knoflook-citronella, helpt heel goed, maar houd ook mensen op afstand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Lot wil een parfum ontwerpen tegen dieren en dat je dan toch fris ruikt?
Ze heeft iemand gemaild die dat kan
Op fok in de COS?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ook altijd mijn insteek geweest en kijk waar ik nu zit
Maar ze zei het zoals ik het tikte :p Een parfum tegen dierenquote:
heb je ze daar dan wel eeens iets zelf zie ontwerpen is allemaal voor gekauwedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus weer niets 'ontwerpen' aan, maar weer uitbesteden.
Dan ruik je dus niet fris,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
knoflook-citronella, helpt heel goed, maar houd ook mensen op afstand.
das dan mooi mag billy elke dag op doen danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
knoflook-citronella, helpt heel goed, maar houd ook mensen op afstand.
Ik hoop dat Emil op de hand van Dennis blijft in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het is wachten tot het weer uit de hand loopt
Kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
heb je ook lief dagboek gezien ?
Las hier dat ie iets zei van "Je zit met je hoofd aan de andere kant van de wereld"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gezegd, kan dat filmpje niet goed horen helaas
Het klinkt niet vriendelijk, ik ben ook een beestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze zei het zoals ik het tikte :p Een parfum tegen dieren
Als iemand dat zou kunnen dan was het er al lang geweest.
Bwahaha en dan hoor ik in de laatste 5 sec. Vanflessa ook nog beweren dat ze 4 liter water op een dag drinkt!quote:
Ze doen toch niet anders, de kleren van Chably ontwerpen ze ook niet zelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus weer niets 'ontwerpen' aan, maar weer uitbesteden.
En billy niet vergetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:08 schreef renevanlaaren het volgende:
omg ik besef net dat ik momenteel aan niemand een grotere hekel heb dan aan ruud
Ze had het ook over geen zout eten omdat je daar vocht van vasthoud.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bwahaha en dan hoor ik in de laatste 5 sec. Vanflessa ook nog beweren dat ze 4 liter water op een dag drinkt!
Yepquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:44 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je deze bij YT helemaal open staan?
Ja, maar jij kent Lot en zal haar vast niet opzoeken,.............quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klinkt niet vriendelijk, ik ben ook een beest
4 liter speciale sinas bedoelde zequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bwahaha en dan hoor ik in de laatste 5 sec. Vanflessa ook nog beweren dat ze 4 liter water op een dag drinkt!
De eerste weken was ik Ruud fanquote:
Bekijk het zo: veel hoogopgeleide in Utopiaquote:
Ja, dat doet ze sinds gisterenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
ik ook net... geeen woorden voor. Hij krijgt nog wel dikke ruzie met emil.. hoop ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zit filmpjes te kijken wat een debiel is die ruud toch![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We zitten al op 1/3?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bekijk het zo: veel hoogopgeleide in UtopiaDan is de COS automatisch ook slim
Haha.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ook altijd mijn insteek geweest en kijk waar ik nu zit
die ruud is echt boos op emil hoor vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow, is die suffe jankdoos ook slim?quote:
Ha ha die is ook leukquote:
Wel hoger opgeleid, slim? Nee.quote:
billy, ruud, lau, vanas en lotquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat er geen echte favo is. Je je aan meerdere irriteert en als zo iemand op de voorgrond schuift de irritatie ineens het grootst is voor die persoon. Ik heb het het meest nu bij Vanas over 3 tellen kan dat die viesnek Ruud zijn.
Ik nu wel... Treurig en fraai tegelijk... Lot en dat flesje water ook...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
heb je ook lief dagboek gezien ?
Nico 2quote:
Dan laat je jezelf af en toe in de SC RLS zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Haha.
Als Utopia is afgelopen ga ik jullie wel missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |