SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evenementen
31 mei - obstakel run en obstakel party
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
goorlap is het ook ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef danilel het volgende:
let op 1.02 zit ie aan zijn piemel, op 1.40 geeft ie de bezoekster een hand
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan levert achter weer flessen drank en sigaretten ?
Deze video is niet beschikbaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef danilel het volgende:
De chalets bouwen is toch te lastig gebleken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:52 schreef GekkePoes het volgende:
Marije heeft een idee dat ze er staplaatsen voor een caravan of camper kunnen verhuren, wc , douche en wateraansluiting is buiten
Er had toch nog iemand een idee om een camping of zo te beginnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:52 schreef Urb het volgende:
Marije verteld Vanes over haar idee om mensen met campers/caravans te laten komen, kunnen ze buiten wc & douche gebruiken.
Vanes zegt ja ja en leuk etc maar lijkt de helft niet te horen.
Vanas zei nog dat ze dat zelf al hadden bedacht, en ja wel leuk. Met andere woorden, 'dat gaat niets worden hier'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:52 schreef Urb het volgende:
Marije verteld Vanes over haar idee om mensen met campers/caravans te laten komen, kunnen ze buiten wc & douche gebruiken.
Vanes zegt ja ja en leuk etc maar lijkt de helft niet te horen.
Ja, die ene midden op de akker is niets geworden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De chalets bouwen is toch te lastig gebleken?
Tipi-tentenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, die ene midden op de akker is niets geworden.
Scherp... ik zag het ook, maar weet niet hoe je een filmpje kan maken, bij een CAP en GIF houd het op bij mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef danilel het volgende:
Binnenkort in de PB.quote:
Nu doet die het wel, heel raarquote:
Ruud moet weer aan zijn tabletten, dit komt niet goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef danilel het volgende:
Heel simpel, O-Cam downloaden, video opnemen (heel makelijk gewoon met F2), en daarna uploaden naar bv. je Youtube account.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Scherp... ik zag het ook, maar weet niet hoe je een filmpje kan maken, bij een CAP en GIF houd het op bij mij.
Ik erger me er niet eens meer aan want dat is de bedoeling van die kerel met zijn IQ van een spliterwt, anders had John hem niet gesaved.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zit filmpjes te kijken wat een debiel is die ruud toch![]()
![]()
Team Marije.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Breaking News : Lot slaat een hapje goulash af !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze bietste net wel ook wodka want billy en ruud hadden ook *gehad*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Breaking News : Lot slaat een hapje goulash af !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
die kokosnoot bovenaan is gewoon om zijn rugwervels bij elkaar te houden,hersenloos wezenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:57 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik erger me er niet eens meer aan want dat is de bedoeling van die kerel met zijn IQ van een spliterwt, anders had John hem niet gesaved.
Ik hoop wel dat hij nog eens de fout ingaat en dat iemand zijn idiote rotkop eraf slaat. Verder kan ik hem best wel pruimen hoor.
Wodka Kransje?quote:
Nou nou,dan zal ik maar vast een kaartje bestellen,voor dat geld wil natuurlijk niemand dat spectakel missenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:57 schreef asco het volgende:
Ach nee, de musical. 15 euro staan, 22,50 zit en 65 euro VIP.
Doet ze goed! Het is lekker weer voor een koel wit wijntje!quote:
Ik hoorde hemquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:06 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud klaagde over dat Aike rookte en aan hardlopen deed, dat dat niet klopte. Emil er tegen in dat Vodka drinken en trainen net zo raar is, Ruud een tegenopmerking tegen Emil werd ie bijna ingemaakt met "Heb je een grote piemel, neem je een klein vriendinnetje
In theorie is het goed mogelijk dat Nederland dan een kwartfinale moet spelen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:00 schreef Urb het volgende:
Eerste week vna juli word druk trouwens, 1 juli half-way party, 2 juli bezoek billy, 4 juli utopia-musical.
Ron is erg blij, kaartjes voor musical zijn via webshop verkrijgbaar.
Ruud is een stakker in de mist.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:06 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud klaagde over dat Aike rookte en aan hardlopen deed, dat dat niet klopte. Emil er tegen in dat Vodka drinken en trainen net zo raar is, Ruud een tegenopmerking tegen Emil werd ie bijna ingemaakt met "Heb je een grote piemel, neem je een klein vriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |