Werk, das dan ook voor plebejers heujquote:
Te moe voor bier? Na al die jaren training?quote:
Zodat je tijd en energie hebt voor bier.quote:
Ik drink er nog wel eentje namens Qquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodat je tijd en energie hebt voor bier.
Make us proud, son.quote:
Jij zit zeker aan de whisky vandaag?quote:
Nah, rustig een biertje gedaan op m'n balkon. Was de dag ervoor al tot 2 uur uitgeweest en moest om 8 uur weer werkenquote:
Dat dacht ik al, want toen ik vanochtend wakker werd was er geen Apocalyps gaande.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de eer maar aan mezelf gehouden en het zelf gedaan.
Bejaard worden!quote:Op maandag 19 mei 2014 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Deze week jarig
Niet vieren
Nou, niet erg veel ouder meer hoorquote:
En jij weer eerder dan ikquote:
Nee, die komt toch ook pas over een paar jaar in de bios?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want toen ik vanochtend wakker werd was er geen Apocalyps gaande.
*flaneert weer weg*quote:
Honey, I ain't no flaming queen!quote:
Pas maar op of ik geef je een burning ring of fire.quote:
What are you, chipotle?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas maar op of ik geef je een burning ring of fire.
Nee, maar m'n Angel-saus is net zo heetquote:
5 maanden wat?quote:
O jaquote:
Suicidepact?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Aww, poesje. Dat is bijna niets toch? Ik voel t ook al tochten en kieren, m'n graf.
Death by Snu snu...quote:Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Wel met chique vergif of zo dan. Ben niet zo van de extreem fysieke handelingen
Doesn't matter, had snu snu.quote:
Ze hebben teveel aan?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een formele klacht ingediend op mijn werk, ik kan het niet langer tolereren dat het callcentrepersoneel zo onprofessioneel gekleed is met dit weer, dit moet echt ophouden.
Sommige welquote:
Ja, het is dan toch eindelijk rokjesdagquote:Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige wel.
Net in het park gelunched, wat een vleesparade.
Stapje verder wel, stringdag ofzoquote:Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is dan toch eindelijk rokjesdag
Het is de eerste keer dit jaar, dat op een doordeweekse niet-vrijdag een grote hoeveelheid vrouwen in rokje loopt. Ergo, rokjesdag.quote:
Fine with mequote:Op maandag 19 mei 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dit jaar, dat op een doordeweekse niet-vrijdag een grote hoeveelheid vrouwen in rokje loopt. Ergo, rokjesdag.
Stringdag is morgen![]()
En dan komt de onweerquote:Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fine with me.
Morgen wordt het dan meteen weer achterlijk warm.
Ja, woensdag gaat het al los misschien.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan komt de onweer
Vanavond vlees op de barbie! (vind ik, mrs. stbabylon had het gisteren nog even over groentes..)
Nee, i.p.v.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, woensdag gaat het al los misschien.
Groente, op de BBQ?
lame!quote:
Ja, klopt, maar mrs. wil eigenlijk niet eens bbq-en, want we hebben de laatste tijd weinig groentes gehad.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lame!
Een stuk paprika ernaast ok, maar BBQ is vlees, veel vlees.
Gooi er een salade bij. heb je je groentesquote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar mrs. wil eigenlijk niet eens bbq-en, want we hebben de laatste tijd weinig groentes gehad.
In sla zit haast niks, ja, water.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gooi er een salade bij. heb je je groentes
Pussy whipped much?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar mrs. wil eigenlijk niet eens bbq-en, want we hebben de laatste tijd weinig groentes gehad.
ho ho, dit is wat gisteren even werd gezegd. Ik ga haar uiteraard vanavond overtuigen van het nut van barbeknoeienquote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pussy whipped much?.
Dan eet ze er maar een tomaat bij.
Ik heb een officiele klacht ingediend bij de NS, n..a.v. zaterdagnachtquote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een formele klacht ingediend op mijn werk, ik kan het niet langer tolereren dat het callcentrepersoneel zo onprofessioneel gekleed is met dit weer, dit moet echt ophouden.
Doe mij Grote Smurfquote:
Ja hallo, in Amerika is pizza serieus een groentequote:
Ik ben kei poepie verbrand door die zon van jouquote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
Morgen lekker vrij
Paar uurtjes bakken in het zonnetje
Rare hollander die je bent. Ik verbrand nooitquote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben kei poepie verbrand door die zon van jou
Ik altijd. Als ik niet verstandig ben een naief en zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rare hollander die je bent. Ik verbrand nooit
wada?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een officiele klacht ingediend bij de NS, n..a.v. zaterdagnacht
Nou ja het Congress vindt dat, meer uit andere motieven dan dat ze het echt vindenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, in Amerika is pizza serieus een groente
Het is maar goed dat je ice queen bent, zonnekoning zou niks voor jou zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik altijd. Als ik niet verstandig ben een naief en zo.
Met elk een gemiddeld gewicht van 100+ kilos?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja het Congress vindt dat, meer uit andere motieven dan dat ze het echt vinden.
Conress is echt zo'n zooitje lamzakken bij elkaar niet normaal.
Heul kei lang verhaalquote:
Gedoe! Maar wel een onvergetelijke reis. Incl man op station die wilde dta ik hem zou pijpenquote:Geachte Klantenservice,
Zaterdag 17 Mei ben ik met een vriend een dagje naar Amsterdam gegaan. Dat de laatste trein naar Eindhoven om 03:17 zou gaan wist ik inmiddels wel (wel vaker gehad namelijk), maar eenmaal in Amsterdam toch nog even op de NS-app gecontroleerd of deze zou rijden, mocht er iets veranderd zijn. Ja hij reedt, ware het met een klein gedeelte NS-bus vanwege werkzaamheden. Van Utrecht naar Den Bosch zou via de NS-bus gaan, daarna weer verder met de trein. Helaas, maar niet onoverkomelijk of uniek.
Na een dag Amsterdam waren we ruim op tijd in Amsterdam CS en stapten we dan ook in de trein. In Utrecht stapten we uit, op zoek naar de NS-bus. Dat was niet erg duidelijk aangegeven, maar aangezien het (helaas) niet de eerste keer was dat we met de bus moesten, wisten we de NS-bussen toch te vinden. Eenmaal daar hebben we voor het instappen in de bus voor de zekerheid nog maar eens aan de NS-medewerker gevraagd of dit inderdaad de bus richting Eindhoven was. “Nee, deze gaat naar Den Bosch, maar vanaf daar mag je weer verder met de trein en kun je richting Eindhoven”. Precies zoals de NS-app eerder die avond ook al aangaf, dus geen reden om deze app nogmaals te raadplegen. Bovendien ga ik er vanuit dat je met een NS-planner ook daadwerkelijk kan plannen (in de nabije toekomst) en niet ieder uur opnieuw hoeft te kijken of er niet toevallig iets veranderd is.
In Den Bosch zijn we snel uitgestapt, zodat we ook op tijd weer in de trein zouden kunnen zitten. We waren ook niet de enige die uitstapten, dus we vermoedden nog geen complicaties. Echter, eenmaal op Station Den Bosch was er in geen velden of wegen een trein te vinden. Niets op de borden, niemand bij de loketten, geen NS mederwerkers in het station. Geen trein, ook geen bus (we zijn nog terggelopen naar de bus waar we eerder inzaten, maar deze was al weg).
Na even balen en dwalen zagen we een andere bus-passagier die samen met ons was uitgestapt (en ook naar Eindhoven moest) praten met iemand van de technische dienst. Die vertelde ons dat er geen trein meer kwam en hij ons niet verder kon helpen. Dit deed hij overigens uiterst vriendelijk, de man wist het gewoonweg niet, en hij probeerde ons wel verder te helpen via telefoon/portofoon. Na veel heen en weer gebel wist hij ons te vertellen dat er om 05:11 toch nog een bus zou komen, ook al was het hek dicht. Dit hek werd door andere meewerkers opengezet, waarna weer alle medewerkers van het toneel verdwenen en we er wederom alleen voor stonden, wachtend op de bus ..... die niet kwam.
Wederom een poging gedaan contact te krijgen met iemand. De service-paal gebruikt en deze “service” dame wist ons te vertellen dat de bus waarin wij hadden gezeten rechtstreeks naar Eindhoven was gereden en dat ze ons niet verder kon helpen en dus de verbinding maar ging verbreken (het was toch een service-paal?). Even voelden we ons dom dat we uitgestapt waren, maar als de NS-medewerker bij de bus hetzelfde zegt als de NS-app eerder op de avond al vertelde, dan ga ik niet nogmaals argwanend wederom de app-raadplegen of het nogmaals navragen bij de chauffeur (iets wat ik dus voortaan maar beter wel kan doen).
Uiteindelijk wederom na veel zoeken dezelfde technische medewerker gevonden, die daarna contact had opgenomen met NS-medewerkers op het station (dus toch ergens aanwezig, ik vermoed beveiliging), omdat wij het er niet bij lieten zitten en geen zin hadden nog 2,5 uur te wachten tot de eerste trein van 7:41 door onduidelijkheden bij de NS en haar personeel (zoals de mevrouw van de “service” paal ons maar aanrraadde). Deze mannen vertelden ons dat je nooit vanaf Amsterdam om 3:15 nog naar Eindhoven kon gaan, hetgeen onzin is aangezien ik dit al maanden zo niet jaren doe (sinds invoering van het nachtnet) en de app dit ook gewoon aangeeft. Toch hebben we uiteindelijk (na een flinke verdediging alsof we in het beklaagdenbankje van het nabijgelegen Paleis van Justitie zaten) een code voor de taxi gekregen, die uiteindelijk ruim een half uur later om 6:15 kwam opdagen (hij sliep al, de arme man), waarna we na een heuse avonturiers-reis die je in een derde wereld land verwacht eindelijk rond 07:00 op Station Eindhoven stonden...... 3 uur en 3 kwartier na aanvang van vertrek.
Samenvattend (want het is nogal een epistel geworden) zijn de klachten dus:
• NS-planner niet up to date en dus verkeerde informatie
• NS-bussen slecht aangegeven op station Utrecht
• NS-medewerker bij de NS-bus niet op de hoogte en dus verkeerde informatie
• NS-chauffeur van de bus geeft geen enkele informatie bij aankomst op station Den Bosch
• NS-personeel op het station Den Bosch niet te vinden (maar technische dienst was vriendelijk)
• NS-dame van de service desk totaal niet service-gericht
Ik hoop dat deze klachten, ondanks het luchtige verhaal, serieus genomen worden, want een prettige reis met de NS was echt anders. In afwachting van uw reactie verblijf ik,
M.vr.gr.
Ang3l
TLDR;quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heul kei lang verhaal
[..]
Gedoe! Maar wel een onvergetelijke reis. Incl man op station die wilde dta ik hem zou pijpen
Hij was echter niet knap, want na uren zwerven had ik best iets warms binnen willen hebben.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
ant na uren zwerven had ik best iets warms binnen willen hebben.
Had natuurlijk gewoon reet moeten zijnquote:
Ja, ik bedoel... de kiosk en shoarma tent waren ook dichtquote:
En het is nog wel een hilarisch poetisch epistelquote:
Je moet er alleen werk voor verrichten, waar ik op zo'n moment echt geen zin in zou hebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ik bedoel... de kiosk en shoarma tent waren ook dicht
Ik heb daar bijna altijd zin in. Maar goed, hij was dus lelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er alleen werk voor verrichten, waar ik op zo'n moment echt geen zin in zou hebben
Serieus?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb daar bijna altijd zin in. Maar goed, hij was dus lelijk
Ik had hem net ontdekt op FB, heb hem daar in zijn geheel gelezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is nog wel een hilarisch poetisch epistel
*aai* Goed zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had hem net ontdekt op FB, heb hem daar in zijn geheel gelezen.
Zelf hoeft het allemaal niet meer zo voor jou, dat seksgebeuren?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal de kerels die er geen genoeg van krijgen wel doorsturen naar Angel
Ik ben gezellig het klooster in gegaanquote:Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Zelf hoeft het allemaal niet meer zo voor jou, dat seksgebeuren?.
jaja, beetje rommelen met die geile nonnetjes he?quote:
Dat laat ik aan jou overquote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
jaja, beetje rommelen met die geile nonnetjes he?.
Een jas aan hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Slapen
En een kerel naast me die blijkbaar een niet lekker zittende jas aan heeft
#yoloquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een jas aan hebben
Ik liep vanochtend om 6:25 naar buiten, ZONDER jas.
Ja .. ik snap t ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een jas aan hebben
Ik liep vanochtend om 6:25 naar buiten, ZONDER jas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#hippehashtagquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat heel wat jongens hierop hebben gerukt..Nee.. niet daarop! De jongere versie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, de zon is regelmatig verdwenen achter de wolken. In Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Here we go, the mother of all lentedagen!
Airco, smairco.
Ja, dus? Des te benauwder gaat het worden als het 26+ isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo, de zon is regelmatig verdwenen achter de wolken. In Amsterdam.
Hoe is dat positief dan (wat je suggereert met mother of all)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Des te benauwder gaat het worden als het 26+ is.
Wat is er positief aan the mother of all bombs dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe is dat positief dan (wat je suggereert met mother of all)
Dat je er heel veel andere mensen mee kunt slopen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er positief aan the mother of all bombs dan?.
Ja ok, maar het geeft alleen maar aan dat het de grootste, beste, hoogste, warmste etc etc in zijn soort inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je er heel veel andere mensen mee kunt slopen?
tot nu toequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar het geeft alleen maar aan dat het de grootste, beste, hoogste, warmste etc etc in zijn soort in.
Doesn't matter, had snu snuquote:
Die zijn er vast wel. Ik doe het zelden tot nooitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mensen die ook echt op youtube-linkjes klikken?.
Ik doe het echt nooit, ik heb sowieso echt iets tegen youtube, 22 sec advertentie voor een filmpje van 15 secquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel. Ik doe het zelden tot nooit
Daarbij valt het altijd tegenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het echt nooit, ik heb sowieso echt iets tegen youtube, 22 sec advertentie voor een filmpje van 15 sec.
Ja, vaak welquote:
AddBlock Plus jonguh (met uitzondering voor FOK! anders wordt Danny boos)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het echt nooit, ik heb sowieso echt iets tegen youtube, 22 sec advertentie voor een filmpje van 15 sec.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat heel wat jongens hierop hebben gerukt..Is dat die van die broekjes van die serie van die hazard met die dukes en zo met die auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ligt dat er niet ook aan dat het vooral Amerikaanse humor is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, vaak wel.
Er is zo'n tv-programma op FOX waar ze de top zoveel internetfilmpjes laten zien, de filmpjes die die dag/week het meest bekeken en verstuurd zijn, ik kan bij 90% echt geen glimlach tevoorschijn toveren.
Is in dit gevaal ook totaal niet nodig. De titel zegt genoegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mensen die ook echt op youtube-linkjes klikken?.
Yupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die van die broekjes van die serie van die hazard met die dukes en zo met die auto?
Yup, diequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die van die broekjes van die serie van die hazard met die dukes en zo met die auto?
Nee, het is een nederlands programma, iets met Buzz oid in de naam. Zitten soms ook wel dingen tussen die wel grappig zijn, maar om nou de hele tijd allerlei filmpjes af te spelen omdat 10% wel eens leuk kan zijn, nee dank jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt dat er niet ook aan dat het vooral Amerikaanse humor is?
En daarbij. als iemand al iets als grappig bestempeld, ga ik er al met andere ogen naar kijken
Dat is idd niets. Zelfde als met die homevideo's. Ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is een nederlands programma, iets met Buzz oid in de naam. Zitten soms ook wel dingen tussen die wel grappig zijn, maar om nou de hele tijd allerlei filmpjes af te spelen omdat 10% wel eens leuk kan zijn, nee dank je.
Had ze naast 'r kop ook wat meer geld in t straktreekken van d'r buik kunnen steken zeg.quote:
Maar als ze dat doet, moet ze ook nog der rimpelig ehanden wegwerkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ze naast 'r kop ook wat meer geld in t straktreekken van d'r buik kunnen steken zeg.
nee, 1 op de 10 is een gniffel waard ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd niets. Zelfde als met die homevideo's. Ook geen reet aan.
Beetje hetzelfde effect als Bert Visser heeft..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, 1 op de 10 is een gniffel waard ofzo.
LEUGENS! Bert is tofquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde effect als Bert Visser heeft..
Ik word er hyper van.quote:
Serieus? Daar totaal geen last van. Eerder dat ik m irritant vindtquote:
Ernst van der Paschquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind sowieso maar weinig cabaretiers grappig
mensen die "grappig doen" vind ik een heel lastig iets om leuk te vindenquote:Ik hou meer van grappige situaties e.d. (zoals bepaalde films) dan dat ik mensen die grappig doen echt leuk vind.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat heel wat jongens hierop hebben gerukt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dear
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Sure dat dat niet meer gebeurt..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Hey, er hebben ook ooit jongens op mij gerukt hoor.
Gebeurd nu ook niet meer
Nee, ik ben klaar. Vergane glorie. Grindr mailde me een death certificate toen ik 35 werd. Het is gedaan. Vaarwel seks! Vaarwel wrede wereld!quote:
Nee nee, dat was gewoon een nieuwe fase!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar. Vergane glorie. Grindr mailde me een death certificate toen ik 35 werd. Het is gedaan. Vaarwel seks! Vaarwel wrede wereld!
"Verder".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, dat was gewoon een nieuwe fase!
Maar wel heul erg verder!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zo negatief! Achter in de 30 is heul niet erg!
O. Moet ik een kokonnetje in dat ik er dan mooier uitkom?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, dat was gewoon een nieuwe fase!
Die term alleen al word ik niet goed vanquote:
"Volwassen"?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die term alleen al word ik niet goed van
Zoals?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hetzelfde leven als jij(ongeveer)
Huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Make it go awaaaaaay!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die term alleen al word ik niet goed van
Van die beurse uitgezakte memmen en zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Of rijper, daar krijg ik van die misselijkmakende beelden bij
Inderdaad ja. Bij mensen die termen als "volwassen" gebruiken moet ik altijd denken aan moeders die de "kids" in een bakfiets naar de opvang brengen, ouders die heul hip de beste vriend van hun kinderen willen zijn en tijdens verjaardagen klagen over de hypotheekrente en de hoge parkeertarieven in de binnenstad, gezeten op een Ikea-bankquote:
Dat woord mag alleen gebruikt worden als het slaat op fruit of oude kaasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Of rijper, daar krijg ik van die misselijkmakende beelden bij
Ja. En erger, maar dat zal mijn zieke geest wel zijnquote:
Nou vooruit, ik heb een verloofde, goh wat een burgelijkheid zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]ja dan lijkt je leven exact op die van mij
BurgeRlijkheidquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Nou vooruit, ik heb een verloofde, goh wat een burgelijkheid zeg
Ach, we zijn natuurlijk allemaal gewoon best burgerlijk, alleen niet allemaal gesetteled. Ik heb ook gewoon een 9 to 5, doe wat dingen in mijn priveleven, maar om nou te beweren dat het niet burgerlijk is is ook weer onzin natuurlijk. Ik doe niets bijzonders vergeleken met alle andere mensen in mijn situatie, niets coolers, niets minder cool.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb een verloofde, goh wat een burgelijkheid zeg
Jij heb ook een huisje en een boompje. Niet zeuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
BurgeRlijkheid
En idd! Huisje boompje vrouwtje!
tijdelijk huurappartement, gemeentelijk boompjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Jij heb ook een huisje en een boompje. Niet zeuren.
Oh nee zeker, wat dat betreft klopt het. Aan de andere kant, we zijn geen Sem-naar-school-brengende, met de andere ouders ouwehoerende thuisblijvers die 1x per jaar los gaan. Ik ga regelmatig op vakantie, veel concerten, festivals.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, we zijn natuurlijk allemaal gewoon best burgerlijk, alleen niet allemaal gesetteled. Ik heb ook gewoon een 9 to 5, doe wat dingen in mijn priveleven, maar om nou te beweren dat het niet burgerlijk is is ook weer onzin natuurlijk. Ik doe niets bijzonders vergeleken met alle andere mensen in mijn situatie, niets coolers, niets minder cool.
Ja, maar ook dat is niets wilds eigenlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee zeker, wat dat betreft klopt het. Aan de andere kant, we zijn geen Sem-naar-school-brengende, met de andere ouders ouwehoerende thuisblijvers die 1x per jaar los gaan. Ik ga regelmatig op vakantie, veel concerten, festivals.
Het enige wat mij scheidt van die vrijbuiters is een gebrek aan centenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat is niets wilds eigenlijk natuurlijk.
We zijn geen financieel onafhankelijke vrijbuiters die gewoon altijd en overal doen waar ze maar zin in hebben, we doen gewoon braaf ons werk en in de ons gegunde vrije tijd doen we soms wat leuks.
Natuurlijk zijn het "wildere" dingen dan een getrouwd stel +koter kan/wil doen over het algemeen, maar ook die gaan op vakantie en soms stappen etc.
Onzin, je zit net als wij braaf tientallen uren op je werk per weekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige wat mij scheidt van die vrijbuiters is een gebrek aan centen
Ik ben SUPER burgerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, we zijn natuurlijk allemaal gewoon best burgerlijk, alleen niet allemaal gesetteled. Ik heb ook gewoon een 9 to 5, doe wat dingen in mijn priveleven, maar om nou te beweren dat het niet burgerlijk is is ook weer onzin natuurlijk. Ik doe niets bijzonders vergeleken met alle andere mensen in mijn situatie, niets coolers, niets minder cool.
Ja, omdat ik de centen niet heb om er op los te leven. Wie eine baas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, je zit net als wij braaf tientallen uren op je werk per week.
Jij doet aan musicals, ik kan me niets burgerlijks/volksers voorstellen dan dat eigenlijkquote:
Ja, 1 musical. En RENT staat idd bekend om een erg burgerlijke musical te zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij doet aan musicals, ik kan me niets burgerlijks/volksers voorstellen dan dat eigenlijk.
Musical is musicalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 1 musical. En RENT staat idd bekend om een erg burgerlijke musical te zijnVol HIV, transgenders, lesbiennes, drugsmisbruik, prostitutie en andere burgerlijke dingen
Heatwave zal heatwave blijven.quote:
En daar zal nooit een musical over gemaakt wordenquote:
Leef je leven zoals je zelf wilt natuurlijk. En het is ook niet zo dat ik kots of burgerlijkheid, als iemand gelukkig is met huisje boompje beestje moet men dat vooral doen. Waar ik alleen zo'n hekel aan heb zijn die mensen die vinden dat je niet "ver bent gekomen in het leven", omdat je op je 35e niet getrouwd bent en kinderen hebt. Alsof dat, samen met een "verantwoordelijke" baan carrière de enige reden is waarom je op deze planeet bent gezet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat is niets wilds eigenlijk natuurlijk.
We zijn geen financieel onafhankelijke vrijbuiters die gewoon altijd en overal doen waar ze maar zin in hebben, we doen gewoon braaf ons werk en in de ons gegunde vrije tijd doen we soms wat leuks.
Natuurlijk zijn het "wildere" dingen dan een getrouwd stel +koter kan/wil doen over het algemeen, maar ook die gaan op vakantie en soms stappen etc.
Oh, dat ben ik 100% met je eens verder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leef je leven zoals je zelf wilt natuurlijk. En het is ook niet zo dat ik kots of burgerlijkheid, als iemand gelukkig is met huisje boompje beestje moet men dat vooral doen. Waar ik alleen zo'n hekel aan heb zijn die mensen die vinden dat je niet "ver bent gekomen in het leven", omdat je op je 35e niet getrouwd bent en kinderen hebt. Alsof dat, samen met een "verantwoordelijke" baan carrière de enige reden is waarom je op deze planeet bent gezet."En Barbusse, wanneer beginnen jij en je vriendin aan de rest van jullie leven?" Dat soort mensen mogen met hun leaseauto de eendenvijver in rijden
SHHHT! Gevoelig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leef je leven zoals je zelf wilt natuurlijk. En het is ook niet zo dat ik kots of burgerlijkheid, als iemand gelukkig is met huisje boompje beestje moet men dat vooral doen. Waar ik alleen zo'n hekel aan heb zijn die mensen die vinden dat je niet "ver bent gekomen in het leven", omdat je op je 35e niet getrouwd bent en kinderen hebt. Alsof dat, samen met een "verantwoordelijke" baan carrière de enige reden is waarom je op deze planeet bent gezet."En Barbusse, wanneer beginnen jij en je vriendin aan de rest van jullie leven?" Dat soort mensen mogen met hun leaseauto de eendenvijver in rijden
Vooral de opmerking "zoek gewoon "ff" een vriendin man!" doet het hem altijd goed. Iedereen weet dat leuk relatiemateriaal overal voor het oprapen ligtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Als het om dergelijke vragen/opmerkingen gaat ben ik blij dat m'n opa is overleden en ik de rest van m'n familie zelden meer zie.
Je krijgt de vraag toch altijd
Terwijl je er toch van uit zou gaan dat als ik (eindelijk) eens een vriendje weer zou hebben, dat dit wel valt onder "he alles goed, nog wat meegemaakt?"
Natuurlijk! We hebben, fokkers zijnde, toch geen wensenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vooral de opmerking "zoek gewoon "ff" een vriendin man!" doet het hem altijd goed. Iedereen weet dat leuk relatiemateriaal overal voor het oprapen ligt.
Nee, als het maar een hartslag heeft, of recentelijk gehad heeft, is het al prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! We hebben, fokkers zijnde, toch geen wensen
Daarom! Dus hups HW zoek es een gat op!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Nee, als het maar een hartslag heeft, of recentelijk gehad heeft, is het al prima.
Nou eeeehmmm, ik zoek, wat wil je nog meer weten?quote:
Het gaat ook niet om leuk relatiemateriaal voor velen. Het gaat er om dat je niet alleen bent!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral de opmerking "zoek gewoon "ff" een vriendin man!" doet het hem altijd goed. Iedereen weet dat leuk relatiemateriaal overal voor het oprapen ligt.
owquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou eeeehmmm, ik zoek, wat wil je nog meer weten?.
Weer eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om leuk relatiemateriaal voor velen. Het gaat er om dat je niet alleen bent!
Nou sorry, ik ben single veel vrolijker dan in een relatie die ik heb "om maar een relatie te hebben".
Als ik wil, heb ik een vriend. Maar niet eentje waar ik gelukkig van word.
Alleen al iemand vinden die ik nog steeds interessant / niet irritant vind na 5x daten moet ik nog tegenkomenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer eens.
Ik kan echt niet settelen met iemand die ik niet leuk vind. En met leuk bedoel ik dus zeker niet alleen knap.
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik echt geen idiote eisen aan iemand heb, ik hoef geen perfect slank en bloedmooi iemand oid (mag uiteraard wel gewoon).
Oh, ik ken er echt wel een aantal, maar die zijn veelal bezet of niet geinteresseerdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen al iemand vinden die ik nog steeds interessant / niet irritant vind na 5x daten moet ik nog tegenkomen
Heb je in ieder geval meer (sort of) potentieeltjes rondlopen dan ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik ken er echt wel een aantal, maar die zijn veelal bezet of niet geinteresseerd.
Of veels te jong.
"Maar waarom ben jij dan nog single?"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer eens.
Ik kan echt niet settelen met iemand die ik niet leuk vind. En met leuk bedoel ik dus zeker niet alleen knap.
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik echt geen idiote eisen aan iemand heb, ik hoef geen perfect slank en bloedmooi iemand oid (mag uiteraard wel gewoon).
Nou in de praktijk dus nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval meer (sort of) potentieeltjes rondlopen dan ik
Misschien moet je eens uit de poel van callcentermeisjes stappen?quote:
Ook dat dus nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik zou meer hoop hebben in jouw situatie
Stomquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ook dat dus niet. Want ze zijn niet haalbaar, om welke reden dan ook
.
"Ach, er is vast wel iemand voor je om gelukkig mee te worden"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Maar waarom ben jij dan nog single?"
Omdat ik hogere eisen stel aan een relatie dan "iemand naast me op de bank". Daarom
Story of my life eigenlijk.quote:
O maar die is er ook vast welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ach, er is vast wel iemand voor je om gelukkig mee te worden"
Ik zeg wel dat het beter is wat jij hebt. MAar miss ook niet. Telkens afgewezen worden/ realiseren dat door andere factoren een leuk iemand het niet gaat worden.quote:
Idd, als op 1 of andere vage reden mijn ideale man in Japan rondloopt, gok ik niet dat we elkaar ooit tegenkomenquote:
En als je gelukkig bent met single zijn, who actually gives a shit that you haven't met him yet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O maar die is er ook vast wel
Ergens. Best veel mensen op deze aardkloot.
Of ik m tegenkom? Ja da's een andere vraag.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je gelukkig bent met single zijn
Dat kan bestquote:
Omdat ik vast nog NET iets meer gelukkig zou kunnen zijn met mijn perfecte vent naast me. Maar ach, ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je gelukkig bent met single zijn, who actually gives a shit that you haven't met him yet?
Het is niet altijd afgewezen hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat het beter is wat jij hebt. MAar miss ook niet. Telkens afgewezen worden/ realiseren dat door andere factoren een leuk iemand het niet gaat worden.
Bij mij is het enkel dat ik zowat denk dat er geen leuke mannen voor mij rondlopen. Maarja als ik eens een keer hoop heb, dan zijn ze idd ook niet geintresseerd in mij
Die "het gras is altijd groener"-mentaliteit is een one way ticket to misery, dudequote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik vast nog NET iets meer gelukkig zou kunnen zijn met mijn perfecte vent naast me. Maar ach, ik mag niet klagen
Ja, maar "dit gras is niet groen maar het moet maar" is ook niet iets om gelukkig van te worden uiteindelijk. Vandaar de 50% scheidingspercentages bij huwelijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die "het gras is altijd groener"-mentaliteit is een one way ticket to misery, dude
Vandaar ook mij "/"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet altijd afgewezen hoor. Het is ook niet dat ik bij al die mensen ook een poging heb gedaan ofzo, maar wel dat ik het idee heb van "als jij single/ouder/geen collega zou zijn dan..."
Dat ook. Ik probeer beide zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar "dit gras is niet groen maar het moet maar" is ook niet iets om gelukkig van te worden uiteindelijk. Vandaar de 50% scheidingspercentages bij huwelijken.
Oh zo, niet goed gelezen.quote:
Als het met leuke callcentre meiskes is, niks mis meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik kut wel gewoon verder aan zo vrees ik.
Dat is toch helaas kijken kijken niet kopen (aanzitten) hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het met leuke callcentre meiskes is, niks mis mee
Gij vuige burgerlulquote:
Eerder een realistquote:
Dat zei ik toch al, dat zijn we hier allemaal wel eigenlijkquote:
Ik denk voornamelijk dat DE ideale niet bestaat. Maar dat je de band/liefde vindt in iemand die niet helemaal perfect isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd, als op 1 of andere vage reden mijn ideale man in Japan rondloopt, gok ik niet dat we elkaar ooit tegenkomen
Dit gras is net niet groen genoeg is een veel groter probleem dan dit gras is niet groenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar "dit gras is niet groen maar het moet maar" is ook niet iets om gelukkig van te worden uiteindelijk. Vandaar de 50% scheidingspercentages bij huwelijken.
Tijd om weer te gaan swingen, dan ben ik het niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, dat zijn we hier allemaal wel eigenlijk.
Perfect bestaat uiteraard niet nee. Maar er zijn wel mensen waar het dusdanig mee klinkt dat je de inperfecties eenvoudig op de kop toe neemt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat DE ideale niet bestaat. Maar dat je de band/liefde vindt in iemand die niet helemaal perfect is
Mwah, ook dat vind ik niet echt enorm buitensporig meer, lijkt wel alsof dat ook gewoon op familieverjaardagen kan worden besprokenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd om weer te gaan swingen, dan ben ik het niet meer
Dat is heel jammerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perfect bestaat uiteraard niet nee. Maar er zijn wel mensen waar het dusdanig mee klinkt dat je de inperfecties eenvoudig op de kop toe neemt.
En daar heb ik er nog maar heel weinig van leren kennen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ook dat vind ik niet echt enorm buitensporig meer, lijkt wel alsof dat ook gewoon op familieverjaardagen kan worden besproken.
Ach ja, het is niet meer zo als een paar jaar terug moet ik toegeven, maar dat komt ook wel omdat ik zelf wel klaar ben met die kortdurige dingen en ONSs enzo...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is heel jammerMaar ach, zolang je je maar vermaakt in de tussentijd
Ik zal vast aan kinderen gaan denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, dat zijn we hier allemaal wel eigenlijk.
Ik denk vaak genoeg aan kinderen:quote:
Nouja "de ideale" zie ik oo neit als de perfectie zelf of als 1 persoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat DE ideale niet bestaat. Maar dat je de band/liefde vindt in iemand die niet helemaal perfect is
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet meer zo als een paar jaar terug moet ik toegeven, maar dat komt ook wel omdat ik zelf wel klaar ben met die kortdurige dingen en ONSs enzo...
Ik merkte met kdag gewoon dat door de stad lopen met iemand hand in hand al heel erg leuk kan zijn en dat ik dat meer mis dan casual seks.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk vaak genoeg aan kinderen:
IK HOEF ZE NIET!!!!.
Nee, tuurlijk nietquote:
Dat is dan ook geen "het gras is altijd groener"-mentaliteit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die "het gras is altijd groener"-mentaliteit is een one way ticket to misery, dude
Wees gerust, het moment is alweer voorbijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk vaak genoeg aan kinderen:
IK HOEF ZE NIET!!!!.
2.1 stuks, èn een golden retriever en Volvo stationwagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hoort ze te krijgen, nu met dat trouwen en shit
Laten we aardig zijn voor babs. Hij mag er ook wel afgerond 2 of 3quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2.1 stuks, èn een golden retriever en Volvo stationwagen
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hoort ze te krijgen, nu met dat trouwen en shit
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laten we aardig zijn voor babs. Hij mag er ook wel afgerond 2 of 3Zo zonde die ellende van halve of gedeeltelijk functionerend kroost
Een goedkope truc voor een heeeeel duur feest?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NeeTrouwen is gewoon een goedkope (yeah right
) truc om een groot feest te geven.
Ik heb in september een bruiloft, op Lesbos, drie dagen lang. Heb er best wel zin inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NeeTrouwen is gewoon een goedkope (yeah right
) truc om een groot feest te geven.
We hebben er allebei wel een romantisch beeld bij. Trouwen als kroon van een relatie of zo. Maar het geven van een feest is ook heel belangrijk. Grote feesten geven is cool, en het wordt niet veel groter dan een bruiloft (in privé sfeer dan).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een goedkope truc voor een heeeeel duur feest?
3 dagen bruiloft. Nice!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb in september een bruiloft, op Lesbos, drie dagen lang. Heb er best wel zin in![]()
Temeer daar het niet mijn bruiloft is![]()
Ja, ik moest het ook echt gewoon nog een keer vragen om er zeker van te zijnquote:
Je woont al op een zonnig eiland! Het is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik moest het ook echt gewoon nog een keer vragen om er zeker van te zijnEen ouderwetse big fat Greek wedding, met eerst een officieel diner met daarna een receptie, de volgende dag trouwen voor de Grieks-orthodoxe kerk in de ochtend met daarna feest wat tot laat in de nacht doorgaat, en de volgende dag als afsluiter een feest zodat we afscheid kunnen nemen van het pasgetrouwde stel en de andere familieleden en vrienden. Fuck, I'm gonna need a vacation after this
Goed dat het op Lesbos is
Ik hou niet van grote feesten geven, met familie die ik 4x per jaar zie of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben er allebei wel een romantisch beeld bij. Trouwen als kroon van een relatie of zo. Maar het geven van een feest is ook heel belangrijk. Grote feesten geven is cool, en het wordt niet veel groter dan een bruiloft (in privé sfeer dan).
En ja, dat kost een boel geld, maar ach, DINKies
Het leven is ook niet eerlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je woont al op een zonnig eiland! Het is niet eerlijk!
Doe je het met vrienden die je 4x per week zietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
k hou niet van grote feesten geven, met familie die ik 4x per jaar zie of zo.
Bruiloften/grote feesten zijn gewoon leuk. Maar iedereen moet natuurlijk de bruiloft organiseren die men wilt, je gaat geen bruiloft houden omdat tante Annie zo graag 400 gasten wilt hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote feesten geven, met familie die ik 4x per jaar zie of zo.
Doe mij maar klein, nonchalant, intiem en gezellig.
Of een gangbang.
Vind ik dus nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bruiloften/grote feesten zijn gewoon leuk.
Vind ik ook.quote:Maar iedereen moet natuurlijk de bruiloft organiseren die men wilt, je gaat geen bruiloft houden omdat tante Annie zo graag 400 gasten wilt hebben.
75 man, goeie vrienden en familie die we regelmatig zien. Enige die komen die we niet >10x per jaar zien, komen uit Canadaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote feesten geven, met familie die ik 4x per jaar zie of zo.
Doe mij maar klein, nonchalant, intiem en gezellig.
Of een gangbang.
Dat klopt ja. Zei ook niet dat het een goede test was. Maar tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
Dat ding hangt zo aan elkaar van de stereotypen dat ik bij vraag 3 ben afgehaakt.
Welk geregel? Of we het voor 20 of 100 man moeten doen, maakt voor het geregel niet uit. Alleen iets meer kaartjes likken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
75 man... pff, moet er niet aan denken man. Al dat geregel
Ik zou dan ook maar 10 mensen willen en klaar. Doeiiii! of niemand. Gewoon wij 2.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk geregel? Of we het voor 20 of 100 man moeten doen, maakt voor het geregel niet uit. Alleen iets meer kaartjes likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |