Ja, dan zouden wij het gewoon niet doen. Het gaat ons ook heel erg om het feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan ook maar 10 mensen willen en klaar. Doeiiii! of niemand. Gewoon wij 2.
Daar zou ik niet voor hoeven trouwen. Dan geef ik wel gewoon een feest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zouden wij het gewoon niet doen. Het gaat ons ook heel erg om het feest
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Oke, ik image-googelde op INTIEM... no way dat ik dat had willen zien!
Graag gedaan he.quote:
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zou ik niet voor hoeven trouwen. Dan geef ik wel gewoon een feest.
Waarom een reden er voor nodig hebben? Maar goed, iedereen is anders
We geven een groot we-trouwen-niet-maar-de-sfeer-willen-we-wel-feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.
Dat zie ik dus voor mezelf niet zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een trouwfeest anders is dan een gewoon feest. De sfeer om te beginnen.
De gasten hebben een reden om blij voor je te zijn. En er zitten nogal wat dingen in die je niet (vaak) op andere feesten ziet (ceremonie, receptie, samen eten).quote:
Bruiloften, daar is taartquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Waarom gaan jullie trouwen?
Ja voor het feest.. je wel wel. Zodat we eens wat anders hebben, ceremonie, eten, feest
En natuurlijk dat de gasten een reden hebben om blij voor ons te zijn
Ook om het feest. Het gaat OOK om het feestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Oke jij je zin, feest maar lekker
Ik zie nog steeds t nut niet voor mezelf. Zeker niet als t om het feest gaat.
Jij pakt alleen nog easy prey?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Als er maar drank is en gewillige bruidmeisjes met een slok teveel op.
Even bij de les blijven. Ook omdat we een romantisch idee hebben dat het wat toevoegd aan onze relatiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Waarom gaan jullie trouwen?
Ja voor het feest.. je wel wel. Zodat we eens wat anders hebben, ceremonie, eten, feest
En natuurlijk dat de gasten een reden hebben om blij voor ons te zijn
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!quote:
Weet ik popquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Even bij de les blijven. Ook omdat we een romantisch idee hebben dat het wat toevoegd aan onze relatie
Wij hebben geen bruidsmeisjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Dat is dan ook de nummer 1 reden waarom ik niet op jouw bruiloft komquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben geen bruidsmeisjes.
Sterker nog, we hebben maar... ehr... 5 vrijgezelle dames boven de 18.
Nou... ik denk dat ik een NOG belangrijkere reden kenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook de nummer 1 reden waarom ik niet op jouw bruiloft kom.
Nee, meer redenen zijn er gewoonweg nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... ik denk dat ik een NOG belangrijkere reden ken
Ja, maar door die te vertellen word je gewoon een heartless bastard.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... ik denk dat ik een NOG belangrijkere reden ken
Gegarandeerdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Taart is overrated.
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, sorry stbabsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook de nummer 1 reden waarom ik niet op jouw bruiloft kom.
Jullie laten hem allemaal in de steekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, sorry stbabs
Ok ok, ik hou me inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar door die te vertellen word je gewoon een heartless bastard.
Ik hou me wel aanbevolen voor de bachelor partyquote:
Zo, daar ben ik best nerveus om. Ik weet helemaal niks. En ik ben toch wel iets meer in control dan dit. En gelukkig ben ik ook niet fucking nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou me wel aanbevolen voor de bachelor party
* Barbusse heeft nu een mental image van stbabs die naakt wakker wordt in een vuilcontainer in Krakau....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, daar ben ik best nerveus om. Ik weet helemaal niks. En ik ben toch wel iets meer in control dan dit. En gelukkig ben ik ook niet fucking nieuwsgierig
Zie je daarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan vraag je erom:
JE MAG NIET KOMEN!
NIEMAND HIER MAG KOMEN!
MOEHAHAHAHAHAHAHAA!!
Dat klinkt mij toch echt teveel als een vrouwenvrijgezellenfeest. Dat gebeurt niet in mijn vriendengroep. De laatste stonden we bier te zuipen op een schuit door de grachten (oa)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend van me had er zaterdag eentje. Gingen ze met chocolade schilderen
Oke, bleek wel een naakte vent naschilderen te zijnmet een enorme paardenlul.
The Hangover, stbabylon Editionquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse heeft nu een mental image van stbabs die naakt wakker wordt in een vuilcontainer in Krakau....
Daar waar je bruiloft is natuurlijk, ben je dom ofzo?quote:
Ik zeker niet. Maar vertel, waar is de bruiloftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar waar je bruiloft is natuurlijk, ben je dom ofzo?.
Dat ga ik hier toch niet openbaar neerzetten, dan komt de rest ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Maar vertel, waar is de bruiloft
Hij was ook met de vrouwen meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt mij toch echt teveel als een vrouwenvrijgezellenfeest. Dat gebeurt niet in mijn vriendengroep. De laatste stonden we bier te zuipen op een schuit door de grachten (oa)
Wedding crashen. Because we canquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet openbaar neerzetten, dan komt de rest ook.
*Badum-tssjjjjquote:
Project Babsie!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Nu mag ik natuurlijk niks zeggen eigenlijk, want ik ben al getrouwd geweest
Door schade en schande ja. Trails en errors. Plural.quote:
Eigenlijk, ben je de enige die commentaar mag/kan leverenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door schade en schande ja. Trails en errors. Plural.
Ik heb ook nog nooit een kind geschopt. Mag ik daar ook geen commentara op leveren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk, ben je de enige die commentaar mag/kan leveren
Leer die jongen dan eens wat! strooi met je wijsheid enzo!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door schade en schande ja. Trails en errors. Plural.
Nou, ik hoop dat hij en zijn betere helft zeer gelukkig worden met elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer die jongen dan eens wat! strooi met je wijsheid enzo!
Goed puntquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een kind geschopt. Mag ik daar ook geen commentara op leveren?
Er gaat, op onze bankrekening na, helemaal geen reet veranderenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat hij en zijn betere helft zeer gelukkig worden met elkaarEn er veranderd weinig, getrouwd of niet, een relatie gaat naar de klote om exact dezelfde redenen. Ik denk dat hij dat ook wel weet. En zo niet; may the gods help them
Te serieusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Nou, ik hoop dat hij en zijn betere helft zeer gelukkig worden met elkaarEn er veranderd weinig, getrouwd of niet, een relatie gaat naar de klote om exact dezelfde redenen. Ik denk dat hij dat ook wel weet. En zo niet; may the gods help them
Het verbinden van twee zielen in den heyligen echt ten overstaan van God de heere is ook enen serieuzen saeckquote:
Ten overstaan van God hebben we ruim 6 jaar terug al gedaan, een paar keer achter elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verbinden van twee zielen in den heyligen echt ten overstaan van God de heere is ook enen serieuzen saeck
Je dacht dat hij het de eerste keer gemist had?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ten overstaan van God hebben we ruim 6 jaar terug al gedaan, een paar keer achter elkaar
Neuken in de kerk wordt hierbij niet bedoeld!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Ten overstaan van God hebben we ruim 6 jaar terug al gedaan, een paar keer achter elkaar
Just to be surequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je dacht dat hij het de eerste keer gemist had?
God zit niet alleen in de kerk, God zit overal. Zelfs als je zit te schijten, zit hij er bij. *liefde*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuken in de kerk wordt hierbij niet bedoeld!
Je had moeten zeggen: Nee! Dus ga eerst maar ff een kind schoppen!quote:
Hij zit te veel met z'n gedachten bj de trouwerij.. we gaan hem verliezen me jongquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: Nee! Dus ga eerst maar ff een kind schoppen!
2 vliegen, 1 klap
Ik ben toch een beetje verbaasd dat jij dat nog nooit gedaan hebt....ik dacht juist dat jij iedere dag om je heen schoppend naar je werk ging, en op weg terug naar huis zelfs nog even een omweg nam via de kinderboederij....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: Nee! Dus ga eerst maar ff een kind schoppen!
2 vliegen, 1 klap
Ik hou van de kinderboederij. Wantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben toch een beetje verbaasd dat jij dat nog nooit gedaan hebt....ik dacht juist dat jij iedere dag om je heen schoppend naar je werk ging, en op weg terug naar huis zelfs nog even een omweg nam via de kinderboederij....
Geitjes? Noemen we het zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van de kinderboederij. WantGeitjes
Ze hebben duivels hoorns en enge ogen. I love them.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
Wel opvallend, Ang3l, dat uitgerekend jij geitjes lief vind, dieren die alles wat los en vast zit in hun bek stoppen, nog erger dan honden zijn die beesten. Wat zegt dat, denk je?
Lekker plaatjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Mooie afsluiter van de werkdag, even keihard Disturbed met Down with the Sickness \m/
Ooh Wa Ah Ah Ah!
Uhuh, oftewel je moet nu keihard op je bek gaan en dan kunnen ze je ontslaan wegens incompetentiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Q. het volgende:
Toch fijn dat mijn manager zoveel vertrouwen in mij heeft dat ze denkt dat ik in mijn eentje makkelijk al het werk kan doen wat we vorig jaar nog met zn 3en deden.
Jij kunt dat vast wel. Krijg je nu ook een salarisverhoging van 300%?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Q. het volgende:
Toch fijn dat mijn manager zoveel vertrouwen in mij heeft dat ze denkt dat ik in mijn eentje makkelijk al het werk kan doen wat we vorig jaar nog met zn 3en deden.
500%, mijn twee verdwenen collega's zaten twee schalen hoger.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij kunt dat vast wel. Krijg je nu ook een salarisverhoging van 300%?
Vast. Mijn teamleider zit nu al in de stress dat ik in september 3 weken op vakantie ga, hij heeft geen idee hoe hij dat moet opvangen. Dat wordt leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, oftewel je moet nu keihard op je bek gaan en dan kunnen ze je ontslaan wegens incompetentie.
Q de grootverdiener!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef Q. het volgende:
[..]
500%, mijn twee verdwenen collega's zaten twee schalen hoger.
Wat zal jij genieten als je terug bent van je vakantiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast. Mijn teamleider zit nu al in de stress dat ik in september 3 weken op vakantie ga, hij heeft geen idee hoe hij dat moet opvangen. Dat wordt leuk.
Dat doe ik nu al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jij genieten als je terug bent van je vakantie
Zou ik ook doen met een salarisverhoging van 500%quote:
Zijn er blijkbaar al twee op mijn afdeling overspannen, gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met een salarisverhoging van 500%
Je daggemiddelde op fok zal er flink onder lijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Q. het volgende:
Neem jij het over?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je daggemiddelde op fok zal er flink onder lijden
quote:
Gij vuige eurofiel!quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik verander toch niet meer een dag voor de verkiezing van mening
D66
Heb dat ook al meerdere keren gezien jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:58 schreef Cue_ het volgende:
Had er wel over gelezen, maar deze sprinter heeft ook echt papieren zakken aan haakjes hangen om evt troep op te ruimen
Idd jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb dat ook al meerdere keren gezien jaMaar daarvan gaat de plakkerigheid helaas niet weg
Ik weet uberhaupt niet waar het vandaan komt. Hoe moeilijk is het om je spul gewoon vast te houden?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja
Miss omdat t ochtend is valt t nog mee? Minder patat enzo. Maar des te meer koffie. Hmmm
Ipv weg te gooien in de prullenbak op t station?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet uberhaupt niet waar het vandaan komt. Hoe moeilijk is het om je spul gewoon vast te houden?
Of in de prullenbak in de trein, vaak zat nog genoeg ruimte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ipv weg te gooien in de prullenbak op t station?
Ik begrijp dat anti-Europa sentiment ook niet zo... Genoeg dingen die verbeterd kunnen worden, maar ik heb het gevoel dat een heleboel mensen met het badwater de baby weg willen gooienquote:
Ik blijf nog wel even in Utrecht tot de staking voorbij is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb dat ook al meerdere keren gezien jaMaar daarvan gaat de plakkerigheid helaas niet weg
Heb jij überhaupt wel een vergunning om buiten Utrecht te mogen komen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even in Utrecht tot de staking voorbij is.
En het gaat niet verbeterd worden door er simpelweg uit te stappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat anti-Europa sentiment ook niet zo... Genoeg dingen die verbeterd kunnen worden, maar ik heb het gevoel dat een heleboel mensen met het badwater de baby weg willen gooien
Ik doe het soms stiekem.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel een vergunning om buiten Utrecht te mogen komen?
Nee, dat lijkt mij ook zeker nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het gaat niet verbeterd worden door er simpelweg uit te stappen.
#yolomotherfuckerquote:
Ik heb soms best oke dromen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lui wijf!
In je slaap valt niks te beleven!
Word's wakker luie knasterdquote:
Vandaag nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
moar in ow sloap völt niks te lachen
dat doe-j a-j wakker bint 't meest
quote:
Ik klik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
Weet niet waarom, maar ben wel zo lui vandaag
Ben je morgen waarachijnlijk jarig? Dat weet je toch wel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet lui
Katsvolenergie
(morgen jarig waarschijnlijkoe, en vanavond naar Loheus
)
Ik heb anders hele geile spannende lachwekkende leuke avontuurlijke dromen hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lui wijf!
In je slaap valt niks te beleven!
Antwoord Bquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je morgen waarachijnlijk jarig? Dat weet je toch wel?
Of is de energie waarschijnlijk omdat je morgen jarig bent?
Zeg antwoord B, anders vrees ik voor mij ook dementie over 5 maanden.
Is niet echt hequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb anders hele geile spannende lachwekkende leuke avontuurlijke dromen hoor
[ afbeelding ]
Zo'n heerlijk nummer johquote:
ik ben ook luiquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar ben wel zo lui vandaag
Vandaar "in my head".quote:
Gaan we samen lekker lui niks doen dan ja?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook lui
Terwijl ik zo veel moet doen
nee ik moet dingen doen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker lui niks doen dan ja?
Okquote:
Heel soms maar hoor.quote:
*zucht*quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel soms maar hoor.
O de reis. Ja. Spannend.
Week 24/25. Maar de dag weet ik niet precies.quote:
Spannend!quote:
En films, en series, en marvel, en theater.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar over seks praten
Morgen voor mijn verjaardag naar x-men (nou ok, goed, ik ga er sowieso heen, maar nu betaald mijn broerquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En films, en series, en marvel, en theater.
Ik wil 'm heel graag zien, maar ff geen tijdquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgen voor mijn verjaardag naar x-men (nou ok, goed, ik ga er sowieso heen, maar nu betaald mijn broer)
Ik heb eigenlijk ook geen tijd, maar ach, dan maar tijd makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil 'm heel graag zien, maar ff geen tijd
Ik heb zondag tijd zie ik. Ik vind dat ik dan ga.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen tijd, maar ach, dan maar tijd maken
35 graden dan buiten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zondag tijd zie ik. Ik vind dat ik dan ga.
Da is ok. 24 ja.quote:
Dat valt mee.quote:
Nee, maar als ze 20 graden max. voorspellen, zal het niet 35 graden in de avond zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Al zijn die mensen nooit in staat om iets correct te voorspellen wat meer dan 24 uur vooruit is.
Daar zit wel enige logica in ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar als ze 20 graden max. voorspellen, zal het niet 35 graden in de avond zijn.
Daar zit je dan met je code geelquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Gisteravond was ook zo'n weer drama. Maandag en dinsdag zou mooi zijn, dus afgesproken om in t park te gaan eten. Kwamen daarna die panische onweersvoorspellingen en donkere wolken. Dus toen maar niet door laten gaan en samen friet halen. Is het goddomme 1 keiharde bui en daarna weer zon. Dus met friet maar demonstratief buiten op t plein gaan zitten
Als ze niks meer zeggen en we krijgen Watersnoodramp 2.0 doen ze het ook niet goed...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je code geel
Hier geheel geen regen gehad tot in de nacht een beetje
Hier heeft het later wel echt wel loeihard geregend, zo rond 23:30 of zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je code geel
Hier geheel geen regen gehad tot in de nacht een beetje
Ja, alleen bij iedere scheet waarschuwen dan gelooft straks niemand die code meer als er WEL echt iets is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze niks meer zeggen en we krijgen Watersnoodramp 2.0 doen ze het ook niet goed...
Ik vind een alarm code uitroepen meer iets voor als je het met iets meer zekerheid weet, dan zo'n vage voorspelling. Maar goed.quote:
Qua weer weet je het eigenlijk pas een half uur van te voren 99% zeker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een alarm code uitroepen meer iets voor als je het met iets meer zekerheid weet, dan zo'n vage voorspelling. Maar goed.
Een paar weken geleden onweerde het enorm en toen was er juist niet voor gewaarschuwdquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier heeft het later wel echt wel loeihard geregend, zo rond 23:30 of zo.
Buiten eten had allemaal net-net gekund. Maar gras was misschien wel nat dan
Alleen die code geel oranje rood groen etc qua weer in NL dat wordt echt "the boy who cried wolf".
Gaat toch niemand meer geloven?
Misschien moeten ze dan niet meer voor 14 dagen vooraf gaan voorspellen.quote:
Jaren terug was het in april (dacht ik) binnen twee weken van -5 naar +35.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan niet meer voor 14 dagen vooraf gaan voorspellen.
Ik weet zo ook wel dat het over 14 dagen niet opeens -20 is
Het gaat em niet om 99%.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Qua weer weet je het eigenlijk pas een half uur van te voren 99% zeker.
Ik heb in oktober 2 of 3 jaar geleden in t begin op t strand gelegen (in NL ja) en aan t eind sneeuwde hetquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaren terug was het in april (dacht ik) binnen twee weken van -5 naar +35.
Jullie zijn hopelijk nog niet eens op de helftquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
oi! Ang3l en ik zijn al super zelfbewust over onze leeftijd
Wie hoopt dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie zijn hopelijk nog niet eens op de helft
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie zijn hopelijk nog niet eens op de helft
Eh ja, dat hoop ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat beiden geen opa worden.
Ik ben nog wel ff 35 hoor. En jij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest gister lachen. Met kiespijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij. Want je vindt me best oke.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat beiden geen opa worden.
Oei...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest gister lachen. Met kiespijn.
Vriend van me is weer single en had Tinder geinstalleerd.
"Zeg... waarom kom ik jou helemaal niet tegen eigenlijk? Jij hebt dat ook en woont dichtbij!"
..... Misschien dat je je leeftijdsgrens anders hebt staan
"O.... kut.... ja... tot 30 inderdaad, Sorryyyyyy!!"
Lulhannes!!!!!
Sorrry. De baby's van nu hebben al een levensverwachting van ruim 125, dus gaat m niet worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen 74 dat is mooi genoeg. Dan ben je inderdaad net niet op de helft
Ik sloeg hem bijna met mijn handtas op z'n bek, ware t niet dat ie t zelf ook lullig vond en we er om konden lachenquote:
First world problemsquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sloeg hem bijna met mijn handtas op z'n bek, ware t niet dat ie t zelf ook lullig vond en we er om konden lachen
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorrry. De baby's van nu hebben al een levensverwachting van ruim 125, dus gaat m niet worden.
quote:De helft van in 2013 geboren meisjes zal honderd jaar of ouder worden, bij de jongens gaat het om één op de drie.
Is een compliment omdat je eruitziet als 27quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest gister lachen. Met kiespijn.
Vriend van me is weer single en had Tinder geinstalleerd.
"Zeg... waarom kom ik jou helemaal niet tegen eigenlijk? Jij hebt dat ook en woont dichtbij!"
..... Misschien dat je je leeftijdsgrens anders hebt staan
"O.... kut.... ja... tot 30 inderdaad, Sorryyyyyy!!"
Lulhannes!!!!!
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen. Het hoogbejaarde tuig van de toekomst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorrry. De baby's van nu hebben al een levensverwachting van ruim 125, dus gaat m niet worden.
Mooi topic over tatoeages en zulks?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Van sommige vrouwen op FOK! kan ik me zo'n goeie voorstelling maken hoe ze in het echt zijn he
Ook niet zo moeilijk als je ze gemeet hebtquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Van sommige vrouwen op FOK! kan ik me zo'n goeie voorstelling maken hoe ze in het echt zijn he
Neyh, Tinder werkt ook wel hoor, voorde gaysquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
First world problems
Maar wel tikkie lullig ja.
Maarreh, Tinder, niet Grindr?
Ja, maar dan specifiek over Lienekien. Zo'n FOK-wijf die al jaren meedraait en zichzelf heel wat vindt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi topic over tatoeages en zulks?
Ik had vast een andere bron, want ik meen zelfs dat er 135 stond ergensquote:
Ja, daarom vergeten mensen t vaak. Maar ik ben toch ECHT 35!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een compliment omdat je eruitziet als 27
En dan al vanaf je 80e kwijlend in een stoel of hoe zit dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had vast een andere bron, want ik meen zelfs dat er 135 stond ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Welnee. Ze zijn nu toch ook vaak kwieker dan vroegah?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan al vanaf je 80e kwijlend in een stoel of hoe zit dat?
Volgens de rijksoverheid zelfs nog lagerquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had vast een andere bron, want ik meen zelfs dat er 135 stond ergens
quote:Levensverwachting voor mannen 79,1 en voor vrouwen 82,8
In 2012 was de levensverwachting bij geboorte 79,1 jaar voor mannen en 82,8 jaar voor vrouwen. De resterende levensverwachting op 65-jarige leeftijd was 18,3 jaar voor mannen en 21,2 voor vrouwen (zie figuur 1).
Ligt eraan. Sommigen zijn met 60 al op en anderen huppelen vrolijk rond op hun 90e.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn nu toch ook vaak kwieker dan vroegah?
Gemiddeld!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Sommigen zijn met 60 al op en anderen huppelen vrolijk rond op hun 90e.
Geldt dat voor personen die nu geboren worden, of zijn dat de gemiddelde leeftijden overall?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens de rijksoverheid zelfs nog lager
[..]
Ja, de huidige generatie zit de hele dag achter de pc te zitten. Daar slijt je niet echt vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld!
Ik heb toch t idee dat er door goede zorg etc mensen minder snel versleten zijn.
Ik vergelijk t ff met de opa's en oma's van de mijnen wen landbouw etc en 11 kinderen en harde werk op t land etc.
Die waren allemaal wel eerder "op".
Wel op andere plekken natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de huidige generatie zit de hele dag achter de pc te zitten. Daar slijt je niet echt van
Dat we gemiddeld genomen in 'goede' gezondheid oud worden is geen vraag maar een feit. IN welk tempo dat nog goed blijft gaan is de vraag. Daar zijn ook nog belangrijke ontwikkelen te behalen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld!
Ik heb toch t idee dat er door goede zorg etc mensen minder snel versleten zijn.
Ik vergelijk t ff met de opa's en oma's van de mijnen wen landbouw etc en 11 kinderen en harde werk op t land etc.
Die waren allemaal wel eerder "op".
Dat staat erquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geldt dat voor personen die nu geboren worden, of zijn dat de gemiddelde leeftijden overall?
Lees ik het nu goed dat als je in 2012 65 was, dat je als man de verwachting was dat je nog 18.3 jaar zou leven?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:
Volgens de rijksoverheid zelfs nog lager
[..]
Ja, zoals de vriendin van Seikcid om,dat ie er zo loeihard en vaak overheen tquote:
waar is die eigenlijk?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zoals de vriendin van Seikcid om,dat ie er zo loeihard en vaak overheen t
Vroeg ik me ook af toen ik t typte. Wilde de vraag stellen. Dacht toen "ach".quote:
Dus hield je gewoon halverwege de zin helemaal op met typenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af toen ik t typte. Wilde de vraag stellen. Dacht toen "ach".
Rhu!quote:
Goedquote:
Het valt me wel op dat hij er nooit tegelijk is met CL. Kloon??quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af toen ik t typte. Wilde de vraag stellen. Dacht toen "ach".
Mooi prioriteitenlijstjequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed
Ik ben jurkjes aan het kijken voor mijn diploma-uitreiking
In plaats van werken aan het afstuderen zodat ik ook daadwerkelijk een diploma ga halen
en met jou?
quote:
Ik moet werken op 2e Pinksterdag, want Singapore kent dat nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Lol krijgen mailtje over dat kantoor hier in Adam met hemelvaart dicht is. Stuurt collega daarop terug dat het kantoor in Zuid Afrika wel gewoon open is, dus daar kunnen werken.
Gevraagd of t dan op kosten van t bedrijf is.. helaas
Al die nadelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet werken op 2e Pinksterdag, want Singapore kent dat niet
Typisch weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:01 schreef Q. het volgende:
Heerlijk, ze gaan hier vandaag alle tussenwandjes weghalen. Is het zometeen één grote open ruimte met 30 lawaaiige mensen er in, in een gebouw zonder overleg- of concentratieruimtes.Niemand vindt het een goed idee behalve de baas die er gemiddeld twee uur per twee weken zit. Aan ons is natuurlijk niets gevraagd.
Behalve de baas, maar die krijg je niet te spreken omdat hij er niet isquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:17 schreef Q. het volgende:
Ik heb van alle mensen die ik hierover gesproken heb nog geen enkele gevonden die dit een goed idee vindt.
Ik kan me nu al compleet niet meer concentreren, van een prima werkbare ruimte van 6 werkplekken naar een onwerkbare 30.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Echt he? Management, ook hier soms.
Dingen beslissen om het beslissen, je moet laten zien dat je de baas bent, maakt niet uit hoe en of het negatieve invloed heeft, als je maar iets verandert.
Gelukkig hoef jij slechts het werk van 3 mensen in je eentje te doen, concentratie is dus nergens voor nodigquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me nu al compleet niet meer concentreren, van een prima werkbare ruimte van 6 werkplekken naar een onwerkbare 30.
Nee, ik heb dan een kamer met als iedereen er is 8 man erin, maar dat is al teveel als ik echt iets ingewikkelds moet uitvogelen....quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een tijdje 'gewerkt' in een ruimte met 80 man. Mensen kunnen niet werken in een kippenhok...
Onzin, je wil gewoon niet!quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een tijdje 'gewerkt' in een ruimte met 80 man. Mensen kunnen niet werken in een kippenhok...
Wij hebben één klein vergaderhokje voor 50 man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt lekker allemaal
Zelf zit ik in een ruimte waar gemiddeld zo'n 8 man zit, maar in drukke tijden 16.
Gemiddeld zit iedereen de helft van de tijd te bellen. En we hebben officieel maar 1 ruimte waar je met 4 man kan bellen/.vergaderen.
Enige andere optie is een open ruime op een andere verdieping
"Groeten uit Amersfoort" ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. Kaarten voor theater Amersfoort binnen
Iddquote:
Bek houwûh, kutkaaskopquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
maar oh wee als een blanke het N-woord gebruikt.
Make me, jij jij jij ...... buitenlanderquote:
Das ist Rasismuss ja!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Make me, jij jij jij ...... buitenlander.
TR gemacht!quote:
Utrechtquote:
Modjesquote:
Ja, één toestel dat reboot, winning!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Android, mooi gisteren. Ik had een trainingsdag en heb dus een iPhone en een S4, discussie over apple/andoid even tussendoor waarbij mijn Android 10 min later opeens spontaan reboot, point made.
Dat doet ie omdat jij een iSlave bent, hij voelt de negativiteit en past zich daar op aan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Android, mooi gisteren. Ik had een trainingsdag en heb dus een iPhone en een S4, discussie over apple/andoid even tussendoor waarbij mijn Android 10 min later opeens spontaan reboot, point made.
Wel op zo'n momentquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, één toestel dat reboot, winning!
mijn huidige Z1 en mijn vorige P hebben dat nooit gedaan. Daarnaast ook wel eens een Iphone het zien doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel op zo'n moment
Maar serieus, is dat iets dat je als Android user maar gewoon op de koop toe neemt? Mijn vorige S3 deed dat wel eens, deze blijkbaar ook.
Die van mij boot nooit uit zichzelf. Al drie jaar niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel op zo'n moment
Maar serieus, is dat iets dat je als Android user maar gewoon op de koop toe neemt? Mijn vorige S3 deed dat wel eens, deze blijkbaar ook.
Wiewiewie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Oh wat kan ik sommige nieuwsposter echt niet uitstaan
Ik probeer echt oprecht om Android een echte kans te geven, het is mijn primaire toestel, ik doe er alles op dagelijkse basis mee ipv met mijn iPhone, maar het kan me echt niet overtuigen elke keer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mijn huidige Z1 en mijn vorige P hebben dat nooit gedaan. Daarnaast ook wel eens een Iphone het zien doen.
Tsja, ik snap je frustratie. Ik herken het alleen nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer echt oprecht om Android een echte kans te geven, het is mijn primaire toestel, ik doe er alles op dagelijkse basis mee ipv met mijn iPhone, maar het kan me echt niet overtuigen elke keer.
Eergisteren was er een braziliaanse drumband hier in de straat met 2 halfnaakte chicks, daar wou ik even een foto van maken, voor dat die takke camera het een keer deed waren ze de hoek al om. En je kan toch echt niet beweren dat ik er geen verstand van heb oid. Het ding is gewoon laggy soms, hapert, wil dingen de eerste keer niet openen...
Nou lees je overal weer dat je dan maar geen Samsung moet kopen, die zijn kut. Ja de s4 is overal smartphone van het jaar geweest.
quote:
Nee, ik geloof ook echt wel dat er mensen zijn met prima ervaringen, alleen snap ik dan niet waarom ik altijd "pech" lijk te hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, ik snap je frustratie. Ik herken het alleen niet
Je snapt het gewoon niet!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook echt wel dat er mensen zijn met prima ervaringen, alleen snap ik dan niet waarom ik altijd "pech" lijk te hebben.
Ik loop echt niet te flamen, ik heb die S4 prive gewoon gekocht, geen gekke dingen meegedaan qua roms oid, ding is gewoon standaard. Zou toch gewoon normaal moeten werken lijkt me.
Moet jij niet werken voor drie?quote:
Ik snap idd niet dat je de smartphone van het jaar koopt en dat het een instabiel, laggy ding is somsquote:
Ligt aan samsung, niet androidquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap idd niet dat je de smartphone van het jaar koopt en dat het een instabiel, laggy ding is soms.
Ook als ik hem van de lader haal kan ik hem de eerste 10 sec niet aanzetten, ding reageer dan gewoon helemaal niet. Ook geen megaramp, maar wel gewoon irritant.
O is DAT de reden waarom ik pap's eerste smartphone wel door t raam kan gooien? Wat een onding is dat zeg.quote:
Ja, dat roept iedereen nu opeensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |