Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fuck die Boscker shit er is een nieuwe episode van Fargo uit.
10 eps maar dus prima plan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.
OK dat is te doen inderdaad. En achter elkaar kijken is wel lekker, zit je goed in het verhaal.quote:
Dit ga ik ook doen met Fargoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.
Dat is soms wel een beetje lastig bij Fargo erin raken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat is te doen inderdaad. En achter elkaar kijken is wel lekker, zit je goed in het verhaal.
Volgens bierdopje op 17 juni.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen met Fargo![]()
Wanneer is de laatste episode uit?
Zit nu episode 5 te kijken dus over 5 weken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen met Fargo![]()
Wanneer is de laatste episode uit?
Volgens mij heb ik de film gezien, maar weet het niet zeker. Maar ga ik doen dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje lastig bij Fargo erin raken.
Bij Breaking bad is dat makkelijker. Het was toevallig het eerste wat ik aanklikte op Netflix anders had ik het ook zo gedaan. De film eerst kijken is wel een aanrader.
Gewoon erna dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan is het WK volop aan de gang, dus niet echt tijd om alles te gaan kijken dan
Niks mis mee. Er zal vast wel weer een weekje in de zomervakantie zijn dat het kutweer is.quote:
Ik pak wel een weekendje, hoef ik niet alleen te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Er zal vast wel weer een weekje in de zomervakantie zijn dat het kutweer is.
Niet van die moeilijke vragen stellen als het zo warm is hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Grenzen aan de Nederlandse rechtsstaat, anyone.
Ik ben er nu ook mee bezigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen als het zo warm is hoor
Yupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet de film Fargo ook nog kijken ja. Staat toch op Netflix.
om amsterdam ik teken ervoor, iemand?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Grenzen aan de Nederlandse rechtsstaat, anyone.
Pfff sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig. Werkstuk Maatschappijleer.
Vanaf Donderdag al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow draait ie vanaf zaterdag? Lijkt me beter dan Godzilla. Dat was echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |