabber?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanalles, van foute meuk tot metal en alles er tussenin. Ligt aan de persoon die draait. Als er niemand draait draait er een shuffleautomaat die ook verzoekjes aanneemt. (Tenminste, als die het nog doet, die viel wel eens uit)
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
nee ik zou je niet gekickt hebben, soms hebben mensen ff pauze en blijven ze in de room. kun je ook kijken enzo
waar kan ik luisteren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanalles, van foute meuk tot metal en alles er tussenin. Ligt aan de persoon die draait. Als er niemand draait draait er een shuffleautomaat die ook verzoekjes aanneemt. (Tenminste, als die het nog doet, die viel wel eens uit)
laat maar het regent en onweert nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja hier waait het ook flink
ik ga ff op mijn balkon kijken want ik hoor van alles schuiven
Ik luister wel veel. De laatste tijd wat meer electronica / synthpop zoals Depeche Mode, of nieuwe spul zoals The Naked and Famous, CHVRCHES, etc. Luister soms ook wel eens wat drum & bass. Spul zoals bijvoorbeeld Noisia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij? ben je echt een zwabber op gabber?
ONZ / [Radio 49] #4853 't Is moeilijk bescheiden te blijven als je Symp bentquote:
ach gos, hopen dat ie het niet gaat doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef isax het volgende:
* isax wacht tot de puppy begint met janken door de bliksem
Okay, veel namen die ik niet ken. Ik ben ook wel heel breed, maar blijf een beetje in de jaren 90 hangen..quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik luister wel veel. De laatste tijd wat meer electronica / synthpop zoals Depeche Mode, of nieuwe spul zoals The Naked and Famous, CHVRCHES, etc. Luister soms ook wel eens wat drum & bass. Spul zoals bijvoorbeeld Noisia.
Ik luister ook graag progrock, dingen zoals Pink Floyd, Porcupine Tree, Steven Wilson, Oceansize.
Porcupine Tree en Steven Wilson als solo act zijn denk ik mijn favoriete artiesten. Die muziek doet echt vanalles met me
En wat metal zoals Gojira, Meshuggah, Rammstein, Eisbrecher, Machine Head, Mastodon, SoaD, Periphery.
ik ging straks banaantje pakkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gos, hopen dat ie het niet gaat doen
die kittens hier zitten naar buiten te kijken
Ik heet Je Zuster.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe heet jij eigenlijk? en choco??>>
Inodder??![]()
en jijquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe heet jij eigenlijk? en choco??>>
Inodder??![]()
dat vind ik een leuk spelletje, hoe denk je dat de echte naam is van ......quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol soms kan een naam heel anders zijn dan je denkt of past
Jij heet iets met je username maar wat precies, geen idee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol soms kan een naam heel anders zijn dan je denkt of past
ik dacht in het begin ook net als isax vaak joeyquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij heet iets met je username maar wat precies, geen idee.
Noem mij maar Bacon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht in het begin ook net als isax vaak joey
dus misschien wel ja
ff lopen dan maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef isax het volgende:
kut ik heb het boek wat ik ging lezen beneden gelaten
Nu moeten we vragen welk boekquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef isax het volgende:
kut ik heb het boek wat ik ging lezen beneden gelaten
Het papieren monster, wat ben jij langdradigquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt! geen idee meer hoe die heet.
kwam uit een oude doos
Ik heb al eerder gezegd dat je poep praatquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt! geen idee meer hoe die heet.
kwam uit een oude doos
hoe kom je hier terecht?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk het hele programma niet eens.
houden zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk het hele programma niet eens.
wat vind jij viezer dan poep? een klassieke vraagquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat je poep praat
Liesjequote:
Hmm, nog nooit wat van Toon Hermans gelezen eigenlijk.quote:oh en het boek heet de danstent in de wei.
waarom lees je het dan als je het suf vindquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef isax het volgende:
een gedichtje uit dit muffe boek:
vraag
'al licht?' vroeg de nacht.
'allicht,' zei de morgen
'aanstekelijk,' sprak de aansteker.
Best geniaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef isax het volgende:
een gedichtje uit dit muffe boek:
vraag
'al licht?' vroeg de nacht.
'allicht,' zei de morgen
'aanstekelijk,' sprak de aansteker.
het boek is mufquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom lees je het dan als je het suf vind
zijn ze hier dan zo leuk of saai?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liesje
[..]
Hmm, nog nooit wat van Toon Hermans gelezen eigenlijk.
oh op die fietsquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:29 schreef isax het volgende:
[..]
het boek is muf![]()
is al zo'n 30 jaar oud.
maar dat vind ik juist leuk![]()
ik hou van suffe dingetjes
deze is maar uit '82 en mijn ouders zijn al sinds '72 getrouwt uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh op die fiets
ja een boek kan muf zijn ja
en ieder zijn ding toch, is juist leuk zo'n oud boek, wees er maar zuinig op
Het is wel gezellig. Ik kwam in eerste instantie kijken omdat Liesje, omdat ze niet zoveel meer in ABO zit. En wat we misdaan hadden dat we ineens daar met Joezi zaten.quote:
Ja dat klinkt als Toon Hermans.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:32 schreef isax het volgende:
ok nog een!
Stille minnaar
En zachtjes streelde hij haar wang,
hoewel hij reeds twee uren
al stil te denken zat: 'hoe lang
zou dat borduren duren?'
Je bent ooit begonnen in Flora en Faunaquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FOK!crew SC.
Haha daar kan je niet in.
Niet dat ik er ooit post, ik lul maar wat
Ik las als kind zo kneiterveel, ik had op een gegeven moment niet genoeg aan m'n eigen bibliotheekpas, moest nog boeken bijlenen op de pas van m'n moederquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
deze is maar uit '82 en mijn ouders zijn al sinds '72 getrouwt uit mijn hoofd.
wij hebben hier echt een zolder vol boeken omdat iedereen veel leest.
ik begon pas echt op mijn 15e maar nu ben de ergste
onze sherlock die joeziquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent ooit begonnen in Flora en FaunaEn nu meestal in de ABO SC
ik begon geloof ik met 13 ofzo en heb ook heel veel gelezen maar de laatste jaren niet zoveel ivm de kinders, dan word het toch wat lastigerquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
deze is maar uit '82 en mijn ouders zijn al sinds '72 getrouwt uit mijn hoofd.
wij hebben hier echt een zolder vol boeken omdat iedereen veel leest.
ik begon pas echt op mijn 15e maar nu ben de ergste
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent ooit begonnen in Flora en FaunaEn nu meestal in de ABO SC
heb ik keer met de plank met mijn kookboeken gehadquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik las als kind zo kneiterveel, ik had op een gegeven moment niet genoeg aan m'n eigen bibliotheekpas, moest nog boeken bijlenen op de pas van m'n moeder
En toen kwam het verplicht literatuur lezen op de middelbare, ik had al genoeg boeken gelezen in principe. Deed andere dingen, en de laatste paar jaar lees ik weer veel.
Mijn boekenkast is al twee keer in elkaar gezakt, het arme ding was nooit berekend op twee lagen boeken op de planken
Nu maak je het hem wel heul moeilijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van F&F, (omdat vleesetende plantjes) naar V&A, TAL, R49, de sporadische posts in de KSC, en ABO.
ikke welquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen privacy hier!
STEM PIRATENPARTIJ MORGEN
[ afbeelding ]
Dat is liefquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brainie waar the fuck was jij heel de dag
ging je een beetje missen zelfs
Hoi. Volgens mij moet ik naar bed met m'n duffe hoofd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het is al 12 uur geweest dus echt wel morgen al
ik weet het het is al laat![]()
hoi hoi
Sjoelclub.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van F&F, (omdat vleesetende plantjes) naar V&A, TAL, R49, de sporadische posts in de KSC, en ABO.
Zijn er meer hoor, ik denk dat er vandaag heel wat voor een dichte deur staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
haha Disana, dacht trouwens echt morgen hoor, zei iemand vanavond nog
druk druk druk, nog onweer en hoosbuien gehad?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is liefZon gelegen, BBQ, POL,tv.
of je word weer wakker door hier te blijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi. Volgens mij moet ik naar bed met m'n duffe hoofd.
Ja, een uurtje ofzo geleden ging het hier horizontaal regenen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
druk druk druk, nog onweer en hoosbuien gehad?
Maar ik ben zo suf als een konijn, Choco.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of je word weer wakker door hier te blijven
het word nu gezellig hier nu de bewoners gaan slapen
Ik ook, op de één of andere manier is het eigenlijk altijd op woensdag in mijn hoofd. Dat weet ik omdat de scholen vaak als stemlokaal dienen en dan kan ik stiekem even tijdens werktijd. En ik werk alleen op woensdag op die locatie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
haha Disana, dacht trouwens echt morgen hoor, zei iemand vanavond nog
lekker bakkie koffie erbijquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik ben zo suf als een konijn, Choco.
tja dan moet je gaan slapen of een spelletje haxbal spelen. ik ga dat nu wel ff doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik ben zo suf als een konijn, Choco.
Veel plezier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja dan moet je gaan slapen of een spelletje haxbal spelen. ik ga dat nu wel ff doen
dus als ik je niet meer zie, slaap lekker
Je weet dat dit soort gesprekken in de SC horen... Toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, Mootie vond het niet zo fijn dat ze behalve nieste ook de hele achterwand van de badkamer onder scheet.
Snap er niks van
Dat is wel een mooi setje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was op zoek naar de foto van m'n ingestortte boekenkast. Toen kwam ik deze tegen, erg mooie boeken wel
[ afbeelding ]
Die ASoIaF boeken
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet dat dit soort gesprekken in de SC horen... Toch?
dit boek ligt bij mij thuis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was op zoek naar de foto van m'n ingestortte boekenkast. Toen kwam ik deze tegen, erg mooie boeken wel
[ afbeelding ]
Die ASoIaF boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me echt zo'n supertof boek, hoorde er van toen het uit kwam maar ik was het helemaal vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:59 schreef isax het volgende:
[..]
dit boek ligt bij mij thuis.
super fascinerend maar weet nog steeds niet precies waar het over gaat
het is een aanrader ook al kost die 40 euroquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n supertof boek, hoorde er van toen het uit kwam maar ik was het helemaal vergeten
Welnee wij streamers zien het allemaal verkeerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat aardig tekeer ja....zal hier zo wel komen dan....
[ afbeelding ]
Och dat ben ik wel gewend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
het is een aanrader ook al kost die 40 euro
Erg goeie bandquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, dat over muziek net, mijn favoriete band, Porcupine Tree. Dit is hun meest toegankelijke, en een van hun beste nummers
Wat is er mis met PRS? Zijn degelijke gitaren toch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Erg goeie bandjammer van de PRS's, (tik van mij, never mind)
Nice, wat is War, Peace?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Die ASoIaF boeken
Jazeker, zijn het ook, top en daar is de prijs ook naar, het worden ook wel accountants-gitaren genoemd, Uhhh, geen scherp, rauw randje zeg maar, geen karakter .... te smooth, nou ja zoiets. Nah ja, ik zei het al , tik van mijn kant.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is er mis met PRS? Zijn degelijke gitaren toch.
Post jij eens wat musica, my lordquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, zijn het ook, top en daar is de prijs ook naar, het worden ook wel accountants-gitaren genoemd, Uhhh, geen scherp, rauw randje zeg maar, geen karakter .... te smooth, nou ja zoiets. Nah ja, ik zei het al , tik van mijn kant.
als die je toetsenbord vervangt, ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
als ik nou een joystick aansluit, werkt dat dan?
Hou meer van Foetus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, dat over muziek net, mijn favoriete band, Porcupine Tree. Dit is hun meest toegankelijke, en een van hun beste nummers
Ik heb nog wel ergens een joystick, maar die is wel 15/20 jaar oudquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
als die je toetsenbord vervangt, ja.
Valt mee. Paar keer rondgehangen. Die pro's kicken me altijd uit hun room omdat ze me een n00b vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vroeg me wel af hoeveel jij het al gespeeld hebt. Vaak zeker.
LOL!quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Valt mee. Paar keer rondgehangen. Die pro's kicken me altijd uit hun room omdat ze me een n00b vinden.
Nu moet je ook een keer meedoen met Keezen, dat begrijp je zeker wel. Het is dat of sjoelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Valt mee. Paar keer rondgehangen. Die pro's kicken me altijd uit hun room omdat ze me een n00b vinden.
bewaren man, word later veel geld waardquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een joystick, maar die is wel 15/20 jaar oud
Dat is inderdaad de kunst. Het is vooral de kunst om te voorspellen waar de bal komt en of je tegenstander op een plek staat vanaf waar die kan scoren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ik vind het echt lastig om aan de goede kant van de bal te komen en dan ook nog te klikken.
volgende keer pakken we hem terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik zat ook met mn broek op de enkels, anders had ik babu afgemaakt
Oh ja hoor, ik doe wel een keer mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu moet je ook een keer meedoen met Keezen, dat begrijp je zeker wel. Het is dat of sjoelen.
Ik heb gescoord dus ik ben tevreden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de kunst. Het is vooral de kunst om te voorspellen waar de bal komt en of je tegenstander op een plek staat vanaf waar die kan scoren.
tot nog toe ben jij wel de beste geloof ik jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
sjoelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu moet je ook een keer meedoen met Keezen, dat begrijp je zeker wel. Het is dat of sjoelen.
Ja, deze keer had je maar 3 eigen doelpunten gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tot nog toe ben jij wel de beste geloof ik ja
maar onderschat deze vrouw niet, ik word met de dag beter en ik moet niet afgeleid zijn natuurlijk
nee lukte me niet goed vandaag helaasquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal verslagen met haxball ?
Haha.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zag al die voorzetten wel hoor, maar ik kon er steeds niets mee.
Hmm, grappig. Morgen eens induiken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hou meer van Foetus.
Ook niet heel toegankelijk, maar wel leuk.
Elke keer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha.![]()
Maakt niet uit. Zat wel elke keer voor je te juichen.
nou hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, deze keer had je maar 3 eigen doelpunten gemaakt.
Vindt de gestoorde huisbaas vast enig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:27 schreef Joezi het volgende:
Ik heb mn dartbordje weer opgehangen, allemaal gaten in de asbest muur
handig hoor, plaatje erachter misschien en niet te diep inademen danquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:27 schreef Joezi het volgende:
Ik heb mn dartbordje weer opgehangen, allemaal gaten in de asbest muur
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou hoor![]()
volgende keer laat ik mij niet afleiden en zal ik mijn best weer doen![]()
ok?![]()
sjoelen is zeker leuk maar niet in mijn woonkamer, daar vlogen ze te vaak voor over de bakquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is live. Met echte mensen. En Limoncello. En erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |