quote:Uitgestudeerd? Meevaller van NS!
Je bent klaar of gestopt met je studie. Als je met je studie stopt, verlies je je Studentenreisproduct. Je reist dus niet langer gratis. Dat is jammer, maar gelukkig biedt NS je nog een heel jaar lang voordelig treinreizen aan. Ontvang een gratis Dal Voordeel abonnement of kies voor € 50 korting op een ander NS-abonnement naar keuze.
De volgende NS-abonnementen zijn gratis of met € 50 korting te bestellen:
• Dal Voordeel – Het 1e jaar gratis!
40% korting in de daluren en het weekend (normaal € 50 per jaar).
• Altijd Voordeel – Het 1e jaar € 50 korting
Altijd 20% korting op uw reis en zelfs 40% korting in de daluren en in het weekend (normaal € 20,- per maand).
• Weekend Vrij – Het 1e jaar zelfs € 132 korting (actie geldig t/m 23 juni 2013)
Onbeperkt reizen in het weekend en 40% korting in de daluren (nu tijdelijk € 29 in plaats van € 40 per maand)
• Dal Vrij – Het 1e jaar € 50 korting
Onbeperkt reizen in de daluren en in het weekend (normaal € 99,- per maand).
• Altijd Vrij – Het 1e jaar € 50 korting
Altijd onbeperkt reizen (normaal € 309,- per maand).
Welke? Heb je n link?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef MCH het volgende:
Die dagretour aanbieding van de NS zelf plus een broodje is veel voordeliger dan de actie van de Hema. Bummer dat ik juist net bij de Hema een kaart heb gekocht.
Eennalaatste uit OP.quote:
Maar dat is een dagretour (staat in de OP). Dat is nog wel een verschil met een dagkaart.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef MCH het volgende:
Die dagretour aanbieding van de NS zelf plus een broodje is veel voordeliger dan de actie van de Hema. Bummer dat ik juist net bij de Hema een kaart heb gekocht.
Misschien volgende maand Blokker en mogelijk in augustus AH.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Nog geen nieuwe acties voor dagkaarten bij de NS?
De laatste was die van de HEMA? heb ik begrepen?
Je bedoelt aanbiedingen?quote:
Eennalaatste uit OPquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:44 schreef makkie88 het volgende:
deze vond ik niet? nog 13 dagen geldig:
La Place
Wil je voordelig samen een dagje met de trein eropuit door heel Nederland?
Koop dan snel een supervoordelig treinticket voor slechts € 34 (voor twee personen. Inclusief een panini bij de La Place Express vestigingen of een ciabatta in de La Place restaurants en cafe's met een petfles frisdrank naar keuze.
De La Place Express vestigingen vind je vaak aan de buitenkant van V&D. Makkelijk voor onderweg.
Oeps excuse, nja beter 2x vermeld dan geen Xquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Je bedoelt aanbiedingen?
Zijn vrijwel allemaal landelijk.
[..]
Eennalaatste uit OP
Vanaf maandag weer bij AH voor 17 euroquote:
En upgrade kaartjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:10 schreef Arnette het volgende:
Boekje spoorvoordeelweken ligt weer in de brievenbus! Ook weer meereiskaartjes aanwezig!
Dank je wel voor het melden, ik ga er 2 halen, ik moet nog een paar keer naar Amsterdam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop