Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik word niet gevraagd, terwijl ik er zo goed in ben
Ik loop 3 keer om die bal heen, en dan heb ik hem nog niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.
ah sorry, volgende keer terug lezen en als je een link tegenkom, gewoon mee gaan doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik word niet gevraagd, terwijl ik er zo goed in ben
en klopt, was deze keer iets minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheidquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik loop 3 keer om die bal heen, en dan heb ik hem nog niet.
En dan word ik niet gevraagd om mee te doen ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheid
Volgende keer:quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ah sorry, volgende keer terug lezen en als je een link tegenkom, gewoon mee gaan doen
[..]
en klopt, was deze keer iets minder
mijn nederig excuus nog![]()
punkman en ik hebben van de week al samen geoefend en ik heb hem compleet ingemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheid
Is ie daar goed in? Hij komt wel lekker positief overquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Doei Zwab. Echt binnenkort lunchen hoor, af en toe heb ik ook wel zin in een peptalk.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Doei Zwab. Echt binnenkort lunchen hoor, af en toe heb ik ook wel zin in een peptalk.
Vind dit iets te kort door de bocht, ik had er zeker 1 goede actie bij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
punkman en ik hebben van de week al samen geoefend en ik heb hem compleet ingemaakt![]()
of ben ik nu heel vals want ik bedoel het wel goed want ik vond het tof om te oefenen met punkie![]()
door hem ben ik iets beter geworden en ik hoop dat ie van mij ook wat heeft geleerd
We wisselen elkaar af. Ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is ie daar goed in? Hij komt wel lekker positief over
ik heb hem al geeditquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind dit iets te kort door de bocht, ik had er zeker 1 goede actie bij.
Da's dan weer liefquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb hem al geedit
plaagde je maar, nog eenerop dan
als ik hier ben absoluutquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Da's dan weer lief![]()
Volgende keer weer eens tegen elkaar ?
Dan gaan we dat zeker nog eens doen, ik wil revanchequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als ik hier ben absoluut
vind het voorlopig een erg geinig spelletje. lekker simpel maar ik word er behoorlijk fanatiek van
absoluut en ik weet zeker dat je mij ook in gaat maken hoor dus geen zorgen, je revanche krijg jequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan gaan we dat zeker nog eens doen, ik wil revanche
Oh, die pakken we nog wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut en ik weet zeker dat je mij ook in gaat maken hoor dus geen zorgen, je revanche krijg je![]()
hoofddoel is Babuverslaan
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, die pakken we nog wel.
Babu kan wel denken dat hij hier alles is, maar daar komt hij nog wel van terug.
ik wil absoluut een keertje leren keezen, had van de week alleen echt geen puf, dus wie weet binnenkort doe ik ff meequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie moeten gewoon leren keezen. Of Catan.
Keezen, wat is dat dan ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie moeten gewoon leren keezen. Of Catan.
zover ik weet kan dat niet, althans bij die van mij. is niet goed voor het systeem ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe verwijder ik Internet explorer? Mijn computer vertoont steeds meer mankementen.
echt he, hou ik me weer een keer in, komt er wel een ander meequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Keezen, wat is dat dan ?
Is dat het zelfde spelletje dat ik versta onder kezen ?
Dat kan ik wel namelijk.
Ook wel ketsen, honkebonken etc genoemd.
Firefox installeren en bij de vraag instellen als standaard browers ja invullen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe verwijder ik Internet explorer? Mijn computer vertoont steeds meer mankementen.
ja maar dan verwijder je hem nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Firefox installeren en bij de vraag instellen als standaard browers ja invullen.
Ik gebruik chrome al als standaard. Ik wil gewoon heel IE van mijn computer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Firefox installeren en bij de vraag instellen als standaard browers ja invullen.
ik heb het wel eens geprobeerd maar kreeg allemaal waarschuwingen, microsoft is daar best wel bijdehand mee geweest dus pas opquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gebruik chrome al als standaard. Ik wil gewoon heel IE van mijn computer.
Word moeilijk, omdat internet explorer ook deel uit maakt van windows verkenner (explorer), en dan ga je met mappen en dergelijke problemen krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gebruik chrome al als standaard. Ik wil gewoon heel IE van mijn computer.
inkoppertje en flauwquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo irritant, in die 10 min haxbal, verbrak mijn internetverbinding 5 keer omdat ik te snel toetsen aansla.
dat dus maar ja als het nu ook al kut gaat erdoor, wat kan er meer mis gaan dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Word moeilijk, omdat internet explorer ook deel uit maakt van windows verkenner (explorer), en dan ga je met mappen en dergelijke problemen krijgen.
Heeft met toetsenbord indeling te maken en snel toetsen in windows, ik weet toevallig dat als je shift 5 keer achter elkaar indrukt, er wat anders gebeurd, ben vaak uit unreal tournament geknald daardoor, heb die toetst toen veranderd in een andere toets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo irritant, in die 10 min haxbal, verbrak mijn internetverbinding 5 keer omdat ik te snel toetsen aansla.
Geen idee, weet dat ze even weg ging, maar al een tijd niet meer gezien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Tayu had toch al lang terug moeten zijn?
Je kan hem bij Windows 7 wel uitschakelen via je configuratie scherm bij programma's en onderdlelen. Bij onderdelen gewoon het vinkje uitgooien bij Internet explorerquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb Vistaquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan hem bij Windows 7 wel uitschakelen via je configuratie scherm bij programma's en onderdlelen. Bij onderdelen gewoon het vinkje uitgooien bij Internet explorer
Dat lukt volgens mij niet, Windows 7 was volgens mij de eerste versie waar je hem kon uitgooien, maar je kan voor de zekerheid even kijken bij windows onderdelenquote:
Daar staat hoe je de ene IE versie kan veranderen door de andere. Schiet ik nog niks mee op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan ?
http://windows.microsoft.(...)-internet-explorer-9
Klik op »Start« en open het »Configuratiescherm«. Klik op »Toegankelijkheid« en op »Wijzigen hoe het toetsenbord werk« onder »Toegankelijkheidscentrum«. Klik op »Plaktoetsen instellen« en haal het vinkje weg bij de optie »Plaktoetsen inschakelen«. Haal vervolgens ook het vinkje weg bij »Plaktoetsen inschakelen als Shift vijf keer wordt ingedrukt« onder »Toetsenbordsneltoets«. Klik twee keer op »OK« om de instellingen te bewaren en de functie Plaktoetsen het zwijgen op te leggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:56 schreef Braindead2000 het volgende:
er zullen ook wel wat virussen opstaan. Ik heb
[..]
Daar staat hoe je de ene IE versie kan veranderen door de andere. Schiet ik nog niks mee op.
IE, ik wou ook alleen ff laten weten dat ik er nog wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
lol ehm waar gaat het nu over IE of plakkerige toetsen?
Beide, hij wil geen IE en heeft last als hij vaak een bepaalde toets te vaak indrukt hij eruit knalt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
lol ehm waar gaat het nu over IE of plakkerige toetsen?
En "plaktoetsen uitschakelen als twee toetsen tegelijk worden ingedrukt" , moet ik daar het vinkje ook weghalen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Klik op »Start« en open het »Configuratiescherm«. Klik op »Toegankelijkheid« en op »Wijzigen hoe het toetsenbord werk« onder »Toegankelijkheidscentrum«. Klik op »Plaktoetsen instellen« en haal het vinkje weg bij de optie »Plaktoetsen inschakelen«. Haal vervolgens ook het vinkje weg bij »Plaktoetsen inschakelen als Shift vijf keer wordt ingedrukt« onder »Toetsenbordsneltoets«. Klik twee keer op »OK« om de instellingen te bewaren en de functie Plaktoetsen het zwijgen op te leggen.
dag liesje slaap lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee wat plaktoetsen zijn en ik hoop dat ik er niet over ga dromen.
Doei.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
jep zekerquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En "plaktoetsen uitschakelen als twee toetsen tegelijk worden ingedrukt" , moet ik daar het vinkje ook weghalen?
Doei !quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Ik weet hier niet veel van, maar als je dat doet, heeft dat geen gevolgen voor knippen en plakken bv ? (control c en control v)quote:
allemaal wegquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:05 schreef Braindead2000 het volgende:
En "aanpassingstoetsen vergrendelen indien twee keer achter elkkar ingedrukt" , ook weg?
Toch klinkt het een beetje viezig, plaktoetsen, alsof Billy erop gezeten heeft ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doei !![]()
Plaktoetsen, plaktoetsen, plaktoetsen
nee dat zijn sneltoetsen toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet hier niet veel van, maar als je dat doet, heeft dat geen gevolgen voor knippen en plakken bv ? (control c en control v)
Of Ruud er over heen heeft gespotenquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch klinkt het een beetje viezig, plaktoetsen, alsof Billy erop gezeten heeft ofzo
Maak jij je muis wel eens schoon?quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch klinkt het een beetje viezig, plaktoetsen, alsof Billy erop gezeten heeft ofzo
of met vanfles haar doekje schoongemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Klinkt logisch, ik weet niet zo heel veel van die plaktoetsen en waar ze voor dienen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
fdgs; jjojgpje ra'poj jaekjgeow jopjwepoj épwj tpo jAPOJ TEPOEJPO JOJE POJAEWPOTJ 'POJ A'POEJT'PAOJETOP JPOJEOPAJ POJEA'POJ PAOJEPOJpaoetjpo ejpoejpoejpo jepojapoejt pojewapoj pój\AEP JO\APOJ [JM B MLM L;L :L L ;LM ;L ML; M;L;L L M;LMX:LMN ;LZM;LNM;LFXDNNgfgshzhjgfgjnhRGBFDG;LSM;LMA\;A VOJAh\PLEOJG\AOEJGÉÖO JGWEJG\OP[J[OZSJG A EKÖ[PEKGP[WAKPG|aVbhzf"m"d:Mgv":RMa"; ÁKPKR[PKa KOPAKW[PGKEOJ\PhhsOJEFPIHIHF\POJ\POFVJ\OJA[OJEVGOJE\GOJ\\ojfijvdsjjdgjmpkL:LJMgjAkrhgka[pkrh[pkpkG:kr":KH';rhHGGSZGB Ffeaohfuahewuhofua hwei uhAUHAHO;EUHG;AOUHE;FOIH\ZRB AOE IUH;OHEGOI\HIHPE;GIHKD N , DSDFV\AFKU\HWA O;H;EOIHOEIHOI\HÍPHP;NH , BFCFF
Dit is nou de eerste keer dat ik een zinnige opmerking van jou zie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
fdgs; jjojgpje ra'poj jaekjgeow jopjwepoj épwj tpo jAPOJ TEPOEJPO JOJE POJAEWPOTJ 'POJ A'POEJT'PAOJETOP JPOJEOPAJ POJEA'POJ PAOJEPOJpaoetjpo ejpoejpoejpo jepojapoejt pojewapoj pój\AEP JO\APOJ [JM B MLM L;L :L L ;LM ;L ML; M;L;L L M;LMX:LMN ;LZM;LNM;LFXDNNgfgshzhjgfgjnhRGBFDG;LSM;LMA\;A VOJAh\PLEOJG\AOEJGÉÖO JGWEJG\OP[J[OZSJG A EKÖ[PEKGP[WAKPG|aVbhzf"m"d:Mgv":RMa"; ÁKPKR[PKa KOPAKW[PGKEOJ\PhhsOJEFPIHIHF\POJ\POFVJ\OJA[OJEVGOJE\GOJ\\ojfijvdsjjdgjmpkL:LJMgjAkrhgka[pkrh[pkpkG:kr":KH';rhHGGSZGB Ffeaohfuahewuhofua hwei uhAUHAHO;EUHG;AOUHE;FOIH\ZRB AOE IUH;OHEGOI\HIHPE;GIHKD N , DSDFV\AFKU\HWA O;H;EOIHOEIHOI\HÍPHP;NH , BFCFF
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaaf, cool, vet TOP je mag hier zwaaien...
![]()
![]()
Hoi LSquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
van mij welquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
nee dat is niet leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu nog even een cheat voor dat Haxball spelletje en je bent helemaal de man hier.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu nog even een cheat voor dat Haxball spelletje en je bent helemaal de man hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |