Zo ben ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jeminee wat saaaaaaaaiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben autogaam. Ik doe het alleen met mezelf.
Niets, laat maar. Geen best humeur vandaag.quote:
Dus je laat me nu eigenlijk gewoon met blauwe ballen achter, wat is deze?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet het toch afslaan, heb iemand anders op het oog.
Saai is het nieuwe spannend, dat dan weer wel.quote:
eigenlijk wel, maar als je zou weten wie het was, zou je me begrijpen. Echt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus je laat me nu eigenlijk gewoon met blauwe ballen achter, wat is deze?
Nou... nu GvsE nog even om met haar naaldhakken op die blauwe ballen te stampen en de totale vernedering is compleet..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar als je zou weten wie het was, zou je me begrijpen. Echt.
Ga een stuk wandelen met dit mooie weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Niets, laat maar. Geen best humeur vandaag.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft wat eten...quote:
Sorry, er is vast wel iemand die aan je blauwe ballen wil sabbelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou... nu GvsE nog even om met haar naaldhakken op die blauwe ballen te stampen en de totale vernedering is compleet..
Wat een desillusie dit op de dinsdagmiddag, bah.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Mergpijpentaart voor Lola
Heb ik al gedaan...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga een stuk wandelen met dit mooie weer.
Het leven is goed
Doe ik dadelijk.quote:
Wel een beetje vaak de laatste tijd. Wat zit je dwars?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen seks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een beetje vaak de laatste tijd. Wat zit je dwars?
Dan had ik daar al veel eerder last van gehad fas. Al zal het vast meespelen.quote:
Teveel om even simpel op te lossen helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een beetje vaak de laatste tijd. Wat zit je dwars?
Ik heb liever dat er ergens anders aan gesabbeld wordt zodat ik die ballen weer huidkleurig kan krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, er is vast wel iemand die aan je blauwe ballen wil sabbelen.
Probeer eens MDMAquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef yats het volgende:
[..]
Teveel om even simpel op te lossen helaas.
Ja goed plan, en dan de dagen erna nog 10 keer zo depri zijn.quote:
Drugs Lijkt me niet heel verstandig VAquote:
Nee? Ooit gehoord van een afterglow? Als je het heel veel gebruikt is je seratonine op en dan kan je depri worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja goed plan, en dan de dagen erna nog 10 keer zo depri zijn.
Heb het een keer gebruikt, binnenkort weer. Beste nacht van mijn leven en heeft me heel ver geholpen.quote:
Wel. Je hoeft mij niets uit te leggen over MDMA hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee? Ooit gehoord van een afterglow? Als je het heel veel gebruikt is je seratonine op en dan kan je depri worden.
http://www.reddit.com/r/I(...)tmentresistant_ptsd/quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel. Je hoeft mij niets uit te leggen over MDMA hoor.
Domste wat je kunt doen als je mentaal niet helemaal lekker in je vel zit is drugs gebruiken.
Ik zal iemand voor je sms'enquote:
Ohja, alles op het internet is niet waarquote:
Ja dus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/I(...)tmentresistant_ptsd/
Zeg jij altijd de naam van iemand waarop of tegen wie je reageert om zo een band te creëren?quote:
Dat dus. Drugs versterken gevoelens, als dat vooraf al niet helemaal goed zit is het niet verstandig om drugs te nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel. Je hoeft mij niets uit te leggen over MDMA hoor.
Domste wat je kunt doen als je mentaal niet helemaal lekker in je vel zit is drugs gebruiken.
Eh nee, doe ik dat Fas?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg jij altijd de naam van iemand waarop of tegen wie je reageert om zo een band te creëren?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg jij altijd de naam van iemand waarop of tegen wie je reageert om zo een band te creëren?
Laatst was die regel toch echt nog dat alles waar was andersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, alles op het internet is niet waar
Vast nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
Als de hele wereld nou één dagje mdma zou gebruiken. Zou er dan wereldvrede zijn?
Als je een normale dosis neemt en het weinig doet is het niet meteen uitgeput. En dingen slikken als 5-htp helpt bij de opbouw van de voorraad. Voorkomt dinsdag dipdag een beetjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is vrij simpele chemie hoor, MDMA put je serotonine-voorraad uit, het stofje dat grotendeels verantwoordelijk is voor je humeur o.a.
Voor een dag misschien, daarna meteen WW3.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
Als de hele wereld nou één dagje mdma zou gebruiken. Zou er dan wereldvrede zijn?
Hey Feerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk er altijd een bepaald toontje bij als hij weer voor de zoveelste keer ''Feer'' zegt.
Ja, maar het is wel een flink ongeorganiseerde bendequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
Hey Roy.quote:
Nah, "drugs versterken de gevoelens" is niet helemaal waar. Er zijn genoeg drugs die je gewoon een goed gevoel geven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef yats het volgende:
Dat dus. Drugs versterken gevoelens, als dat vooraf al niet helemaal goed zit is het niet verstandig om drugs te nemen.
Onzin, een normale dosis put 't ook al uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een normale dosis neemt en het weinig doet is het niet meteen uitgeput. En dingen slikken als 5-htp helpt bij de opbouw van de voorraad. Voorkomt dinsdag dipdag een beetje
Hoe merk je dat je iets anders gaat doen?quote:
Ding met MDMA is dat het je niet veranderd in iets anders dan jezelf. Passie en compassie worden versterkt. Het kan gevoelens en herinneringen scheiden op zo'n manier dat je makkelijker over bepaalde gebeurtenissen en problemen kan praten. MDMA belicht wel het positieve vooral.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, "drugs versterken de gevoelens" is niet helemaal waar. Er zijn genoeg drugs die je gewoon een goed gevoel geven.
Dat je jezelf op ziet staan en weg ziet lopen schat ik zo in.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe merk je dat je iets anders gaat doen?
Bij jou klinkt het wel anders in m'n hoofd, meer niet zwoel. Bij yats klinkt het altijd een beetje belerend. Vooral als het zo'n "Nou, nou Feer" is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk je er bij mij ook zo'n zwoele stem bij?
En bedanktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou klinkt het wel anders in m'n hoofd, meer niet zwoel. Bij yats klinkt het altijd een beetje belerend. Vooral als het zo'n "Nou, nou Feer" is.
"Jeetje, het valt me ineens op dat ik iets anders ga doen".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat je jezelf op ziet staan en weg ziet lopen schat ik zo in.
''Verrek, ik ga wat anders doen''
Vat het niet lullig op lieveschat.quote:
Beetje jammer weer ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou klinkt het wel anders in m'n hoofd, meer niet zwoel. Bij yats klinkt het altijd een beetje belerend. Vooral als het zo'n "Nou, nou Feer" is.
Waarom zou je zwoel willen klinken? Dat past toch niet echt bij jou?quote:
Dat je broek ineens om je enkels hangtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe merk je dat je iets anders gaat doen?
Feer plzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je zwoel willen klinken? Dat past toch niet echt bij jou?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je broek ineens om je enkels hangt
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je broek ineens om je enkels hangt
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feer plzDat klinkt als Fas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Geen idee ... Ik vind je niet echt een zwoel type. Ook geen lompe boer hoor.quote:
I knew it, ik had meer in dichtvorm moeten praten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee ... Ik vind je niet echt een zwoel type. Ook geen lompe boer hoor.Beetje er tussenin.
Wel verwarrend dat jij en Sedan beiden zwart-wit UI's hebben. Soms haal ik ze door elkaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I knew it, ik had meer in dichtvorm moeten praten.
Fas heeft wel een zwoele stem in mijn hoofd.quote:
Anale bloedingenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
Wat als je al geen broek aan had VA, hoe merk je het dan?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas heeft wel een zwoele stem in mijn hoofd.
Harde lul, natte poes enzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
Wat als je al geen broek aan had VA, hoe merk je het dan?
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]! En dat terwijl ik irl zo lomp praat.
Ik heb gelukkig tot nu toe geen dipdag gehad, na XTC. Hier in het huis uberhaupt geen dipdag gezien, terwijl iedereen wel gebruikt heeft afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onzin, een normale dosis put 't ook al uit.
De werking van 5-HTP is nooit bewezen.
Waar was dat en waarom was ik niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig tot nu toe geen dipdag gehad, na XTC. Hier in het huis uberhaupt geen dipdag gezien, terwijl iedereen wel gebruikt heeft afgelopen zaterdag.
Klink je zoals Rokje, ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]! En dat terwijl ik irl zo lomp praat.
Soenda.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar was dat en waarom was ik niet uitgenodigd
Heeft ze ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas heeft wel een zwoele stem in mijn hoofd.
quote:
Ik weet. Ik heb haar gemeet.quote:
Vroeg of laat komen de dips vanzelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig tot nu toe geen dipdag gehad, na XTC. Hier in het huis uberhaupt geen dipdag gezien, terwijl iedereen wel gebruikt heeft afgelopen zaterdag.
Ah laat maar dan, daar voel ik mij altijd zo bejaard....quote:
Erger. Srs. Ik ga even wat voor je inspreken.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar was dat en waarom was ik niet uitgenodigd
Oh? Ben jij ook een mei-mens?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd! Mei mensen zijn leuk.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Erger. Srs. Ik ga even wat voor je inspreken.
Elke dag? Lijkt me niet erg gezond. En dan doel ik niet per se op het vele eten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel altijd een dipdagje. Zo'n dag dat ik random emotioneel door het huis loop te janken en mezelf vol stop met eten. Al doe ik dat eigenlijk elke dag.
quote:
Gewoon altijd eten, ja tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel altijd een dipdagje. Zo'n dag dat ik random emotioneel door het huis loop te janken en mezelf vol stop met eten. Al doe ik dat eigenlijk elke dag.
Ik ookquote:
nooit last van gehad eigenlijk. ik mis haar overigens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is een schatje.
Maar haar accent is wel erg
solliciteren? ik ken hetquote:
Ik kan gewoon even niet zoveel hebben.quote:
Ik ga er juist minder van eten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
Daar wen je aan, geloof me maar.quote:
Jep. Ben al een jaar bezig. Begin gefrustreerd te raken.quote:
Maar je bent een vrouwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
Zo'n dag dat ik random emotioneel door het huis loop te janken en mezelf vol stop met eten.
Ik sinds dec 2012quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Ben al een jaar bezig. Begin gefrustreerd te raken.
Jij hebt zeker ook zo'n boeren Achterhoeks/Twents/Sallands accent?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nooit last van gehad eigenlijk. ik mis haar overigens.
Een troost, het ligt niet aan jou of je opleiding. Ik zoek ook al meer dan een jaar iets.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Ben al een jaar bezig. Begin gefrustreerd te raken.
Ik wen er ook aan, maar dat is het probleem. Ik wil er niet aan wennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan gewoon even niet zoveel hebben.
[..]
Ik ga er juist minder van eten.
[..]
Daar wen je aan, geloof me maar.
Hallo. ik kom uit brabant, en ik heb géén accent. Geen enkele. Godzijdankquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n boeren Achterhoeks/Twents/Sallands accent?
Ik mis haar ook
Ik kan geen werk krijgen. Niemand wil me.quote:
Het huilen doe ik niet elke dag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke dag? Lijkt me niet erg gezond. En dan doel ik niet per se op het vele eten.
we richten samen wel wat op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan geen werk krijgen. Niemand wil me.
Ja, in 2011 diploma gehaald en sindsdien wel wat baantjes gehad, maar nooit langer dan een half jaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sinds dec 2012en tusssendoor halve baantjes gehad.
![]()
ik weet precies hoe je je voelt.
Wat voor werk zoek je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
MK komt uit Brabant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n boeren Achterhoeks/Twents/Sallands accent?
Ik mis haar ook
Brabant, geen accent... U wot m8?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hallo. ik kom uit brabant, en ik heb géén accent. Geen enkele. Godzijdank
ik heb ook in 2011 mn diploma gehaald, toen een jaar gewerkt bij een bedrijf waarvoor ik mijn diploma dus had, toen begon de crisis, contract liep niet meer verder, ook geen verlenging. En sindsdien is het kut.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, in 2011 diploma gehaald en sindsdien wel wat baantjes gehad, maar nooit langer dan een half jaar.
Gelukkig maar, dat het over is. Ik heb ook zo'n periode gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het huilen doe ik niet elke dag.Al heb ik die periode wel gehad.
Waar dacht je aan dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we richten samen wel wat op.
kut banenmarkt![]()
15 euro sucky sucky?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag maar aan Fas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brabant, geen accent... U wot m8?
Vakantiewerk nu eigenlijk, aangezien ik in september ga studeren. Of iets wat ik tijdens studie aan kan houden als bijbaan.quote:
Ik ben al met iets bezig. Maar ik weet niet of jij daar iets mee kanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat het over is. Ik heb ook zo'n periode gehad.
[..]
Waar dacht je aan dan?
Ach, ik kreeg vandaag ook weer twee afwijzingen. Ik kijk vaak al niet eens meer naar de motivatie omdat ik de inhoud bijna kan dromen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wen er ook aan, maar dat is het probleem. Ik wil er niet aan wennen.
Hep wel, a;l levert dat geen inkomsten op. Maar anders begin je toch voor jezelf? Heb ik ook gedaan en ondanks dat het nog niet genoeg is om een eigen optrekje te betalen is het wel een mooie ervaring.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het huilen doe ik niet elke dag.Al heb ik die periode wel gehad.
Dat is echt klote inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook in 2011 mn diploma gehaald, toen een jaar gewerkt bij een bedrijf waarvoor ik mijn diploma dus had, toen begon de crisis, contract liep niet meer verder, ook geen verlenging. En sindsdien is het kut.
En ik heb in die tijd ZOVEEL gedaan, en ingeschreven en niks werktIk kan niet eens naar school
quote:
Nee, niet mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben al met iets bezig. Maar ik weet niet of jij daar iets mee kanhet is grafisch
Ik wou dat ik ook konquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt klote inderdaad.Ik ga gelukkig wel weer naar school in september. Ik zit de dagen af te tellen, want dan heb ik eindelijk weer iets nuttigs te doen.
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
Ben echt bang dat wij twintigers de verloren generatie worden.
Je mag mijn grasparkiet hebben en verzorgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, niet mijn specialiteit.Ik ben dierverzorger.
Ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
Die kans is vrij groot. Als ik hoor dat nog steeds 70% van mijn jaargenoten geen werk heeft gevonden. En dat met een universitaire opleiding. Ik kan me soms ook pissig maken om die lui in Den Haag die alles lopen te relativeren terwijl ze totaal geen idee hebben hoeveel problemen de huidige generatie tussen de 22 en de 32 nu heeft, laat staan dat ze met een oplossing komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor mensen nog wel eens zeuren "gat in de markt ditdat" Maarja, je moet het gat ook op KUNNEN vullen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
Iets zelf beginnen begint wel steeds verleidelijker te worden.Maar geen idee waar ik echt daadwerkelijk een redelijk inkomen mee kan verdienen.
Echt hè? Van die standaard mailtjes waar je geen kut mee kan. "Profiel sluit niet aan"/"Zoeken iemand in de directe omgeving van"/"De keuze is helaas niet op jou gevallen". Flikker een eind op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kreeg vandaag ook weer twee afwijzingen. Ik kijk vaak al niet eens meer naar de motivatie omdat ik de inhoud bijna kan dromen.
Ik ga studeren in september, dan ga ik niet eerst voor mezelf beginnen. Bovendien zou ik niet goed weten wat ik voor mezelf moet beginnen als dierenverzorger. Ik heb niet eens een eigen woning.quote:[..]
Hep wel, a;l levert dat geen inkomsten op. Maar anders begin je toch voor jezelf? Heb ik ook gedaan en ondanks dat het nog niet genoeg is om een eigen optrekje te betalen is het wel een mooie ervaring.
[..]
ik heb 2 gaten in de markt gevonden, maar ik vind het lastig om te realiseren, true story.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoor mensen nog wel eens zeuren "gat in de markt ditdat" Maarja, je moet het gat ook op KUNNEN vullen.
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoor mensen nog wel eens zeuren "gat in de markt ditdat" Maarja, je moet het gat ook op KUNNEN vullen.
Godver, heb ik weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
Waar zat je aan te denken dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik faal gewoon omdat ik geen opleiding heb afgerond. Te oud ben (met 21 jaar, triest eigenlijk) en nergens echt in uitblink.
Vind ik zelf.
Ben je 21? Ja dan ben je te oud, ik ben ook te oud, en te zwanger, en ik heb geen auto, en te weinig werkervaring. En geen HBOquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik faal gewoon omdat ik geen opleiding heb afgerond. Te oud ben (met 21 jaar, triest eigenlijk) en nergens echt in uitblink.
Vind ik zelf.
Dit, behalve zwanger dan. Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben je 21? Ja dan ben je te oud, ik ben ook te oud, en te zwanger, en ik heb geen auto, en te weinig werkervaring. En geen HBO![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
En die oudere werknemers maar lekker genieten van hun vast contract.
oh en vrijgezelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit, behalve zwanger dan. Dat zou er nog eens bij moeten komen.
Hoelang zeggen ze dat al nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
Even volhouden, eind van het jaar komt de banenmarkt wel weer een beetje op gang
Schrijf me een ongeluk aan die brieven maar volgens mij leest niemand ze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uw sollicitatiebrief met motivatie en curriculum vitae ontvangen wij graag uiterlijk 25 mei 2014 per mail op vacatures@
Ik haat motivatiebrieven zo enorm
IK WIL WERKEN VERDIKKEME!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh en vrijgezeldat is ook kut, want als je een partner hebt die wel werkt dat zou iets schelen.
Hoezo scheelt dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh en vrijgezeldat is ook kut, want als je een partner hebt die wel werkt dat zou iets schelen.
Of de 'u valt niet in de juiste leeftijdscategorie', uw opleiding sluit niet aan op het gevraagde profiel (als ze HBO vragen is WO blijkbaar 'niet passend') etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:27 schreef Fera het volgende:
Echt hè? Van die standaard mailtjes waar je geen kut mee kan. "Profiel sluit niet aan"/"Zoeken iemand in de directe omgeving van"/"De keuze is helaas niet op jou gevallen". Flikker een eind op.
Vergeet al die babyboomers niet die nu heel zielig doen over hoe zwaar ze het wel niet hebben terwijl die onbeperkt konden studeren, nooit een lening terug hoefden te betalen, bijna allemaal nooit moeite hadden met werk vinden, jaren van de hypotheekrenteaftrek geprofiteerd hebben etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
blijkbaar was er ook zo'n generatie in de jaren 80 en met hen schijnt het goed gekomen te zijn.
En die oudere werknemers maar lekker genieten van hun vast contract.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken dan?
Leeftijdscategorie heb ik nog niet gehoord, maar ik vermoed dat ze vaak wel denken: "Hell no, this bitch be too old".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Of de 'u valt niet in de juiste leeftijdscategorie', uw opleiding sluit niet aan op het gevraagde profiel (als ze HBO vragen is WO blijkbaar 'niet passend') etc.
[..]
Vergeet al die babyboomers niet die nu heel zielig doen over hoe zwaar ze het wel niet hebben terwijl die onbeperkt konden studeren, nooit een lening terug hoefden te betalen, bijna allemaal nooit moeite hadden met werk vinden, jaren van de hypotheekrenteaftrek geprofiteerd hebben etc.
Motiveren om iets te doen wat belachelijk is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uw sollicitatiebrief met motivatie en curriculum vitae ontvangen wij graag uiterlijk 25 mei 2014 per mail op vacatures@
Ik haat motivatiebrieven zo enorm
IK WIL WERKEN VERDIKKEME!
Zoiets zei mn vader ook al en die ziet dat vaak wel juist.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
Even volhouden, eind van het jaar komt de banenmarkt wel weer een beetje op gang
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Motiveren om iets te doen wat belachelijk is.
Ja ik heb een grafische opleiding afgemaakt en het diploma in mijn zak; maar eigenlijk is mijn droombaan eieren in dozen doen. Graag zou ik van u de kans krijgen om eindelijk mijn droom te verwezelijken. Ik denk dat ik erg geschikt ben voor deze baan omdat ik zo van eieren houdt.
Hou toch op
Zo irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik heb een grafische opleiding afgemaakt en het diploma in mijn zak; maar eigenlijk is mijn droombaan eieren in dozen doen. Graag zou ik van u de kans krijgen om eindelijk mijn droom te verwezelijken. Ik denk dat ik erg geschikt ben voor deze baan omdat ik zo van eieren houdt.
Hou toch op
Met kosten, als hij of zij tenminste een goede baan heeft. Zo hoeft een vriendin van mij zich absoluut geen zorgen te maken over of ze kan eten elke dag. En met een uitkering is het soms toch wat vervelender en alle centjes omdraaien elke keer.quote:
Inderdaad, opkankeren daarmee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou toch op
Alleen mensen die op een zak geld zitten merken er weinig van. Hoewel ze nog steeds kunnen zeuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Royco1 het volgende:
Kom op mensen, we zijn uit de crisis volgens Dijsselbloem. En Mark heeft er zelfs nooit iets van gemerkt
Kaneel in het onderwijs. Dat wordt wat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, vacature voor TOA. Misschien maar op reageren
Die heb ik al te vaak gehad, zelfs toen ik nog onder de 25 was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie heb ik nog niet gehoord, maar ik vermoed dat ze vaak wel denken: "Hell no, this bitch be too old".
Die twee moeten ze eens op een plek stoppen waar de zon niet schijnt. Opbokken met dit wan-kabinet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Royco1 het volgende:
Kom op mensen, we zijn uit de crisis volgens Dijsselbloem. En Mark heeft er zelfs nooit iets van gemerkt
ik heb dit echt een keer verzonden omdat ik boos was.quote:
iedereen zeikt altijd, daarom ben ik zo blij dat ik straks naar ecuador kan, waar mensen niks hebben maar toch gelukkig zijn, gelukkiger dan wij vaak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen mensen die op een zak geld zitten merken er weinig van. Hoewel ze nog steeds kunnen zeuren.
Ik heb het precies andersom. Als ik op juridische vacatures voor starters zoek is het allemaal in de Randstad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist gezocht op Meesterbaan.
Biologie. Alle regio's, alle sectoren (dus van basisonderwijs naar huiswerkinstituut en alles er tussenin).
16 vacatures.Waaronder in Arnhem, Nijmegen, Friesland etc
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb dit echt een keer verzonden omdat ik boos was.
Hier ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
hier in de regio kom je alleen maar vacatures tegen zoals: loodgieter/dakdekker/pijpfitter/mechanicus dit dat/automonteur
Of callcenterwerk
Kom hierheen, gezellig man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Biologie. Alle regio's, alle sectoren (dus van basisonderwijs naar huiswerkinstituut en alles er tussenin).
Als ze HBO vragen is WO idd niet passend. Dan weet het bedrijf ook wel dat zodra jij iets beters kan vinden, dat aansluit bij je opleidingsniveau, je meteen weg bent. En ze willen mensen die lang blijven. Maakt het niet minder rot natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Of de 'u valt niet in de juiste leeftijdscategorie', uw opleiding sluit niet aan op het gevraagde profiel (als ze HBO vragen is WO blijkbaar 'niet passend') etc.
Ik heb geeneens recht op een uitkering straks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met kosten, als hij of zij tenminste een goede baan heeft. Zo hoeft een vriendin van mij zich absoluut geen zorgen te maken over of ze kan eten elke dag. En met een uitkering is het soms toch wat vervelender en alle centjes omdraaien elke keer.
Er zijn er ook een paar in Den Haag, en 1 in Rotterdam. Maar dat is niet helemaal wat ik zoek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom. Als ik op juridische vacatures voor starters zoek is het allemaal in de Randstad.
Dat klopt. Simpeler leven zou iedereen goed doen, denk ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
iedereen zeikt altijd, daarom ben ik zo blij dat ik straks naar ecuador kan, waar mensen niks hebben maar toch gelukkig zijn, gelukkiger dan wij vaak.
Die websites zijn ook echt zo dom he. Voer ik BREDA in en dan een straal van 30 km. Kreeg ik laatst enschedequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen.Zo achterlijk dat je voor dat soort baantjes een brief moet schrijven. Vroeger was het gewoon een formuliertje invullen, ter plekke en dan werd je gebeld. Dan wilden ze je gezicht even zien en daarna was het wel prima en kon je aan het werk.
Hier ook inderdaad. Of ICT/IT lui.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
hier in de regio kom je alleen maar vacatures tegen zoals: loodgieter/dakdekker/pijpfitter/mechanicus dit dat/automonteur
Of callcenterwerk
Kom naar Nijmegen Kaneel, huren we samen een crib, je weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geeneens recht op een uitkering straks.
Herkenbaar. Dan is die hele zoekfunctie verneukt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die websites zijn ook echt zo dom he. Voer ik BREDA in en dan een straal van 30 km. Kreeg ik laatst enschede... oh, is Enschede verplaatst of zo.
Als ik zulke dingen zie dan heb ik al geen zin meer he.
Mja, toen twi werkloos was en ik nog geen 21. Kregen wij geeneens uitkering omdat ik wel studeerde. En dan moet je maar maximaal lenen, want alles dat je kunt lenen zien zij gewoon als inkomsten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met kosten, als hij of zij tenminste een goede baan heeft. Zo hoeft een vriendin van mij zich absoluut geen zorgen te maken over of ze kan eten elke dag. En met een uitkering is het soms toch wat vervelender en alle centjes omdraaien elke keer.
Mag je zolang in Bogie's mand slapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan daar toch geen huis krijgen jong.
Playboy mansion, jweet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom naar Nijmegen Kaneel, huren we samen een crib, je weet.
Als ik daar ben kom ik echt tot rust, geen internet, tv, facebook, hijgende gemeentes in mijn nek. Geen telefoon, mensen die om aandacht vragen... En dan denk ik elke keer, als ik daar zit. " als ik thuis kom dan delete ik facebook en zo." Maar dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt. Simpeler leven zou iedereen goed doen, denk ik.
dat is inderdaad wel een kak situatie ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, toen twi werkloos was en ik nog geen 21. Kregen wij geeneens uitkering omdat ik wel studeerde. En dan moet je maar maximaal lenen, want alles dat je kunt lenen zien zij gewoon als inkomsten.
Los van het feit dat het bedrag ook nog eens onwijs laag ligt als je nog jong bent. Dus je krijgt gewoon geen cent.
Een uitkering leek me hemels vergeleken met die situatie.
Ben nu student, dus heb geen baan om 70% van te krijgen. En ik heb teveel spaargeld voor een uitkering. Maar dat spaargeld is mijn erfenis, vind ik een beetje zonde om op te maken aan huur en voedsel. Alleen dat maakt voor het principe niks uit natuurlijk.quote:
Dus, star wars marathon?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder als Lennard en Sheldon, maar wie weet.
Binnenkort maar in joggingpak op een bierkratje in de voortuin zitten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat op de vacaturesites niks te vinden is, maar op de sites van scholen zelf gaan kijken.
Engels, Wiskunde, Natuurkunde. Daar houdt het wel bij op. Treurig.
Dan maar beroepswerkloze worden
Understatement. Zeker als je politic hoort dat opleiding zo belangrijk is. Ja, en daarom hebben met name de mensen met een hogere opleiding of juist geen opleiding het het moeilijkste. De MBO'ers en HBO'ers vinden over het algemeen wel (passend) werk, de rest is blijkbaar niet belangrijk ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als ze HBO vragen is WO idd niet passend. Dan weet het bedrijf ook wel dat zodra jij iets beters kan vinden, dat aansluit bij je opleidingsniveau, je meteen weg bent. En ze willen mensen die lang blijven. Maakt het niet minder rot natuurlijk...
Ik krijg ook niets. Ik word bestraft omdat ik jaren gespaard heb om na mijn studie een eigen huis te kunnen financieren. Hoezo, de wereld op zijn kop?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geeneens recht op een uitkering straks.
Als er niks anders is, dan zul je wel moeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben nu student, dus heb geen baan om 70% van te krijgen. En ik heb teveel spaargeld voor een uitkering. Maar dat spaargeld is mijn erfenis, vind ik een beetje zonde om op te maken aan huur en voedsel. Alleen dat maakt voor het principe niks uit natuurlijk.
Begrijp je punt, maar het is dan weer logisch. Snap dat het zonde is, maar je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je honger hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben nu student, dus heb geen baan om 70% van te krijgen. En ik heb teveel spaargeld voor een uitkering. Maar dat spaargeld is mijn erfenis, vind ik een beetje zonde om op te maken aan huur en voedsel. Alleen dat maakt voor het principe niks uit natuurlijk.
Eens. ik denk ook niet dat ik er binnenkort nog tussenkom. En dan die mensen maar zeggen dat je niet hard genoeg je best doetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
Sws is de arbeidsmarkt en woonmarkt helemaal vertyft in Nederland.
In een ideale wereld bestaat geld niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:43 schreef Myraela het volgende:
In een ideale wereld verdienen we allemaal geld met dingen die je gewoon leuk vinden om te doen.![]()
Ik had gereageerd op een oproep op twitter waar ze een foodblogger zochten voor een stage. 0.0 reactie natuurlijk. Ik wil zelfs gratis werken, zolang ik maar niet thuis zit en mezelf kan ontwikkelen.
Ik leef liever nog even, dank je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
Nee jullie zitten lekker veilig al jaren op kantoor. Sterf
Ik vind met mijn MBO geen werk hoor. Ze zoeken vaak technische lui. Als ik ergens geen verstand van heb. En ik word als vrouw zijnde ook altijd afgewezen voor fysiek werk. Terwijl ik echt geen slap tutje ben of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Understatement. Zeker als je politic hoort dat opleiding zo belangrijk is. Ja, en daarom hebben met name de mensen met een hogere opleiding of juist geen opleiding het het moeilijkste. De MBO'ers en HBO'ers vinden over het algemeen wel (passend) werk, de rest is blijkbaar niet belangrijk ofzo.
[..]
Ik krijg ook niets. Ik word bestraft omdat ik jaren gespaard heb om na mijn studie een eigen huis te kunnen financieren. Hoezo, de wereld op zijn kop?
Klinkt wel aardig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder als Lennard en Sheldon, maar wie weet.
Balkon dan, want heb geen tuin.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort maar in joggingpak op een bierkratje in de voortuin zitten.
Ja, nouja, ik snap het concept wel dat mensen met veel spaargeld daar wel een tijdje op kunnen teren. Maar het is zo zuur!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Understatement. Zeker als je politic hoort dat opleiding zo belangrijk is. Ja, en daarom hebben met name de mensen met een hogere opleiding of juist geen opleiding het het moeilijkste. De MBO'ers en HBO'ers vinden over het algemeen wel (passend) werk, de rest is blijkbaar niet belangrijk ofzo.
[..]
Ik krijg ook niets. Ik word bestraft omdat ik jaren gespaard heb om na mijn studie een eigen huis te kunnen financieren. Hoezo, de wereld op zijn kop?
Tot en met einde zomervakantie heb ik sowieso iets, in die tijd ga ik verder zoeken naar iets anders. Ik heb sowieso wel een soort van backup, maar dat ligt totaal niet in mijn werkveld, dus dat is niet zo goed voor mijn cv.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Als er niks anders is, dan zul je wel moeten.
Doe een sollicitatiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ze zouden eens capabele mensen moeten aannemen bij Bol![]()
Zoals mijn vader. "Je bent gewoon niet gemotiveerd genoeg, je moet gewoon elke dag bij uitzendbureaus op de stoep staan en 24/7 bezig zijn met solliciteren".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. ik denk ook niet dat ik er binnenkort nog tussenkom. En dan die mensen maar zeggen dat je niet hard genoeg je best doet![]()
Nee jullie zitten lekker veilig al jaren op kantoor. Sterf
Ja klopt. Iemand zonder spaargeld heeft ook veel meer recht op die uitkering, want die redt het anders echt niet, ik heb een buffer. Ik vind het alleen eeuwig zonde om daar mijn buffer aan uit te geven, dus ik hoop maar dat ik straks na de vakantie iets kan vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begrijp je punt, maar het is dan weer logisch. Snap dat het zonde is, maar je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je honger hebt.
Ik wel. #dorpsleefquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig.
[..]
Balkon dan, want heb geen tuin.
Waarom is iets wat niet in je werkveld ligt meteen niet goed voor je CV?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik snap het concept wel dat mensen met veel spaargeld daar wel een tijdje op kunnen teren. Maar het is zo zuur!
[..]
Tot en met einde zomervakantie heb ik sowieso iets, in die tijd ga ik verder zoeken naar iets anders. Ik heb sowieso wel een soort van backup, maar dat ligt totaal niet in mijn werkveld, dus dat is niet zo goed voor mijn cv.
En zodra ik weet dat ik geslaagd ben even contact zoeken met een gastouderbureau, want dat werk mag ik dan ook doen.
Dat is van mijn photobucket.quote:
Ik kon bij een advocatenkantoor gaan werken. 50 uur in de week tegen 0 euro aan loon. Ik wil best in mezelf investeren en voor 300-400 in de maand een tijdje gaan werken,, maar ik ga niet voor niets werken, zeker ook omdat ik mijn lening om de opleiding uberhaupt te hebben kunnen doen af moet gaan betalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:43 schreef Myraela het volgende:
In een ideale wereld verdienen we allemaal geld met dingen die je gewoon leuk vinden om te doen.![]()
Ik had gereageerd op een oproep op twitter waar ze een foodblogger zochten voor een stage. 0.0 reactie natuurlijk. Ik wil zelfs gratis werken, zolang ik maar niet thuis zit en mezelf kan ontwikkelen.
Hm, ok, misschien klopt mijn beeld dan niet. Al mijn vrienden met MBO werken inmiddels en hadden weinig moeite iets te vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind met mijn MBO geen werk hoor. Ze zoeken vaak technische lui. Als ik ergens geen verstand van heb. En ik word als vrouw zijnde ook altijd afgewezen voor fysiek werk. Terwijl ik echt geen slap tutje ben of zo.
Hoe langer ik buiten mijn werkveld werk, hoe minder kans ik heb om er alsnog in te komen. Werkervaring wordt gezien als iets heeel belangrijks binnen de Pedagogiek. Nu heb ik nog recente ervaring van stages, maar als ik eerst 2 jaar iets anders ga doen kom ik er ws helemaal niet meer tussen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is iets wat niet in je werkveld ligt meteen niet goed voor je CV?
Mannen zeker? Die komen vaak wel ergens terecht waar je dingen mag sjouwen enz.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kon bij een advocatenkantoor gaan werken. 50 uur in de week tegen 0 euro aan loon. Ik wil best in mezelf investeren en voor 300-400 in de maand een tijdje gaan werken,, maar ik ga niet voor niets werken, zeker ook omdat ik mijn lening om de opleiding uberhaupt te hebben kunnen doen af moet gaan betalen.
[..]
Hm, ok, misschien klopt mijn beeld dan niet. Al mijn vrienden met MBO werken inmiddels en hadden weinig moeite iets te vinden.
Is het zo erg? Maar ja, aan de andere kant ... Werk is werk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe langer ik buiten mijn werkveld werk, hoe minder kans ik heb om er alsnog in te komen. Werkervaring wordt gezien als iets heeel belangrijks binnen de Pedagogiek. Nu heb ik nog recente ervaring van stages, maar als ik eerst 2 jaar iets anders ga doen kom ik er ws helemaal niet meer tussen.
quote:
quote:
zal een mail Sturenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ze zouden eens capabele mensen moeten aannemen bij Bol![]()
Ik ben blij dat ik nog opdrachtjes krijg als typiste. Maar dat zijn misschien een paar tientjes per maand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bij mbo dingen aan het kijken nu.
Maar ook daar niks
[..]jezus
ik wil ook een boek schrijvenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef Fascination het volgende:
Mijn vader bijvoorbeeld, he. Draait als docent een paar uurtjes per dag, soms een hele dag niets, krijgt een hoger salaris dan de gemiddelde docent omdat hij hiervoor een andere functie binnen de school had, doet daarnaast nog wat werkzaamheden voor de LOI en schrijft een boek, maar heeft ondanks dat nog zeeën van tijd. So jelly.
Awwwww.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
Ik kan hier echt depressief van worden.
Dit niet al zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
Dat is wel wat ik om me heen hoor. Maar klopt, uiteindelijk vind ik het belangrijker om een inkomen te hebben. Ik hoop dan bijvoorbeeld 2 dagen gastouder/werkervaringsplek te kunnen combineren met 3 dagen werk voor geld zeg maar. Of iets in die trant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het zo erg? Maar ja, aan de andere kant ... Werk is werk.
Volgens mij moet je echt levensmoe zijn dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://banen.bol.com/vacature/helpdeskmedewerker/
Precies, een goed (wacht, dat hoeft geeneens, zie 50 tinten grijs) en je leven lang blijven cashen op dat boek.quote:
ik ook dus ik wil weer aan wat anders denken. Door hier over te praten verpest ik de rest van de dag. Voor mezelfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
Ja, dat zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik om me heen hoor. Maar klopt, uiteindelijk vind ik het belangrijker om een inkomen te hebben. Ik hoop dan bijvoorbeeld 2 dagen gastouder/werkervaringsplek te kunnen combineren met 3 dagen werk voor geld zeg maar. Of iets in die trant.
Iedere maand 2,50 binnenkrijgenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, een goed (wacht, dat hoeft geeneens, zie 50 tinten grijs) en je leven lang blijven cashen op dat boek.
ik voldoe niet aan de eisenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://banen.bol.com/vacature/helpdeskmedewerker/
Mja, jouw situatie is anders dan de mijne natuurlijk. En met niets verdienen bedoel ik inderdaad wel mijn onkosten eruit halen. Reiskosten etc zou ik ook niet kunnen betalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:47 schreef yats het volgende:
Ik kon bij een advocatenkantoor gaan werken. 50 uur in de week tegen 0 euro aan loon. Ik wil best in mezelf investeren en voor 300-400 in de maand een tijdje gaan werken,, maar ik ga niet voor niets werken, zeker ook omdat ik mijn lening om de opleiding uberhaupt te hebben kunnen doen af moet gaan betalen.
ik ben eens aan een boek begonnen. "bloedband". paar pagina's en nooit meer mee verder gegaan.quote:
quote:
Moeder worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad ook nog kunnen.Maar wat wil je uiteindelijk het liefst gaan doen?
Ja, ze werken als monteur of ict'er.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen zeker? Die komen vaak wel ergens terecht waar je dingen mag sjouwen enz.
Geldt binnen de juridische wereld ook. Een jaar niets doen is in hun wereldbeeld vergelijkbaar aan niet gestudeerd hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het zo erg? Maar ja, aan de andere kant ... Werk is werk.
Ik ook. Dat is ook een van mijn grootste 'issues' nu. Dat je je gewoon ongewenst en waardeloos gaat voelen omdat je eigenlijk niets bijdraagt aan de maatschappij en niemand je blijkbaar wil hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
Komt op hetzelfde neer. Werkgevers misbruiken nu gewoon het tekort aan werk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, jouw situatie is anders dan de mijne natuurlijk. En met niets verdienen bedoel ik inderdaad wel mijn onkosten eruit halen. Reiskosten etc zou ik ook niet kunnen betalen.
dat wel. Maar ik heb de ervaring en diploma's nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zij voldoen niet aan jouw eisen bedoel je.
dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
"Minimaal 3 jaar ervaring" Gaaaaaan we weer.!
Ah, oké. Want pedagogiek ... Ja, ik heb er nooit echt een beeld bij wat je dan precies doet. Maar volgens mij is het ook vrij breed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moeder worden.
Nah, ik heb op dit moment niet een specifieke richting waar ik heel graag heen wil, vind nog veel verschillende dingen interessant. Dus het plan is om straks, wanneer ik in de vakantie aan het werk ben, ondertussen te kijken welke opties er eigenlijk allemaal zijn voor mij.
Je laat je toch niet uit het veld slaan door zo'n ''eis''? Als jij jezelf goed weet te verkopen kom je daar ook wel op gesprek zonder 3 jaar ervaring.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
Meld je dan aan bij een verzorgingstehuis als vrijwilliger ofzo? Dan voel je je iig niet zo nutteloos en bezorg je een paar ouden van dagen misschien nog een iets leuker leven ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef yats het volgende:
Ik ook. Dat is ook een van mijn grootste 'issues' nu. Dat je je gewoon ongewenst en waardeloos gaat voelen omdat je eigenlijk niets bijdraagt aan de maatschappij en niemand je blijkbaar wil hebben.
Boeken verkopen echt niet meer goed.quote:
wat doe je eigenlijk? of wat voor opleiding heb je gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
Heeeel breed. Alles waarbij kinderen van 0-20 betrokken zijn kan. Kinderdagverblijf, zorgteam op een school, jeugddetentie, zorg voor kinderen met een stoornis, etc. Het kan echt alle kanten op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Want pedagogiek ... Ja, ik heb er nooit echt een beeld bij wat je dan precies doet. Maar volgens mij is het ook vrij breed.
Ik was een veer in je reet aan 't proppen, het ligt niet aan jou maar aan bol.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat wel. Maar ik heb de ervaring en diploma's niet
Ik doe al veel vrijwilligerswerk naast mijn eigen bedrijfje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Meld je dan aan bij een verzorgingstehuis als vrijwilliger ofzo? Dan voel je je iig niet zo nutteloos en bezorg je een paar ouden van dagen misschien nog een iets leuker leven ook.
Maar waarom voel je je dan nog nutteloos?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe al veel vrijwilligerswerk naast mijn eigen bedrijfje.
Hm, m'n vader schrijft z'n boek voor als studieboek voor studenten, dus dat brengt nog wel wat op. Ik doelde eigenlijk op een bestseller die in allerlei talen wordt vertaald en verfilmd wordt. Ja ja wishful thinking.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boeken verkopen echt niet meer goed.
Helemaal in zo´n klein taalgebied als Nederland.
En het meeste van het geld gaat naar de winkel, vervoerders, drukkers, editor en label
Wil ik het liefst privé houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:56 schreef perro. het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk? of wat voor opleiding heb je gedaan?
Doen!quote:
Omdat ik blijkbaar al die jaren voor niets in de boeken gezeten heb.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar waarom voel je je dan nog nutteloos?
Nou helemaal voor niets is dat natuurlijk niet geweest, je hebt er wat van opgestoken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar al die jaren voor niets in de boeken gezeten heb.
Zijn al veel te veel kookboeken. Wordt niets.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen!
Als je iemand nodig hebt voor DTP werk enzo, ik kan helpen met alles in InDesign zetten en indelingen enzo
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn al veel te veel kookboeken. Wordt niets.
Dat kan ik zelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen!
Als je iemand nodig hebt voor DTP werk enzo, ik kan helpen met alles in InDesign zetten en indelingen enzo
Video? Nooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je sollicitatiebrief en Curriculum Vitae (met evt. pasfoto of korte motivatievideo) ontvangen we graag per mail opnee
Oh, dat zou ik wel tof vinden. Ik zou graag een baan in de (online) marketing willen. Als ik nou met een viral actie een "open" sollicitatie kan doen. Zou het zo doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je sollicitatiebrief en Curriculum Vitae (met evt. pasfoto of korte motivatievideo) ontvangen we graag per mail opnee
"Helaas, uw IQ van 130 werd niet geschikt geacht voor de functie van schoonmaker"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
Ik las laatst ook iets over een IQ-test bij een sollicitatie. Hopelijk wordt dat ook niet breed doorgevoerd.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
"Helaas, uw IQ van 130 werd niet geschikt geacht voor de functie van schoonmaker"
Ach, zou ik niet zo erg vinden. Heb ik wat meer kans op een baan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
Ik las laatst ook iets over een IQ-test bij een sollicitatie. Hopelijk wordt dat ook niet breed doorgevoerd.
Hehe, liever jij dan ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik wel tof vinden. Ik zou graag een baan in de (online) marketing willen. Als ik nou met een viral actie een "open" sollicitatie kan doen. Zou het zo doen.
Wie zegt dat er niet heel veel mensen zijn die vergelijkbaar met jouw of zelfs beter dan jouw score scoren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zou ik niet zo erg vinden. Heb ik wat meer kans op een baan.
Vragen ze vast een koksopleiding voor? Of jarenlange werkervaring?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, dit wat voor jou?
18 uur koken, vestiging Praktijkschool. Het betreft vervangingsuren voor de periode van september tot en met december 2014.
Die zijn er best. Maar alle tests die ik heb gedaan zeggen dat ik minstens bij de beste 2% hoor. En die mensen willen echt niet allemaal docent worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie zegt dat er niet heel veel mensen zijn die vergelijkbaar met jouw of zelfs beter dan jouw score scoren?
Het gaat er niet om wat ze vragen, als jij die baan wilt schrijf je ze aan met een motivatie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vragen ze vast een koksopleiding voor? Of jarenlange werkervaring?
Staat er allemaal niet bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vragen ze vast een koksopleiding voor? Of jarenlange werkervaring?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat er allemaal niet bij.
http://www.meesterbaan.nl(...)csg-groene-hart.aspx
quote:Opleiding 2e graads Functie-eisen
Alleen bevoegde docenten die enthousiast zijn om te werken in het praktijkonderwijs en goed met de doelgroep kunnen omgaan, worden verzocht om te solliciteren.
Wow.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn er best. Maar alle tests die ik heb gedaan zeggen dat ik minstens bij de beste 2% hoor. En die mensen willen echt niet allemaal docent worden.
"Alleen bevoegde docenten die enthousiast zijn om te werken in het praktijkonderwijs en goed met de doelgroep kunnen omgaan, worden verzocht om te solliciteren "quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat er allemaal niet bij.
http://www.meesterbaan.nl(...)csg-groene-hart.aspx
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Alleen bevoegde docenten die enthousiast zijn om te werken in het praktijkonderwijs en goed met de doelgroep kunnen omgaan, worden verzocht om te solliciteren "
Ik ben geen bevoegde docent
Ah.quote:
Dat is natuurlijk onzin. Met een goede motivatie ben ik nog steeds geen chirurg. Er zijn genoeg functies waarvoor je gewoon een diploma moet hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ze vragen, als jij die baan wilt schrijf je ze aan met een motivatie.
Zelfs dan alsnog aanschrijven als je die baan echt wilt.quote:
Een chirurgquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Met een goede motivatie ben ik nog steeds geen chirurg. Er zijn genoeg functies waarvoor je gewoon een diploma moet hebben.
Euh ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfs dan alsnog aanschrijven als je die baan echt wilt.
Je moet je echt niet uit het veld laten slaan door een pakketje functie-eisen bij een vacature, als jij goed uit kunt leggen waarom juist jij geschikt bent voor die baan is er altijd een kans dat je toch wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Niet reageren omdat ergens staat dat je ''3 jaar ervaring'' moet hebben, is zeker geen uitnodiging...
Ik snap dat je niet blind moet staren op sommige functie eisen, maar ze vragen om een specifieke graad. Kom op nou.quote:
Een brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet blind moet staren op sommige functie eisen, maar ze vragen om een specifieke graad. Kom op nou.
In een leuke feel good film komen mensen soms nog op die manier aan een baan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld
In de echte wereld ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
In een leuke feel good film komen mensen soms nog op die manier aan een baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |