quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
Als de camera's er zijn dan komt Wilbert er ook aanquote:
Dat is wel tof ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maar even terugluisteren ofzo
Dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds géén fan van Giel, maar hij heeft dit toch wel 'even' geflikt
quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 09:13:20Jessica Gal slaapt nog steeds in mijn kantoor. Volgens mij was zij eens Olympisch kampioen judo toch? Ik laat haar maar slapen. Beter. reageer retweet
Precies. "Huehuehue, loopt ie weer aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
Altijd die Wilbert haat. Als hij er wel was zat iedereen ook te jammeren
Of dat gejank op z'n twitter altijd. Alsof hij zulke rare dingen post.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. "Huehuehue, loopt ie weer aandacht te trekken".
Altijd dat gejank op BJquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of dat gejank op z'n twitter altijd. Alsof hij zulke rare dingen post.
Eroverheen lezen, dat helptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of dat gejank op z'n twitter altijd. Alsof hij zulke rare dingen post.
Op BJ is het gewoon terechtquote:
Zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
Altijd die Wilbert haat. Als hij er wel was zat iedereen ook te jammeren
Ik was nooit zo'n fan van BJ... tot m'n laatste date danquote:
Had hij z'n pet op?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was nooit zo'n fan van BJ... tot m'n laatste date dan
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
gaat nu Ekdom aan zijn recordpoging beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ome Sersj had even wat anders te doen...quote:
oh, dat heb ik ook. van oudsher al....als klein Rockje kwam ik ooit 's avonds laat met papa en mama uit rotterdam terug. anderhalf uur rijden en Rockje was de hele dag al wakker. Pappie en mammie dachten eindelijk rust te hebben....maar nee....Rockje lulde anderhalf uur aan 1 stuk allerlei wartaal. was iig jonger dan 4quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Tenzij hij netzoals ik niet kan slapen in bewegende objecten.
Muisje ging van Ghana weer naar huis, om 6 uur opstaan om bus naar vliegveld te nemen, aangekomen op vliegveld, vliegtuig van 23 uur nemen, 6 uur aankomen in London. Maar geen minuut geslapen in het vliegtuig, wel de ogen dichtgehad maar niet geslapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat heb ik ook. van oudsher al....als klein Rockje kwam ik ooit 's avonds laat met papa en mama uit rotterdam terug. anderhalf uur rijden en Rockje was de hele dag al wakker. Pappie en mammie dachten eindelijk rust te hebben....maar nee....Rockje lulde anderhalf uur aan 1 stuk allerlei wartaal. was iig jonger dan 4
in treinen en bussen slaap ik ook niet. wel ooit een keer toen ik 10u zware lichamelijke arbeid had verricht en 's avonds achterin een busje naar huis werd gebracht
haha, met een bus vol bejaarden om 4u 's ochtends vanuit Praag vertrekken is ook leuk. ondanks dat Fransje Bauer best hard aan stond snurkte de halve busquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muisje ging van Ghana weer naar huis, om 6 uur opstaan om bus naar vliegveld te nemen, aangekomen op vliegveld, vliegtuig van 23 uur nemen, 6 uur aankomen in London. Maar geen minuut geslapen in het vliegtuig, wel de ogen dichtgehad maar niet geslapen.
Muisje komt om 11 uur aan in NL nog steeds niet geslapen, thuis aangekomen nog steeds niet geslapen. Gaat pas die avond om 22 uur naar bed.
Als ik wel kon slapen in voertuigen had ik kunnen slapen onderweg, maarja dat kan ik natuurlijk niet. Moe dat ik die dag was.
mij lukt dat ook niet, slapen in een vliegtuigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muisje ging van Ghana weer naar huis, om 6 uur opstaan om bus naar vliegveld te nemen, aangekomen op vliegveld, vliegtuig van 23 uur nemen, 6 uur aankomen in London. Maar geen minuut geslapen in het vliegtuig, wel de ogen dichtgehad maar niet geslapen.
Muisje komt om 11 uur aan in NL nog steeds niet geslapen, thuis aangekomen nog steeds niet geslapen. Gaat pas die avond om 22 uur naar bed.
Als ik wel kon slapen in voertuigen had ik kunnen slapen onderweg, maarja dat kan ik natuurlijk niet. Moe dat ik die dag was.
teleporteren een optie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt wat, want ooit wil ik naar Nieuw-Zeeland. Dat wordt 2 dagen lang niet slapen.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ik viel eens in slaap in de trein van Groningen naar Haren
jezus.....1x knipperen en je bent al in Harenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ik viel eens in slaap in de trein van Groningen naar Haren
In Assen wakker geschrokkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jezus.....1x knipperen en je bent al in Haren![]()
Aangevuldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
4x4
Bronson, SC, wolfrolf, remcoP, Mex, Cee, DePino
quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
Wat een lul dat hij niet is doorgegaan tot de 200.
198 uur smeekt natuurlijk om verbroken te worden naar tenminste 200 uur.
sadismequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]dat is echt een heel kort stukje.
Mijn moeder valt ook heel snel in slaap in voertuigen. Ik zeg altijd tegen haar als we met de trein gaan: "als je in slaap valt en we moeten uitstappen dan laat ik je gewoon achter." Ze valt nooit meer in slaap in de trein
Stiekem ben ik helemaal geen lief meisjequote:
Butterfly?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Bronson het volgende:
Jezus deze plaat blijven ze ook maar draaien he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |