Zo goed als geen last meer van, vreemd genoeg. Msar je hoort mij niet klagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!
Onomstotelijk bewezen met deze foto
Hoe doet jouw knie het nu, na zondag?
Goh, nog een hokje waar ik schijn te passen.quote:
Leuk, maar er staat wel wat onzin in. Het uitlopen van de marathon heeft juist nu veel meer heroïek en is minder op de eindtijd gericht, puur doordat het algemene niveau een stuk omlaag is gegaan. Zat je in de jaren 80 bij de laatste helft als je rond de drie uur liep, nu loop je meestal bij de beste vijf procent.quote:
Ik kan me juist niet aan de indruk onttrekken dat het uitlopen van een marathon 'gewoner' is geworden. Puur omdat meer mensen lopen en dus ook meer mensen een marathon uitlopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Leuk, maar er staat wel wat onzin in. Het uitlopen van de marathon heeft juist nu veel meer heroïek en is minder op de eindtijd gericht, puur doordat het algemene niveau een stuk omlaag is gegaan. Zat je in de jaren 80 bij de laatste helft als je rond de drie uur liep, nu loop je meestal bij de beste vijf procent.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Yuki het volgende:
Ik ben blij manJij bent echt blij inderdaad. En terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie foto!
Ik ben blij manIk las: Ik ben een blij manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vrolijke foto hoor![]()
Ik ben blij manEn terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik mag er 1300quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef Voccar het volgende:
Heb ook eventjes MyFitnessPall gedownload. Hij geeft aan dat ik per dag 2190 calorieën nodig heb, maar denk dat ik er vaak (net als vandaag) wel wat boven zit.
Volgens mij klopt het anders uitstekend. Okee, het slaat natuurlijk niet op iedereen, alleen op jullie allemaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:34 schreef Guard het volgende:
weer zo'n site in de categorie "veel geblaat, weinig wol".
*Ignore
Mijn stelling is altijd dat als je een theorie over anderen kunt bedenken, je zelf blijkbaar stiekem ook op die manier denkt. Anders kun je het niet bedenken. Bijvoorbeeld: mijn collega is weer eens "ziek".quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:36 schreef Lastpost het volgende:
Van verschillende mensen in mijn omgeving heb ik vooral het idee dat ze het doen om lekker te kunnen opscheppen op Facebook hoe geweldig ze wel niet bezig zijn en het meer doen om het gezien worden dan voor het hardlopen zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Cool!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:33 schreef Quoi het volgende:
Still vh filmpje: hoe bedoel je fanatiek & zwevend? Het ziet er zelfs als hardlopen uit![]()
Grijs hempje en flitsschoenen:
[ link | afbeelding ]
Ligt aan de afstand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:46 schreef sanger het volgende:
Hoe doen de meesten het met drinken? Nemen jullie iets mee of drinken jullie vooraf en achteraf?
Bij kortere rondjes voor- en achteraf. Vanaf anderhalf uur neem ik mee in een bottle belt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:46 schreef sanger het volgende:
Hoe doen de meesten het met drinken? Nemen jullie iets mee of drinken jullie vooraf en achteraf?
Dat ligt er maar net aan hoe lang je gaat, wat voor weer het is etc etc.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:46 schreef sanger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |