Hulde voor je Billy filmpje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dank je wel voor alle filmpjes,geen zin vandaag
Het zelfde alleen mis ik Laura bij jou .quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
vanessa bil ruud lot joey zijn met top 5 aan wie ik toch wel niet mag
een natasia schreeuwlelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gooi er dan een zwerver in.. Ow, wacht...
Emil heeft een zelfbeheersing die bijna niet van deze wereld is... Het wachten is op Emil tot hij zijn loyaliteit richting Ruud op geeft en Ruud helemaal opfokt. Dan is het zelfverdediging voor Emil en doei Ruud.quote:
ah voor de puntjes leren dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:38 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Ik heb minstens 27 punten van de 48, staat gelijk als een 5.6 maar de punten van mijn brief moet nog erbij moeten komen dus ik weet wel dat ik minstens een 6.5 heb.
en nu maar wachten en slagen!
En nog iets super spannend gebeurd?
Ja was top filmpje, wie zingt dat Rene?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Hulde voor je Billy filmpje.
Heb het net op YouTube gehoord en gezien.
Heel grappig en ori ori origineel...
6-jes mentaliteit of is het gewoon niet je sterkste kant?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:38 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Ik heb minstens 27 punten van de 48, staat gelijk als een 5.6 maar de punten van mijn brief moet nog erbij moeten komen dus ik weet wel dat ik minstens een 6.5 heb.
en nu maar wachten en slagen!
En nog iets super spannend gebeurd?
Helemaal mee eens.En laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil heeft een zelfbeheersing die bijna niet van deze wereld is... Het wachten is op Emil tot hij zijn loyaliteit richting Ruud op geeft en Ruud helemaal opfokt. Dan is het zelfverdediging voor Emil en doei Ruud.
Gelukkig is hij verbaal begaafd genoeg om dit akkefietje met z'n mond op te lossen,ipv met z'n handenquote:
hij is nog niet helemaal goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Hulde voor je Billy filmpje.
Heb het net op YouTube gehoord en gezien.
Heel grappig en ori ori origineel...
Super blij met de filmpjes. Alleen het geluid is zo zacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:35 schreef danilel het volgende:
Ruud gaat de grap met emil niet doen.........was beter van niet zei hij en bil.
maar hij zegt dat ie een ander plan heeft en : "een goede worstelaar betekent niet dat je een goede vechter bent"
is pissed of over wat emil gisteren over het fysiek contact zei, dat dit niet kon en dat hij het goed vond dat Dennis er niet op in ging.quote:
haha arme jongen krijgt een COS preek van onsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
6-jes mentaliteit of is het gewoon niet je sterkste kant?
Emil zou Ruud helemaal verwoesten. Weet Ruud ook hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil heeft een zelfbeheersing die bijna niet van deze wereld is... Het wachten is op Emil tot hij zijn loyaliteit richting Ruud op geeft en Ruud helemaal opfokt. Dan is het zelfverdediging voor Emil en doei Ruud.
dikke lullen bandquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was top filmpje, wie zingt dat Rene?
Sukkel, is toch ook zo, Moet die zijn handen maar thuis houden toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:43 schreef danilel het volgende:
[..]
is pissed of over wat emil gisteren over het fysiek contact zei, dat dit niet kon en dat hij het goed vond dat Dennis er niet op in ging.
Dat is natuurlijk kritiek op ruud en daar is ie gepiqueerd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |