En dan ga je bij Opzij werkenquote:
Ja dat is wel opmerkelijk.quote:
quote:
Kieft kan wel coke'en.quote:
Ik ook, straks moet ik nog de keuken uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Stickertje het volgende:
vind dat hele feminisme gedoe maar een hoop gezeur..
heb je tv in de keuken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, straks moet ik nog de keuken uit.
quote:
Waar blijft mn bier?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, straks moet ik nog de keuken uit.
Oh ik wist niet dat je al thuis was....quote:
Hertog-Jan en af en toe een speciaaltje.quote:
Ah ok, ik ben toch meer een Heineken man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hertog-Jan en af en toe een speciaaltje.
quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ok, ik ben toch meer een Heineken man.
Is het ook...maar de mannen moeten wel denken dat ze het zijnquote:
zolang ze maar lekker zijn en bier halenquote:
Ik drink dat bier mee dussssquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang ze maar lekker zijn en bier halen
grgr
Jouw mannelijke kompaan staat gewoon te roken onder de afzuigkap.quote:
ze rolt wel lekkerquote:
Neuh want ik rook zelf ook hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw mannelijke kompaan staat gewoon te roken onder de afzuigkap.
Jouw huis stinkt dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh want ik rook zelf ook heEn niet onder de afzuigkap.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
twee feministen naast elkaar achter Kieft
Dat is het signaal dat je longen naar de tering zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal best ja maar ik ruik het zelf niet (meer).
alleen maar omdat ie op een volkszanger lijkt.quote:
Dat komt door die coupe soleil, qua maniertjes en praten is hij gewoon hetero.quote:
Nee hoor. Al zal dat wel zo zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het signaal dat je longen naar de tering zijn.
Daar mocht hij natuurlijk geen spul gebruiken van de EO.quote:
Niet alles van wikipedia kopiëren he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef tong80 het volgende:
Ik kom al bijna 20 jaar niet buiten. Ben aan het denken om er een boek over te schrijven.
Ik word er zo moe vanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik zit te wachten op 'ik word er zo moe van'.
Ja, maar daarom juist.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Al zal dat wel zo zijnMaar als je elke dag dezelfde parfum op hebt ruik je het zelf ook niet meer, het is meer zoiets.
Veel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
hoeveel zal hij verdient hebben met voetbal?
*verdiendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
hoeveel zal hij verdient hebben met voetbal?
Vind ik juist niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
qua maniertjes en praten is hij gewoon hetero.
Werkt ook zo als je niet rookt hoor. Eerste paar dagen ruik ik het nog daarna ben je eraan gewend.quote:
Wat is daar gay aan dan?quote:
En zijn enorme obsessie met negerlullen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Sheepcidus het volgende:
vd gijp daar moet je gaydar bij af gaan
quote:Ontkenning van een drugsprobleem
Vaak wordt een drugsprobleem lange tijd ontkent. De verslaafde denkt dat hij of zij elk moment kan stoppen met drugs gebruiken. Meestal zijn er goede voornemens ten aanzien van minderen of stoppen, waarvan vervolgens niets van terecht komt. Een drugsprobleem wordt lang verzwegen en verdoezeld. Tot het moment komt dat de verslaafde of zijn of haar naaste omgeving zich realiseert dat het zo echt niet langer gaat. SolutionS wordt regelmatig benaderd door bezorgde partners, ouders of familieleden en hun gevoel van onmacht is vaak schrijnend. Zij willen graag helpen, maar weten niet hoe.
ontkentquote:
Morgen in TVDD, en dan posten we allemaal: "Hij zegt heel vaak ja. xD"quote:
Licht 'verwijfde' manier van praten en van doen. Dat in combi met zijn kapsel en V-halsje. Ik zie het vrij duidelijk, maar goed, hoeft niet zo te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is daar gay aan dan?
Hij komt juist over als een typische hollandse hetero huisman, vind ik.
vies dikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een dikkerdje ook met die bril, achter Kieft
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een dikkerdje ook met die bril, achter Kieft
Dwdd fragmenten komen nooit in de tvdd, daar is Dieuwke's ego te groot voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen in TVDD, en dan posten we allemaal: "Hij zegt heel vaak ja. xD"
Ik snap het wel....beetje Hans van der Togt-achtig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Licht 'verwijfde' manier van praten en van doen. Dat in combi met zijn kapsel en V-halsje. Ik zie het vrij duidelijk, maar goed, hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
En nu ook al stiekem doen in de bosjes, hmm.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap het wel....beetje Hans van der Togt-achtig.
Ja je zou zeggen dan 1 van die anderen daar wel een slaatje uit zou kunnen slaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Wim was vast niet zo anonymous op die meets.
Ik heb een fragment ingestuurd vanochtendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dwdd fragmenten komen nooit in de tvdd, daar is Dieuwke's ego te groot voor.
Hele prestatie.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb een fragment ingestuurd vanochtend
Linderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef wdn het volgende:
Kurt Linder, trainer Ajax seizoen 1981-1982: "Het is absoluut niet negatief dat Kieft weinig techniek heeft, en dat kon me ook niet interesseren, want hij kan doelpunten maken. Je moet als trainer aan de sterkste punten van een speler werken."
Precies wat Kieft net zelf stelde.
Ik laatst ook, die kwam er ook niet inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke?
Heb ik ook eens gedaan, maar kwam er niet in.
En wel al die Jimmy Fallon fragmenten steeds.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik laatst ook, die kwam er ook niet inEn eerder ook eens, die was echt briljant maar die kwam er ook niet in, was wel in de vakantie dus toen hadden ze vast 1000en filmpjes om uit te kiezen.
flesjes..quote:
Bureau Sport van gisteren. Dijkstra vroeg aan een Braziliaan waar de trap achter hem voor is( was een soort heilige trap) zegt die kerel om boven te komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke?
Heb ik ook eens gedaan, maar kwam er niet in.
Nooit met zwaar verslaafden te maken gehad zeker ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een gek, ik kan het wel aan maar ik zeg niet dat ik nooit ga terugvallen.
Dat zijn biologisch gezien heel verschillende verslavingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:33 schreef Stickertje het volgende:
als een seks verslaafde weer seks mag hebben, waarom kan hij dan geen wijn drinken..?
Het begint altijd bij 1 glaasje extraquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kan geen wijntje drinken. Dan worden het 3 flessen
En nu?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Guanabana het volgende:
Ja, ik weet het nu bijna zeker, is gewoon gay hoor.
Mocht ik bij zijn in Gelsenkirchen, wat een ontladingquote:
Nee. Maar eens verslaafd, altijd verslaafd, toch? Waarom zou je dan het risico nemen dat je weer terugvalt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nooit met zwaar verslaafden te maken gehad zeker ?
Volgens mij is Jett Rebel dat ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Guanabana het volgende:
Dat heb ik ook nooit volledig gesnapt, wel verhalen gehoord van mensen die na 18 jaar weer eens wat dronken, en daar dus zaten voor een alcoholverslaving, binnen 24 uur half in coma door de drank. Dan zuipen ze meteen weer op het oude niveau wat het lichaam helemaal niet meer gewend is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:33 schreef Stickertje het volgende:
als een seks verslaafde weer seks mag hebben, waarom kan hij dan geen wijn drinken..?
Snap ik ook niet maar ja, ik ben dan ook niet verslaafd. Ook al zijn ze 5 jaar clean, het gevaar op terugval blijft altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee. Maar eens verslaafd, altijd verslaafd, toch? Waarom zou je dan het risico nemen dat je weer terugvalt?
Hij is getrouwd geweest hoor en heeft kinderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef Guanabana het volgende:
Dat zegt niets.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is getrouwd geweest hoor en heeft kinderen.
Ja en?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
hij is diep underkufferquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |