quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
Als de camera's er zijn dan komt Wilbert er ook aanquote:
Dat is wel tof ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maar even terugluisteren ofzo
Dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds géén fan van Giel, maar hij heeft dit toch wel 'even' geflikt
quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 09:13:20Jessica Gal slaapt nog steeds in mijn kantoor. Volgens mij was zij eens Olympisch kampioen judo toch? Ik laat haar maar slapen. Beter. reageer retweet
Precies. "Huehuehue, loopt ie weer aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
Altijd die Wilbert haat. Als hij er wel was zat iedereen ook te jammeren
Of dat gejank op z'n twitter altijd. Alsof hij zulke rare dingen post.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. "Huehuehue, loopt ie weer aandacht te trekken".
Altijd dat gejank op BJquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of dat gejank op z'n twitter altijd. Alsof hij zulke rare dingen post.
Eroverheen lezen, dat helptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of dat gejank op z'n twitter altijd. Alsof hij zulke rare dingen post.
Op BJ is het gewoon terechtquote:
Zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
Altijd die Wilbert haat. Als hij er wel was zat iedereen ook te jammeren
Ik was nooit zo'n fan van BJ... tot m'n laatste date danquote:
Had hij z'n pet op?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was nooit zo'n fan van BJ... tot m'n laatste date dan
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
gaat nu Ekdom aan zijn recordpoging beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ome Sersj had even wat anders te doen...quote:
oh, dat heb ik ook. van oudsher al....als klein Rockje kwam ik ooit 's avonds laat met papa en mama uit rotterdam terug. anderhalf uur rijden en Rockje was de hele dag al wakker. Pappie en mammie dachten eindelijk rust te hebben....maar nee....Rockje lulde anderhalf uur aan 1 stuk allerlei wartaal. was iig jonger dan 4quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Tenzij hij netzoals ik niet kan slapen in bewegende objecten.
Muisje ging van Ghana weer naar huis, om 6 uur opstaan om bus naar vliegveld te nemen, aangekomen op vliegveld, vliegtuig van 23 uur nemen, 6 uur aankomen in London. Maar geen minuut geslapen in het vliegtuig, wel de ogen dichtgehad maar niet geslapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat heb ik ook. van oudsher al....als klein Rockje kwam ik ooit 's avonds laat met papa en mama uit rotterdam terug. anderhalf uur rijden en Rockje was de hele dag al wakker. Pappie en mammie dachten eindelijk rust te hebben....maar nee....Rockje lulde anderhalf uur aan 1 stuk allerlei wartaal. was iig jonger dan 4
in treinen en bussen slaap ik ook niet. wel ooit een keer toen ik 10u zware lichamelijke arbeid had verricht en 's avonds achterin een busje naar huis werd gebracht
haha, met een bus vol bejaarden om 4u 's ochtends vanuit Praag vertrekken is ook leuk. ondanks dat Fransje Bauer best hard aan stond snurkte de halve busquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muisje ging van Ghana weer naar huis, om 6 uur opstaan om bus naar vliegveld te nemen, aangekomen op vliegveld, vliegtuig van 23 uur nemen, 6 uur aankomen in London. Maar geen minuut geslapen in het vliegtuig, wel de ogen dichtgehad maar niet geslapen.
Muisje komt om 11 uur aan in NL nog steeds niet geslapen, thuis aangekomen nog steeds niet geslapen. Gaat pas die avond om 22 uur naar bed.
Als ik wel kon slapen in voertuigen had ik kunnen slapen onderweg, maarja dat kan ik natuurlijk niet. Moe dat ik die dag was.
mij lukt dat ook niet, slapen in een vliegtuigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muisje ging van Ghana weer naar huis, om 6 uur opstaan om bus naar vliegveld te nemen, aangekomen op vliegveld, vliegtuig van 23 uur nemen, 6 uur aankomen in London. Maar geen minuut geslapen in het vliegtuig, wel de ogen dichtgehad maar niet geslapen.
Muisje komt om 11 uur aan in NL nog steeds niet geslapen, thuis aangekomen nog steeds niet geslapen. Gaat pas die avond om 22 uur naar bed.
Als ik wel kon slapen in voertuigen had ik kunnen slapen onderweg, maarja dat kan ik natuurlijk niet. Moe dat ik die dag was.
teleporteren een optie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt wat, want ooit wil ik naar Nieuw-Zeeland. Dat wordt 2 dagen lang niet slapen.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ik viel eens in slaap in de trein van Groningen naar Haren
jezus.....1x knipperen en je bent al in Harenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ik viel eens in slaap in de trein van Groningen naar Haren
In Assen wakker geschrokkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jezus.....1x knipperen en je bent al in Haren![]()
Aangevuldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
4x4
Bronson, SC, wolfrolf, remcoP, Mex, Cee, DePino
quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
Wat een lul dat hij niet is doorgegaan tot de 200.
198 uur smeekt natuurlijk om verbroken te worden naar tenminste 200 uur.
sadismequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]dat is echt een heel kort stukje.
Mijn moeder valt ook heel snel in slaap in voertuigen. Ik zeg altijd tegen haar als we met de trein gaan: "als je in slaap valt en we moeten uitstappen dan laat ik je gewoon achter." Ze valt nooit meer in slaap in de trein
Stiekem ben ik helemaal geen lief meisjequote:
Butterfly?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Bronson het volgende:
Jezus deze plaat blijven ze ook maar draaien he.
Muisquote:
Ga om je vriendin kwijlen ipv om mij.quote:
Ik heb niet eens een vriendinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga om je vriendin kwijlen ipv om mij.
Je date dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vriendin![]()
of eigenlijk
Goed zoquote:
Na een maand en verschillende beurten later kun je het toch wel je vriendin noemen?quote:
Datenquote:
*boks*quote:
Geen idee, heb zelden vrouwen zo ver gekregen om me zo lang te datenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na een maand en verschillende beurten later kun je het toch wel je vriendin noemen?
Single zijn is idd best leuk jaquote:
Kalm an. Komt vanzelf welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, heb zelden vrouwen zo ver gekregen om me zo lang te daten
Tja ze heeft wat vrienden ontmoet van me enzo dus ik weet het niet....
[..]
Single zijn is idd best leuk ja
Ik vind't ook wel best zoquote:
Verrassende reactiequote:
Je was niet inb4 Lunaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verrassende reactie
Bal is rond 14.gif
Ook niet inb4 Pinoquote:
Ach, het is wel lekker nonchalantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
*zucht* waarom ben ik zo'n sociaal onhandige lapzwans. zojuist 5min alleen met "haar" gezeten....maar als je halfdood met een koekreep op een loungebank ploft om dat je zo'n honger hebt......dat is niet echt een goede binnenkomer......
in mijn hoofd....al 100000x......quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, het is wel lekker nonchalant
Maar vraag't nou gewoon, niks te verliezen
Inderdaad Rock. Je had het beloofdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, het is wel lekker nonchalant
Maar vraag't nou gewoon, niks te verliezen
Hup naar haar toe gaan!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in mijn hoofd....al 100000x......
zal wel 30juni worden
Ik wil jou wel beter leren kennen muis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hup naar haar toe gaan!
Zeg dat je haar beter wilt leren kennen.
Uhm dat is niet aan te raden. En geloof mij ik heb ervaring mee ik ken haar al 27 jaar en je wilt haar echt niet beter kennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil jou wel beter leren kennen muis.
Neehee! Dan zet je jezelf veel meer onder druk. Gewoon even midden in een gesprek vragen om wat te drinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
nee, dat gaat em echt niet worden. zo zit ik niet in elkaar..
ik neig steeds meer naar een briefje in kluisje. lekker middelbareschool
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm dat is niet aan te raden. En geloof mij ik heb ervaring mee ik ken haar al 27 jaar en je wilt haar echt niet beter kennen.
Geen briefjes doen joh. Dan maak je jezelf alleen maar gek met wanneer ze gaat antwoorden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
nee, dat gaat em echt niet worden. zo zit ik niet in elkaar..
ik neig steeds meer naar een briefje in kluisje. lekker middelbareschool
makkelijker gezegd dan gedaan helaasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Neehee! Dan zet je jezelf veel meer onder druk. Gewoon even midden in een gesprek vragen om wat te drinken.
Maak het niet zo groot man
Je bent niet echt volhardend of wel?quote:
gek ben ik alquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:50 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Geen briefjes doen joh. Dan maak je jezelf alleen maar gek met wanneer ze gaat antwoorden.
Blablablablabla Zullen we een keer wat drinken?quote:
Lijkt mij leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Blablablablabla Zullen we een keer wat drinken?
Je woont me te ver wegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij leukWanneer en waar zullen we afspreken?
Nee joh slechts een vliegtuigrit van 3 uur verwijdertquote:
Ik denk dat een vliegtuigrit over de A7 al lastig is. Daarom ga ik het niet redden in 3u denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh slechts een vliegtuigrit van 3 uur verwijdert
Of een ijsje gaan halen met d'rquote:
Vooral dat laatste idd Rockquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Blablablablabla Zullen we een keer wat drinken?
Zo simpel is het.
Dat er tegenaan hangen is veel kutter
"Zullen we een terrasje pakken? Dan pak ik jou ernaquote:
wie weet...maar vandaag niet meer want ik ga naar huis.......laterszquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vooral dat laatste idd Rock
Je maakt het veel moeiljiker voor jezelf dan dat het daadwerkelijk is...
Oh en wat je niet moet doen is wat muis zegt: "Ik wil je gewoon wat beter leren kennen"...
Ik had een vriend die continu dat soort zinnen gebruikte en dat was echt geen succes
Gewoon ff lekker ouwehoeren en dan gewoon eruitgooien: heb je anders zin om een keer wat te gaan drinken na werk ofzo? ik drink alleen maar shandy.
Aan je voeten ligt ze dan![]()
"Zullen we samen aan een ijsje gaan likken? Dan lik ik daarna aan jouquote:
Doeiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie weet...maar vandaag niet meer want ik ga naar huis.......latersz
Doeiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie weet...maar vandaag niet meer want ik ga naar huis.......latersz
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Zullen we een terrasje pakken? Dan pak ik jou erna"
Like a boss!
Je schudt ze wel uit je mouw zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Zullen we samen aan een ijsje gaan likken? Dan lik ik daarna aan jou"
Like a boss...
"is je vader boef?"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Like a boss!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Like a boss!
Je solliciteert naar een knietje...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Zullen we samen aan een ijsje gaan likken? Dan lik ik daarna aan jou"
Like a boss...
hij schudt ze uit zijn mouw, mag jij straks aan iets anders schuddenquote:
Het is een "gave"quote:
Au-tis-me.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een "gave"of eerder "ziekte"
Ik zou je slaan en daarna toch mee gaan naar het terras of ijssalon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, met dat soort dingen wegkomen is een vak apart
Als een vrouw daar niet tegen kan, weet je dat je haar iig niet meer hoeft te daten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, met dat soort dingen wegkomen is een vak apart
Preciesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als een vrouw daar niet tegen kan, weet je dat je haar iig niet meer hoeft te daten.
Dat geeft niet, J. schopt mij er ook omquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou je slaan en daarna toch mee gaan naar het terras of ijssalon.
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
quote:
*smokquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Al heb ik geen idee waarvoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
* SilentChaos pakt trommels en een fluit
Rijbewijsquote:
Ah nicequote:
van harte gefeliciteerd alors!quote:
Wel nu meer kans op een baanquote:
Drie flessen Moët & Chandon van onze belastingcenten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Die glimlach van die vrouwen
Muisgodinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet Mexicanobakker toch wel gelijk geven: War on Drugs
Als ik mijn nieuwe laptop heb, eens de rest van het album goed beluisteren.quote:
Dan hoop ik dat hij niet door z'n knieën zaktquote:
Ja, wij luisteren ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:15 schreef Holenmens het volgende:
Er is een grote schoonmaak gehouden, "knoppen kunnen anders staan excuses voor het ongemak".
Kalm aan Jimi, kalm aanquote:
Kijk Rock. Zo kan het ookquote:
Hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:15 schreef Holenmens het volgende:
Er is een grote schoonmaak gehouden, "knoppen kunnen anders staan excuses voor het ongemak".
Alleen is het antwoord dan wel 999999 van de 1000000 keer "nee"quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo?
Als voor pics: ben nog onderweg naar huis
Heb je het onderzocht?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen is het antwoord dan wel 999999 van de 1000000 keer "nee"....
Bronson heeft echt een goed geheugenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo?
Als voor pics: ben nog onderweg naar huis
Dat soort dingen vergeet ik echt niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bronson heeft echt een goed geheugenik was het alweer bijna vergeten
De teller staat nu op 348 van de 348...quote:
Dat wil ik ook wel eens weten ja.quote:
Mooie blote vrouwenbenen....quote:
Welke regio?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef sneakydesert het volgende:
De regionale omroep hier is nu rampenzender. Alsof de wereld vergaat
huh wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef sneakydesert het volgende:
De regionale omroep hier is nu rampenzender. Alsof de wereld vergaat
Dan vluchten ze toch even naar Forcefield Breda?quote:
Ik vind het best als mannen er naar kijken, maar ik hoef het niet te zien.quote:
Hoe liggen jouw benen erbij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het best als mannen er naar kijken, maar ik hoef het niet te zien.
Ik ookquote:
Gefeliciteerd.quote:
quote:
ik doe er nog 2 violen bij! toppertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
* SilentChaos pakt trommels en een fluit
Lees eens terug johquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Waarvoor ben je geslaagd?Diploma?
Recht en warm in een lange spijkerbroek.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Waarvoor ben je geslaagd?Diploma?
quote:
Ik vind het ook niets voor 3fm. Maar ik vind het wel een lekker plaatje, dus ik klaag niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap serieus Usher als MH echt niet.
Dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook niets voor 3fm. Maar ik vind het wel een lekker plaatje, dus ik klaag niet.
Nee.quote:
quote:
Ja hoor.quote:
Dat staat als een paal boven waterquote:
Zit je weer aan een glaasje azijn te nippen? Of zit je tampon scheef. De teringquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Nederlandse voetballers weer hoor: Winnen is belangrijker dan meedoen.
Nou we gaan die finale niet halen.
Die is goed opgedroogd zegquote:
Ze heeft een snorquote:
quote:
Bal is rond he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zit je weer aan een glaasje azijn te nippen? Of zit je tampon scheef. De tering
Ja zij nemen als vrome gristenen de boodschap 'gaat heen en vermenigvuldigt u' wel heel letterlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zit even te kijken naar die Hanson-broertjes. Die verslijten 'm ook niet alleen met pissen zeg![]()
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zij nemen als vrome gristenen de boodschap 'gaat heen en vermenigvuldigt u' wel heel letterlijk
Ah vandaar ben je zo zuur. Chocoladetekort.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut gisteren vergeten chocolade te kopen in de supermarkt.
jups.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah vandaar ben je zo zuur. Chocoladetekort.
Moet er een noodpakket naar Portugal?quote:
Nee ik heb nog wel wat om tot het einde van de week te redden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet er een noodpakket naar Portugal?
Hij wilde de zendtijd van zijn collega's niet langer afpakken volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof dat Giel aangegeven heeft waarom hij de 200 uur niet wilde halen, wat waren zijn redenen? Een collega kon me alleen dit vertellen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ik zat hem ook net te lezenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Pandaplint het volgende:
R&P / vriendin wil niet meer na 1week
Dit topic
Type ze dan ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik haat emails schrijven.
/Lief Dagboek
Schrijven/typen het idee is hetzelfde.quote:
Blonde chick in het blauw is aantrekkelijker hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
Er zit een verdomd lekker roze shirtje achter Matthijs van Nieuwkerk
Jett Rebelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef sneakydesert het volgende:
Zal Jett Rebel (nu bij dwdd) weer gebruikt hebben net als bij de 3FM Awards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |