Maar tegenwoordig ben je er eindelijk uit dat je zelf liever het "dinnetje" speelt in de relatie?quote:
Ik ben geen zusjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik oefen het wel met jou zusje.
Ik vind dat zo onwijs goor als mensen dat doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar kan je ook mee oefenen hoor:
[ afbeelding ]
Jij kent mensen die dat doen?, is dat soms normaal in de agrarische gemeenschap?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat zo onwijs goor als mensen dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn van die types die dan roepen: "ach, het is toch mijn eigen hond, daar ben ik niet vies van hoor!"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat zo onwijs goor als mensen dat doen.
Wat is jouw probleem eigenlijk? Al de zoveelste zeikreactie van jou.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig ben je er eindelijk uit dat je zelf liever het "dinnetje" speelt in de relatie?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij kent mensen die dat doen?, is dat soms normaal in de agrarische gemeenschap?Al ligt er een dood schaap langs de weg, 37,5 graad en ik ben te vré.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Dat werkt alleen als je je niet van de mogelijkheid bewust bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je niet, toch?
Ah, zo smerig. Waarom doen mensen dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga huilen nikonloverquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk? Al de zoveelste zeikreactie van jou.
Lekker makkelijk en goedkoop natuurlijk, je hoeft ze alleen eten te geven en zeuren doen ze niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ah, zo smerig. Waarom doen mensen dit?
dat geldt niet voor liefdequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je niet, toch?
Gewoon GFE alles dit en dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je je niet van de mogelijkheid bewust bent.
Nee, niet zoals jij het nu typt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij had toch die ranzige boer met strontonderbroeken?
Hier valt niets meer tegen in te brengen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en goedkoop natuurlijk, je hoeft ze alleen eten te geven en zeuren doen ze niet.
Oh laat maar, vergiste me, het was gewoon geilheid, ik geef het weer de schuldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
brb aan het zwelgen in zelfmedelijden
Vindt je het gekquote:
Ga fietsen, jij hebt er zelf een topic over aangemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee , niet zoals jij het nu typt.
quote:
Ga zelf fietsen! Ik zei toch: "Nee niet zoals jij het typt" wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga fietsen, jij hebt er zelf een topic over aangemaakt.
ik ook niet en ben 25 boejenddddquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo,
Ik heb nog nooit gezoend, noch een vriendin gehad.
Klacht is: Ik heb nog nooit gezoend, noch een vriendin gehad.
Enkel voor martelaars, been there done that.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Lalavy het volgende:
Spring van een hoog gebouw, er wachten 30 virgins op je om je te leren zoenen
Dat maakt niet uitquote:
Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk? Al de zoveelste zeikreactie van jou.
Laffe zolderkamer heb je daar vriend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Op mijn zolderkamer heb ik ook geen potje met hoeren. Ga er op uit!
Alsof ts mij iets interesseertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel. Dankzij jouw grammatica fout is ts maagd.
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn Marokkanen ook een fetisj van je?
Alles met een hartslag en een piemel denk ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn Marokkanen ook een fetisj van je?
Staat haaks op mijn smaak, geen concurrentie dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Alles met een hartslag en een piemel denk ik.
Oude mannen en jonge kinderen nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Alles met een hartslag en een piemel denk ik.
Hou je smoel man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom lig jij wakker van de mening van deze schapen?
me bro!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo,
en jij moet egt opbokkequote:
Vang je me dan op?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Lalavy het volgende:
Spring van een hoog gebouw, er wachten 30 virgins op je om je te leren zoenen
Je haalt het wel uit het verband, zo begroeten wolven elkaar, dit heeft niets met zoenen, koetsie koetsie en zo te maken, maar met rang en roedelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon ventilator jatochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
B
[..]
Zeker lekker warm op je zolderkamer.
Dus jij doet dat ook zo met je hond?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:59 schreef LittleLady het volgende:
Je haalt het wel uit het verband, zo begroeten wolven elkaar, dit heeft niets met zoenen, koetsie koetsie en zo te maken, maar met rang en roedel
Geeft niet hoor, ik vergeef jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh sorry, ja zo goed ken ik je niet..
Mijn hond is geen wolf, daarbij weet ze haar plek, ze hoeft dat niet te bevestigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook zo met je hond?
Die foto wordt overigens nog smeriger als je je gaat afvragen wiens tong je eigenlijk ziet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe verklaar je dan dat die vrouw in de foto er plezier in lijkt te hebben?
Zij moet grijnzen, tanden laten zien hoort bij wolven, die willen aan je tanden ruiken en je om de kop likken als je tenminste als lid van de roedel word gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe verklaar je dan dat die vrouw in de foto er plezier in lijkt te hebben?
En die pretoogjes horen er ook bij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zij moet grijnzen, tanden laten zien hoort bij wolven, die willen aan je tanden ruiken en je om de kop likken als je tenminste als lid van de roedel word gezien
Sommige mensen hebben er nogal lol bij om met dit soort dieren om te gaan, denk dat die pret snel zou zijn verdwenen als het dier even de rangorde gaat testenquote:
mapima ook goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:10 schreef Catdog het volgende:
Terug naar je woestijn? Laat je uithuwelijken aan een of andere Fatima en hutje-kameeltje-huiselijk geweldje liebie kan beginnen.
Geen zusje deze keer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een zusje om mee te oefenen.
Ik heb wel een heel lief, leuk nichtje waar ik mee zou willen oefenen, maar ik ben bang dat ik dan kennis ga maken met de vuisten van mijn oom.quote:
kan je fisting oefenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel lief, leuk nichtje waar ik mee zou willen oefenen, maar ik ben bang dat ik dan kennis ga maken met de vuisten van mijn oom.![]()
Met wie heb jij geoefend dan?
Met mijn oom?quote:
Zeg ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Met wie heb jij geoefend dan?
Vooruit, pics dan maar, nu ben ik wel nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Met mijn oom?![]()
Ik zoen toch liever met mijn nichtje!Fisting met mijn nichtje is geen goed idee, ik vind haar lief, dus wil haar geen pijn doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Ze heet Margriet zeker.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vooruit, pics dan maar, nu ben ik wel nieuwsgierig!Nee man, dan wordt mijn oom ook erg boos, als ik op dit pedo-forum foto's van haar plaats. Dan gaan jullie allemaal op haar fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je oom fapt niet op zulke meisjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee man, dan wordt mijn oom ook erg boos, als ik op dit pedo-forum foto's van haar plaats. Dan gaan jullie allemaal op haar fappen.
Mijn oom fapt ongetwijfeld op kleine meisjes, mijn oom is immers antroposoof, net als de rest van de familie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En je oom fapt niet op zulke meisjes.
Bah vieze oom!
Dan vinden ze het vast ook niet erg dat je dingetjes doet met een nichtje ipv op internet kijkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn oom fapt ongetwijfeld op kleine meisjes, mijn oom is immers antroposoof, net als de rest van de familie.![]()
Alleen heeft hij geen internet en geen televisie, internet mag eigenlijk ook niet volgens onze leer. Ik ben dus een beetje in overtreding, daar ik internet heb.
Mijn nichtje vindt mij ook leuk. Maar voor vriendschap, of ze meer dan dat wil weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dan vinden ze het vast ook niet erg dat je dingetjes doet met een nichtje ipv op internet kijkt.
Als zij dat ook wil. Beetje awkward om het te vragen, dat wel.
Heb je d'r al gevoeld?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn nichtje vindt mij ook leuk. Maar voor vriendschap, of ze meer dan dat wil weet ik niet.
Ach, vriendschap is ook prima, het is tof samen met haar collectie poppen en houten paarden te spelen, boomhutten te bouwen, verstoppertje te doen en zo.Als we een televisiebuistoestel hadden gehad hadden we een tekenfilm kunnen kijken samen, Bambi of zo, maar goed, Rudolf Steiner heeft wel geleyck als hij stelt dat televisiebuiskijken slecht is voor de menselijke ziel.
Ze is echt lief en best wel mooi, ze vindt zichzelf lelijk, maar volgens mij is dat een complex wat alle meisjes hebben. Ik heb wel gezegd dat ze echt niet lelijk is, maar juist erg knap.
nee heb nog een heel leven voor me en vind vanzelf een vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijsmaken dat het je niet dwars zit.
Wat is jouw excuus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Marokkanen hebben geen vriendinnen hier, omdat ze niet de dierentuin in mogen.
Ik ben zo geweldig geboren, het is een talent.quote:
Ook niet met een Kameel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo,
Hoe oud ben jij dan ts?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo,
Maar zoenen is wel iets wat je ooit een x moet hebben meegemaakt. Ik heb in mijn 28 jaartjes ook 1x 5 sec (of 10? 20? dunno meer) een meisje mogen zoenen..... Heerlijk! Toen liep ze weg en nooit meer gezienquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan ts?
Zoenen is niet altijd een gemis hoor, sommige mensen kunnen het echt niet en is het gewoon goor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |