Ja, dan zouden wij het gewoon niet doen. Het gaat ons ook heel erg om het feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan ook maar 10 mensen willen en klaar. Doeiiii! of niemand. Gewoon wij 2.
Daar zou ik niet voor hoeven trouwen. Dan geef ik wel gewoon een feest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zouden wij het gewoon niet doen. Het gaat ons ook heel erg om het feest
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Oke, ik image-googelde op INTIEM... no way dat ik dat had willen zien!
Graag gedaan he.quote:
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zou ik niet voor hoeven trouwen. Dan geef ik wel gewoon een feest.
Waarom een reden er voor nodig hebben? Maar goed, iedereen is anders
We geven een groot we-trouwen-niet-maar-de-sfeer-willen-we-wel-feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.
Dat zie ik dus voor mezelf niet zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.
De gasten hebben een reden om blij voor je te zijn. En er zitten nogal wat dingen in die je niet (vaak) op andere feesten ziet (ceremonie, receptie, samen eten).quote:
Bruiloften, daar is taartquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Waarom gaan jullie trouwen?
Ja voor het feest.. je wel wel. Zodat we eens wat anders hebben, ceremonie, eten, feest
En natuurlijk dat de gasten een reden hebben om blij voor ons te zijn
Ook om het feest. Het gaat OOK om het feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Oke jij je zin, feest maar lekker
Ik zie nog steeds t nut niet voor mezelf. Zeker niet als t om het feest gaat.
Jij pakt alleen nog easy prey?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Als er maar drank is en gewillige bruidmeisjes met een slok teveel op.
Even bij de les blijven. Ook omdat we een romantisch idee hebben dat het wat toevoegd aan onze relatiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Waarom gaan jullie trouwen?
Ja voor het feest.. je wel wel. Zodat we eens wat anders hebben, ceremonie, eten, feest
En natuurlijk dat de gasten een reden hebben om blij voor ons te zijn
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!quote:
Weet ik popquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Even bij de les blijven. Ook omdat we een romantisch idee hebben dat het wat toevoegd aan onze relatie
Wij hebben geen bruidsmeisjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Als er maar drank is en gewillige bruidmeisjes met een slok teveel op.
Dat is dan ook de nummer 1 reden waarom ik niet op jouw bruiloft komquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben geen bruidsmeisjes.
Sterker nog, we hebben maar... ehr... 5 vrijgezelle dames boven de 18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |