Zo ben ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jeminee wat saaaaaaaaiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben autogaam. Ik doe het alleen met mezelf.
Niets, laat maar. Geen best humeur vandaag.quote:
Dus je laat me nu eigenlijk gewoon met blauwe ballen achter, wat is deze?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet het toch afslaan, heb iemand anders op het oog.
Saai is het nieuwe spannend, dat dan weer wel.quote:
eigenlijk wel, maar als je zou weten wie het was, zou je me begrijpen. Echt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus je laat me nu eigenlijk gewoon met blauwe ballen achter, wat is deze?
Nou... nu GvsE nog even om met haar naaldhakken op die blauwe ballen te stampen en de totale vernedering is compleet..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar als je zou weten wie het was, zou je me begrijpen. Echt.
Ga een stuk wandelen met dit mooie weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Niets, laat maar. Geen best humeur vandaag.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft wat eten...quote:
Sorry, er is vast wel iemand die aan je blauwe ballen wil sabbelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou... nu GvsE nog even om met haar naaldhakken op die blauwe ballen te stampen en de totale vernedering is compleet..
Wat een desillusie dit op de dinsdagmiddag, bah.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Mergpijpentaart voor Lola
Heb ik al gedaan...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga een stuk wandelen met dit mooie weer.
Het leven is goed
Doe ik dadelijk.quote:
Wel een beetje vaak de laatste tijd. Wat zit je dwars?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen seks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een beetje vaak de laatste tijd. Wat zit je dwars?
Dan had ik daar al veel eerder last van gehad fas. Al zal het vast meespelen.quote:
Teveel om even simpel op te lossen helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een beetje vaak de laatste tijd. Wat zit je dwars?
Ik heb liever dat er ergens anders aan gesabbeld wordt zodat ik die ballen weer huidkleurig kan krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, er is vast wel iemand die aan je blauwe ballen wil sabbelen.
Probeer eens MDMAquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef yats het volgende:
[..]
Teveel om even simpel op te lossen helaas.
Ja goed plan, en dan de dagen erna nog 10 keer zo depri zijn.quote:
Drugs Lijkt me niet heel verstandig VAquote:
Nee? Ooit gehoord van een afterglow? Als je het heel veel gebruikt is je seratonine op en dan kan je depri worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja goed plan, en dan de dagen erna nog 10 keer zo depri zijn.
Heb het een keer gebruikt, binnenkort weer. Beste nacht van mijn leven en heeft me heel ver geholpen.quote:
Wel. Je hoeft mij niets uit te leggen over MDMA hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee? Ooit gehoord van een afterglow? Als je het heel veel gebruikt is je seratonine op en dan kan je depri worden.
http://www.reddit.com/r/I(...)tmentresistant_ptsd/quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel. Je hoeft mij niets uit te leggen over MDMA hoor.
Domste wat je kunt doen als je mentaal niet helemaal lekker in je vel zit is drugs gebruiken.
Ik zal iemand voor je sms'enquote:
Ohja, alles op het internet is niet waarquote:
Ja dus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/I(...)tmentresistant_ptsd/
Zeg jij altijd de naam van iemand waarop of tegen wie je reageert om zo een band te creëren?quote:
Dat dus. Drugs versterken gevoelens, als dat vooraf al niet helemaal goed zit is het niet verstandig om drugs te nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel. Je hoeft mij niets uit te leggen over MDMA hoor.
Domste wat je kunt doen als je mentaal niet helemaal lekker in je vel zit is drugs gebruiken.
Eh nee, doe ik dat Fas?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg jij altijd de naam van iemand waarop of tegen wie je reageert om zo een band te creëren?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg jij altijd de naam van iemand waarop of tegen wie je reageert om zo een band te creëren?
Laatst was die regel toch echt nog dat alles waar was andersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, alles op het internet is niet waar
Vast nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
Als de hele wereld nou één dagje mdma zou gebruiken. Zou er dan wereldvrede zijn?
Als je een normale dosis neemt en het weinig doet is het niet meteen uitgeput. En dingen slikken als 5-htp helpt bij de opbouw van de voorraad. Voorkomt dinsdag dipdag een beetjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dus?
Het is vrij simpele chemie hoor, MDMA put je serotonine-voorraad uit, het stofje dat grotendeels verantwoordelijk is voor je humeur o.a.
Voor een dag misschien, daarna meteen WW3.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
Als de hele wereld nou één dagje mdma zou gebruiken. Zou er dan wereldvrede zijn?
Hey Feerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk er altijd een bepaald toontje bij als hij weer voor de zoveelste keer ''Feer'' zegt.
Ja, maar het is wel een flink ongeorganiseerde bendequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
Hey Roy.quote:
Nah, "drugs versterken de gevoelens" is niet helemaal waar. Er zijn genoeg drugs die je gewoon een goed gevoel geven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:47 schreef yats het volgende:
Dat dus. Drugs versterken gevoelens, als dat vooraf al niet helemaal goed zit is het niet verstandig om drugs te nemen.
Onzin, een normale dosis put 't ook al uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een normale dosis neemt en het weinig doet is het niet meteen uitgeput. En dingen slikken als 5-htp helpt bij de opbouw van de voorraad. Voorkomt dinsdag dipdag een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |