knoflook-citronella, helpt heel goed, maar houd ook mensen op afstand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Lot wil een parfum ontwerpen tegen dieren en dat je dan toch fris ruikt?
Ze heeft iemand gemaild die dat kan
Op fok in de COS?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ook altijd mijn insteek geweest en kijk waar ik nu zit
Maar ze zei het zoals ik het tikte :p Een parfum tegen dierenquote:
heb je ze daar dan wel eeens iets zelf zie ontwerpen is allemaal voor gekauwedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus weer niets 'ontwerpen' aan, maar weer uitbesteden.
Dan ruik je dus niet fris,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
knoflook-citronella, helpt heel goed, maar houd ook mensen op afstand.
das dan mooi mag billy elke dag op doen danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
knoflook-citronella, helpt heel goed, maar houd ook mensen op afstand.
Ik hoop dat Emil op de hand van Dennis blijft in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het is wachten tot het weer uit de hand loopt
Kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
heb je ook lief dagboek gezien ?
Las hier dat ie iets zei van "Je zit met je hoofd aan de andere kant van de wereld"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gezegd, kan dat filmpje niet goed horen helaas
Het klinkt niet vriendelijk, ik ben ook een beestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze zei het zoals ik het tikte :p Een parfum tegen dieren
Als iemand dat zou kunnen dan was het er al lang geweest.
Bwahaha en dan hoor ik in de laatste 5 sec. Vanflessa ook nog beweren dat ze 4 liter water op een dag drinkt!quote:
Ze doen toch niet anders, de kleren van Chably ontwerpen ze ook niet zelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus weer niets 'ontwerpen' aan, maar weer uitbesteden.
En billy niet vergetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:08 schreef renevanlaaren het volgende:
omg ik besef net dat ik momenteel aan niemand een grotere hekel heb dan aan ruud
Ze had het ook over geen zout eten omdat je daar vocht van vasthoud.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bwahaha en dan hoor ik in de laatste 5 sec. Vanflessa ook nog beweren dat ze 4 liter water op een dag drinkt!
Yepquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:44 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je deze bij YT helemaal open staan?
Ja, maar jij kent Lot en zal haar vast niet opzoeken,.............quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klinkt niet vriendelijk, ik ben ook een beest
4 liter speciale sinas bedoelde zequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bwahaha en dan hoor ik in de laatste 5 sec. Vanflessa ook nog beweren dat ze 4 liter water op een dag drinkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |