Bedankt voor het reageren, hier heb ik tenminste wat aanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:16 schreef Chai het volgende:
80 km? Gewoon in het weekend naar elkaar toe fietsen, ieder 40 km.
Ja die afstand houd je vol. Ja het missen wordt makkelijker om mee om te gaan.
Dit had je natuurlijk zelf nooit kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:17 schreef Bon het volgende:
[..]
Bedankt voor het reageren, hier heb ik tenminste wat aan
Snapte niks van zijn som, wil hij nou de kortste afstand naar de vagijn van zn vriendin of de makkelijkste manier naar liefdesverdriet?quote:
40% korting. De prijzen (met korting) zijn te zien op 9292.nl en NS.nl.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:11 schreef Bon het volgende:
I*k mis haar nu al, heb paar keer gehuild.
*Hoeveel korting scheelt het met een OV-Kaart ? (met korting 10,- enkel, ik heb er geen verstand van) dan zou Retour ¤20,- zijn x 4 = ¤80,- per maand, als het goedkoper kan hoor ik het graag!
Pfrt, 80 kilometer... Niet groter maken dan het is.quote:*Houden wij afstand vol ? ik heb nu al moeite, maar hoe kom ik hier doorheen?
Niet als je je als een hormoonbom gedraagt. Denk er ietwat nuchter over en gebruik je verstand ook een beetje i.p.v. alleen te leunen op je gevoelens.quote:*Word het missen gevoel wat mij erg hoog zit ooit minder ?
Omdat zij, met haar stem en haar 'aanwezigheid, jou opwindt.quote:*Waarom krijg ik een erectie en vocht tijdens een telefoongesprek ?
Zij studeertquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
40% korting. De prijzen (met korting) zijn te zien op 9292.nl en NS.nl.
Er zijn geregeld acties waarbij een dagkaart (retourtje) rond de 15 euro kost. Zie dit topic: GC / Het trein-ticket-acties-topic #2.
Studeer jij/zij? Zijn er geen mogelijkheden op andere dagen?
[..]
Pfrt, 80 kilometer... Niet groter maken dan het is.
[..]
Niet als je je als een hormoonbom gedraagt. Denk er ietwat nuchter over en gebruik je verstand ook een beetje i.p.v. alleen te leunen op je gevoelens.
[..]
Omdat zij, met haar stem en haar 'aanwezigheid, jou opwindt.
Het makkelijk dan u denktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou zeggen dat zo'n afstand voor een eerste liefde/relatie niet gaat werken. Zoek gewoon lekker iemand in je omgeving, dan kost het ook niet zoveel geld om elkaar te zien.
Soms heb je geen controllen over je gevoelens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:40 schreef Rodawa het volgende:
Ten eerste: 80 kilometer is echt niet zo ver. Wellicht wordt het tijd dat je je rijbewijs haalt, dan ben je ook veel sneller bij haar dan met het OV, want een reis van 2 uur voor zo'n klein stuk geeft aan dat je flink om moet reizen.
Ten tweede: de afstand overleef je wel als je er beiden geen problemen mee hebt en het waard vindt. Maar doe alsjeblieft niet zo kinderachtig. "Ik heb al gehuild omdat ik haar een week mis" - wat is deze, groei een paar ballen.
Ten slotte: met dagkaarten bespaar je hoop geld in het OV, zoek die eens op bij de kruidvat/blokker.
Que?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:45 schreef Bon het volgende:
[..]
Soms heb je geen controllen over je gevoelens.
Dag kaarten zijn niet altijd verkrijgbaar, nu ook niet
klopt het dat de korting ( 10 euro heen ) met de ov betekent ?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Voor TS is het wel ver, omdat hij nog maar 16 is en het zijn eerste relatie is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:11 schreef Bon het volgende:
Hallo Fok leden. *Jongen 21 jr, Ik heb nog geen relatie/vriendin gehad.''
SPOILER: Weekend VrijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest...![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja dit! Heb ik ook, superhandig als je in het weekend nog es wat wil ondernemen en je hebt geen rijbewijs.SPOILER: Weekend VrijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest...
Als het nu al veel frustratie oplevert weet ik niet of ik er voor zou kiezen, hoor, TS, je moet er wel gelukkiger van worden uiteindelijk... Denk daar wel goed over na. Je wereld eindigt niet bij dit meisje en misschien is een leuke meid om de hoek dan meer iets voor jou![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ja dit! Heb ik ook, superhandig als je in het weekend nog es wat wil ondernemen en je hebt geen rijbewijs auto.
Dit inderdaad. 80 km is makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:43 schreef JaqenHghar het volgende:
Anders stel je je even aan, een vriend van me heeft een vriendin in Barcelona.
Vliegt last minutes op en neer.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou zeggen dat zo'n afstand voor een eerste liefde/relatie niet gaat werken. Zoek gewoon lekker iemand in je omgeving, dan kost het ook niet zoveel geld om elkaar te zien.
Duidelijk cloonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:11 schreef Bon het volgende:
Mijn verhaal, in het kort.
Ik kwam een dame tegen via internet en we wilde elkaar gaan ontmoeten, 2 á 3 weken daarvoor
kon ik er slecht door eten, af en toe overgeven, tijdens de ontmoeting viel het soms stil maar we konden wel lachen en leuk gehad, na de ontmoeting zijn we elke dag soms wel meer dan 2 uur aan het bellen het lijkt net of we nu al jaren kennen en het band erg groot gaat worden, ik kreeg al snel gevoelens maar zij een nog beetje, benl + - 6 kilo kwijt, nu is het zo dat het ongeveer 80 km van elkaar wonen en met de trein duurt het 1:30 / 2:00 uur losse kaartje ¤15.- enkel, we kunnen elkaar hopelijk 1x per week zien op zondagen soms kan het zijn dat we 2 weken moeten wachten, als we elkaar beter leren kennen misschien 2x per week. (beide geen auto)
Het is pas begonnen en waar ik nu al mee zit:
*Hoeveel korting scheelt het met een OV-Kaart ? (met korting 10,- enkel, ik heb er geen verstand van) dan zou Retour ¤20,- zijn x 4 = ¤80,- per maand, als het goedkoper kan hoor ik het graag!
*Houden wij afstand vol ? ik heb nu al moeite, maar hoe kom ik hier doorheen?
*Word het missen gevoel wat mij erg hoog zit ooit minder ?
*Waarom krijg ik een erectie en vocht tijdens een telefoongesprek ?
Bedankt voor het lezen.
Advies zou fijn erg zijn, dat heb ik nodig om anders te gaan denken.
Bon.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Lijkt me toch niet relaxed als zijn vriendin ook een erectie en natte dop krijgt tijdens een telefoongesprek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:23 schreef dopfles1 het volgende:
Mijn vriendin woont in Engeland, elke vakantie die ik heb ga ik daar heen of zij komt naar Nederland. 80km is echt heel weinig...
Voelt je vriendin zich hetzelfde als jij trouwens?
Dit moet zo'n beetje het enige forum ter wereld zijn waar men er nog serieus op ingaat ook. Humor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef ZarB het volgende:
Oh wtf lees nu de op goed. Dikke troll met je erectie
700 km, dan moet je toch wel veel moed hebben, must be love.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef snakelady het volgende:
Een lange afstand relatie is niet altijd handig, mijn vriend woont bijna 700 km van mij vandaan maar we zijn ondertussen toch alweer bijna 2 jaar samen.
Als je het echt wil dan lukt het, en gelukkig bestaat er skype.
Hoi mamquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Er is wel een actie op het moment. Op de Spoordeelwinkel van NS, een dag reizen voor 18 euro.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:45 schreef Bon het volgende:
[..]
Soms heb je geen controllen over je gevoelens.
Dag kaarten zijn niet altijd verkrijgbaar, nu ook niet
klopt het dat de korting ( 10 euro heen ) met de ov betekent ?
Ik dacht hetzelfde.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:59 schreef habitue het volgende:
Waarom staat dit topic vol met prijzen van treinkaartjes.![]()
....
....
Dan reist zij gratis, dus kan zij naar jou toe komen zonder dat het één van jullie geld kost.quote:
das wel gemakkelijk gezegd, ik ben het altijd vervelend blijven vinden, dat heen en weer reizen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:58 schreef Kauri het volgende:
80 km van elkaar vandaan is best te doen. Mijn eerste vriend woonde 120 km verderop en ja in het begin is het lastig en soms moeilijk omdat je elkaar zoveel mogelijk wilt zien omdat je verliefd bent maar op een gegeven moment heb je daar geen last meer van. En ook omdat het je eerste relatie is, weet je niet beter. Het is niet zo dat je gewend bent om elkaar 3 - 4 keer per week te zien en dan ineens een lange afstandsrelatie hebt.
Ik ben al meer dan 5 jaar samen met mijn vriend, hij woont in Delfzijl en ik in Putten, dus het kan wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Is het je allereerste liefde?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 5 jaar samen met mijn vriend, hij woont in Delfzijl en ik in Putten, dus het kan wel.
En je zoekt niet zo makkelijk iemand anders als je al verliefd bent natuurlijk.
Ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Treinen jullie al 5 jaar zo op en neer?
Jij bent echt wereldvreemd of wat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Treinen jullie al 5 jaar zo op en neer?
Wat heeft dat met wereldvreemdheid te maken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent echt wereldvreemd of wat.
Je verbazing over iets wat nogal normaal isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met wereldvreemdheid te maken?
Mja, alleen ik zou er geen zin in hebben omdat 5 jaar te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je verbazing over iets wat nogal normaal is.
Ja, het is ook kut maar je went er wel aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vond een jaar al veel (ex woonde 2,5 uur treinen bij mij vandaan).
Ik ben er nooit aan gewend geraakt hoor, bleef het vervelend vinden. Niet zozeer het reizen, maar meer het niet even langs kunnen gaan voor een kop koffie savonds ofzo...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:42 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ja, het is ook kut maar je went er wel aan.
En als je echt van elkaar houdt dan heb je dat er voor over.
Dat heb ik ook nog steeds inderdaad en wij zijn nu twee jaar samen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er nooit aan gewend geraakt hoor, bleef het vervelend vinden. Niet zozeer het reizen, maar meer het niet even langs kunnen gaan voor een kop koffie savonds ofzo...
Ik ontmoette hem op mijn 17e en we besloten op mijn 18e samen te gaan wonen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:42 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ja, het is ook kut maar je went er wel aan.
En als je echt van elkaar houdt dan heb je dat er voor over.
Hier ook een jaar 2,5 uur treinen. Samenwonen was de oplossing.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vond een jaar al veel (ex woonde 2,5 uur treinen bij mij vandaan).
Maar als jij daar zelf geen zin in zou hebben, waarom doe je dan alsof jouw mening de enige waarheid is door te zeggen dat zo'n afstand voor een eerste relatie niet zou werken, en vervolgens een paar posts in twijfel te trekken van iemand die zegt dat dat niet (altijd) het geval is?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Mja, alleen ik zou er geen zin in hebben omdat 5 jaar te doen.
80km noem ik geen afstand. Kun je best wat aan doen, met de bus ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:11 schreef Bon het volgende:
Mijn verhaal, in het kort.
Ik kwam een dame tegen via internet en we wilde elkaar gaan ontmoeten, 2 á 3 weken daarvoor
kon ik er slecht door eten, af en toe overgeven, tijdens de ontmoeting viel het soms stil maar we konden wel lachen en leuk gehad, na de ontmoeting zijn we elke dag soms wel meer dan 2 uur aan het bellen het lijkt net of we nu al jaren kennen en het band erg groot gaat worden, ik kreeg al snel gevoelens maar zij een nog beetje, benl + - 6 kilo kwijt, nu is het zo dat het ongeveer 80 km van elkaar wonen en met de trein duurt het 1:30 / 2:00 uur losse kaartje ¤15.- enkel, we kunnen elkaar hopelijk 1x per week zien op zondagen soms kan het zijn dat we 2 weken moeten wachten, als we elkaar beter leren kennen misschien 2x per week. (beide geen auto)
Het is pas begonnen en waar ik nu al mee zit:
*Houden wij afstand vol ? ik heb nu al moeite, maar hoe kom ik hier doorheen?
*Word het missen gevoel wat mij erg hoog zit ooit minder ?
Bedankt voor het lezen.
Advies zou fijn erg zijn, dat heb ik nodig om anders te gaan denken.
Bon.
ja, nee, dan mag je inderdaad niets zeggen over 80 kmquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:52 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
80km noem ik geen afstand. Kun je best wat aan doen, met de bus ofzo.
Ik had een vriendin die op een ander continent woonde. Dat is een heel ander probleem
Idemquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:52 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
80km noem ik geen afstand. Kun je best wat aan doen, met de bus ofzo.
Ik had een vriendin die op een ander continent woonde. Dat is een heel ander probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |