Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik word niet gevraagd, terwijl ik er zo goed in ben
Ik loop 3 keer om die bal heen, en dan heb ik hem nog niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.
ah sorry, volgende keer terug lezen en als je een link tegenkom, gewoon mee gaan doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik word niet gevraagd, terwijl ik er zo goed in ben
en klopt, was deze keer iets minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Duurde ook maar 20 min ofzo.
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheidquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik loop 3 keer om die bal heen, en dan heb ik hem nog niet.
En dan word ik niet gevraagd om mee te doen ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheid
Volgende keer:quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ah sorry, volgende keer terug lezen en als je een link tegenkom, gewoon mee gaan doen
[..]
en klopt, was deze keer iets minder
mijn nederig excuus nog![]()
punkman en ik hebben van de week al samen geoefend en ik heb hem compleet ingemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook in je eentje even oefenen op balvastheid
Is ie daar goed in? Hij komt wel lekker positief overquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Doei Zwab. Echt binnenkort lunchen hoor, af en toe heb ik ook wel zin in een peptalk.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Doei Zwab. Echt binnenkort lunchen hoor, af en toe heb ik ook wel zin in een peptalk.
Vind dit iets te kort door de bocht, ik had er zeker 1 goede actie bij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
punkman en ik hebben van de week al samen geoefend en ik heb hem compleet ingemaakt![]()
of ben ik nu heel vals want ik bedoel het wel goed want ik vond het tof om te oefenen met punkie![]()
door hem ben ik iets beter geworden en ik hoop dat ie van mij ook wat heeft geleerd
We wisselen elkaar af. Ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is ie daar goed in? Hij komt wel lekker positief over
ik heb hem al geeditquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind dit iets te kort door de bocht, ik had er zeker 1 goede actie bij.
Da's dan weer liefquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb hem al geedit
plaagde je maar, nog eenerop dan
als ik hier ben absoluutquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Da's dan weer lief![]()
Volgende keer weer eens tegen elkaar ?
Dan gaan we dat zeker nog eens doen, ik wil revanchequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als ik hier ben absoluut
vind het voorlopig een erg geinig spelletje. lekker simpel maar ik word er behoorlijk fanatiek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |