Ja, dan zouden wij het gewoon niet doen. Het gaat ons ook heel erg om het feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan ook maar 10 mensen willen en klaar. Doeiiii! of niemand. Gewoon wij 2.
Daar zou ik niet voor hoeven trouwen. Dan geef ik wel gewoon een feest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zouden wij het gewoon niet doen. Het gaat ons ook heel erg om het feest
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Oke, ik image-googelde op INTIEM... no way dat ik dat had willen zien!
Graag gedaan he.quote:
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zou ik niet voor hoeven trouwen. Dan geef ik wel gewoon een feest.
Waarom een reden er voor nodig hebben? Maar goed, iedereen is anders
We geven een groot we-trouwen-niet-maar-de-sfeer-willen-we-wel-feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.
Dat zie ik dus voor mezelf niet zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.
De gasten hebben een reden om blij voor je te zijn. En er zitten nogal wat dingen in die je niet (vaak) op andere feesten ziet (ceremonie, receptie, samen eten).quote:
Bruiloften, daar is taartquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Waarom gaan jullie trouwen?
Ja voor het feest.. je wel wel. Zodat we eens wat anders hebben, ceremonie, eten, feest
En natuurlijk dat de gasten een reden hebben om blij voor ons te zijn
Ook om het feest. Het gaat OOK om het feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Oke jij je zin, feest maar lekker
Ik zie nog steeds t nut niet voor mezelf. Zeker niet als t om het feest gaat.
Jij pakt alleen nog easy prey?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Als er maar drank is en gewillige bruidmeisjes met een slok teveel op.
Even bij de les blijven. Ook omdat we een romantisch idee hebben dat het wat toevoegd aan onze relatiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Waarom gaan jullie trouwen?
Ja voor het feest.. je wel wel. Zodat we eens wat anders hebben, ceremonie, eten, feest
En natuurlijk dat de gasten een reden hebben om blij voor ons te zijn
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!quote:
Weet ik popquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Even bij de les blijven. Ook omdat we een romantisch idee hebben dat het wat toevoegd aan onze relatie
Wij hebben geen bruidsmeisjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Dat is dan ook de nummer 1 reden waarom ik niet op jouw bruiloft komquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben geen bruidsmeisjes.
Sterker nog, we hebben maar... ehr... 5 vrijgezelle dames boven de 18.
Nou... ik denk dat ik een NOG belangrijkere reden kenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook de nummer 1 reden waarom ik niet op jouw bruiloft kom.
Nee, meer redenen zijn er gewoonweg nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... ik denk dat ik een NOG belangrijkere reden ken
Ja, maar door die te vertellen word je gewoon een heartless bastard.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... ik denk dat ik een NOG belangrijkere reden ken
Gegarandeerdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, sorry stbabsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook de nummer 1 reden waarom ik niet op jouw bruiloft kom.
Jullie laten hem allemaal in de steekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, sorry stbabs
Ok ok, ik hou me inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar door die te vertellen word je gewoon een heartless bastard.
Ik hou me wel aanbevolen voor de bachelor partyquote:
Zo, daar ben ik best nerveus om. Ik weet helemaal niks. En ik ben toch wel iets meer in control dan dit. En gelukkig ben ik ook niet fucking nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou me wel aanbevolen voor de bachelor party
* Barbusse heeft nu een mental image van stbabs die naakt wakker wordt in een vuilcontainer in Krakau....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, daar ben ik best nerveus om. Ik weet helemaal niks. En ik ben toch wel iets meer in control dan dit. En gelukkig ben ik ook niet fucking nieuwsgierig
Zie je daarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan vraag je erom:
JE MAG NIET KOMEN!
NIEMAND HIER MAG KOMEN!
MOEHAHAHAHAHAHAHAA!!
Dat klinkt mij toch echt teveel als een vrouwenvrijgezellenfeest. Dat gebeurt niet in mijn vriendengroep. De laatste stonden we bier te zuipen op een schuit door de grachten (oa)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend van me had er zaterdag eentje. Gingen ze met chocolade schilderen
Oke, bleek wel een naakte vent naschilderen te zijnmet een enorme paardenlul.
The Hangover, stbabylon Editionquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse heeft nu een mental image van stbabs die naakt wakker wordt in een vuilcontainer in Krakau....
Daar waar je bruiloft is natuurlijk, ben je dom ofzo?quote:
Ik zeker niet. Maar vertel, waar is de bruiloftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar waar je bruiloft is natuurlijk, ben je dom ofzo?.
Dat ga ik hier toch niet openbaar neerzetten, dan komt de rest ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Maar vertel, waar is de bruiloft
Hij was ook met de vrouwen meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt mij toch echt teveel als een vrouwenvrijgezellenfeest. Dat gebeurt niet in mijn vriendengroep. De laatste stonden we bier te zuipen op een schuit door de grachten (oa)
Wedding crashen. Because we canquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet openbaar neerzetten, dan komt de rest ook.
*Badum-tssjjjjquote:
Project Babsie!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Nu mag ik natuurlijk niks zeggen eigenlijk, want ik ben al getrouwd geweest
Door schade en schande ja. Trails en errors. Plural.quote:
Eigenlijk, ben je de enige die commentaar mag/kan leverenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door schade en schande ja. Trails en errors. Plural.
Ik heb ook nog nooit een kind geschopt. Mag ik daar ook geen commentara op leveren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk, ben je de enige die commentaar mag/kan leveren
Leer die jongen dan eens wat! strooi met je wijsheid enzo!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door schade en schande ja. Trails en errors. Plural.
Nou, ik hoop dat hij en zijn betere helft zeer gelukkig worden met elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer die jongen dan eens wat! strooi met je wijsheid enzo!
Goed puntquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een kind geschopt. Mag ik daar ook geen commentara op leveren?
Er gaat, op onze bankrekening na, helemaal geen reet veranderenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat hij en zijn betere helft zeer gelukkig worden met elkaarEn er veranderd weinig, getrouwd of niet, een relatie gaat naar de klote om exact dezelfde redenen. Ik denk dat hij dat ook wel weet. En zo niet; may the gods help them
Te serieusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Nou, ik hoop dat hij en zijn betere helft zeer gelukkig worden met elkaarEn er veranderd weinig, getrouwd of niet, een relatie gaat naar de klote om exact dezelfde redenen. Ik denk dat hij dat ook wel weet. En zo niet; may the gods help them
Het verbinden van twee zielen in den heyligen echt ten overstaan van God de heere is ook enen serieuzen saeckquote:
Ten overstaan van God hebben we ruim 6 jaar terug al gedaan, een paar keer achter elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verbinden van twee zielen in den heyligen echt ten overstaan van God de heere is ook enen serieuzen saeck
Je dacht dat hij het de eerste keer gemist had?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ten overstaan van God hebben we ruim 6 jaar terug al gedaan, een paar keer achter elkaar
Neuken in de kerk wordt hierbij niet bedoeld!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Ten overstaan van God hebben we ruim 6 jaar terug al gedaan, een paar keer achter elkaar
Just to be surequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je dacht dat hij het de eerste keer gemist had?
God zit niet alleen in de kerk, God zit overal. Zelfs als je zit te schijten, zit hij er bij. *liefde*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuken in de kerk wordt hierbij niet bedoeld!
Je had moeten zeggen: Nee! Dus ga eerst maar ff een kind schoppen!quote:
Hij zit te veel met z'n gedachten bj de trouwerij.. we gaan hem verliezen me jongquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: Nee! Dus ga eerst maar ff een kind schoppen!
2 vliegen, 1 klap
Ik ben toch een beetje verbaasd dat jij dat nog nooit gedaan hebt....ik dacht juist dat jij iedere dag om je heen schoppend naar je werk ging, en op weg terug naar huis zelfs nog even een omweg nam via de kinderboederij....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: Nee! Dus ga eerst maar ff een kind schoppen!
2 vliegen, 1 klap
Ik hou van de kinderboederij. Wantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben toch een beetje verbaasd dat jij dat nog nooit gedaan hebt....ik dacht juist dat jij iedere dag om je heen schoppend naar je werk ging, en op weg terug naar huis zelfs nog even een omweg nam via de kinderboederij....
Geitjes? Noemen we het zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van de kinderboederij. WantGeitjes
Ze hebben duivels hoorns en enge ogen. I love them.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
Wel opvallend, Ang3l, dat uitgerekend jij geitjes lief vind, dieren die alles wat los en vast zit in hun bek stoppen, nog erger dan honden zijn die beesten. Wat zegt dat, denk je?
Lekker plaatjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Mooie afsluiter van de werkdag, even keihard Disturbed met Down with the Sickness \m/
Ooh Wa Ah Ah Ah!
Uhuh, oftewel je moet nu keihard op je bek gaan en dan kunnen ze je ontslaan wegens incompetentiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Q. het volgende:
Toch fijn dat mijn manager zoveel vertrouwen in mij heeft dat ze denkt dat ik in mijn eentje makkelijk al het werk kan doen wat we vorig jaar nog met zn 3en deden.
Jij kunt dat vast wel. Krijg je nu ook een salarisverhoging van 300%?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Q. het volgende:
Toch fijn dat mijn manager zoveel vertrouwen in mij heeft dat ze denkt dat ik in mijn eentje makkelijk al het werk kan doen wat we vorig jaar nog met zn 3en deden.
500%, mijn twee verdwenen collega's zaten twee schalen hoger.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij kunt dat vast wel. Krijg je nu ook een salarisverhoging van 300%?
Vast. Mijn teamleider zit nu al in de stress dat ik in september 3 weken op vakantie ga, hij heeft geen idee hoe hij dat moet opvangen. Dat wordt leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, oftewel je moet nu keihard op je bek gaan en dan kunnen ze je ontslaan wegens incompetentie.
Q de grootverdiener!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef Q. het volgende:
[..]
500%, mijn twee verdwenen collega's zaten twee schalen hoger.
Wat zal jij genieten als je terug bent van je vakantiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast. Mijn teamleider zit nu al in de stress dat ik in september 3 weken op vakantie ga, hij heeft geen idee hoe hij dat moet opvangen. Dat wordt leuk.
Dat doe ik nu al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jij genieten als je terug bent van je vakantie
Zou ik ook doen met een salarisverhoging van 500%quote:
Zijn er blijkbaar al twee op mijn afdeling overspannen, gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met een salarisverhoging van 500%
Je daggemiddelde op fok zal er flink onder lijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Q. het volgende:
Neem jij het over?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je daggemiddelde op fok zal er flink onder lijden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |