En ik word niet gevraagd, terwijl ik er zo goed in benquote:
Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik word niet gevraagd, terwijl ik er zo goed in ben
nee hoorquote:
Ik loop 3 keer om die bal heen, en dan heb ik hem nog niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.
ah sorry, volgende keer terug lezen en als je een link tegenkom, gewoon mee gaan doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik word niet gevraagd, terwijl ik er zo goed in ben
en klopt, was deze keer iets minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheidquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik loop 3 keer om die bal heen, en dan heb ik hem nog niet.
En dan word ik niet gevraagd om mee te doen ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheid
Volgende keer:quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ah sorry, volgende keer terug lezen en als je een link tegenkom, gewoon mee gaan doen
[..]
en klopt, was deze keer iets minder
mijn nederig excuus nog![]()
punkman en ik hebben van de week al samen geoefend en ik heb hem compleet ingemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheid
quote:
Is ie daar goed in? Hij komt wel lekker positief overquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Doei Zwab. Echt binnenkort lunchen hoor, af en toe heb ik ook wel zin in een peptalk.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Doei Zwab. Echt binnenkort lunchen hoor, af en toe heb ik ook wel zin in een peptalk.
Vind dit iets te kort door de bocht, ik had er zeker 1 goede actie bij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
punkman en ik hebben van de week al samen geoefend en ik heb hem compleet ingemaakt![]()
of ben ik nu heel vals want ik bedoel het wel goed want ik vond het tof om te oefenen met punkie![]()
door hem ben ik iets beter geworden en ik hoop dat ie van mij ook wat heeft geleerd
We wisselen elkaar af. Ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is ie daar goed in? Hij komt wel lekker positief over
ik heb hem al geeditquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind dit iets te kort door de bocht, ik had er zeker 1 goede actie bij.
Da's dan weer liefquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb hem al geedit
plaagde je maar, nog eenerop dan
als ik hier ben absoluutquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Da's dan weer lief![]()
Volgende keer weer eens tegen elkaar ?
Dan gaan we dat zeker nog eens doen, ik wil revanchequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als ik hier ben absoluut
vind het voorlopig een erg geinig spelletje. lekker simpel maar ik word er behoorlijk fanatiek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop