Je was ook te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een afdeling met schrijvers en een eindredacteur die een internetuser emuleren in een sociaal experiment.
Yes, lang, lang geleden.quote:
lijpe shit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, lang, lang geleden.
Nu is er Radio 49 in ONZ, wat een aantal users zijn die voor de lol internetradio maken.
dus je designs waren gewoon van internet gepluktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nou echt de eerste keer dat ik dat hoor
frits? dat is boon dock!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
We hadden een Mystery Guest bij de Haxball. Hij was best goed.
onde mijn nek en zeg ik niet. beetje te herkenbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb je een tattoo, wat en waar en picca?
lol aan de achterkant hoop ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
onde mijn nek en zeg ik niet. beetje te herkenbaarhet is een tekst.
heb hem al sinds mijn 16e dus als ik hem soms zie ik de spiegel schrik ik
was wel een goed potjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
We hadden een Mystery Guest bij de Haxball. Hij was best goed.
ik wilde eigenlijk nog 1 tegen 1 met hem, maar hij ging al weg. ff kijken hoe goed hij was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was wel een goed potje
beetje tactisch enz, ipv dat gestes heel de tijd
en ik word steeds beter
Vanalles, van foute meuk tot metal en alles er tussenin. Ligt aan de persoon die draait. Als er niemand draait draait er een shuffleautomaat die ook verzoekjes aanneemt. (Tenminste, als die het nog doet, die viel wel eens uitquote:
tssss dus dan zou je me bijna gekickt hebben, dat hoeft dan niet, deel me dan niet in dan kijk ik wel en kan ik nog meer lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk nog 1 tegen 1 met hem, maar hij ging al weg. ff kijken hoe goed hij was.
haha tuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ding ding ding, je maakt kans op een koelkast
toch weet ik het nog steeds niet zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ding ding ding, je maakt kans op een koelkast
nee ik zou je niet gekickt hebben, soms hebben mensen ff pauze en blijven ze in de room. kun je ook kijken enzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tssss dus dan zou je me bijna gekickt hebben, dat hoeft dan niet, deel me dan niet in dan kijk ik wel en kan ik nog meer leren
Van welke muziek hou jij? ben je echt een zwabber op gabber?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanalles, van foute meuk tot metal en alles er tussenin. Ligt aan de persoon die draait. Als er niemand draait draait er een shuffleautomaat die ook verzoekjes aanneemt. (Tenminste, als die het nog doet, die viel wel eens uit)
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
nee ik zou je niet gekickt hebben, soms hebben mensen ff pauze en blijven ze in de room. kun je ook kijken enzo
waar kan ik luisteren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanalles, van foute meuk tot metal en alles er tussenin. Ligt aan de persoon die draait. Als er niemand draait draait er een shuffleautomaat die ook verzoekjes aanneemt. (Tenminste, als die het nog doet, die viel wel eens uit)
laat maar het regent en onweert nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja hier waait het ook flink
ik ga ff op mijn balkon kijken want ik hoor van alles schuiven
Ik luister wel veel. De laatste tijd wat meer electronica / synthpop zoals Depeche Mode, of nieuwe spul zoals The Naked and Famous, CHVRCHES, etc. Luister soms ook wel eens wat drum & bass. Spul zoals bijvoorbeeld Noisia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij? ben je echt een zwabber op gabber?
ONZ / [Radio 49] #4853 't Is moeilijk bescheiden te blijven als je Symp bentquote:
ach gos, hopen dat ie het niet gaat doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef isax het volgende:
* isax wacht tot de puppy begint met janken door de bliksem
Okay, veel namen die ik niet ken. Ik ben ook wel heel breed, maar blijf een beetje in de jaren 90 hangen..quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik luister wel veel. De laatste tijd wat meer electronica / synthpop zoals Depeche Mode, of nieuwe spul zoals The Naked and Famous, CHVRCHES, etc. Luister soms ook wel eens wat drum & bass. Spul zoals bijvoorbeeld Noisia.
Ik luister ook graag progrock, dingen zoals Pink Floyd, Porcupine Tree, Steven Wilson, Oceansize.
Porcupine Tree en Steven Wilson als solo act zijn denk ik mijn favoriete artiesten. Die muziek doet echt vanalles met me
En wat metal zoals Gojira, Meshuggah, Rammstein, Eisbrecher, Machine Head, Mastodon, SoaD, Periphery.
ik ging straks banaantje pakkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gos, hopen dat ie het niet gaat doen
die kittens hier zitten naar buiten te kijken
Ik heet Je Zuster.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe heet jij eigenlijk? en choco??>>
Inodder??![]()
en jijquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe heet jij eigenlijk? en choco??>>
Inodder??![]()
dat vind ik een leuk spelletje, hoe denk je dat de echte naam is van ......quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol soms kan een naam heel anders zijn dan je denkt of past
Jij heet iets met je username maar wat precies, geen idee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol soms kan een naam heel anders zijn dan je denkt of past
ik dacht in het begin ook net als isax vaak joeyquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij heet iets met je username maar wat precies, geen idee.
Noem mij maar Bacon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht in het begin ook net als isax vaak joey
dus misschien wel ja
ff lopen dan maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef isax het volgende:
kut ik heb het boek wat ik ging lezen beneden gelaten
Nu moeten we vragen welk boekquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef isax het volgende:
kut ik heb het boek wat ik ging lezen beneden gelaten
Het papieren monster, wat ben jij langdradigquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt! geen idee meer hoe die heet.
kwam uit een oude doos
Ik heb al eerder gezegd dat je poep praatquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt! geen idee meer hoe die heet.
kwam uit een oude doos
hoe kom je hier terecht?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk het hele programma niet eens.
houden zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk het hele programma niet eens.
wat vind jij viezer dan poep? een klassieke vraagquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat je poep praat
Liesjequote:
Hmm, nog nooit wat van Toon Hermans gelezen eigenlijk.quote:oh en het boek heet de danstent in de wei.
waarom lees je het dan als je het suf vindquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef isax het volgende:
een gedichtje uit dit muffe boek:
vraag
'al licht?' vroeg de nacht.
'allicht,' zei de morgen
'aanstekelijk,' sprak de aansteker.
Best geniaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef isax het volgende:
een gedichtje uit dit muffe boek:
vraag
'al licht?' vroeg de nacht.
'allicht,' zei de morgen
'aanstekelijk,' sprak de aansteker.
het boek is mufquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom lees je het dan als je het suf vind
zijn ze hier dan zo leuk of saai?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liesje
[..]
Hmm, nog nooit wat van Toon Hermans gelezen eigenlijk.
oh op die fietsquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:29 schreef isax het volgende:
[..]
het boek is muf![]()
is al zo'n 30 jaar oud.
maar dat vind ik juist leuk![]()
ik hou van suffe dingetjes
deze is maar uit '82 en mijn ouders zijn al sinds '72 getrouwt uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh op die fiets
ja een boek kan muf zijn ja
en ieder zijn ding toch, is juist leuk zo'n oud boek, wees er maar zuinig op
Het is wel gezellig. Ik kwam in eerste instantie kijken omdat Liesje, omdat ze niet zoveel meer in ABO zit. En wat we misdaan hadden dat we ineens daar met Joezi zaten.quote:
Ja dat klinkt als Toon Hermans.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:32 schreef isax het volgende:
ok nog een!
Stille minnaar
En zachtjes streelde hij haar wang,
hoewel hij reeds twee uren
al stil te denken zat: 'hoe lang
zou dat borduren duren?'
Je bent ooit begonnen in Flora en Faunaquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FOK!crew SC.
Haha daar kan je niet in.
Niet dat ik er ooit post, ik lul maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |