Ik had 'm goed, maar ik leidde dat af uit het feit dat de andere twee niet klopte en ze een opsommin gingen maken die daarbij paste.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Cikx het volgende:
Hoe maakt vraag 3 sense trouwens? Waar is dat uit af te leiden
Vind ik ook wel een beetje. Ik heb gekeken naar de structuur van de andere voorbeelden in die opsomming en zag dat elk voorbeeld eindigde met een jaartal of concrete tijdsaanduiding. C (edit) was de enige met een concrete tijdsaanduiding, dus die koos ik en het was goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DiedB het volgende:
Vind vraag 3 ook onzin. Valt totaal niet af te leiden.
Bij taalexamens mag je toch alleen dingen uit de tekst afleiden, niet uit "common sense"?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef Epii het volgende:
Ik vond A niet passen, en de uitspraak van B klopt eigenlijk gewoon helemaal niet, dacht ik. Filosofie werd vaak juist gezien als een van de 'hogere' bezigheden. Ook loopt de tekst niet lekker met B, aangezien 'poison for the mind' in de vorige zin gebruikt werd.
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik had bij 3 B, is fout. Hadden jullie dat ook?
Klopt, maar zo rechtvaardigde ik het voor mezelf. Ik zeg ook niet dat mijn reden per se juist is. Meestal doe ik dit soort vragen op gevoel, meestal gaat het goed :p Ben wel erg benieuwd wat Cito als reden voor C zou geven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:16 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Bij taalexamens mag je toch alleen dingen uit de tekst afleiden, niet uit "common sense"?
Ik had C, dat was de enige waar duidelijk iets gezegd werd over de tijd, net als in alle andere voorbeelden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Allemaal klagen over 3 dan maar.
Ik ook, erg frustrerend. Ik heb bij wel-niet steeds één fout.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Cikx het volgende:
39 of 40 puntenheb steeds 1 fout in die wel/niet vragen en dat tikt toch wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |