... met zijn witte pookquote:
Dat wil ook niet alles zeggen maar geloof niet dat ie gay is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is getrouwd geweest hoor en heeft kinderen.
Vandaag 6de in het dagklassement ouwe reus, ik ga je nog bijhalen ik voel het!quote:
Oh, dan kan je inderdaad geen homo zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is getrouwd geweest hoor en heeft kinderen.
Veel succes makker. De Giro wacht op niemand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vandaag 6de in het dagklassement ouwe reus, ik ga je nog bijhalen ik voel het!
Dat wil inderdaad niks zeggen .. Dat klopt, maar hij is absoluut geen gayquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Dat wil ook niet alles zeggen maar geloof niet dat ie gay is.
En ik gok zomaar dat hij gay is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef alors het volgende:
Jett Rebel
Ik denk dat hij ook wel flink snuift alleen
Heerlijk nummertje is dat jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mag ik zeggen dat het nummer Tonight van Jett Rebel best heftig is.
Hoe weet jij dat ouwe geilneef?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wil inderdaad niks zeggen .. Dat klopt, maar hij is absoluut geen gay
Want jij kan in zijn hoofd kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wil inderdaad niks zeggen .. Dat klopt, maar hij is absoluut geen gay
Ik ken alleen Hennyquote:
Tuurlijk wel. Doe niet zo vreemd ik zeg alleen dat ie geen homo is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Oh, dan kan je inderdaad geen homo zijn!
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Oh dat is die gast weer met die voelsprietjes.
Vind je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Stickertje het volgende:
concert van zichzelf kijken, waar een arrogante kwast
We hebben gezien dat ie dat wel volhoudtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer zal Giel aanschuiven om zijn heldenverhalen te vertellen over al zijn ontberingen ? Morgenavond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |