Maar tegenwoordig ben je er eindelijk uit dat je zelf liever het "dinnetje" speelt in de relatie?quote:
Ik ben geen zusjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik oefen het wel met jou zusje.
Ik vind dat zo onwijs goor als mensen dat doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar kan je ook mee oefenen hoor:
[ afbeelding ]
Jij kent mensen die dat doen?, is dat soms normaal in de agrarische gemeenschap?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat zo onwijs goor als mensen dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn van die types die dan roepen: "ach, het is toch mijn eigen hond, daar ben ik niet vies van hoor!"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat zo onwijs goor als mensen dat doen.
Wat is jouw probleem eigenlijk? Al de zoveelste zeikreactie van jou.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig ben je er eindelijk uit dat je zelf liever het "dinnetje" speelt in de relatie?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij kent mensen die dat doen?, is dat soms normaal in de agrarische gemeenschap?Al ligt er een dood schaap langs de weg, 37,5 graad en ik ben te vré.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Dat werkt alleen als je je niet van de mogelijkheid bewust bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je niet, toch?
Ah, zo smerig. Waarom doen mensen dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar kan je ook mee oefenen hoor:
[ afbeelding ]
Ga huilen nikonloverquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk? Al de zoveelste zeikreactie van jou.
Lekker makkelijk en goedkoop natuurlijk, je hoeft ze alleen eten te geven en zeuren doen ze niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ah, zo smerig. Waarom doen mensen dit?
dat geldt niet voor liefdequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je niet, toch?
Gewoon GFE alles dit en dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je je niet van de mogelijkheid bewust bent.
Nee, niet zoals jij het nu typt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij had toch die ranzige boer met strontonderbroeken?
Hier valt niets meer tegen in te brengen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en goedkoop natuurlijk, je hoeft ze alleen eten te geven en zeuren doen ze niet.
Oh laat maar, vergiste me, het was gewoon geilheid, ik geef het weer de schuldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
brb aan het zwelgen in zelfmedelijden
Vindt je het gekquote:
Ga fietsen, jij hebt er zelf een topic over aangemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee , niet zoals jij het nu typt.
quote:
Ga zelf fietsen! Ik zei toch: "Nee niet zoals jij het typt" wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga fietsen, jij hebt er zelf een topic over aangemaakt.
ik ook niet en ben 25 boejenddddquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo,
Ik heb nog nooit gezoend, noch een vriendin gehad.
Klacht is: Ik heb nog nooit gezoend, noch een vriendin gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |