Ik wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Cikx het volgende:
Ik hoop dat we het er allemaal over eens zijn dat de eerste twee woorden van vraag 39: 'In many' moet zijn.
ik had "But there.."quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Cikx het volgende:
Ik hoop dat we het er allemaal over eens zijn dat de eerste twee woorden van vraag 39: 'In many' moet zijn.
Ik had 'm goed, maar ik leidde dat af uit het feit dat de andere twee niet klopte en ze een opsommin gingen maken die daarbij paste.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Cikx het volgende:
Hoe maakt vraag 3 sense trouwens? Waar is dat uit af te leiden
Vind ik ook wel een beetje. Ik heb gekeken naar de structuur van de andere voorbeelden in die opsomming en zag dat elk voorbeeld eindigde met een jaartal of concrete tijdsaanduiding. C (edit) was de enige met een concrete tijdsaanduiding, dus die koos ik en het was goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef DiedB het volgende:
Vind vraag 3 ook onzin. Valt totaal niet af te leiden.
Bij taalexamens mag je toch alleen dingen uit de tekst afleiden, niet uit "common sense"?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef Epii het volgende:
Ik vond A niet passen, en de uitspraak van B klopt eigenlijk gewoon helemaal niet, dacht ik. Filosofie werd vaak juist gezien als een van de 'hogere' bezigheden. Ook loopt de tekst niet lekker met B, aangezien 'poison for the mind' in de vorige zin gebruikt werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |