Werk, das dan ook voor plebejers heujquote:
Te moe voor bier? Na al die jaren training?quote:
Zodat je tijd en energie hebt voor bier.quote:
Ik drink er nog wel eentje namens Qquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodat je tijd en energie hebt voor bier.
Make us proud, son.quote:
Jij zit zeker aan de whisky vandaag?quote:
Nah, rustig een biertje gedaan op m'n balkon. Was de dag ervoor al tot 2 uur uitgeweest en moest om 8 uur weer werkenquote:
Dat dacht ik al, want toen ik vanochtend wakker werd was er geen Apocalyps gaande.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de eer maar aan mezelf gehouden en het zelf gedaan.
Bejaard worden!quote:Op maandag 19 mei 2014 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Deze week jarig
Niet vieren
Nou, niet erg veel ouder meer hoorquote:
En jij weer eerder dan ikquote:
Nee, die komt toch ook pas over een paar jaar in de bios?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want toen ik vanochtend wakker werd was er geen Apocalyps gaande.
*flaneert weer weg*quote:
Honey, I ain't no flaming queen!quote:
Pas maar op of ik geef je een burning ring of fire.quote:
What are you, chipotle?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas maar op of ik geef je een burning ring of fire.
Nee, maar m'n Angel-saus is net zo heetquote:
5 maanden wat?quote:
O jaquote:
Suicidepact?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Aww, poesje. Dat is bijna niets toch? Ik voel t ook al tochten en kieren, m'n graf.
Death by Snu snu...quote:Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Wel met chique vergif of zo dan. Ben niet zo van de extreem fysieke handelingen
Doesn't matter, had snu snu.quote:
Ze hebben teveel aan?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een formele klacht ingediend op mijn werk, ik kan het niet langer tolereren dat het callcentrepersoneel zo onprofessioneel gekleed is met dit weer, dit moet echt ophouden.
Sommige welquote:
Ja, het is dan toch eindelijk rokjesdagquote:Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige wel.
Net in het park gelunched, wat een vleesparade.
Stapje verder wel, stringdag ofzoquote:Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is dan toch eindelijk rokjesdag
Het is de eerste keer dit jaar, dat op een doordeweekse niet-vrijdag een grote hoeveelheid vrouwen in rokje loopt. Ergo, rokjesdag.quote:
Fine with mequote:Op maandag 19 mei 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dit jaar, dat op een doordeweekse niet-vrijdag een grote hoeveelheid vrouwen in rokje loopt. Ergo, rokjesdag.
Stringdag is morgen![]()
En dan komt de onweerquote:Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fine with me.
Morgen wordt het dan meteen weer achterlijk warm.
Ja, woensdag gaat het al los misschien.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan komt de onweer
Vanavond vlees op de barbie! (vind ik, mrs. stbabylon had het gisteren nog even over groentes..)
Nee, i.p.v.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, woensdag gaat het al los misschien.
Groente, op de BBQ?
lame!quote:
Ja, klopt, maar mrs. wil eigenlijk niet eens bbq-en, want we hebben de laatste tijd weinig groentes gehad.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lame!
Een stuk paprika ernaast ok, maar BBQ is vlees, veel vlees.
Gooi er een salade bij. heb je je groentesquote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar mrs. wil eigenlijk niet eens bbq-en, want we hebben de laatste tijd weinig groentes gehad.
In sla zit haast niks, ja, water.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gooi er een salade bij. heb je je groentes
Pussy whipped much?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar mrs. wil eigenlijk niet eens bbq-en, want we hebben de laatste tijd weinig groentes gehad.
ho ho, dit is wat gisteren even werd gezegd. Ik ga haar uiteraard vanavond overtuigen van het nut van barbeknoeienquote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pussy whipped much?.
Dan eet ze er maar een tomaat bij.
Ik heb een officiele klacht ingediend bij de NS, n..a.v. zaterdagnachtquote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een formele klacht ingediend op mijn werk, ik kan het niet langer tolereren dat het callcentrepersoneel zo onprofessioneel gekleed is met dit weer, dit moet echt ophouden.
Doe mij Grote Smurfquote:
Ja hallo, in Amerika is pizza serieus een groentequote:
Ik ben kei poepie verbrand door die zon van jouquote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
Morgen lekker vrij
Paar uurtjes bakken in het zonnetje
Rare hollander die je bent. Ik verbrand nooitquote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben kei poepie verbrand door die zon van jou
Ik altijd. Als ik niet verstandig ben een naief en zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rare hollander die je bent. Ik verbrand nooit
wada?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een officiele klacht ingediend bij de NS, n..a.v. zaterdagnacht
Nou ja het Congress vindt dat, meer uit andere motieven dan dat ze het echt vindenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, in Amerika is pizza serieus een groente
Het is maar goed dat je ice queen bent, zonnekoning zou niks voor jou zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik altijd. Als ik niet verstandig ben een naief en zo.
Met elk een gemiddeld gewicht van 100+ kilos?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja het Congress vindt dat, meer uit andere motieven dan dat ze het echt vinden.
Conress is echt zo'n zooitje lamzakken bij elkaar niet normaal.
Heul kei lang verhaalquote:
Gedoe! Maar wel een onvergetelijke reis. Incl man op station die wilde dta ik hem zou pijpenquote:Geachte Klantenservice,
Zaterdag 17 Mei ben ik met een vriend een dagje naar Amsterdam gegaan. Dat de laatste trein naar Eindhoven om 03:17 zou gaan wist ik inmiddels wel (wel vaker gehad namelijk), maar eenmaal in Amsterdam toch nog even op de NS-app gecontroleerd of deze zou rijden, mocht er iets veranderd zijn. Ja hij reedt, ware het met een klein gedeelte NS-bus vanwege werkzaamheden. Van Utrecht naar Den Bosch zou via de NS-bus gaan, daarna weer verder met de trein. Helaas, maar niet onoverkomelijk of uniek.
Na een dag Amsterdam waren we ruim op tijd in Amsterdam CS en stapten we dan ook in de trein. In Utrecht stapten we uit, op zoek naar de NS-bus. Dat was niet erg duidelijk aangegeven, maar aangezien het (helaas) niet de eerste keer was dat we met de bus moesten, wisten we de NS-bussen toch te vinden. Eenmaal daar hebben we voor het instappen in de bus voor de zekerheid nog maar eens aan de NS-medewerker gevraagd of dit inderdaad de bus richting Eindhoven was. “Nee, deze gaat naar Den Bosch, maar vanaf daar mag je weer verder met de trein en kun je richting Eindhoven”. Precies zoals de NS-app eerder die avond ook al aangaf, dus geen reden om deze app nogmaals te raadplegen. Bovendien ga ik er vanuit dat je met een NS-planner ook daadwerkelijk kan plannen (in de nabije toekomst) en niet ieder uur opnieuw hoeft te kijken of er niet toevallig iets veranderd is.
In Den Bosch zijn we snel uitgestapt, zodat we ook op tijd weer in de trein zouden kunnen zitten. We waren ook niet de enige die uitstapten, dus we vermoedden nog geen complicaties. Echter, eenmaal op Station Den Bosch was er in geen velden of wegen een trein te vinden. Niets op de borden, niemand bij de loketten, geen NS mederwerkers in het station. Geen trein, ook geen bus (we zijn nog terggelopen naar de bus waar we eerder inzaten, maar deze was al weg).
Na even balen en dwalen zagen we een andere bus-passagier die samen met ons was uitgestapt (en ook naar Eindhoven moest) praten met iemand van de technische dienst. Die vertelde ons dat er geen trein meer kwam en hij ons niet verder kon helpen. Dit deed hij overigens uiterst vriendelijk, de man wist het gewoonweg niet, en hij probeerde ons wel verder te helpen via telefoon/portofoon. Na veel heen en weer gebel wist hij ons te vertellen dat er om 05:11 toch nog een bus zou komen, ook al was het hek dicht. Dit hek werd door andere meewerkers opengezet, waarna weer alle medewerkers van het toneel verdwenen en we er wederom alleen voor stonden, wachtend op de bus ..... die niet kwam.
Wederom een poging gedaan contact te krijgen met iemand. De service-paal gebruikt en deze “service” dame wist ons te vertellen dat de bus waarin wij hadden gezeten rechtstreeks naar Eindhoven was gereden en dat ze ons niet verder kon helpen en dus de verbinding maar ging verbreken (het was toch een service-paal?). Even voelden we ons dom dat we uitgestapt waren, maar als de NS-medewerker bij de bus hetzelfde zegt als de NS-app eerder op de avond al vertelde, dan ga ik niet nogmaals argwanend wederom de app-raadplegen of het nogmaals navragen bij de chauffeur (iets wat ik dus voortaan maar beter wel kan doen).
Uiteindelijk wederom na veel zoeken dezelfde technische medewerker gevonden, die daarna contact had opgenomen met NS-medewerkers op het station (dus toch ergens aanwezig, ik vermoed beveiliging), omdat wij het er niet bij lieten zitten en geen zin hadden nog 2,5 uur te wachten tot de eerste trein van 7:41 door onduidelijkheden bij de NS en haar personeel (zoals de mevrouw van de “service” paal ons maar aanrraadde). Deze mannen vertelden ons dat je nooit vanaf Amsterdam om 3:15 nog naar Eindhoven kon gaan, hetgeen onzin is aangezien ik dit al maanden zo niet jaren doe (sinds invoering van het nachtnet) en de app dit ook gewoon aangeeft. Toch hebben we uiteindelijk (na een flinke verdediging alsof we in het beklaagdenbankje van het nabijgelegen Paleis van Justitie zaten) een code voor de taxi gekregen, die uiteindelijk ruim een half uur later om 6:15 kwam opdagen (hij sliep al, de arme man), waarna we na een heuse avonturiers-reis die je in een derde wereld land verwacht eindelijk rond 07:00 op Station Eindhoven stonden...... 3 uur en 3 kwartier na aanvang van vertrek.
Samenvattend (want het is nogal een epistel geworden) zijn de klachten dus:
• NS-planner niet up to date en dus verkeerde informatie
• NS-bussen slecht aangegeven op station Utrecht
• NS-medewerker bij de NS-bus niet op de hoogte en dus verkeerde informatie
• NS-chauffeur van de bus geeft geen enkele informatie bij aankomst op station Den Bosch
• NS-personeel op het station Den Bosch niet te vinden (maar technische dienst was vriendelijk)
• NS-dame van de service desk totaal niet service-gericht
Ik hoop dat deze klachten, ondanks het luchtige verhaal, serieus genomen worden, want een prettige reis met de NS was echt anders. In afwachting van uw reactie verblijf ik,
M.vr.gr.
Ang3l
TLDR;quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heul kei lang verhaal
[..]
Gedoe! Maar wel een onvergetelijke reis. Incl man op station die wilde dta ik hem zou pijpen
Hij was echter niet knap, want na uren zwerven had ik best iets warms binnen willen hebben.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
ant na uren zwerven had ik best iets warms binnen willen hebben.
Had natuurlijk gewoon reet moeten zijnquote:
Ja, ik bedoel... de kiosk en shoarma tent waren ook dichtquote:
En het is nog wel een hilarisch poetisch epistelquote:
Je moet er alleen werk voor verrichten, waar ik op zo'n moment echt geen zin in zou hebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ik bedoel... de kiosk en shoarma tent waren ook dicht
Ik heb daar bijna altijd zin in. Maar goed, hij was dus lelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er alleen werk voor verrichten, waar ik op zo'n moment echt geen zin in zou hebben
Serieus?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb daar bijna altijd zin in. Maar goed, hij was dus lelijk
Ik had hem net ontdekt op FB, heb hem daar in zijn geheel gelezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is nog wel een hilarisch poetisch epistel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |