Bedoel je niet "rol jij?"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:45 schreef Peunage het volgende:
Avondvierdaagseeeeeuh. Hoe ver loop jij arie?
Heb geen angst, tegen de tijd dat 'ie 't ontcijferd heeft is 'ie 't ook alweer vergeten.quote:
nou ik ging werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd met welk verhaal Arjan vandaag komt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:26 schreef arjan1112 het volgende:
en toen ging ik naar huis nadat ik een biertje uit zijn koelkast heb opgezopen
Alles moet tegenwoordig ook belachelijk snel...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou ik ging werken
en volgens mij is het niet zo heel erg dat ik morgen nog een half uurtje werk om het af te maken, zodat ik er in totaal 3 uur over doe
volgens mijn zus en zwager dien ik dat in anderhalf uur te doen
waar ik het niet mee eens ben
en toen ging ik naar huis nadat ik een biertje uit zijn koelkast heb opgezopen
quote:
Wanneer kan je erin?quote:
Was de echte huizenmarkt maar zo.quote:
Nou dat laatste is dan weer wat voor Yoki geloof ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
Zo lekker even Kieft kijken over zijn boekje.
De rest van de show kunnen ze in hun anus schuiven.
Lekker een lijntje nemen tijdens het kijken, beetje inleven in de situatie enzo, prachtwerk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
Zo lekker even Kieft kijken over zijn boekje.
Ik zat me al in te houdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
Godse NWS, ik weet nooit of de FB nou de SC is of de SC de FB.
Goed te horen dat dat nog in jouw vocabulaire voorkomt, voor mij is het al te laat.quote:
Ik moest op mijn handen zitten bij dat vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed te horen dat dat nog in jouw vocabulaire voorkomt, voor mij is het al te laat.
Alles afneuken zonder ziektes, geweldige tijd moet dat zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest op mijn handen zitten bij dat vroeger was alles beterOmdat ik daar alles vanaf weet natuurlijk, van vroeger
Heerlijk was dat. Niet scheren ook natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles afneuken zonder ziektes, geweldige tijd moet dat zijn geweest.
Don't ruin the mental image.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk was dat. Niet scheren ook natuurlijkAlles was veel makkelijker
Stond nog een vraag open over vroeger.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest op mijn handen zitten bij dat vroeger was alles beterOmdat ik daar alles vanaf weet natuurlijk, van vroeger
Ah, Corrie's dildo is terecht?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond nog een vraag open over vroeger.
NWS / 'Grootste dino ooit gevonden'
Heej ik zocht mijn huisdier van vroeger al! Daar is ie dus gebleven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond nog een vraag open over vroeger.
NWS / 'Grootste dino ooit gevonden'
Al jouw mest van vroeger stuwt nu onze wagens voort, we zijn je dankbaar op zoveel manieren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej ik zocht mijn huisdier van vroeger al! Daar is ie dus gebleven.
En dan lekker alles overal verneuken zeker?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat de vrouw de baas moet zijn.
Hier in huis verneuk ik niks hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan lekker alles overal verneuken zeker?
Zijn jullie al, over de keuken, de wasmachine, de stofzuiger, de boodschappen, etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat de vrouw de baas moet zijn.
Een vrouwelijke chef dan, thats as far as it can go.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik geef orders aan de chef om de keuken in te gaan
Ook de boormachine, schroevendraaier, zaag en verstekbak hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn jullie al, over de keuken, de wasmachine, de stofzuiger, de boodschappen, etc.
Nou OK neem ik een vrouwelijke chef in dienstquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een vrouwelijke chef dan, thats as far as it can go.
Des te beter, daar bak ik ook niks van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook de boormachine, schroevendraaier, zaag en verstekbak hoor
Nee bakken doe ik wel gewoon in de oven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te beter, daar bak ik ook niks van.
Dat is al een vooruitgang ten opzichte van Corrie, die bakt alles in haar clit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee bakken doe ik wel gewoon in de oven.
Nou nou nou dat worden hele kleine hapjes dan hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is al een vooruitgang ten opzichte van Corrie, die bakt alles in haar clit.
Vrouwelijke anatomie is niet heel erg aan jou besteed hèquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is al een vooruitgang ten opzichte van Corrie, die bakt alles in haar clit.
Ons hou je niet voor de gek meid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat worden hele kleine hapjes dan he
Oh jawel, maar na veelvuldig gebruik na al die eeuwen past er vast wel wat in.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrouwelijke anatomie is niet heel erg aan jou besteed hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |