zo pffff mn vriend zou gek worden als ik random afspraken voor m zou gaan plannen denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Gewoon doortrapter worden, mijn vriendin weet dat op 100% vertrouw op mijn agenda. Zonder structuur ben ik een chaoot. Dan staat er in 1 keer "Kapper"in mijn telefoon en denk ik van uhr,.. srsly? Wel zal wel zo wezen dan he! Later beseffend dat zij gewoon de afspraak heeft gemaakt erin heeft gezet. Inmiddels 2 wekelijkse tondeuse dus daar zijn we vanaf.
Voor de rest zeurt ze wel regelmatig van "Trek es ff wat leuks aan joh, (wanneer ik werkkleding draag of sportkleding), "je moet ff een mes over je gezicht halen," "blijf je hele nacht bij je pc?"
Vaak doe ik er wat mee, vaak ook niet maar zie er niet zoveel kwaad in eigenlijk. Grote voordeel is wel dat nooit doorzeurt één keer melden is genoeg en daarmee basta.
Zo'n vrouw is alleen maar goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:19 schreef Flaav_ het volgende:
[..]
Dat hij naar de kapper moet, oorsmeer uit zijn oor weg moet halen, me niet genoeg aandacht geeft soms, of er misschien iets is etc.
Als een vrouw zelf durft toe te geven dat ze teveel klaagt is het wel heel erg hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zo'n vrouw is alleen maar goed.
En dan ook nog eens een beetje uit gewoonte.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als een vrouw zelf durft toe te geven dat ze teveel klaagt is het wel heel erg hoor.![]()
Vind het ook geen probleem als m'n vriendin een keer zoiets zegt, maar als ze de hele dag door over alles loopt te klagen, ouwehoeren en commentaar heeft ...
Ik zag laatst zo'n film..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als een vrouw zelf durft toe te geven dat ze teveel klaagt is het wel heel erg hoor.![]()
Vind het ook geen probleem als m'n vriendin een keer zoiets zegt, maar als ze de hele dag door over alles loopt te klagen, ouwehoeren en commentaar heeft ...
Iets anders ook, maar dat is voorlopig minder geaccepteerd heb ik het idee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:09 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dus toen besloot die man tijdens het zeuren/schreeuwen.. Haar volop op haar mond te pakken.
Nou dan helpt hoor!
Ach, geniet ervan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Iets anders ook, maar dat is voorlopig minder geaccepteerd heb ik het idee.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezoend, noch een vriendin gehad.
Ik vind het wel makkelijk ze regelt sowieso al een groot deel van mijn agenda. Trainingen die ik geef plant ze ook grotendeels in scheelt mij een boel kopzorgen en tijd. En ze heeft @the moment stukken meer tijd over dan ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo pffff mn vriend zou gek worden als ik random afspraken voor m zou gaan plannen denk ikwie ben ik om te beslissen wanneer hij iets moet doen? Kan ie gelukkig allemaal zelf prima inschatten
Die is echt een goede, zou ook intrappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Weet je hoe je dat oplost? Je trekt een leuk jurkje aan, bukt je naar zijn hals alsof je hem wil gaan zoenen en doet dan "... oh... schatje, er zit wat bij je oor, wil je dat even weghalen? is niet zo sexy'![]()
Werkt elke keer.
Ik zag dus even voor me dat iemand letterlijk het oorsmeer uit zijn oor had hangen heh...quote:
Ik denk dat ''gadverdamme wat ben je ook een smeerkees'' ook wel werkt, kan ie het effequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Weet je hoe je dat oplost? Je trekt een leuk jurkje aan, bukt je naar zijn hals alsof je hem wil gaan zoenen en doet dan "... oh... schatje, er zit wat bij je oor, wil je dat even weghalen? is niet zo sexy'![]()
Werkt elke keer.
zon soort bruine snotklodderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag dus even voor me dat iemand letterlijk het oorsmeer uit zijn oor had hangen heh...![]()
sorry dat ik dat gadverdamme zou zeggen, maar ik ben toch écht bang dat ik dat wél zou
doenvoor de rest ben ik niet zo'n zeikwijf
of al die mensen vandaag met hun zure zweetlucht, ik durf amper nog de deur uit waar veel mensen zijnquote:
Ja, is ook best goor, maar je kan moeilijk tegen alle mensen die je tegenkomt gaan roepenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of al die mensen vandaag met hun zure zweetlucht, ik durf amper nog de deur uit waar veel mensen zijn
niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is ook best goor, maar je kan moeilijk tegen alle mensen die je tegenkomt gaan roepen
dat ze stinken
Ik ben wel eens opgestaan in de bus om naast iemand anders te gaan zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niet?
dat kwam namelijk dus wel in mij op, maar besloot gewoon ver te lopen van alle mensen, want ze stonken toch allemaal![]()
gewoon zo tussen neus en lippen 'jesus wie heeft hier een week niet gewassen'
is toch niets vreemds? die persoon STINKT daar wil je dan toch geen 20minuten naast zitten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben wel eens opgestaan in de bus om naast iemand anders te gaan zittendat mens
stonk zo verschrikkelijk zuurkon me niks meer schelen wat ze ervan dacht, ze keek wel,
maar zei gelukkig niks, anders had ik niet geweten wat ik had moeten zeggen
Nee, daarom stond ik ook opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is toch niets vreemds? die persoon STINKT daar wil je dan toch geen 20minuten naast zitten?
[ afbeelding ]
bij kassas is het nooit zon probleem, ik sta altijd zo ver mogelijk van mijn voorganger af, tot grote ergernis van de meute achter mij, die gaan dan zo strak tegen je aan staan, ALSOF HET DAN SNELLER GAATquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daarom stond ik ook op![]()
Bij de kassa is het wat lastiger als je achter zo;n meurbaal staat, dan moet je verdomme
weer opnieuw achteraan aansluiten in een andere rijdat is balen, maar heb ik ook
wel eens gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |