Geeft niet hoor, ik vergeef jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh sorry, ja zo goed ken ik je niet..
Mijn hond is geen wolf, daarbij weet ze haar plek, ze hoeft dat niet te bevestigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook zo met je hond?
Die foto wordt overigens nog smeriger als je je gaat afvragen wiens tong je eigenlijk ziet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe verklaar je dan dat die vrouw in de foto er plezier in lijkt te hebben?
Zij moet grijnzen, tanden laten zien hoort bij wolven, die willen aan je tanden ruiken en je om de kop likken als je tenminste als lid van de roedel word gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe verklaar je dan dat die vrouw in de foto er plezier in lijkt te hebben?
En die pretoogjes horen er ook bij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zij moet grijnzen, tanden laten zien hoort bij wolven, die willen aan je tanden ruiken en je om de kop likken als je tenminste als lid van de roedel word gezien
Sommige mensen hebben er nogal lol bij om met dit soort dieren om te gaan, denk dat die pret snel zou zijn verdwenen als het dier even de rangorde gaat testenquote:
mapima ook goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:10 schreef Catdog het volgende:
Terug naar je woestijn? Laat je uithuwelijken aan een of andere Fatima en hutje-kameeltje-huiselijk geweldje liebie kan beginnen.
Geen zusje deze keer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een zusje om mee te oefenen.
Ik heb wel een heel lief, leuk nichtje waar ik mee zou willen oefenen, maar ik ben bang dat ik dan kennis ga maken met de vuisten van mijn oom.quote:
kan je fisting oefenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel lief, leuk nichtje waar ik mee zou willen oefenen, maar ik ben bang dat ik dan kennis ga maken met de vuisten van mijn oom.![]()
Met wie heb jij geoefend dan?
Met mijn oom?quote:
Zeg ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Met wie heb jij geoefend dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |