of je word weer wakker door hier te blijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi. Volgens mij moet ik naar bed met m'n duffe hoofd.
Ja, een uurtje ofzo geleden ging het hier horizontaal regenen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
druk druk druk, nog onweer en hoosbuien gehad?
Maar ik ben zo suf als een konijn, Choco.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of je word weer wakker door hier te blijven
het word nu gezellig hier nu de bewoners gaan slapen
Ik ook, op de één of andere manier is het eigenlijk altijd op woensdag in mijn hoofd. Dat weet ik omdat de scholen vaak als stemlokaal dienen en dan kan ik stiekem even tijdens werktijd. En ik werk alleen op woensdag op die locatie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
haha Disana, dacht trouwens echt morgen hoor, zei iemand vanavond nog
lekker bakkie koffie erbijquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik ben zo suf als een konijn, Choco.
tja dan moet je gaan slapen of een spelletje haxbal spelen. ik ga dat nu wel ff doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik ben zo suf als een konijn, Choco.
Veel plezier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja dan moet je gaan slapen of een spelletje haxbal spelen. ik ga dat nu wel ff doen
dus als ik je niet meer zie, slaap lekker
Je weet dat dit soort gesprekken in de SC horen... Toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, Mootie vond het niet zo fijn dat ze behalve nieste ook de hele achterwand van de badkamer onder scheet.
Snap er niks van
Dat is wel een mooi setje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was op zoek naar de foto van m'n ingestortte boekenkast. Toen kwam ik deze tegen, erg mooie boeken wel
[ afbeelding ]
Die ASoIaF boeken
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet dat dit soort gesprekken in de SC horen... Toch?
dit boek ligt bij mij thuis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was op zoek naar de foto van m'n ingestortte boekenkast. Toen kwam ik deze tegen, erg mooie boeken wel
[ afbeelding ]
Die ASoIaF boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me echt zo'n supertof boek, hoorde er van toen het uit kwam maar ik was het helemaal vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:59 schreef isax het volgende:
[..]
dit boek ligt bij mij thuis.
super fascinerend maar weet nog steeds niet precies waar het over gaat
het is een aanrader ook al kost die 40 euroquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n supertof boek, hoorde er van toen het uit kwam maar ik was het helemaal vergeten
Welnee wij streamers zien het allemaal verkeerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat aardig tekeer ja....zal hier zo wel komen dan....
[ afbeelding ]
Och dat ben ik wel gewend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
het is een aanrader ook al kost die 40 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |